Canon pristatė naują veidrodinį fotoaparatą Canon EOS 500D. Tai nebrangus, pažengusiems fotografams skirtas fotoaparatas. Lyginant su ankstesniu modeliu Canon 450D, naujasis Canon 500D turi svarbių patobulinimų: 15,1 milijono taškų jutiklį, kokybišką 920 tūkst. taškų ekranėlį bei HD filmavimo režimą.
JAV šis fotoaparatas vadinsis Canon Rebel Digital T1i, o Japonijoje Canon EOS Kiss Digital X3. Taip pat pristatyta nauja nebrangi blykstė Canon Speedlite 270EX.
Canon 500D techninės charakteristikos
15,1 milijonų taškų, APS-C dydžio CMOS jutiklis. Jutiklio jautrumas: 100-3200 ISO, padidinto jautrumo režime iki 12800 ISO Dulkių nupurtymo mechanizmas ir antistatinė danga.
HD filmavimo galimybė: 1080p(1920x1080), 20kps; 720p(1280 x 720), 30kps. Vaizdo saugojimo formatas QuickTime (.MOV). Naudojamas modernus H.264 vaizdo suglaudinimas.
Canon EF / EF-S objektyvų jungtis. Židinio nuotolio daugiklis 1,6.
3″ colių (7,62 cm) LCD su 920 tūkstančių taškų. 170 laipsnių matymo kampas.
Akumuliatoriaus LP-E5 talpa 1050 mAh. Viena akumuliatorių įkrova galima padaryti 400 nuotraukų.
Naudoja SD / SDHC atminties korteles.
HDMI Type C jungtis.
Dydis 129 x 98 x 62mm.
Svoris 480g (be akumuliatoriaus).
Tikėtina, kad fotoaparatas kainuos vos daugiau nei Canon 450D - apie 2300lt su objektyvu. JAV parduotuvėse pasirodys gegužę. Daugiau informacijos, fotoaparato pabandymas. Ir dar viena preliminari apžvalga. Video apžvalga.
Pristatyta ir nauja nebrangi blykstė Canon Speedlite 270EX. Ji pakeis Speedlite 220EX. Blykstės galvutė juda - ją galima nukreipti 90 laipsnių aukštyn. Guide Number
Stiprumas: GN 27. (50mm objektyvui)
Pokrypio kampas: 0, 60, 75, 90 laipsnių
Fotografavimo režimai: E-TTLII/E-TTL/TTL
Hight Speed sinchronizavimas
Rankinis stiprumo valdymas: nuo 1/64 iki pilnos iškrovos
įdomu, kiek dar Canon prigamins visokių APS-C tipo kamerų, kol pradės pigiai pardavinėti vien tik FF kameras. Susidaro toks vaizdas, kad vis bandoma išspausti paskutinį vašką
APS-C gaminti gerokai pigiau(ne tik matrica, bet ir vedrodelis, viewfinderis). nemanau kad jie per ateinancius 10 metu atsisakys APS-C formato.
o sitas aparaciukas bus gerai perkamas jei kainos per daug neuzkels. labai grazi parametru lentele ir visos varneles prie visu marketingo reikalavimu sudeliotos. tikiuosi cia bus paskatinimas ir kitiems gamintojams deti aukstos rezoliucijos ekranus ir filmavima i visus DSLR
tai is pigiu FF yra second hand 5d - stebuklu stebuklai - beveik keturiu metu senumo fotikas, o vaizdo kokybe nunesa absoliuciai visus kitus (cropinius) toj pacioj kainu kategorijoj :)
reik tik galva mastyt, ko norisi ir ko reikia, ir maziau marketingo brainwshui pasiduot
D300- taip pat Semi-pro, tik aukstesnes kategorijos jau. Semi-pro priklauso D90, D300, 50D, E-3, K20D, A700. D700- Pro. Taip pat kaip ir D3, D3x, 5D Mark II, 1D ir 1Ds Mark III, A900. 1000D- Entry level. Kaip ir K-m ar E-420.
Cia ne noras sudelioti, cia faktinis pasiskirstymas. Dar juokingu klausimu bus?
Taip pat sėkmingai D90 galima priskirti aukštesnei entry level kategorijai, juolab, kad tendencijos tokios, kad pradinio lygio fotikai perima vis daugiau funkcijų iš tų semi-pro. Taigi - daina be galo, o skirstymas iš tikrųjų labai sąlyginis...
