Gal kas žino kas nutiko fotofabrikui?
vilius: 2017.05.22, 09:48  Pokalbiai:  Bendri foto pokalbiai  27
 
Sveiki,

keistas momentas nutiko, tai galvoju gal jūs kažką žinosit. Esmė: Fotofabrikas nereaguoja jokiais kontaktais.
Pirkau prekę, pinigus sumokėjau, sąskaitą gavau. Prekė nebuvo išsiųsta, o dabar jokiais rageliais nekelia. Turėjo prekė būt praeitą trečiadienį (pagal jų pačių estimate'us).

any ideas? Ar jau skambint į policiją, ar dar truputį luktelt?

dėkui

Komentarai
Turinys
  • Raimundas
    Raimundas 
      2017.05.22, 10:21, rašė:
    kiek girdėjau jie lyg ir palieka dabartines patalpas, kur bazuosis toliau, neaišku
  • offshore
    offshore 
      2017.05.22, 10:23, rašė:
    Dar prieš du metus šiai kontorai buvo bankrotas: www.15min.lt/verslas/naujiena/bendroves/fotofabrikui-keliama...

    Pasirodo, vis dar yra naivuolių, kurie noriai meta pinigus į šitą šulinį.
  • vilius
    vilius 
      2017.05.22, 10:50, rašė:
    Ačiū už eilinį nepadėjimą. Kai aš postinu klausimą, tai tikiuosi atsakymo, o ne epitetų koks aš esu.
    Nežinau, atrodo veikia vis dar, tai aš negooglinau ar nebankrutavus. Išsispręsiu.
    Sėkmės jums.
  • ecka
    ecka 
    nesiseka
      2017.05.22, 19:34, rašė:
    Ale koks chamas esi. Gavai atsakyma ir vietoj padekos dar "spjaudaisi" cia. Jokios nepagarbos is 'offshore' puses neiziuriu. Zmogus rado laiko tau suteikti reikalingos informacijos ir tik su ironija pridure sakinuka apie savo nuostaba, kurios priezastimi "jusu didenybe" esi. Jeigu panasiu tonu bandei fotofabrikui laiskelius siuntineti, tai nenuostabu kad atsakymo nesulauki. Nors tas zinoma nepateisina ju elgesio. Bye.
  • šernas
    šernas 
      2017.05.22, 12:45, rašė:
    UAB Fotofabrikas bankrutavo dar pernai. dabar fotofabrikas.lt ženklą naudoja UAB Lekosta, kiek supratau jie nupirko/permėmė visą prekybos tinklą. išeina kad dabar reikalų turi su UAB Lekosta. kiek matau rekvizituose tai jie beveik pastoviai vėluoja sumokėti sodrai, aišku nieko čia labai keisto, bet kai įmonė kelis mėnesius iš eilės nesuranda laiku sumokėti 700 EUR mokesčių tai šį bei tą pasako apie jų požiūrį arba apie verslo reikalus.
  • katino pėdutės
    katino pėdutės 
      2017.05.22, 16:46, rašė:
    šernas rašė:
    UAB Fotofabrikas bankrutavo dar pernai. dabar fotofabrikas.lt ženklą naudoja UAB Lekosta, kiek supratau jie nupirko/permėmė visą prekybos tinklą. išeina kad dabar reikalų turi su UAB Lekosta. kiek matau rekvizituose tai jie beveik pastoviai vėluoja sumokėti sodrai, aišku nieko čia labai keisto, bet kai įmonė kelis mėnesius iš eilės nesuranda laiku sumokėti 700 EUR mokesčių tai šį bei tą pasako apie jų požiūrį arba apie verslo reikalus.


    Domenas „fotofabrikas.lt“ priklausė UAB Fotofabrikas. Prieš Laimiui paskelbiant bankrotą UAB Fotofabrikas, domenas buvo „perleistas“ kitai Laimio įmonei UAB Septintoji dimensija (ir tebepriklauso). Panašiu metu buvo įkurta UAB Lekosta, kuri priklauso... (turėtumėt nesunkiai susiprasti kam).

    Žodžiu ta pati panelė, tik su kita suknele...



  • TadasP
    TadasP 
      2017.05.22, 15:17, rašė:

    Atsidariau ju internetini puslapi, o ten pagrindiniame puslapy kovos aparatai, lego ir dar daug visokio s.. isstatyta. Nesolidziai kazkaip atrodo.

    Autoriui sekmes meginant gauti preke arba susigrazinant pinigus

  • Vaizdinys
  • katino pėdutės
    katino pėdutės 
      2017.05.23, 00:47, rašė:
    kad neatrašo į laiškus, neatsiliepia į skambučius – nieko naujo čia. Nėr ko norėti, kai tarkim sesetas.lt (irgi tam pačiam priklauso) administruojamas vieno žmogaus (bent anksčiau buvo taip)... Panašiai ir su kitom prekėm ir paslaugom. Prisiima Laimis vienkartinių projektėlių „pigiai pagamint, greitai, daug su maksimaliu antkainiu (kad ir kelių šimtų proc. kartais) ir gaunasi taip, kad nėr kokybės, pirkėjai skundžiasi, darbuotojai nespėja ir neturi iš ko pagerint tą kokybę, skambučiai ir skundai visiems per gerkles lenda, tad nieks nebeatsako į skambučius. Kai darbuotojai pervargę, pridaro begales klaidų, su didžiuliu „pochuizmu“, tai ir yra rezultatas.

    Kilo koks nesklandumas? Greičiau ir paprasčiau bus parašyti skundą apie „Lekostą“ į rekvizitai.lt . Gina atsakinėjimams (ir sprendimams) į skundus praleidžia daugiau laiko rekvizituose el tė, nei dirbdama tiesioginį savo administratorės darbą (nežinau, gal pareigas dabar kitas užima)... neva stengiasi, įvyko žmogiška klaida, neva jauna įmonė, dar tik mokosi... Mokosi jau niolika metų... Suprantu, kai visi darbuotojai nauji, bet kai savininkas tas pats, direktorius esamas labiau fiktyvus, o dalis kolektyvo, tai senasis fotofabrikas...
  • begedis
    begedis 
      2017.05.23, 05:31, rašė:
    Jei neramu, verta tiesiog apsilankyti jų būstinėje. Nenorėčiau tikėti, kad gali būti taip, jog įmonė prieš porą metų bankrutavo, bet kažkas iki šiol vykdo perimtą veiklą visiškai nepaisydamas įsipareigojimų. Labiau tikėtini tiekimo sutrikimai, vidiniai persitvarkymai: nors ir nedažni, betgi nutinka.
  • vilius
    vilius 
      2017.05.23, 09:22, rašė:
    Ačiū už patarimus. Geroji žinia, kad pinigus atgavau. O pamoka ateičiai, kad prekes reikia pirkt iš normalių parduotuvių (aka amazon ir pan).
  • begedis
    begedis 
      2017.05.23, 10:37, rašė:
    Su tokiais pirkėjais nenuostabu ir bankrutuoti. Pardavėjo labui kalba faktas, kad grąžino pinigus pradėto sandorio eigoje - gal net labiau, nei profesionalu.
  • rammas
    rammas 
      2017.05.23, 12:37, rašė:
    begedis rašė:
    Pardavėjo labui kalba faktas, kad grąžino pinigus pradėto sandorio eigoje - gal net labiau, nei profesionalu.

    Tamsta turit įrodymų, kad sandoris pradėtas?
    O gal tenai iš vis niekas nieko nedarė .... kaip "įprasta" - nusimetė užsakymas ...
    Profesionalu būtų, jei nebūtų šios temos, o "rekvizituose" būtų padėkos, o ne debesys skundų ...
  • begedis
    begedis 
      2017.05.23, 14:06, rašė:
    Tai aišku, skaitykit: "Pirkau prekę, pinigus sumokėjau, sąskaitą gavau".

    Sandoris akivaizdžiai pradėtas. Siūlau išlaikyti žvilgsnį ties aptariamu atveju, antraip kalbate ne apie jį, o visų užsakymų ekspertai neatrodo labai rimtai.
  • vilius
    vilius 
      2017.05.23, 15:00, rašė:
    Man atrodo jūs kaip tik iki galo neįsiskaitėte, arba keistai suprantate kaip turėtų veikti parduotuvės internete, ar apskritai parduotuvės in general.

    Aš padarau užsakymą, pervedu pinigus. Gaunu confirmation emeilą, kad siuntinys bus tokią ir tokią datą. Terminas praeina, siuntinio nėra, dar palaukiu keletą dienų ir skambinu. Atsakymo jokio. Rašau laišką, atsakymo jokio. Viskas pajudėjo tik tada kai susiradau direktoriaus asmeninį telefoną ir su juo pakalbėjau. Tada tik paaiškėjo, kad prekės jie išvis neturi, todėl atšaukė užsakymą ir aš atgavau pinigus. Tai dabar jūs man pasakykit, čia normalu? Realiai, aš jiems daviau beprocentę paskolą trims savaitėms. Juokingas palyginimas? Bet juk taip ir yra.

    Aš labai daug perku internetu, su daug interneto parduotuvių esu aiškinęsis, jei siuntiniai vėluoja, bet čia buvo pats blogiausias variantas. Šiaip žmonės atsiprašo, į užsakymą įdeda kažkokią smulkmeną parodydami, kad jiem svarbus apsilankantis klientas. Ir visi būna laimingi. Čia kyla klausimas, ar būčiau pinigus atgavęs, jei nebūčiau skambinęs direktoriui? Kiek šansų kad jie apsižiūrėję būtų sakę "Ai, nesikreipė dar, gal ir nebesikreips" ? Man visiškai negaila jeigu tokios parduotuvės ar tokie verslai apskritai bankrutuos. Pas tokius "verslininkus" atėjęs turi jaustis kaltas, kad jiems pinigus nori išleist.

    Linkiu kitiems irgi nepasimaut ant tokių "verslininkų" ir savo pinigus palikt tiems verslams, kurie normaliai bendrauja.
    Va, penktadienį vieną užsakymą padariau, vakar išsiuntė, šiandien atsiėmiau. Taip žmonės dirba.
  • begedis
    begedis 
      2017.05.23, 18:24, rašė:
    Pasigilinkime. Prekybos Internete ir klasikinės labiau apčiuopiamos prekybos modeliai labai skiriasi, tai galėtumėt numanyti. Internetinėje prekyboje nebūtina turėti prekių atsargų, užtenka valdyti jų tiekimo kanalus - tiekėjus, tad tikėtis jog tinklinė prekyvietė kažkur turi pačią prekę - nėra paties pagrindo.

    Tikra šio prekeivio problema, kad nėra reakcijos į kreipinius, ir kontaktai nepasiekiami. Akivaizdu, kad savo darbo šioje vietoje tinkamai neatlieka. Taip pat prekiaujančiojo problema yra prekės vėlavimas - net jei tai nutiko kanale, ir jie patys nelabai turi ką pasakyti, dirbti su klientais dera jiems.

    Pagaliau, būtų gerai, kad suprastumėt ir savo vaidmenį, apie ką ir norėjau pasakyti: jei užsakymas iš tiekėjo padarytas, prekė keliauja, o užsakovui pritrūksta kantrybės - net ir labai geranoriškas prekiautojas gali būti stumiamas į problemą: ką reikės daryti su preke, kurios staiga nebenorima. Jei tokių pirkėjų susidėtų kritinis kiekis, o tiekimo kanale - bėdos, tai ar teisinga kad smūgį patirtų šis prekiautojas? Gal jis yra vienas nedaugelio specializuotos įrangos tiekėjų, kurių buvimas rinkoje teikia jai konkurencijos savybių, ir tai galiausiai veikia paties kliento labui?

    Tie žmonės, kurie sandėliuoja prekę ir gali ją patiekti per dieną, tai galėjo padaryti dėka to, kad prekę sandėliavo, ir tas malonumas savo ruožtu kaštavo. Taip pat vieni tiekimo kanalai patirs problemų vieną dieną, kitiems tai nutiks kitą. Žodžiu, keliai į laimę labiau vingiuoti, nei atrodo primityvinant.
  • Badas
    Badas 
      2017.05.23, 18:49, rašė:
    Akivaizdu, kad siuo atveju neturime subjekto "geranoriskas prekiautojas". Kai praleidziamas deadlainas, tada kalbame ne apie "nekantru uzsakova", o "ziopli prekiautoja". Arba pxuista.

    Ivairios problemos - iprastas dalykas versle, gal netgi kasdieninis. Visa esme - kaip tos problemos sprendziamos ar nesprendziamos. Esme ne vingiuotas kelias, o vairuotojo sugebejimai. Tinkamas komunikavimas daro stebuklus. Netinkamas komunikavimas padaro zopa, ir niekas kitas cia nekaltas.
  • begedis
    begedis 
      2017.05.23, 19:08, rašė:
    Man pinigų grąžinimas pradėtame pirkime yra pakankamas geranoriškumo faktas. O toliau - skoniai, supratimai.
  • Badas
    Badas 
      2017.05.23, 19:20, rašė:
    Po deadlaino turime ne "pradeta pirkima", o "neivykdytus isipareigojimus". Tai is esmes keicia situacija.
  • begedis
    begedis 
      2017.05.23, 19:35, rašė:
    Vienas dalykas yra sutartas įvykdymo terminas, kitas - numatoma pristatymo data. Labai skirtingos sampratos, iš kurių turėtų sekti labai skirtingi lūkesčiai ir teisės. Vienu atveju situaciją keičiantys iš esmės, kitu - visai nebūtinai.
  • Badas
    Badas 
      2017.05.23, 20:05, rašė:
    Pirkejas kitaip suvokia sitas sampratas. Jis gauna data X ir su ja sieja savo lukescius bei pardavejo isipareigojimus. Praejo diena X - pirkejas nepatenkintas, pardavejas turi problema. Tai faktine problema, o ne juridine. Teisme galbut issivartytum, o forume gautum dumblo porcija, ir dar klausimas kuris atvejis blogesnis.
  • vilius
    vilius 
      2017.05.23, 19:23, rašė:
    Jie man atšaukė užsakymą ne dėl to, kad aš nekantrus ir nenoriu laukt kol jų "pradėtas pirkimas" atkeliaus arkliu iš Singapūro. Jie tos prekės net neplanuoja turėti ateity. Kitaip tariant, aš jų puslapy pirkau neegzituojančią prekę, kurios ir nebebus.

    Man rods Jūs pats turite kažkokį el.verslą todėl taip aktyviai ginate ir kitus el.verslus. Iš čia ir hipotetinės kraštinės situacijos pavyzdžiuose. Neginkite šaraškinų, tiesiog savo kasdienybėj tokių fyntų nedarykite ir komunikuokite klientams normaliai. Kaip Badas sakė, "tinkamas komunikavimas daro stebuklus".
  • begedis
    begedis 
      2017.05.23, 19:39, rašė:
    Jei būtumėte atidesnis, galėtumėte pastebėti jog aukščiau aiškiai pasisakiau apie matomas prekiautojo problemas. Prie to prisideda paslaptis kaip galėjo būti išrašoma ir apmokama sąskaita daiktams, kuriais tikrovėje neprekiaujama. Kiek pasakojate, galiausiai tiek ir sužinome.
  • rammas
    rammas 
      2017.05.23, 20:06, rašė:
    Tamsta begedis, kažkaip tendencingai sergate svetimomis ligomis, o gal tai ne svetimos ligos ... ?
    Man giliai PX kas ir kaip tenai yra, net geležinę sveikatą galima padėti, gilinantis į visokius prekybinius marazmus.
    Visiems prekybininkams be išimties, linkiu bankroto, kurie pirkėjui pradeda kvaršinti galvą su visokiomis filosofijom, kažkokių tai tiekimų sutrikimais ... atsitiko taip, kad negalit gauti prekės aplamai, arba sutartu laiku, informuojat pirkėją, atsiprašot ir gražinat pinigus. O ne pirkėjas ratais, kvadratais turi ieškoti, kaip atsiimti pinigus ...
    Aplamai, jei rodo daiktą, kurio negali parduoti, tai jau yra nusižengimas.

  • begedis
    begedis 
      2017.05.23, 20:30, rašė:
    Tai ne svetimos ligos, nes pats šiuo metu laukiu įrenginio, kuris keliauja kuo rimčiausiais gamintojo atstovavimo Lietuvoje kanalais, ir tiesiog yra taip, kad paprastai veikianti sistema šiuo metu sutrikusi. Buvusi numatoma data pradelsta, bet įrenginys reikalingas - tokiu atveju nesiblaškau ieškodamas kaip atsiimti pinigus už daiktą, kuris tiesiog neatvyksta numatytu laiku, nes atsirado problemų. Rimtas prekiautojas net neguldo galvos už tai, kad daiktas atvyks per numatomą laiką, nes žino, kad negali tos galvos guldyti ten, kur ne nuo jo ir priklauso. Lengva ten, kur reikalų turite su sandėliuose LT, PL, FI esančiais daiktais - tikrai įveikiant tokį atstumą, ir matant sandėlių likučius, galima geriau prognozuoti, bet labiau komplikuotos logistikos - tiesiog nėra kaip. O sandėliavimas arti galimo pirkėjo - kaštai. Kartais prekė bus einama, ir artimame sandėlyje, kartais tiesiog nėra tiek prigaminta, kad galima būtų prikimšti sandėlius, ir taip toliau ir panašiai - tikri ūkiniai santykiai, gamyba, atsargos, priimtini jų kaštai, kainų smukimai, poreikio ir paklausos permainingumai - visa tai apibrėžia tikrovę, sparčiai nutolstančią nuo rausvų iliuzijų.
  • .Krivis.
    .Krivis. 
      2017.05.23, 18:44, rašė:
    Visada renkuosi pardavėją, kuris pristato prekę į namus per kurjerį, kuriam ir sumoku už atvežtą prekę. No problem.
  • andrius.s
    andrius.s 
      2017.05.23, 09:47, rašė:
    Nu nežinau, gal koks žmogiškasis faktorius įsivėlė. Teko pernai objektyvą pirkt (340eu) , pristatė per savaitę +, atsiskaičiau atsiimant vietoje. Į laiškus greitai atsako...
      www.fotobites.lt nuolaida fotoknygoms, albumams, fotožurnalams galioja iki gegužės 1 dienos.

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti
Apie vilius
vilius
 
Vilius P.

gyvena: Vilnius    amžius: 36    Daugiau >