***

Kai kontekstas tampa fotografijos veidu.
 833 (+0)

Komentarai
Turinys
  • sventupys
    sventupys 
      2015.04.21, 08:31, vertino: Gerai, , rašė:
    Labas, Romualdai,
    fotografija, kaip kokia legenda, niekada neišnyksta ir nepraranda savo pirmykščio grožio bei paslapties, o vis eina ir eina į priekį
    Tai labai vykusiai įrodo ši bei kitos tavo fotografijos
    Pirmyn !
  • dykumų vėjas
    dykumų vėjas 
      2015.04.21, 09:09, rašė:
    Dėkui kolega. Kaip Krakaueris sakė, fotografija turi būti fotografiška :) bet dailės žinojimas labai praplečia akiratį.
  • Albertas K (išsitrynęs)    2015.04.21, 15:49, rašė:
    Romualadai manau nuotrauka turi vieną problemikę, žr. į namo fasado dalį trečiajme plane. Jo (įvardinu šešėliu) buvimas savotiškai yra Jos žvilgsnio atsitrenkimo vieta, nors pagal savo pobūdį žvilgsnis yra į tolumą pro užuolaidą į.... Atkirpus, Ji atsiduria centro vertikalėje, todėl sustiprėja dėmesio taruka į Ją ir pasiteisina žvilgsnio išėjimas už nuotraukos krašto ribų, todėl ne taip jaučiasi, kad Ji žiūri kambaryje į kambarįje kažką esantį, o ne iš kambario į... (p.s. taip sakau nežinodamas koks buvo (į ką buvo ...) žiūrėjimo tikslas.)
  • dykumų vėjas
    dykumų vėjas 
      2015.04.21, 18:03, rašė:
    dėkui, reik apmastyti pačio mintis.
  • Bobulė
    Bobulė 
      2015.04.22, 09:07, vertino: Gerai, , rašė:
    Man tai visai neatrodo, kad žvilgsnis atsitrenkia į pastatą. Visiems aišku, kad tarp pastatų yra takai, (takeliai, keliai). Ji juk žiūri į kažką išeinantį, pati likdama iš išorės nematoma, netrukdydama išeiti, tarsi modama ir laimindama kairiąja ranka. Ir tarsi norėdama sulaikyti dešiniąja. Tas kairės rankos atspindys kairiojoje geometrinėje erdvėje sureikšmina tą vidinį gestą, o pastato atspindžiui jos fone yra labai būtinas tikrasis pastatas trečiajame plane (dešinėje) atsvarai. Ši nuotrauka taip natūraliai suskirstyta geometrinėmis figūromis, ir kiekvienoje galima įžvelgti atskirą siužetą, bet kartu labai natūraliai jungia viską į vienumą ( nes juk natūraliai čia ir yra visumos vienuma)
    Mane tik truputį glumina kairėje apatinėje erdvėje išnyrantis tapybinis veidas. Kaip jis ten pasidaro kažkoks erdvinis, nesuprantu. Gal irgi kažkur miražą kuria atspindžiai, nes netikiu, kad Romualdas kažką manipuliuotų... Visgi, manau, kad autorius labai gudriai žaidžia mūsų, žiūrinčiųjų, smegenų vingiais, pridėdamas paantraštę apie fotografijos VEIDĄ, nuotraukoje rodydamas net keletą VEIDŲ, bet iš tikrųjų, skatindamas pajusti KONTEKSTĄ.
  • dykumų vėjas
    dykumų vėjas 
      2015.04.22, 10:08, rašė:
    Džiūgu, jog kažkas panašiai mąsto. Reiškia dar verta stengtis.
    Ten kaukė, ji ir veidas tai tiesioginė nuoroda į siurealizmą ir P.Horst kūrybą.
    Bet jei niekas nesidomėjo portreto raidos istorija, tai ir liks tik tuščia vieta.
    Jau nekalbu apie kitas nuotraukos vietas kurios ir neša savo informaciją.
      www.fotobites.lt nuolaida fotoknygoms, albumams, fotožurnalams galioja iki gegužės 1 dienos.

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti
Apie dykumų vėjas
dykumų vėjas
 
Romualdas V.

gyvena: Vabalninkas, Remeikiai    amžius: 52    Daugiau >
www.portretoanatomija.lt
Nuotrauka galerijose

Atsiprašome, NERODOMA

- dabar tinklapis pernelyg užkrautas :/

Registruoti lankytojai šių apribojimų neturi!