Apie "nekokybiškos" foto technikos gražinimą
IgnasKi: 2013.04.02, 10:54  Grupė: Nikon 31
 
Sveiki,

Norėjau pasiteirauti, gal kam teko susidurti su nekokybiškų prekių gražinimu praėjus daugiau nei 14 dienų, bet mažiau nei 2 metams nuo įsigijimo datos?

Blogai fokusuoja mano D5100. Aš galvoju, kad gamyklinis brokas, nes ir pasiskaitęs pastebėjau, kad ne man vienam jis taip daro..

Ar tai gali būti pretekstas dėl prekės grąžinimo? O gal yra kokie nors su fototechnika susiję niuansai?

Komentarai
Turinys
  • Veidmainis
    Veidmainis 
      2013.04.02, 10:59, rašė:
    Visu pirma, tai elektronikos prekems negalioja 14 dienu.. Ta prasme, jeigu Lietuvoje pirktas aparatas, tai jau is parduotuves isejes, apsisukes ir grizes atgal, gali nebegrazinti aparato.. Pardavejas neprivalo nei keisti, nei priimti atgal..
    Vienintelis kelias, jeigu nepraejo daugiau nei 2 metai - i servisa siusti.. Tai galima atlikti tiesiogiai, arba per pardaveja..
  • IgnasKi
    IgnasKi 
      2013.04.02, 11:01, rašė:
    Bet ar tikrai atsakai žinodamas? nes aš galvoju, kad prekė yra gamykliškai nekokybiška, o ne dėl to kad man korpuso spalva nepatinka.. :)
  • Veidmainis
    Veidmainis 
      2013.04.02, 11:10, rašė:
    Pardavejas nezino, ar preke yra kokybiska, ar ne.. Tai gali nustatyti tik igaliotas servisas.. Tam ir suteikiama prekei garantija.. Nuo gamykliniu nesklandumu, o ne tam atvejui, jeigu pakenksi aparatui pats..
  • IgnasKi
    IgnasKi 
      2013.04.02, 11:14, rašė:
    hmmm, logiška, o jei, tarkim, po garantinio taisymo, vėl tas pats? kur tada būtų vartotojų teisės? Ar tuomet būtų galima kanors daryt?
  • IS-7
    IS-7 
      2013.04.02, 11:14, rašė:
    Fotografijos prekėms netaikoma grąžinimo-keitimo taisyklė. Teks priduoti į garantinį servisą ir laukti kol sutaisys. Bet reikia dar įrodyti arba įtikinti servisą, jog prekė nekokybiška. Fokuso netikslumas - slidus dalykas. Jei jis pakankamai didelis - įrodyti lengviau, jei nelabai žymus - sunku. dar reikia turėti omeny, kad tobulų daiktų nebūna - kiekvienas turi savo naudingumo koeficientą, fokusavimo sistemos taip pat ji turi - fokusavimo paklaidos. Ir kuo žemesnė aparato klasė, tuo paklaidų ribos platesnės.
  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2013.04.02, 11:37, rašė:
    Nesuplakit į vieną vietą "nepatiko, nenoriu, nedžiugina" ir "sugedo"
  • Ignast
    Ignast 
      2013.04.02, 11:24, rašė:
    prekes yra taisomos, jei ju neimanoma pataisyti arba gedimas kartojasi pastoviai - keiciamas arba grazinami pinigai.
  • Fiskius
    Fiskius 
      2013.04.02, 11:26, rašė:
    Pries priduodamas i servisa padaryk kuo smulkesni problemos aprasyma su pavyzdziais. Sukelk kad ir i worda fotkes ir po jom aprasyk kas kaip. Kitaip is serviso girsh greiciausiai toks pat su prierasu, kad patikrinta, viskas gerai ;)
  • Ričardas Oginskas (išsitrynęs)    2013.04.02, 11:30, rašė:

    Kaip jus visi kolegos nusisnekat... Preke galima pirkejo pasirinkimu:

    1. Remontuoti

    2. Grazinti ir susigrazinti pinigus (jei esminis gedimas)

    3. Pakeisti nauja.

    4. Reikalauti atitinkamai sumazinti kaina.

    Jei domina konkretesne info, pm.

    P.S. Rasau, nes dirbu su tuo ir esu ne karta su garantiniais asmeniskai kariaves ir savo pasiekes 99% kartu.

  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2013.04.02, 11:36, rašė:
    Taip, ir visi šie punktai galioja visą garantinį laikotarpį. Nesvarbu, kiekkart apsisukote išėję iš parduotuvės :)) Žinoma, jei tikrai įrodysit, kad prekė sugedusi ;)
  • donatukass
    donatukass 
      2013.04.02, 11:36, rašė:
    Mielieji, viskas labai aiškiai surašyta čia:
    http://www3.lrs.lt/pls/inter3/oldsearch.preps2?Condition1=..Taigi teisiškai gali daryt labai daug ką, deja realybė yra kiek kitokia ir pasiekt savo gali būt sunkiau nei atrodo.
  • Ignast
    Ignast 
      2013.04.02, 13:29, rašė:
    tiesiog kiekvienas istatymas turi protingumo kriterijus. Sis istatymas galioja visoms prekems, nuo tusinuko iki lektuvo. Ir jei pvz pastebejai, kad po 1.5 metu tau kelis mm blogai fokusuoja, ar blogai spaudosi mygtukas, tai nereiskia kad gali grazinti fotoaparata ir atsiimti pinigus.
  • IgnasKi
    IgnasKi 
      2013.04.02, 13:47, rašė:
    O jeigu atsiemus is garantinio, vistiek tas pats? Mano problema? :)
  • heaton
    heaton 
      2013.04.02, 13:49, rašė:
    Parasyk kaip tu atlikinejai testa?Koks objektyvas, kokie fokusavimo taskai, kokios paklaidos ir pan.
  • Ignast
    Ignast 
      2013.04.02, 16:09, rašė:
    gal ir tavo, gal blogai testuoji, kokios nors salygos blogos ir t.t. Beto kiekvienas gamintojas turi kaskokia protinga paklaida
  • IgnasKi
    IgnasKi 
      2013.04.02, 16:21, rašė:
    nereik net testuot, kad matytusi, jog pabeges fokusas, bet ne tame esme pokalbio :)
  • Ignast
    Ignast 
      2013.04.02, 17:08, rašė:
    na jei ten akivaizdiai nepataiko, tai nereikia būti ekspertu kad įrodyti. Bet jei pradedi testuoti su F1,4, prie prasto apšvietimo ir prašauna kelis mm, tai tada jau sunkiau....
  • heaton
    heaton 
      2013.04.02, 17:08, rašė:
    Visu kadru pabeges?
  • Kestux
    Kestux 
      2013.04.02, 21:30, rašė:
    Gal reikia sukalibruoti ir problema dings
  • IgnasKi
    IgnasKi 
      2013.04.02, 22:00, rašė:
    Klausimas buvo ne apie yrangos taisyma :) apie pinigu atsiemima kokiu nors mistiniu budu :D bet jei jau ponas prakalbai, kaip tu sukalibruotum d5100 ?
  • Kestux
    Kestux 
      2013.04.02, 22:12, rašė:
    Jei garantinis, tai siunti į servisą ir nemokamai sukalibruos, jei rankos ne kreivos tai gali ir pats varžtelį pasukinėti. Ar kartais objetyvas ne nikkor 35mm f1.8G?
  • IgnasKi
    IgnasKi 
      2013.04.02, 22:25, rašė:
    su kitiniu irgi buginasi :) o 35 tukas turi gal irgi toki kapriza nefokusuot? kol dar garantinis nesinori lyst i vidu..
  • Kestux
    Kestux 
      2013.04.02, 22:51, rašė:
    Kiek teko bandyti tų 35-tukų, berods 4, tai visi turėjo back fokus. Pačiam buvo su juo bėda, tai siunčiau į servisą su bodžiu ir sukalibravo.
  • IgnasKi
    IgnasKi 
      2013.04.02, 23:12, rašė:
    bet tai dabar kuneli, kuris neturi af tune setupo, sukalibravus su 35mm kuneliu, nepjaus grybo su kitais objektyvais? :)
  • Buocius
    Buocius 
      2013.04.02, 14:30, rašė:
    Siaip yra paprasciausias budas rasyti pretenzija, kad atsisakai remonto...
    Pats su tuo reikalus susiduriu kasdien. Jei kas domina, galiu papasakoti placiau.
  • Fotos
    Fotos 
      2013.04.02, 15:24, rašė:
    Papasakok. Kad galėtum atsisakyti remonto, pirma turi būti pripažintas garantinis gedimas. Ar ne?
  • Buocius
    Buocius 
      2013.04.02, 17:16, rašė:
    Pretenzija yra rasoma dar pries pateikima i servisa, o ne tada, kada pasako kad gaminys sugedes ar ne..,.
  • CooL
    CooL 
      2013.04.03, 16:37, rašė:
    Lietuvoje yra vienintelis servisas įgaliotas Nikon. Neseniai teiravausi pas pardavėją nes įtariu bekfokusą. Žodžių, jokių čia problemų ar testų daryti nereikia. Atėjai, pasakei, užrašo ir išsiunčia. kaip bus jei prireiks 3 ar 4 kartą siųsti nežinau, bet paklausius komentarų, atrodo, kad pirkai daiktą kiniečių turguje ir dabar parinies ar kinietis paims atgal.
  • IgnasKi
    IgnasKi 
      2013.04.03, 16:52, rašė:
    pirkau daigta viename is nedaugelio didziuju lietuvos elektronikos prekybos centru :) nesijaudinu as del paemimo i garantini.. deja, pasikartosiu, klausimas ne apie tai :)
  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2013.04.04, 07:13, rašė:
    IgnasKi rašė:
    pirkau daigta...
    Tai kad fotografuot nėra jo paskirtis :)) Kai nutirps sniegas, pasodink į žemę - kai išdygs medis, pasirinksi geriausią
  • IgnasKi
    IgnasKi 
      2013.04.04, 08:11, rašė:
    Tai va, todėl ir noriu grąžint :D tik nežinau ar įmanoma :)

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti