Naudingi komentarai
Naudingi, gerai įvertinti komentarai ir patarimai

  • Girių dvasia:
    Dėl vieno absoliučiai pritarčiau: dvigubai daugiau žmonių čia lankosi dėl objektyvų ir aparatų duomenų bazės, negu dėl fotografijų. Ta duomenų bazė tikrai gera ir patikima. Ji ir yra tinklalapio širdis. O statusai... na koks skirtumas kiek ten tų stulpelių ar žvaigždučių. Pradedi diskutuot su žmogum, užmeti akį į jo nuotraukas ir viskas aišku. Taigis siūlyčiau spręst liberaliai- jei žmogui svarbu jo statusas, tegu rodo. Jei nesvarbu (ar gėda) tegu slepia.
  • Badas:
    Visos sitos nesiliaujancios diskusijos apie statusus rodo didele problema zmoniu galvose. Funkcine prasme statusai tera sugebejimu lygis ir nieko daugiau, psichologine prasme tai yra ego. EGO!!! Efoto renkasi daug zmoniu su nesveiku ego. Cia eilini karta iskyla pasirinkimo klausimas: ar portalas bandys itikti visiems? Gerai zinomas priezodis, kad visiems neitiksi, betgi pabandyti galima?.. Ir paskui sakom: "gavosi kaip visada".As isvis nesuprantu situ apklausu apie statusus. Ar efoto turi konceptualu mastytoja, kuris du menesius sedes ant taburetes, mastys ir paskui pasakys "bus sitaip, o visi kiti maloniai prasom nx i feisbuka". O jeigu koncepcija derinti pagal daugmos apklausas, tai sprendimas bus dugnas "by design".Kartoju: visiems neitiksi, bet galima itikti blogiausiai daugumai.
  • ecka:
    Na tai darykit mazumai (mazumoms) tinkamai kad butu, nedaug cia iki to keisti reikes :D. Liksit jus cia -niolika zmogų (su nedideliais EGGais ar be ju) tarpusavyje karuna ir sosta dalintis :D.Kame logika?
  • Debesuotas:
    Pagrindinis klausimas išlieka - kam to reikia? Čia ne nuo statusų reikia pradėt, o nuo visiško neveiksnumo iš administracijos pusės. Elgsena grynai kaip seimo narių - prieš pusę metų įvyko "didžiulė" reforma, nebeliko statusų, po pusės metų bandoma vėl vykdyt "didžiulę" reformą, įjungt status atgal..  Nusispjaut žmonėms ant tų jūsų statusų, reikia daugiau ir prasmingiau, o ne pasislėpus kamputyje vienos opcijos knopkytę spausdinėt iš pozicijos OFF į poziciją ON ir talpint "patarimus naujokams" iš dviejų sakinių pirmame puslapyje, bet kurioj facebook grupėj komentaruose daugiau patarimų žmonės sulaukia per 5mins. nuo komentaro parašymo, nei didžiausiam Lietuvos fotografų tinklalapyje, kur dviejų sakinių patarimas pasirodo kartą į savaitę ir tas patarimas skamba maždaug "naudokite blendą, saulėtą dieną.. "patarimus remia tas ir anas".. .. o jūs čia apie statusus pūliuojat..  Serverį susitvarkykit pirma, nuotraukų įkelt neišeina, iš 5 kart bandant pavyksta..  Turėtumėt normalų serverį, su....
  • Kodi:
    pamirsot kazka....Jusu situacijos pastebejima
  • .Krivis.:
    Trikdo vienintelis dalykas - upės gabalas anapus tilto, neadekvatus savo vandens lygiu (tarsi tai ne tiltas o užtvanka), neadekvatus ten esančių valčių masteliu ir kontrastu visai paveikslo perspektyvai. Bet, tai tik galbūt neadekvati mano nuomonė:)
  • _«M.G»_:
    vaizdas labai gražus, gal tik gradiento nereikėjo, arba švelnesnio, nes labai pastebimas. Arba variantas - labiau panoraminė foto, pakerpant viršaus (atsisakyčiau žydrynės properšos ir juostelėjusio debesėlio).
  • Kodi:
    Geras kadras. Pagaut momenta kai smaugiamas zmogus tikra sekme:) Jei atvirai tai super kadras. Jus pataiket i desimtuka
  • vilius:
    Man atrodo jūs kaip tik iki galo neįsiskaitėte, arba keistai suprantate kaip turėtų veikti parduotuvės internete, ar apskritai parduotuvės in general.Aš padarau užsakymą, pervedu pinigus. Gaunu confirmation emeilą, kad siuntinys bus tokią ir tokią datą. Terminas praeina, siuntinio nėra, dar palaukiu keletą dienų ir skambinu. Atsakymo jokio. Rašau laišką, atsakymo jokio. Viskas pajudėjo tik tada kai susiradau direktoriaus asmeninį telefoną ir su juo pakalbėjau. Tada tik paaiškėjo, kad prekės jie išvis neturi, todėl atšaukė užsakymą ir aš atgavau pinigus. Tai dabar jūs man pasakykit, čia normalu? Realiai, aš jiems daviau beprocentę paskolą trims savaitėms. Juokingas palyginimas? Bet juk taip ir yra.Aš labai daug perku internetu, su daug interneto parduotuvių esu aiškinęsis, jei siuntiniai vėluoja, bet čia buvo pats blogiausias variantas. Šiaip žmonės atsiprašo, į užsakymą įdeda kažkokią smulkmeną parodydami, kad jiem svarbus apsilankantis klientas. Ir visi būna laimingi. Čia kyla klausi....
  • daina-enigma:
    vis sugrįžtu,iš naujo atrandu plaukų sruogų lengvą vingį,spindesį akių,matau tikrą pavasarį...:)
  • greenas:
    Horizontą norisi matyti žemiau.
  • Leo R.:
    Negadink sau gyvenimo - pasirink normalią profesiją. Fotografija - geras hobis. Kažkam pasiseka iš jo net uždirbt. Bet su šiandienine fotografų pasiūla rinktis fotografijos studijas - na švelniai sakant abejotinas sprendimas.
  • keleivis:
    Jei jau "Šviesėjimas", tai sakyčiau su tonavimu nenusisekė - per daug informacijos "pablūrinimais" , ypač pirmas planas, blaškančiais žiūrovo dėmesį į personažą. Man, asmeniškai čia daugiau būtų  - "Pagulėjimas"
  • daina-enigma:
    Pasitaiko kartais sutikti savąjį vakarą...o jei ir kitiems patinka..
  • .Krivis.:
    Skaitau komentarą, žiūriu avatarą ir kuo toliau, tuo labiau tas tamstos gyvis jame man į patį šustriausią eFoto vištidės gaidį panašus. Į ne bet kokį, o į debesuotąjį dinozaurinį gaidį _nubilum dinosaurum cantavit gallus_:) Tokiais pagiedojimais paskutines vištas išbaidysi ir administracijos pastangos jas vėl gražinti nueis niekais. Nebus vištų - nebus kiaušinių, nebus ir naujo serverio.
  • ecka:
    Tie puslapiniai statusai realiam gyvenime nieko nereishkia. Tegul tada rasho realaus gyvenimo statusus, tarkim - fotomegejas, menininkas, vestuvninkas, fotoreporteris, floristas, turistas, pornografistas, pinholistas, technomanas, juostos fanatikas, etc. Nu nerimta rashytis visokius "meistrus", "sensejus", "guru", "super saiyanus" ... nu rimtai vaiku darzelis. Net administracija neturetu i lankytojus ish aukshtai ziureti, kaip i kokius zemes sliekus. Jos darbas puslapi administruoti, o ne lankytojus. Ne ju cia pareiga skirstyti kas kokiai kastai priklauso. Tegul sukuria teisinga sistema, kuri pati save reguliuotu. O statusai tai lavonui kompresas.
  • Po vandeniu:
    kokia dar studentu atstovybe. ten parasyt galima jei patusint nori. Yra rimtas reikalas - eini i dekanata ir sneki, nes jie priima sprendima, o atstovybe nebent bonkos atidarymo sprendimus priimineja :D
  • vilius:
    Jie man atšaukė užsakymą ne dėl to, kad aš nekantrus ir nenoriu laukt kol jų "pradėtas pirkimas" atkeliaus arkliu iš Singapūro. Jie tos prekės net neplanuoja turėti ateity. Kitaip tariant, aš jų puslapy pirkau neegzituojančią prekę, kurios ir nebebus.Man rods Jūs pats turite kažkokį el.verslą todėl taip aktyviai ginate ir kitus el.verslus. Iš čia ir hipotetinės kraštinės situacijos pavyzdžiuose. Neginkite šaraškinų, tiesiog savo kasdienybėj tokių fyntų nedarykite ir komunikuokite klientams normaliai. Kaip Badas sakė, "tinkamas komunikavimas daro stebuklus".
  • aljonsas:
    Ramu, tylu, gražu:)