Portfolio pažiba ar banalus kadras?
Drugeliautoja: 2018.01.10, 10:24  Pokalbiai:  Bendri foto pokalbiai  45
 

Yra Pasaulyje nerealiai fotogeniškų vietų, kurių nefotografuoti tiesiog neįmanoma. Pvz.:

www.google.de/search?q=wanaka+tree&client=firefox-b&...

www.google.de/search?q=golden+gate+bridge+photography&cl...

www.google.de/search?q=Kirkjufell&client=firefox-b&d...

Jeigu dar pasistengti ten atsidurti auksinę valandą, geras kadras beveik garantuotas. Tačiau kad ir kokios palankios atmosferos sąlygos, kokia techniškai pavykusi bebūtų nuotrauka, objektas lengvai atpažįstamas ir neapleidžia jausmas, kad tai jau šimtus kartų matyta,. Ar fotografuojate tokius kadrus? Ar įtraukiate/įtrauktumėte juos į savo reprezentacinį portfolio? Ar verti jie laimėti konkursuose?

Pasisakykite ir apie kitų žanrų „klasikinius“ kadrus.


Komentarai
Turinys
  • Badas
    Badas 
      2018.01.10, 11:03, rašė:
    Fotografuoju. Itraukiu. Verti.

    Fotografuoju viska, kas grazu, skaitmenine juosta pigi. Nebent iskiltu dilema arba-arba, bet ir tokiu atveju plika akimi norisi pamatyti grazius vaizdus, ne del portfoliu ir konkursu.

    Itraukiu i portfolio, nes fotografuoju del saves. Jeigu portfolio tikslas - patraukti uzsakova, tada nuvalkiotu darbu geriau nedet IMHO.

    Lengvai padarytas kadras turi vienodas taises laimet konkursuose. O jeigu foto nelaimes nes nuvalkiota ir nedaro ispudzio - tai irgi ok, nes suprantama ir gali buti prognozuojama. Ar deciau nuvalkiota kadra i konkursa - nedeciau, jei tureciau kita neblogesni.
  • Debesuotas
    Debesuotas 
      2018.01.10, 11:26, rašė:
    Čia mes palietėme ne fotografijos klausimą, o marketingo. 
    Nepaslaptis, kad dauguma valstybių investuoja į turistų pritraukimą, nes tai yra gana didelis "pyrago gabalas" be to, tokius žmones lengva sudtominti, nes paprastai visi žmonės kurie lankosi toje vietoje pirmą kartą, jaučiasi gerai ir yra smalsūs pažinimui. Štai ir ši tema tą puikiai įrodo :) Na būtų smagu ten nuvykti, tačiau vietiniams tas vaizdelis toks pat įgrysęs, kaip mums Gedimino kalnas. 

    Šios vietovės žymios būtent dėl išpopuliarinimo, Amerikos atveju dauguma tokių vietų išpopuliarėjo Hollywoodo dėka, su filmais. Islandija paskutiniu metu stiprii lipa į populiarumo viršūnę, kaip tobulas fotografo kampelis, kadangi ten gamta labai įvairi ir vienoje saloje galima turėti praktiškai viską, nuo šiaurės pašvaisčių, iki juodo smėlio paplūdimio, ar netgi kalno.. Prisideda ir tai, kad dėl poliarinių naktų, auksinė valanda ten trunka labai labai ilgai...   
    Kaip ten bebūtų, kiekviena šalis investuoja į savo lankytinų objektų populiarinimą. Kai kurios šalys tokius objektus netgi sukuria dirbtinai, būtent socialinės medijos pagalba ir fotografų, blogerių pagalba. Šiandieną estetinis fotografijos įvaizdis gali tapti ir labai dažnai tampa, tuo spyriu potencialiam turistui atvykti. Yra netgi segmentas žmonių, kuris nuvyksta į kitą šalį, kad ten nusifotografuotų išskirtinį interjerą turinčioje kavinėje. Žinoma yra segmentas žmonių, kuris iš to uždirba - reklamuoja tas vietas ir gauna už tai finansavimą, manau yra ir tokių kuriems įvairių projektų pagalba tokį finansavimą sutekia valstybės, kurios siekia pritraukti turistus. 

    Šiai dienai turint didelę auditoriją, galima gerai prasisukti ir paversti savo gyvenimą tikra svajone. Ne visi tam ryžtasi ir nevisi tuo tiki. Tačiau yra vis daugiau žmonių kurie tuo verčiasi. 

    Tokių nuotraukų viešinimas asmeniniame portfolio fotografui suteikia žinomumo. Kadangi vietos sukelia asociacijas, nieko keisto, fotografas savo portfolio turintis "Golden Gate" tilto nuotraukų sukelia šiokią tokią nostalgiją, ir solidarumo jausmą. Priešingai nei čia efoto, kur mes filosofuojam apie "aukštają matematiką kiekvienoje fotografijoje".. Ten  žmonės žvelgia kiek paprasčiau, fotografija turi turėti jausmą, turi pasiekti kiek įmanomą didesnę žmonių auditoriją turi įstrigti galvoje, kaip asociacija... Kokias mes turime asociacijas, kiekvienam skirtingas reikalas. Vakarų pasauliui dauguma tokių simbolių, kaip minėjau yra sugeneruoti iš filmų, mums tai tikriausiai artimiausi simboliai būtų Eifelio bokštas, Romos koliziejus ir t.t. 

    Yra ir dar vienas dalykas. Visus šiuos objektus nufotografuoti taisiklingai ir tuo pačiu kitaip, nei jau padarė kiti yra gana sudėtinga. Kiekvienas objektas turi tik ribotą skaičių pozicijų iš kurių jį galimą nufotografuoi taip, kad jis atrodytų tikrai įspūdingai. Jeigu fotografas sugeba surasti poziciją kurios dar nesurado niekas. Arba sugeba tą objektą nufotografuoti taip, kaip dar kitas nenufotografavo, ar suranda tinkamas oros sąlygas - tokias kurios galbūt nutinka tik kartą per metus ir tai užfiksuoja -  tai jau laimėjimas. 

    Peizažas yra sunkus žanras. Geram peizažui gali neužtekti gyvenimo, kiekvieną dieną fotografuojant tą patį. Kartais padaryti geram kadrui tenka į tą pačią vietą nuvykti 20 ir daugiau kartų ir tik tada, matydamas kaip viskas keičiasi, kaip ta vieta atrodo įprastai ir kaip ji atrodo išskirtinėm sąlygom, supranti ko reikia norint ją įamžinti kitaip, kad ji taptų įdomi ir kažkokia stebuklinga tiems kurie ten nėra buvę.  

    Parodų atveju komisija paprastai būna išsilavinusi, todėl supranta tokius dalykus. Žinoma mes kai nesame ten buvę, nesame ten fotografavę ir t.t. mums atrodo, kad Golden gate bridge yra toks ir ne kitoks, kaip ir Eifelio bokštas. Mes galbūt nematome skirtumų tarp tų fotografijų, bet tie kas skiria balsu, manau tai supranta. Netgi sakyčiau, rizikinga tokius objektus fotografuoti ir teikti konkursams, nes komisija iškart atkreipia dėmesį, jog tai masiškai fotografuojamas objektas ir iš kart pagalvoja kokia tokios nuotraukos teikimo priežastis. Ar norėta "prasisukti lengvai", ar išties padarytai tai, ko nepadarė kiti toje vietoje.
  • begedis
    begedis 
      2018.01.10, 12:28, rašė:
    Geras kadras, tai tas, kur suveikia gebėjimai, sėkmė, vaizduotė. Ne tas, kuris saldus. Nuorodoje į medį buvo vos vienas kadras, kuris krito iš konteksto, buvo originalus tuo. Ir atskleidė koks tas medis tikrovėje.

    Kai lavinami meniniai įgūdžiai, taipogi fotografijos pavyzdžiu, šalia visų prasmingų taisyklių žinojimo, skatinama mąstyti savitai, nešabloniškai. Kad turėti ką pasiūlyti žiūrovo dėmesiui, jį pelnyti, kad atskleisti menaujančiojo gebėjimų visumą. Šabloniškas siužetas - eilinis iššūkis nešabloniškai interpretacijai.

    Jums tikrai įdomu žiūrėti tuos 99% nusaldintų kadrų? Kita vertus, komisijos nariai gali būti tiek nevykę, kad neįvertintų to, kas vertinga, bet kuo viena cukraus krūvelė geresnė už kitą, ir jiems bus sunku pasakyti.
  • 6x9
    6x9 
      2018.01.10, 14:00, rašė:
    Cia uzduoti keli klausimai ir atsakymai i juos priklauso nuo to, kam zmogus fotografuoja - sau, klient(ui)/(tams), pardavimui, konkursams etc. Sau fotografuoji kas tau patinka ir kaip patinka - nuvalkiota/nenuvalkiota, saldu/rugstu - visa tai nera svarbu, nes darai tai ka pats nori. Konkursai, klientai - cia vel nuo aplikybiu priklauso. National Geographic konkursas nuo mazo miestelio moksleiviu konkurso skirsis savo reikalavimais, kriterijais, vertinimais (nesakau, kad vienas ar kitas geresnis :))...
  • Drugeliautoja
    Drugeliautoja 
      2018.01.10, 16:37, rašė:
    Mano klausimas apie mėgėjus, fotografuojančius sau, ir jų santykį su savo ir kitų tokių pačių mėgėjų fotografija. Apie nuotraukas laiminčias efoto ar kokio nors gurushots ar photocrowd konkursuose. Ne apie tai, kaip turi būti idealiame pasaulyje, bet ką renkatės jūs.
    Man tas klausimas iškilo pasižaidus gurushots. Pirmą ar trečią kartą pamačius Vanakos medį, reakcija – vau kaip gražu! Bet po kokio penkiolikto, jau ranka laikinti nebekyla, ir darosi šiek tiek nebeįdomu, kai tas pats medis nugali n-tajame konkurse. Ir ne tik dėl perdėto saldumo/rūgštumo (nuotraukų yra visokio lygio ir visokiausiam skoniui), o greičiau dėl įspūdžio, kad viskas jau seniausiai parodyta.

  • begedis
    begedis 
      2018.01.10, 16:57, rašė:
    Mieloji, pats laikas tau prisiminti kas yra fotografija, bei koks jos skirtumas nuo pamaloninančių paveiksliukų. Ir ieškoti ne kažkokių "guru"-shots-dot-com.
  • Drugeliautoja
    Drugeliautoja 
      2018.01.10, 22:01, rašė:
    Tamsta kažkaip nenuosekliai - vienoj temoj pasisakot prieš teisę kritikuoti, šičia gi siuntinėjat ;)
    Gurushots kaip ir kiti tėra žaidimas, o šios temos kontekste - tiesiog vieta, kur galima pamatyti daug koncentruoto popso.
  • begedis
    begedis 
      2018.01.10, 22:11, rašė:
    Prieš teisę kritikuoti? Manęs tai nestebina smarkiai. Bet taip negalėjo būti, nes pats pagrinde ir dirbu kritiku. Pasisakiau prieš minusus darbų vertinimuose - taip, ir tai dargi argumentavau, jei jau ieškoti nuoseklumo.

    Nuoseklumo iš tikro trūksta štai kur: žinodama, kad ta svetainė yra spekuliavimas lankytojų patyrimais, kurio produktas - galintys kitiems patikti paveiksliukai, jaukas miniai, čia sukūrėte temą apie popso kaip pažibos ar banalybės menamą dilemą. Atsivalgėte popso, pasigedote jame prasmės. Bet vis vien ieškosite jos popse?
  • Drugeliautoja
    Drugeliautoja 
      2018.01.11, 10:18, rašė:
    Iš esmės, man mano sukurtas popsas - vertingas, prasmingas ir vienintelis, kaip Mažajam Princui jo Rožė. Bet didesnę dalį tos vertės sudaro dalykai nesusiję su fotografiją. Iš čia potencialus konfliktas, jei norima tą nuotrauką kažkam parodyti: ar savo ir kito padarytą popsą vertiname taip pat, ar skirtingai? Ir ar tai samoningas pasirinkimas? Manau, tai tinkama diskusija fotoentuziastų bendruomenėje.
    O dėl visokių masinių fotoplatformų - galima tai laikyti įtraukiančia ir bukinančia sistema, bet galima žiūrėti kaip į naudingą įrankį,suteikiantį informacijos kad ir apie tai, kokia idėja yra gera, bet jau tūkstančius kartų įgyvendinta.
  • begedis
    begedis 
      2018.01.11, 12:59, rašė:
    Pirmoji dalis - įdomi, ir raktas į ją yra toks, kad pats klasifikavimo "kas tai" taikymas labiau prasmingas platesniame horizonte, nei vieno asmens santykis su tuo, ką jis daro, ką moka, ką mėgsta. Tai čia pačios santykis su savo vaikais visuomet bus intymesnis, labiau informuotas, nei klasifikuojantis žvilgsnis, vertinant labiau paviršutiniškai, apibendrintai anapus tvoros.

    Dėl platformų ir geros idėjos - aš turbūt pirmą kartą pamačiau tą medį. Fotografijoje, kurią patinka žiūrėti, jo nebuvo ir ko gero dar ilgai nebus. Tai sulig tuo ir galiu pasiūlyti arba pasilikti toje chebroje, kuri visa marširuoja pro tą medį, arba ne - bet ir nespręsti prasmės po saule klausimų, išeinant iš pasirinkto pasaulėjautos, pasirinkimų arealo.
  • .Krivis.
    .Krivis. 
      2018.01.11, 17:19, rašė:
    ...tačiau pats tuo pačiu begėdiškai ką tik apsprendėte prasmę, remdamasis savo subjektyviais pasirinkimais ir pasaulėjauta. Tokiais atvejais vertėtų pridėti IMHO, tai yra"mano nebūtinai teisinga nuomone", ką aš ir pats kartais pamirštu. Vienos tikros tiesos labai retai pasitaiko ir lazda visada turi du galus IMHO :)
  • begedis
    begedis 
      2018.01.11, 22:43, rašė:
    Neturi jums kiti nieko dėti.
  • .Krivis.
    .Krivis. 
      2018.01.13, 10:42, rašė:
    IMHO dedamas ne kažkam, o sau. Tuo parodai, jog esi kultūringas delikatus žmogus ir supranti, kad tavo nuomonė gali būti klaidinga, jeigu pats savo tiesa nesi įsitikinęs visu 100 procentų
  • Drugeliautoja
    Drugeliautoja 
      2018.01.12, 10:02, rašė:
    Prasmės klausimai sprendžiami ten, kur tuo metu esi. Nes negali būti ten, kur dar nenuėjai.
    Jei teisingai supratau, Tamstos atsakymas į pradinį temos klausimą maždaug toks: tokių dalykų iš vis nefotografuoju ir kitiems nepatariu. Ačiū už nuomonę.
    Su jūsų kategoriška nuomone apie populiariąją fotografiją sutikti negaliu, bet nemanau, kad didžiausias gurushots ir pan. blogis yra didelė saldžių pavaiksliukų gausa.
  • begedis
    begedis 
      2018.01.12, 17:58, rašė:
    Atsakymas yra verčiau ieškoti prasmių kitur, ten kur fotografiją galime pripažinti ne tiek dekoratyvine, kiek menine priemone. Tuomet navigacija kitoje koordinačių sistemoje neturėtų taip nuvilti rezultatu kur patekai. Tai čia daugiau patarimas, nei smerkimas.

