Įrankis turėtų būti geras, nes toks funkcionalumas buvęs pasiekiamas atskirai gaminamuose įrankiuose, o dabar tiesiog randate meniu eilutę naudojamos programos einamojoje versijoje. Kas dėl upscaling - išties, apdorojimo procesas taip vadinamas, bet kadangi jo rezultatas yra pakeltos rezoliucijos, nematau bėdos pavadinti pagal pasiekiamą rezultatą. Paprastesniam naudotojui gali būti greičiau suvokiama kas atsitiks darbui, pritaikius.
Nu blin, lanczos irgi "pakelia rezoliucija", tai irgi vadinsim superresolution?
Mano supratimu, superresolution yra true resolution, tai vaizdo gerinimo metodas kuris remiasi nutraukose "paslepta" realaus vaizdo informacija. O upscaling, grubiai snekat, yra neturimos informacijos atspejimas. Jeigu pavyksta kokybiskai atspeti - tai labai gerai, bet rezultato kilme is esmes kitokia.
O ka sako marketingistai: "Rezultatas juk panasus? Sukeiskime savokas! Juk niekam nerupi ta kilme, ir siaip dauguma nesupras".
Pats pasisakai, kad Super Resolution yra nemaža dalimi rinkodarinis vardas. Kam ginčyti rinkodaros vardus? Mano akimis vardas pateisinamas gaunamu rezultatu, kuris yra aukštesnis pikselių skaičius, tad vaizdas gali dalyvauti ten, kur dėl nepakankamos gebos dalyvauti iki apdorojimo negalėjo. Extra Resolution, Ultra Resolution ar pan., iš esmės gali būti parenkami veiksmo rezultatui panašiai puikiai, jokių problemų. Nėra savokų sukeitimo *apdorojimo* kontekste. Kas kita vaizdo ėmimas iš tikrovės - ten kalbėti apie gebą galime kaip apie atvaizduojančiųjų pikselių skaičių, o ir tai gali būti stumiamos papildomo interpoliavimo technikos, panašios į aptariamą PS apdorojimą - šios turi būti aiškiai įvardinamos, kad vengti klaidinimo tokiame kontekste.
Nei zodzio nesakiau kad superresolution yra rinkodarinis vardas. Tai tam tikra technologija (tiksliau, technologiju grupe).
Tarkim, mesa irgi galima isauginti gyvulio forma, arba megintuvelyje, ir galbut ta is megintuvelio ateityje bus dargi skanesne, bet del to dirbtines mesos dar negalima vadinti naturalia, net jei skonis nesiskiria. Tai ne marketinginis reikalas, tai fakto reikalas. Galbut ateityje zmonems bus px kokia mesa, bile skani ir pigi, ir faktas jiems nerupes, bet tai nepateisina sukeitimo, o tik indikuoja apie vartotoju neismanyma+abejinguma ir marketingistini abejingumo eksploatavima.
Nezinau kodel tai pacitavai, todel nezinau ka atsakyti.
Ai cia tipo mano zodziai, kad superresolution yra marketinginis vardas? :)))))) Ne, ne, ne. Zodis "savoka" marketingistams nepriklauso (nors jie moka pasisavinti)
Atsiprašau, bet replikos prasmė aiški: priežastis - rinkodarininkų veiksmai, parenkant klaidinančią sąvoką. Ir čia pat prieštaraujantis teiginys: "Nei zodzio nesakiau kad superresolution yra rinkodarinis vardas". Susipainiojote teiginiuose pats tamsta. Bet jau ir baikime, neturėsiu ką pridėti.
Na, Badai, koks gi sumenkinimas, jei tiesiog sugretinau prieštaraujančius sakinius. O daugiau apie ką kalbėti? Aš neatstovauju produkto, parodžiau kas kažkam paliko įspūdį, taipogi pasidžiaugiau, ir kvit. Valgykit arba nevalgykit.
Nieko ten naujo. Šiaip galėjo tai įdėti ten kur ir turi būt - meniu RESIZE. Bet ne, padarė DAR vieną meniu punktą kaip visad. Kad PR skyrius galėtų pristatymą parašyt.. Dirbtinio intelekto ten jokio, šiaip. Klasikiniai saviapsimokantys alogoritmai žinomi jau 50 metų. Reklamai, didinti į dižiausius posterius - gerai.
Tuo dalyku dar prieš 20 metų užsiiminėjau. Tai elementarūs neuroniniai tinklai. Sugalvoti prieš 50 metų. Bet va tik dabar pasiekė masinio naudojimo stadiją. Šis atseit intelektas net nežino kokį objektą apdoroja. Jis nieko nežino. Tik gerai atlieka savo darbą - imituoja. Bet va Adobe reklamos skyrius tai vadina intelektu. Na kaip ir visur... Įdomu, kai atsiras tikras dirbtinis intelektas už kokių 10-20 metų, kaip jį tada vadins?
Tikriausiai turi omeny "strong AI". Taip, tokio nera, ir dar ilgai nebus, bet dazniausiai ir nereikia. Realybeje AI buna siauriai specializuotas. Man asmeniškai zodis "AI" sukelia pirmine nepasitikejimo reakcija, nes jis labai nuvalkiotas, vartojamas visur, kur reikia ir kur nereikia (kaip ir zodis "smart"). As asmeniskai, "weak AI" nevadinciau AI, bet cia jau prasideda filosofija :)
Nekorektiška sunerti keturis priemonės taikymo kartus, ir lyginti su kitu keturgubo aukštinimo algoritmu. Bet koks taikymas daugiau kaip kartą, nors ir įmanomas, yra už priemonės sumanymo bei paskirties ribų.
2.8
Jūsų komentaras
Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti