Eksperimentuoju (sk. aukščiau). Tačiau dar kartą įsitikinau, jog mūsų mentalitetas bjaurus šiuo atžvilgiu.. Jei turi riešutų, kurių pats neprakandi - išmesi ar kaimynui prie durų padėsi ? Gaila, kad išmesi...
Ar esi ką nors pirkęs iš komivojažierių (kitaip dar - Reklamos agentų)? Reference kodai, pavyzdžiui manę, veikia panašiai kaip tie reklamos agentai. Gal jų siūlamas produktas ir geras (nors dažniausiai taip nėra), bet žinant, kad visas jų įtikinėjimo menas yra tik tam, kad tau įbukti turimą prekę, nežiūrint į tai, reikia tau jos ar ne, kokybiška ji ar ne, automatiškai atgraso. Panašiai ir su reference kodais. Kai matai tinklapį ar e-mail'ą, ar forumo žinutę, kur grąžiai pasakojama apie kažkokį produktą, paslaugą, tinklapį ir pan., o pateiktose nuorodose pamatai referenc kodus, pradedi abejoti siūlančio nuoširdumu ir siūlomos prekės kokybe (tipo: "Jei viskas taip gerai ir nurodytoje vietoje galima pvz. uždirbti milifonus, tai kodėl tu rankioji šiuos trupinius?) . Manau, jei nori, kad tuos riešutėlius atiduotu tau, o ne išmestų, buk nuoširdus. Pateik dvi nuorodas, vieną su referenc kodu, kitą be ir leis lankytojui pačiam pasirinkti ar jis paliks riešutus ar ne. Manau, tai veiks gerokai efektyviau.