www.lmgtfy.com puslapyje rasi viską.
Jei esi įsitikinęs, kad PS CS3 turi atidaryti - parsisiųsk naujausius atnaujinimus..
Kad nepradėčiau naujos temos, parašysiu čia. Susidūriau su įdomiu atveju kuomet jpege is kameros (EOS 450D) gaunasi kaip ir geresnė kokybė nei atidarinėjant RAW failą su konverteriu. Probleminė vieta - spalvų perėjimai į išdegusią zoną. Tai man ir iškilo klausimas negi Canon negali į savo konverterį sudėti tokių pačių ar geresnių RAW apdorojimo algoritmų nei į fotoaparatą, juk atrodytų apdorojant kompe nėra kur skubėt, tai galima būtų ir geresnius bet lėtesnius algoritmus naudoti. Ar gal vis dėlto RAW faile yra mažiau informacijos nei kad turi pats fotoaparatas kuomet gamina jpegą. Camera Raw šiek tiek geriau tą padarė bet vistiek spalvų perėjimai bent man jpege atrodo švelnesni. Gal kas susidūrė su tuo ir žino kame čia šaknys?
nesupranti nes vistiek teigi kad jpg tau grazesni pagamina fotikas, rawams irgi tuos perejimus galima daryti, o tai reiskia kad programos gamintojas padare savo nuoziura o kuriuos irgi gali keisti. tavo sakomas variantas yra su auto nustatymais (defaultiniais programos nustatymais) ir to nepasakydamas klaidini kitus, tiek su DPP tiek su photoshopu galima rankiniu budu pasikeisti beto nustatymus galima issisaugoti i kaip presets ir picture style(DPP programoje)
ant auto nustatymu neteisinga sakyti kad tai padaro geriau ar graziau
Na matai man tiesiog kyla tokiu abejoniu del dinaminio ruozo. Jei gerai isiziuresi ir palyginsi pirma su treciu pavyzdziu, turetum pastebeti kad treciam ta isdegusi dalis yra visiskai balta, o pirmam matosi sioks toks gelsvas atspalvis. Dar suprasciau jei tiesiog del defaultiniu nustatymu DPP nukirptu siek tiek anksciau, bet esme tame, kad net darant neigiama ekspozicijos kompensacija ten faktiskai niekas nesikeicia, tik ta vieta tamseja ir tampa pilka (be to viskas gerokai patamseja taigi toks variantas netinka). Vat man ir iskilo klausimas kodel jpg ten kazka rodo, be to as jau anksciau susiduriau su panasiu atveju kai jpg tarsi rode daugiau detaliu isdegintose vietose nei DPP su kuriuo dar reikejo gerokai pakoreguoti ir patamsinti kad tas detales isgauti(kuriu tuomet gavosi jau daugiau) bet rezultatas neatrode toks naturalus. Ar cia tiesiog paciu Canon softas nesugeba istraukti tos informacijos...
O vat su Camera Raw irgi idomiai, cia jau ir mazinant exposure pavyksta isgauti toje vietoje geltona atspalvi, tik idomu ar realiai is raw paimta ar tiesiog pagal aplinkine spalva parinkta. Bet cia irgi kazkokie ciudai dedasi - atsidarau ta raw faila ir man rodo ta ka pavyzdyje, pasirenku Adjustment Brush patamsinti tik ta liepsna, taciau nesvarbu kurioje nuotraukos vietoje bepaspausciau ir kokie nustatymai(to irankio) bebutu, kazkodel is karto liepsna pasvieseja ir jau visai kitaip atrodo, taciau pagrindiniame lange pasirinkus Auto nustatymus ir naudojant si iranki, tokio efekto nebelieka ir atrodo viskas vyksta korektiskai. Na tiesiog kazkokios keistenybes :D
Man dabar tokia dilema - DPP turi tokius dalykus kaip korekcijos pagal objektyvu modelius kurios lyg ir efektyvesnes nei rankiniu budu bandyti isnaikinti aberacijas, o kur dar kiti iskraipymai, be to kai kur ir detaliu lyg daugiau isgauna. Kita vertus nervina tokie vat atvejai ir tuomet jau geriau Camera Raw kuris leidzia lanksciau apdoroti faila RAW lygmenyje ir berods isgauna daugiau dinaminio diapazono. Jau senokai galvojau apie viena dalyka - gal zinai koki buda kaip issaugoti korekcijas prie raw failo, kad sakykim atlikus korekcijas su DPP pagal objektyvu profilius, galima butu atsidaryti su Camera Raw, kuris jau galetu visas tas DPP nustatytas korekcijas reikiamose vietose pritaikyti, plius papildomai butu galima lanksciau dirbti su spalvom ir detaliu is isdegusiu vietu atstatymu ar kitus irankius naudoti. Ir viska visdar Raw lygmenyje daryti.
Tiff eksportavimas netinka nes nors ir 16 bitu, vistiek ne taip kaip su Raw is isdegusiu plotu nebeina nieko atstatyti.
cs4 turi tobulesni 5.3 su graduated filtru