Juolab kad čia tuo skirstymu pasinaudota tik kaip pretekstu nelygint vieno modelio su kitu...
eFoto redaktorius2009.03.25, 17:20, rašė:
Zoom, aš aiškiai pamenu, kad gal prie 10-15 metų pats Nikon skirstė savo fotikus į panašias kategorijas. Ir gaila, kad taip nebedaro, nes fotikus pradedama lyginti charakteristikomis, o šios renkantis Pro daiktą visiškai nėra lemiantis veiksnys.
Na tai pozicionavimas rinkoje yra visiškai suprantamas. Bet vertint VIEN TIK pagal tą pozicionavimą yra tiesiog trumparegiška. Lyg nuo "pusiau pro" etiketės kurius nors geriau fotografuot pradės...
Ir ka gi pasiulytum lyginti? Kenon 500 JE DE Plasmastic Fantastic su rimtai pagamintu Nikon D90? Tai butu labiau nei juokinga. As pasakiau zmogui, kad tiesiog nelygintu siu fotoaparatu kaip lygiaverciu, nes jie tokie nera. Ir as kalbu ne is oro, o is patirties- ciupinejau praktiskai visu kategoriju tiek Nikon, tiek Canon, tiek Pentax, tiek Olympus modelius.
Dar karta perskaityk visus mano komentarus ir pasakyk, kurioj vietoj as minejau, kad laikiau rankose 500D :) Bet man uzteko 350D, 400D ir 450D. Nematau, kad 500D pasiulytu ka nors revoliucingo.
Ir ka gi pasiulytum lyginti? Kenon 500 JE DE Plasmastic Fantastic su rimtai pagamintu Nikon D90? gerai tu cia, nematei, negirdejai, neciupinejai, bet jau nusprendei. sudas! as nesakau, kad grudas, nes nezinau. bet kam kalbet jei net akyse nematei.
Man jokių kompleksų nesukeltų palygint ir EOS 1000D su D3x. Arba D40 su 1DS MkIII. Yra konkretūs žmonių poreikiai ir konkrečios aparatų savybės, atitinkančios tuos poreikius - ir tų savybių atitikimas poreikiams yra svarbiausia, o ne formalus etikečių kabinimas.
Gerb, Zoom. O tai pagal ka dar suskirstyti technika? Pagal populiaruma? Skirstymas zmogui palengvina kelia i apsisprendima, nes ir pacios funkcijos yra rusiuojamos i kategorijas. Funkcijos esancios Pro modeliuose yra retai naudojamas megejiskame gyvenime. Bet su Pro ''Etikete'' esantis daiktas padarys nuotrauka nepalyginamai geriau su standartiniais nustatymais. Viskas slypi viduje.
Ne fotoaparatas su Pro etikete nuotraukas daro, viskas slypi "tarpinėje" . Jei tarpinė blogai užpildyta tai ar Pro ar ne Pro etiketė, rezultatas bus niekinis. Nemokančio fotografuoti megėjiška ar profesionali dežutė su standartiniais nustatymais neišgelbės... Aukštos technines charakteristikos negarantuoja galutinio rezultato, jei nemokama tuo naudotis.
Yra kalbama apie tuos, kurie zino kas, kur ir kaip. Joks profesionalas su ''muiline'' nepadarys sedevro ir atvirksciai. Butina proporcija tarp ''tarpines'' ir technikos, teisingai pastebeta.
Matau, kad cia daugelis esanciu visiskai ignuoruoja faktus ir nenori su jais susitaikyti. Visada buvo skirstymas i klases ar kategorijas ir bus! Automobiliai, telefonai ir t.t. Gali buti tos pacios funkcijos, bet aukstesnes klases ''daikte'' jos atliks darba daug kokybiskiau. Nesutinkat? Belieka tik stipriai pasijuokti :)))
Na nors kokia nauda - va praskaidrinau nuotaiką :) Beje - matau veidroduką neblogą turi. O su kokiais aukštesniais modeliais jį lyginai ir ką pastarieji darė daug kokybiškiau?
Galų gale grįžtant prie ištakų - klausimas ne apie klasių buvimą. Klausimas apie tai, kad fotoaparatas A nelygintinas su fotoaparatu B tik dėl to, kad jie GALI būti skirstomi į skirtingas klases. Labai artimas beje. Nesigilinant į savybes, kainą ir tt. Tik pagal klases.
Mano ''veidrodukas'' paprastas. Pakeisciau i D700, bet mazai pixeliu, nes as daug karpau. O D3 neskaitant D3x yra kolkas per brangus. Juolab FX turi savo pliusu. O kalbant apie skirtumus, tai pagrindiniai manau butu: fokusavimas, nuotraukos detalumas, susitvarkymas su triuksmu minimaliai mazinant detaluma, spalvu naturalumas. Nenoriu leistis i konkrecius palyginimus, nes beabejo issauksiu daug nepasitenkinimo. O cia zmones nera objektyvus ir neduok dieve turi Nikon ar Canon, tai geresniu fotoaparatu buti negali :) Beje aukstesnes vel gi paminesiu ''klases'' Nikon fotoaparatai man padare pastebimai geresni ispudi.
Šiaip pats ginčas tai bereikalingas, kas kokiam level'iui priklauso. Pliusiuka padesiu po komentaru tavo del tikslumo. (ta prasme ne už š.... malimą, bet faktinės info pateikimą, nors kaži ar ji kam rūpi:))
Bet siaip pro/ne-pro gana aiskiai atskirta. Nu ok, ne pro, o "heavy-duty"
Pvz kazkada meciausi, galvojau 2a marka pirk is anapus juru mariu. Tai teko visokiu egzemplioriu prisiziuret - sutrintu iki to, kad sonai kaip chromuoti blizka, dauzytais, lankstytais korpusais, atkalusiu po 5-10mln kadru (!!!) - ir vis tiek veikia normaliai, nieks nestringa nesioziuoja, uzuolaidos keiciamos reguliariai, o kas keisciausia ir kaina ne tiek jau daug pakrenta. Nieks nedaro is to didelio burbulo - tai irankis, kaip oblius ar kaltas - jam tokiom salygom ir priklauso gyvent
Dauguma paprastesniu fotiku po tokios "kajeros" arba uzsilnektu visiskai, arba isklertu ir pradetu byret gabalais (realuas gyvenimo pavyzdziai is matytu 20/30d - isklera korteles skyriaus dureles, pradeda strigt mygtukai, ir t.t.)
Manyčiau, kad FF matricos inovacijos jau Canonui atsipirko ir jau galėtų FF modelio kainą padaryti tokią, kaip dabartinio APS-C modelio. Canonui sudėtinga naikinti APS-C liniją, stengiasi kiek įmanoma tempti su šia technologija, kol rinkoje yra perkamumas ir konkurentai nespėjo pasivyti arba 'paleisti' pigų FF. Lūžis įvyks, manau, greitai, nes krizė ir įvairiausių APS-C modelių prisotinta rinka nebeišgalės taip lengvai įsiūlyti įroningam klientui kažkiek tik patobulintą modelį.
Yra ne vien tik inovacijos (fiksuoti kastai) bet ir su gamyba susijusios islaidos (+ prie savikainos paciam fotikui)
Silicio "nekilnojamo turto" desnis vis dar galioja - pagaminimo kaina kyla eksponentiskai, didejant plotui. o FF kadro dydis lyg ir nepasikeite juk..
O ir siaip, marketingui (kuris orientuotas ne i apie FF/ne FF privalumus trukumus ismanancius vartotojus, o bendra "liaudy") kitos funkcijos - filmavimas, bla bla - daug naudingesnes nei FF
Svečias2009.03.25, 10:03, rašė:
dziaugiuosi ,kad canion nesnaudzia ir isdleidzia vis kazka ,laikui praejus. pvz Pentax taip ir sedi metus su dviem modeliais be atnaujinimo
spaudzia visi gamintojai, yra be be megapiksleiu fotikuose ka gerint, kitinius objektyvus galu gale geresniu duotu. tie atnaujinimai ir yra marketinginis triukas. procesorius tas pats kaip 50d, bet neabejoju, kad softas tokios kokybes isspaust neleidzia :) pentaksas gi tuos pacius modelius su skirtingu spalvu plastmastkem leidzia vis naujus :)