Saulei besileidziant

 702 (+0)

Komentarai
Turinys
  • Albertas K.
    Albertas K.    2017.01.09, 10:39 rašė:
    Mariau, darant tokio pobūdžio nuotraukas siūlau tau pastudijuoti egiptiečių senovinį meną, kuriame labai gerai matomas visumos bendrumas. Manau, kad Judu čia paslydote ant manieringumo, todėl atsirado stiprus netikrumo pojūtis. Gamta (fonas, trečias palnas), savo tikrumu, reikalauja paprastumo su nuoroda į nuoširdumą.  Čia yra  taip vadinamas "Pastatyminis judesys" (sukurtas judesys). Gamtoje jis irgi gali būti, bet jis turi išaugti iš tos aplinkos, kurioje jis daromas. Jos kojos yra sukurtame, sugalvotame judesyje, bet neaišku kodėl būtent tokiame, kai Ji visa natūraliame sėdėjimo judesyje. Įsivaizduok Ją atlošta galva, įkvepiant į save rūką, esantį trečiame plane. Tuomet judesys prasidėjęs kojų itampoje išsiverš per įtampą galvos atlošime ir bus emocinės įtampos įėjimo ir emocinės įtampos išėjimo taškai. Pas tave gavosi pusė kūno vienoje emocinėje būsenoje, o kita kūno pusė, kitoje emocinėje būsenoje. Vyksta susipriešinimas, vienas kito slopinimas ir man žiūrovui neaišku ką Ji čia daro ir kodėl taip daro. Meninėje fotografijoje žiūrovui nereikia rodyti, kad ji turi gražias kojas. Meninėje fotografijoje tau reikia klausti žiūrovo, kam čia reikalingos Jos apnuogintos kojos be aukštakulinių. Perkirpk nuotrauką horizontaliai per pusę iškart virš Jos dešnės kojos kelio, – matai kaip suspaudus, įtempus erdvę horizontaliomis linijomis, pradeda pasiteisinti kojų įtempimas. Kai nelieka  viršutinės kūno dalies ir veido atsipalaidavimo, nuotrauka įgauna daugiau emocinio visumos bendrumo, nes rąstas ant kurio Ji sėdi, tampa priežastimi – briauna, linija, siūlu, ašmenimis,  kodėl Ji turi būti įsitempusi. Atlošk Jai galvą vaizduotėje ir išleisk rąsto įtampą per Ją į rūką.
  • MariusKal
    MariusKal    2017.01.09, 12:22 rašė:
    Aciu . Va cia tai komentaras . Reikes kaska pameginti kitam kartuj sukomponuoti .
  • Albertas K.
    Albertas K.    2017.01.09, 16:20 rašė:
    Mariau darbas visuomet žiūrisi paslaptingiau, kai yra judesys eigoje :), neužbaigtas judesys, vykstantis judesys, besitęsiantis judesys. :)
  • Manvid
    Manvid    2017.01.09, 23:46 rašė:
    Nežinau ar juoktis ar liūdėti: dažnai pamatęs Alberto K. komentarą stebiuosi, kiek esame naivūs, patiklūs, nemąstantys, kad tokie komentarai priimami nekritiškai. Apie Egipto meną, jo pagrindinius bruožus, kanonus galima pasiskaityti internete. Apie kitus susigalvotus, ar neteisingai suvokiamus dalykus ir kitų klaidinimą jau esame su Albertu pasikolioję. Linksmina tokie sakiniai: "Atlošk Jai galvą vaizduotėje ir išleisk rąsto įtampą per Ją į rūką." ;)
  • Albertas K.
    Albertas K.    2017.01.10, 11:17 rašė:
    1) "Egipto meną" čia siūlau todėl, kad autoriaus nuotraukoje fotomodelį matau užfiksuotą tokioje plokštumoje kaip tai darė egipto menininkai –taip įdomiai persuktą. 2) "...išleisti rąsto įtampą..." nu čia jau nieko nepadarysi :) reikia įsivaizduoti :)arba žinoti, kad kompozicijoje horizontalios linijos yra nuoroda į ramumą, pastovumą, stabilu ... arba moteriškumą, Žemę o vertikalios linijos yra vyriškas pradas – energija, staigumas, veržlumas, netikėtumas arba mūsų dievaitis Perkūnas. :) Tas,– matyk vaizduotėje, –man atėjo iš vaidybos Šilutės teatre, režisieriaus mano darugo įkaltas reikalas :) Nu, neina padaryti nuotraukos. Nors tu ką daryk,– neina ir viska. Nežino fotomodelis ką daryti, :) paprašai atsissėti ant rąsto, pasižiūri į ją ką čia būtų galima iš judviejų išlaušti, paskui nuleidi galvą, užsimerki ir matai Ją tokią sėdinčią ant rąsto vaizduotėje ir :) vaizduotės dėka savo vidineme mąstyme pradedi stumdyti, gyldyti, sodinti, statyti, karipyti ... ir kai sau randi, kad būtų gerai taip kaip įsivaizduoji savyje, paaiškini fotomodeliui ką nori su Ja padaryti, paprašai parodyti tą savo vidinį matymą. Panelė nusišypso ir padaro tai ko Jos prašai. tokiu būdu fotomodelis yra įtraukaimas į bendrą kūrybinį procesą ir vyksta tarpusavio bendravimas ieškant sumanymo išreiškimo būdų, kad rąste esanti ramybė, vadovaujantis kūrypbos kontrasto principu, per Jos kūno judesio įtampą įeitų į panelę Jos pirštų galiukuose ir išsispinduliuotų, Egipto sieninio meno barljefo dievaitės pavidalu, rūko nežinią į mano, žiūrovo, sąmonę. :) :) Gerbiami kolegos,– imkit ir parūkykit kanapės :)
  • Manvid
    Manvid    2017.01.10, 11:54 rašė:
    Na, džiaugiuosi trupučiu Jūsų nuoširdumo ir šiandienos "rąste esančia ramybe", bet vis tiek tas rąstas... :) Viktorui Diominui (parašiusiam knygą apie lietuvių fotografiją "Žemės žydėjimas") pamačius šią Aleksandro Macijausko fotografiją www.pinterest.com/pin/497155246339739345/ išsprūdo: "-Это же черт знает что!" Tai, kas guli priekiniame plane yra vaizdinė metafora. Jūsų, Albertai, komentaruose gausu žodinių metaforų, kurias gal ne visi suvokia, o gal mano, kad taip smagiau. Kai kuriuose pokario kaimuose buvo senukų neturinčių nei namų, nei šeimos. Kartais jie prisijungdavo prie talkininkų pjaunant javus ar kasant bulves, bet žmonės ir šiaip juos pamaitindavo, o jie atsilygindami pripasakodavo ką matę, girdėję. Prisimenu vieną tokį gandą: kieno tai karvė prarijo geležinį kuolą, iška__jo visą sulankstytą. (Tada žolės niekas nerūkė, bet juokdavosi išgirdę tokį absurdą).
  • EmVa
    EmVa    2017.01.09, 15:54 rašė:
    Būtų labai gražūs abu variantai, jei ne tas pasistiebimas:)
  • MariusKal
    MariusKal    2017.01.09, 17:13 rašė:
    Na as jau turiu minty pameginti ta paty tik su kitokia kompozicija kuno tai ziuresim kaip gausis
  • Artur Politov
    Artur Politov    2017.01.09, 16:53 rašė:
    Idekite ja i kvadrata. Bus visai kitas vaizdzelis. Spalvos 10 balu, juoda balta irgi liuks.
  • Artur Politov
    Artur Politov    2017.01.09, 21:39 rašė:
    Maryte Melnikaite :)

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti