Išmok fotografuoti geriau: 1 dienos kursai, intensyvūs kursai Fotografijos ABC.

Prisijungti / Užsiregistruoti>

 

Canon EOS 500D

2009.03.25  Naujienos:  Fototechnikacanon dslrveidrodiniai fotoaparatai 118

Canon EOS 500D *

Canon pristatė naują veidrodinį fotoaparatą Canon EOS 500D.
Tai nebrangus, pažengusiems fotografams skirtas fotoaparatas.
Lyginant su ankstesniu modeliu Canon 450D, naujasis Canon 500D turi svarbių patobulinimų: 15,1 milijono taškų jutiklį, kokybišką 920 tūkst. taškų ekranėlį bei HD filmavimo režimą.



JAV šis fotoaparatas vadinsis Canon Rebel Digital T1i, o Japonijoje Canon EOS Kiss Digital X3. Taip pat pristatyta nauja nebrangi blykstė Canon Speedlite 270EX.

Canon 500D techninės charakteristikos

  • 15,1 milijonų taškų, APS-C dydžio CMOS jutiklis.
    Jutiklio jautrumas: 100-3200 ISO, padidinto jautrumo režime iki 12800 ISO
    Dulkių nupurtymo mechanizmas ir antistatinė danga.
  • HD filmavimo galimybė:
    1080p(1920x1080), 20kps; 720p(1280 x 720), 30kps.
    Vaizdo saugojimo formatas QuickTime (.MOV).
    Naudojamas modernus H.264 vaizdo suglaudinimas.
  • Canon EF / EF-S objektyvų jungtis. Židinio nuotolio daugiklis 1,6.
  • 3″ colių (7,62 cm) LCD su 920 tūkstančių taškų. 170 laipsnių matymo kampas.
  • Tiesioginės peržiūros režimas (Live view) leidžia ekranėlyje matyt fotografuojamą vaizdą.
    Rodo 100% vaizdo, 30 kps. sparta.
    Tiesioginės peržiūros režime autofokusas neveikia.
  • Vaizdo ieškiklis rodo 95% vaizdo, didinimas: 0.87.
  • Naujos kartos DIGIC 4 vaizdo procesorius (naudojamas 50D ir 5D mk 2).
  • Fotografavimas serijomis 3,4 kps. greičiu, iki 170 JPEG ar 9 RAW failų.
  • 9 taškų autofokusas.
  • Ekspozicija matuojama 35 taškuose.
  • Išlaikymas: 30s-1/4000s.
  • Blykstės galia: apie 13 GN.
    Apšviečia 17 mm. židinio nuotolio vaizdą (35mm. kadrui - 27mm).
    Sinchronizacija su blykste X-Synch 1/200.
  • 13 fotografavimo režimų, 9 stiliai, 8 balto balanso režimai (ir automatinis).
  • Saugojamų nuotraukų formatai: RAW, RAW+JPG, JPG.
  • RAW formatai: CCD-RAW ir CR2 RAW.
  • Akumuliatoriaus LP-E5 talpa 1050 mAh.
    Viena akumuliatorių įkrova galima padaryti 400 nuotraukų.
  • Naudoja SD / SDHC atminties korteles.
  • HDMI Type C jungtis.
  • Dydis 129 x 98 x 62mm.
  • Svoris 480g (be akumuliatoriaus).

Tikėtina, kad fotoaparatas kainuos vos daugiau nei Canon 450D - apie 2300lt su objektyvu.
JAV parduotuvėse pasirodys gegužę.
Daugiau informacijos, fotoaparato pabandymas. Ir dar viena preliminari apžvalga.
Video apžvalga.




Canon 500D *
Canon 500D *
Canon 500D *
Canon 500D *
Canon 500D su baterijos bloku *













Canon EOS 500D Aprašymas
Vaizdo taškaii 
15.1 milijono
Foto serijosi 
3.4kps (170)
LCD ekranasi 
8cm, 920Kt
Foto2
Canon EOS 500D
Svorisi 
480g
Foto3
Canon EOS 500D
Kainai 
2279 lt  Plačiau ..


Canon Speedlite 270EX

Pristatyta ir nauja nebrangi blykstė Canon Speedlite 270EX. Ji pakeis Speedlite 220EX.
Blykstės galvutė juda - ją galima nukreipti 90 laipsnių aukštyn. Guide Number
  • Stiprumas: GN 27. (50mm objektyvui)
  • Pokrypio kampas: 0, 60, 75, 90 laipsnių
  • Fotografavimo režimai: E-TTLII/E-TTL/TTL
  • Hight Speed sinchronizavimas
  • Rankinis stiprumo valdymas: nuo 1/64 iki pilnos iškrovos
  • Yra autofokuso pašvietimas
  • Apšviečia 28, 50mm židinio nuotolio vaizdą (35mm. kadrui)
  • Pilnos blykstės įkrovos laikas: 3,9 sek.
  • Blykstė maitinama 2 AA akumuliatoriais
  • Svoris be maitinimo elementų: 145 g.
  • Kaina apie 350lt.
Canon Speedlite 270EX *
Blykstės valdymas *
Canon Speedlite 270EX *
Canon Speedlite 270EX *




Turinys

girma

įdomu, kiek dar Canon

girma    Pažengęs     Treč., 2009.03.25, 09:29 rašė,

įdomu, kiek dar Canon prigamins visokių APS-C tipo kamerų, kol pradės pigiai pardavinėti vien tik FF kameras. Susidaro toks vaizdas, kad vis bandoma išspausti paskutinį vašką

 
Atsakyti | 0.0
0144

APS-C gaminti gerokai

0144       Treč., 2009.03.25, 09:37 rašė,

APS-C gaminti gerokai pigiau(ne tik matrica, bet ir vedrodelis, viewfinderis). nemanau kad jie per ateinancius 10 metu atsisakys APS-C formato.

o sitas aparaciukas bus gerai perkamas jei kainos per daug neuzkels. labai grazi parametru lentele ir visos varneles prie visu marketingo reikalavimu sudeliotos.
tikiuosi cia bus paskatinimas ir kitiems gamintojams deti aukstos rezoliucijos ekranus ir filmavima i visus DSLR
 
Atsakyti | 0.0
Razabaitas

Dėl filmavimo nieko nesakau,

Razabaitas    Meistras     Treč., 2009.03.25, 10:21 rašė,

Dėl filmavimo nieko nesakau, o dėl LCD aukštos raiškos, dalis oponentų senai jau turėjo. Canon'as savo vartotojus kankino su ~200Kpx LCD.  
Atsakyti | 0.0

:)

Svečias     Treč., 2009.03.25, 10:29 rašė,

kol pirks, tol gamins.  
hideo

tai is pigiu FF yra second

hideo       Treč., 2009.03.25, 19:54 rašė,

tai is pigiu FF yra second hand 5d - stebuklu stebuklai - beveik keturiu metu senumo fotikas, o vaizdo kokybe nunesa absoliuciai visus kitus (cropinius) toj pacioj kainu kategorijoj :)

reik tik galva mastyt, ko norisi ir ko reikia, ir maziau marketingo brainwshui pasiduot
 
Atsakyti | 0.0
Dr. M

Na kainos ir techninių

Dr. M    Meistras     Treč., 2009.03.25, 09:51 rašė,

Na kainos ir techninių rodiklių santykis - puikus pažengusiajam. Juo labiau, kad analoginis Nikon D90 kainuoja brangiau.
 
Atsakyti | 0.0
Tomas Perminas

Nikon D90 yra Semi-pro, kai

Tomas Perminas       Treč., 2009.03.25, 14:48 rašė,

Nikon D90 yra Semi-pro, kai tuo tarpu Canon 500D yra Amateur. Taip kad nejuokinkit svieto su savo ziniomis. Nikon analogas butu senesnis D60.  
Atsakyti | -1.4
Zoom

O koks tada D300, D700?O koks

Zoom       Treč., 2009.03.25, 15:19 rašė,

O koks tada D300, D700?
O koks tada 1000D?

Juokingas yra pats noras sudėliot viską ant konkrečių lentynėlių...
 
Atsakyti | 7.7
Tomas Perminas

D300- aukstesnes klases

Tomas Perminas       Treč., 2009.03.25, 15:48 rašė,

D300- taip pat Semi-pro, tik aukstesnes kategorijos jau. Semi-pro priklauso D90, D300, 50D, E-3, K20D, A700.
D700- Pro. Taip pat kaip ir D3, D3x, 5D Mark II, 1D ir 1Ds Mark III, A900.
1000D- Entry level. Kaip ir K-m ar E-420.

Cia ne noras sudelioti, cia faktinis pasiskirstymas. Dar juokingu klausimu bus?  
Atsakyti | -4.3
anomalija

Taip pat sėkmingai D90

anomalija       Treč., 2009.03.25, 15:59 rašė,

Taip pat sėkmingai D90 galima priskirti aukštesnei entry level kategorijai, juolab, kad tendencijos tokios, kad pradinio lygio fotikai perima vis daugiau funkcijų iš tų semi-pro. Taigi - daina be galo, o skirstymas iš tikrųjų labai sąlyginis...  
Atsakyti | -2.2
Zoom

Juolab kad čia tuo skirstymu

Zoom       Treč., 2009.03.25, 16:38 rašė,

Juolab kad čia tuo skirstymu pasinaudota tik kaip pretekstu nelygint vieno modelio su kitu...
 
Atsakyti | 0.0
Ignas

Zoom, aš aiškiai pamenu,

Ignas    Redaktorius     Treč., 2009.03.25, 17:20 rašė,

Zoom, aš aiškiai pamenu, kad gal prie 10-15 metų pats Nikon skirstė savo fotikus į panašias kategorijas. Ir gaila, kad taip nebedaro, nes fotikus pradedama lyginti charakteristikomis, o šios renkantis Pro daiktą visiškai nėra lemiantis veiksnys.
 
Atsakyti | 2.2
Zoom

Na tai pozicionavimas rinkoje

Zoom       Treč., 2009.03.25, 21:35 rašė,

Na tai pozicionavimas rinkoje yra visiškai suprantamas. Bet vertint VIEN TIK pagal tą pozicionavimą yra tiesiog trumparegiška. Lyg nuo "pusiau pro" etiketės kurius nors geriau fotografuot pradės...
 
Atsakyti | 0.0
Tomas Perminas

Ir ka gi pasiulytum lyginti?

Tomas Perminas       Treč., 2009.03.25, 18:12 rašė,

Komentaras paslėptas. nes jo skaityti neverta. DNFTT!  
anomalija

Kvepia Nikono promoutinimu

anomalija       Treč., 2009.03.25, 18:32 rašė,

Kvepia Nikono promoutinimu :)))  
Tomas Perminas

Niekad nesu pirkes Nikon,

Tomas Perminas       Treč., 2009.03.25, 22:47 rašė,

Niekad nesu pirkes Nikon, turbut todel promoutinimas siuo atveju butu neimanomas.  
Atsakyti | 0.0
Svajuncikas

Jei tavo religija kita, tai

Svajuncikas       Treč., 2009.03.25, 19:04 rašė,

Jei tavo religija kita, tai nesmeisk musu :D
 
Atsakyti | 0.0
kaimynasss13

paciupinejus moteri zinai ar

kaimynasss13       Treč., 2009.03.25, 20:35 rašė,

paciupinejus moteri zinai ar ji gera? paciupinejus fotoparata jau zinai kuris geras?

 
Atsakyti | 4.3
Tomas Perminas

Zinai, ka reiskia

Tomas Perminas       Treč., 2009.03.25, 22:49 rašė,

Zinai, ka reiskia "paciupineti" fotoaparata? Matosi, kad nelabai :)  
Atsakyti | 0.0
kaimynasss13

tau geriau zinoti ka tu

kaimynasss13       Treč., 2009.03.25, 23:03 rašė,

tau geriau zinoti ka tu mastai.as tarp eiluciu neskaitau.norejau paklausti, kur ir kada teko paciupineti 500d?

 
Atsakyti | 0.0
Tomas Perminas

Dar karta perskaityk visus

Tomas Perminas       Treč., 2009.03.25, 23:37 rašė,

Dar karta perskaityk visus mano komentarus ir pasakyk, kurioj vietoj as minejau, kad laikiau rankose 500D :) Bet man uzteko 350D, 400D ir 450D. Nematau, kad 500D pasiulytu ka nors revoliucingo.  
Atsakyti | 8.2
kaimynasss13

Ir ka gi pasiulytum lyginti?

kaimynasss13       Treč., 2009.03.25, 23:46 rašė,

Ir ka gi pasiulytum lyginti? Kenon 500 JE DE Plasmastic Fantastic su rimtai pagamintu Nikon D90?
gerai tu cia, nematei, negirdejai, neciupinejai, bet jau nusprendei. sudas! as nesakau, kad grudas, nes nezinau. bet kam kalbet jei net akyse nematei.  
Atsakyti | 2.2
Zoom

Man jokių kompleksų

Zoom       Treč., 2009.03.25, 21:38 rašė,

Man jokių kompleksų nesukeltų palygint ir EOS 1000D su D3x. Arba D40 su 1DS MkIII. Yra konkretūs žmonių poreikiai ir konkrečios aparatų savybės, atitinkančios tuos poreikius - ir tų savybių atitikimas poreikiams yra svarbiausia, o ne formalus etikečių kabinimas.
 
Atsakyti | 0.0
Tomas Perminas

Bet tu nesakai "ooo, Canon

Tomas Perminas       Treč., 2009.03.25, 22:50 rašė,

Bet tu nesakai "ooo, Canon isleido 1000D, tai va, Nikonui su savo D3x reikes pasitempti" :)  
Atsakyti | 1.1
Silverminster

Gerb, Zoom. O tai pagal ka

Silverminster       Ketv., 2009.03.26, 10:46 rašė,

Gerb, Zoom. O tai pagal ka dar suskirstyti technika? Pagal populiaruma? Skirstymas zmogui palengvina kelia i apsisprendima, nes ir pacios funkcijos yra rusiuojamos i kategorijas. Funkcijos esancios Pro modeliuose yra retai naudojamas megejiskame gyvenime. Bet su Pro ''Etikete'' esantis daiktas padarys nuotrauka nepalyginamai geriau su standartiniais nustatymais. Viskas slypi viduje.  
Atsakyti | 1.1
vejaratis

Ne fotoaparatas su Pro

vejaratis       Antr., 2009.03.31, 11:22 rašė,

Ne fotoaparatas su Pro etikete nuotraukas daro, viskas slypi "tarpinėje" . Jei tarpinė blogai užpildyta tai ar Pro ar ne Pro etiketė, rezultatas bus niekinis.
Nemokančio fotografuoti megėjiška ar profesionali dežutė su standartiniais nustatymais neišgelbės...
Aukštos technines charakteristikos negarantuoja galutinio rezultato, jei nemokama tuo naudotis.

 
Atsakyti | 0.0
Silverminster

Yra kalbama apie tuos, kurie

Silverminster       Antr., 2009.03.31, 13:01 rašė,

Yra kalbama apie tuos, kurie zino kas, kur ir kaip. Joks profesionalas su ''muiline'' nepadarys sedevro ir atvirksciai. Butina proporcija tarp ''tarpines'' ir technikos, teisingai pastebeta.  
Atsakyti | 0.0
Silverminster

Matau, kad cia daugelis

Silverminster       Ketv., 2009.03.26, 10:38 rašė,

Matau, kad cia daugelis esanciu visiskai ignuoruoja faktus ir nenori su jais susitaikyti. Visada buvo skirstymas i klases ar kategorijas ir bus! Automobiliai, telefonai ir t.t. Gali buti tos pacios funkcijos, bet aukstesnes klases ''daikte'' jos atliks darba daug kokybiskiau. Nesutinkat? Belieka tik stipriai pasijuokti :)))  
Atsakyti | 0.0
Zoom

Na nors kokia nauda - va

Zoom       Ketv., 2009.03.26, 11:58 rašė,

Na nors kokia nauda - va praskaidrinau nuotaiką :) Beje - matau veidroduką neblogą turi. O su kokiais aukštesniais modeliais jį lyginai ir ką pastarieji darė daug kokybiškiau?

Galų gale grįžtant prie ištakų - klausimas ne apie klasių buvimą. Klausimas apie tai, kad fotoaparatas A nelygintinas su fotoaparatu B tik dėl to, kad jie GALI būti skirstomi į skirtingas klases. Labai artimas beje. Nesigilinant į savybes, kainą ir tt. Tik pagal klases.
 
Atsakyti | 0.0
Silverminster

Mano ''veidrodukas''

Silverminster       Ketv., 2009.03.26, 12:11 rašė,

Mano ''veidrodukas'' paprastas. Pakeisciau i D700, bet mazai pixeliu, nes as daug karpau. O D3 neskaitant D3x yra kolkas per brangus. Juolab FX turi savo pliusu. O kalbant apie skirtumus, tai pagrindiniai manau butu: fokusavimas, nuotraukos detalumas, susitvarkymas su triuksmu minimaliai mazinant detaluma, spalvu naturalumas. Nenoriu leistis i konkrecius palyginimus, nes beabejo issauksiu daug nepasitenkinimo. O cia zmones nera objektyvus ir neduok dieve turi Nikon ar Canon, tai geresniu fotoaparatu buti negali :) Beje aukstesnes vel gi paminesiu ''klases'' Nikon fotoaparatai man padare pastebimai geresni ispudi.  
Atsakyti | 0.0
Axas

Per daug sureikšmini tas

Axas    Guru     Ketv., 2009.03.26, 15:23 rašė,

Per daug sureikšmini tas savo tiesas, mažiau apie tai galvosi geresnes nuotraukas darysi ir karpyti nieko nereikės.... :)
 
Atsakyti | 0.0
Silverminster

Galutiniam rezultatui

Silverminster       Antr., 2009.03.31, 13:04 rašė,

Galutiniam rezultatui pasiekti taisykliu nera ;)  
Atsakyti | 0.0
Tubukas

O fokusavimas nepriklauso nuo

Tubukas    Pažengęs     Penk., 2009.03.27, 10:23 rašė,

O fokusavimas nepriklauso nuo objektyvo?
 
Atsakyti | 0.0
Silverminster

As turejau omeny ne fokuso

Silverminster       Penk., 2009.03.27, 10:57 rašė,

As turejau omeny ne fokuso greiti, o tasku kieki.  
Atsakyti | 0.0
Tubukas

Supratau. Man tie taškai

Tubukas    Pažengęs     Penk., 2009.03.27, 11:13 rašė,

Supratau. Man tie taškai neaktualu, man greitis aktualiau :)
 
Atsakyti | 0.0
rober2kas

Šiaip pats ginčas tai

rober2kas    Meistras     Treč., 2009.03.25, 21:47 rašė,

Šiaip pats ginčas tai bereikalingas, kas kokiam level'iui priklauso. Pliusiuka padesiu po komentaru tavo del tikslumo. (ta prasme ne už š.... malimą, bet faktinės info pateikimą, nors kaži ar ji kam rūpi:))  
Atsakyti | 0.0
hideo

Is dalies tai sutinkuBet

hideo       Treč., 2009.03.25, 20:01 rašė,

Is dalies tai sutinku
Bet siaip pro/ne-pro gana aiskiai atskirta. Nu ok, ne pro, o "heavy-duty"

Pvz kazkada meciausi, galvojau 2a marka pirk is anapus juru mariu. Tai teko visokiu egzemplioriu prisiziuret - sutrintu iki to, kad sonai kaip chromuoti blizka, dauzytais, lankstytais korpusais, atkalusiu po 5-10mln kadru (!!!) - ir vis tiek veikia normaliai, nieks nestringa nesioziuoja, uzuolaidos keiciamos reguliariai, o kas keisciausia ir kaina ne tiek jau daug pakrenta. Nieks nedaro is to didelio burbulo - tai irankis, kaip oblius ar kaltas - jam tokiom salygom ir priklauso gyvent

Dauguma paprastesniu fotiku po tokios "kajeros" arba uzsilnektu visiskai, arba isklertu ir pradetu byret gabalais (realuas gyvenimo pavyzdziai is matytu 20/30d - isklera korteles skyriaus dureles, pradeda strigt mygtukai, ir t.t.)

 
Atsakyti | 5.3
Silverminster

Visiskai teisingai.

Silverminster       Treč., 2009.03.25, 16:27 rašė,

Visiskai teisingai.  
Marco

CANON 500D Price (body only) • US: $799, UK: £869.99, EU: €799

Marco       Treč., 2009.03.25, 16:29 rašė,

CANON 500D Price (body only) • US: $799, UK: £869.99, EU: €799

Nepanašu kad labai pigiau bent jau pradžioje kainuos...€799=~2800 Lt...(o pas mus lietuvoj dar papildomai reikia pridėt juk :).

Nikon d90 dabar pažiūrėjau UK kainuoja nuo 630 svarų.

 
Atsakyti | 0.0
girma

Manyčiau, kad FF matricos

girma    Pažengęs     Treč., 2009.03.25, 09:55 rašė,

Manyčiau, kad FF matricos inovacijos jau Canonui atsipirko ir jau galėtų FF modelio kainą padaryti tokią, kaip dabartinio APS-C modelio. Canonui sudėtinga naikinti APS-C liniją, stengiasi kiek įmanoma tempti su šia technologija, kol rinkoje yra perkamumas ir konkurentai nespėjo pasivyti arba 'paleisti' pigų FF. Lūžis įvyks, manau, greitai, nes krizė ir įvairiausių APS-C modelių prisotinta rinka nebeišgalės taip lengvai įsiūlyti įroningam klientui kažkiek tik patobulintą modelį.

 
Atsakyti | 2.2
Dr. M

Lūžis bus, tik nemanau, kad

Dr. M    Meistras     Treč., 2009.03.25, 09:56 rašė,

Lūžis bus, tik nemanau, kad jau visai greitai.
 
Atsakyti | 0.0
Zoom

Nemirs APS-C. Mėgėjiškoms

Zoom       Treč., 2009.03.25, 10:05 rašė,

Nemirs APS-C. Mėgėjiškoms reikmėms jis pranašesnis - mažesni gabaritai, lengviau kept superzuminę optiką. Ir tiesiog elementariai pigiau.
 
Atsakyti | 2.2
hideo

Yra ne vien tik inovacijos

hideo       Treč., 2009.03.25, 19:49 rašė,

Yra ne vien tik inovacijos (fiksuoti kastai) bet ir su gamyba susijusios islaidos (+ prie savikainos paciam fotikui)

Silicio "nekilnojamo turto" desnis vis dar galioja - pagaminimo kaina kyla eksponentiskai, didejant plotui. o FF kadro dydis lyg ir nepasikeite juk..

O ir siaip, marketingui (kuris orientuotas ne i apie FF/ne FF privalumus trukumus ismanancius vartotojus, o bendra "liaudy") kitos funkcijos - filmavimas, bla bla - daug naudingesnes nei FF

 
Atsakyti | 0.0

o gaila

Svečias     Treč., 2009.03.25, 10:03 rašė,

dziaugiuosi ,kad canion nesnaudzia ir isdleidzia vis kazka ,laikui praejus. pvz Pentax taip ir sedi metus su dviem modeliais be atnaujinimo  
ions

kaip svečias taip ir bajeris

ions    Pažengęs     Treč., 2009.03.25, 12:04 rašė,

kaip svečias taip ir bajeris :D
 
DEIVIDAS.

:D

DEIVIDAS.       Treč., 2009.03.25, 13:19 rašė,

:D  
deck2

spaudzia visi gamintojai, yra

deck2    Pažengęs     Treč., 2009.03.25, 10:32 rašė,

spaudzia visi gamintojai, yra be be megapiksleiu fotikuose ka gerint, kitinius objektyvus galu gale geresniu duotu. tie atnaujinimai ir yra marketinginis triukas. procesorius tas pats kaip 50d, bet neabejoju, kad softas tokios kokybes isspaust neleidzia :) pentaksas gi tuos pacius modelius su skirtingu spalvu plastmastkem leidzia vis naujus :)
 
Atsakyti | 0.0
Svajuncikas

O koks Guide Number yra

Svajuncikas       Treč., 2009.03.25, 10:33 rašė,

O koks Guide Number yra imontuotoj blykstej?
 
Atsakyti | 0.0
Ignas

Guide number approx 13>17mm

Ignas    Redaktorius     Treč., 2009.03.25, 10:40 rašė,

Guide number approx 13
>17mm objektyvams (APS-C)
 
Atsakyti | 0.0
linomanas

27

linomanas    Naujokas     Treč., 2009.03.25, 10:42 rašė,

gn 27, manau parasyta;)  

Naujas komentaras

Įveskite pirmą žodžio raidę
Komentaras pasirodys tik patvirtinus moderatoriui. Užsiregistravus bendrauti lengviau ;)