    Tuos "tipo-guru" peržvelgiau tik bendros sąrangos ir produkcijos parametrais, principais - kažkuriuos jų gal ir galima išskirti kaip blogį, bet jie yra tokie, kokie yra, o labiausiai gali būti nepatogu, kad kai kurie bendri bruožai neišvengiami čia, kur kalbamės.
  • stepiu_vilkas
    stepiu_vilkas 
      2018.01.10, 17:30, rašė:
    Viskas priklauso nuo pačio fotografo, visada pasirenki objektus, kurie tau patinka.  Koks skirtumas kad milijonų kartų fotografuotas..  Aš nenorėčiau sutikti, kad patekęs į bet kokią gražią vieta per auksinę valandą padarysi kažką - Vau. Vieta nemažai lemia, bet mano galva ne daugiau nei pusės foto vertės. O vat šviesa, išskirtinės meteorologinės salygos turbūt labiausiai lemia foto išskirtinumą. Tas pats Wanaka medis, pats žinomiausias medis pasaulyje. Aš dar nesu matęs jo su žaibais. Tokiom sąlygom nufotografavus foto greit išgarsėtų ir aš tikrai fotografuočiau jei man tokios sąlygos išpultų...
  • B a s i k o m
    B a s i k o m 
      2018.01.10, 17:48, rašė:
    Daryti gerą popsą - užduotis tik iš pažiūros lengva ;)
  • begedis
    begedis 
      2018.01.10, 20:45, rašė:
    Šito niekas neginčija - jeigu reikia padaryti tokį produktą, iš to nusipirkti jautienos nugarinės, tai tiesiog reikia, susiimi, dirbi, pasiimi užmokestį, perki ir kepi nugarinę.

    Bet ieškojimai SAU, kažko darymo savo viduriams, aplenkiant virškinimo traktą - jie gali iškilti, po to, kai užvalgai. Ir tuomet vėl darai gerą popsą? Tikrai?

    Aišku, bus Foto Minia, kuriai daugiau nereikia, kuriai pakanka, kuri įsisuka į gurushots, ir žaidžia tame žaidimų automate "fotografiją", prisitaiko prie paklausos, ir gamina jai. Kad laimėti. Kad pasiekti sekantį pripažinimo lygį domeno gurushots-dot-com sistemoje. Tik anksčiau ar vėliau atsikanda žaisti, supranta taisykles pilnai, klausia apie tenykščių produktų prasmę.

    Klausimas laukia atsakymų, kai popsas pats sau pakankamai geras atsakymas.
  • B a s i k o m
    B a s i k o m 
      2018.01.10, 21:27, rašė:
    Beveik nieko nesupratau tiesą sakant :D Gal mažiau metaforų ir arčiau prie fotografijos?:) Ir kas tas guru-shots?
  • begedis
    begedis 
      2018.01.10, 21:44, rašė:
    Akutes 9 pozicijom aukščiau nukreipkite, OP įrašas.
    Be metaforų čia išvis liks tik "MAN PATIKO!".
  • Gudiska
    Gudiska 
      2018.01.10, 21:47, rašė:
    Kaip kitaip pavaizduosi protinga, jei nemalsi filosofinio sudo...? :D
  • begedis
    begedis 
      2018.01.10, 21:56, rašė:
    Nu. Ir visi filosofai mala šūdą. Vpiriod, proletariat!
    Prostym rebiatam darogu davajte.
  • Debesuotas
    Debesuotas 
      2018.01.10, 23:15, rašė:
    Labai geras pastebėjimas :)

    Gal dėl šios priežasties ~90 metų popsas šiandien skamba labai šviežiai, o šiandieninis atrodo visiškas š..
  • .Krivis.
    .Krivis. 
      2018.01.10, 22:23, rašė:
    Jeigu medžiotojas nori kolekcijoje (portfolio) turėti sumedžioto devynragio briedžio ragus, bet tokius jau turi visi pasaulio medžiotojai, ar reikia jam kelti sau klausimą "ar nebus tai per daug banalu?" Beprasmis klausimas. Medžioji ir kabini į kolekciją. Nesumedžiojęs nesužinosi, kokio prizo jie verti ir neturėsi malonumo papildyti savo kolekciją.
  • Drugeliautoja
    Drugeliautoja 
      2018.01.10, 22:39, rašė:
    Ne, klausimas buvo kiek kitoks: jei visi kiti jau turi devynragio briedžio ragus, ar medžiotojas vis tiek nori juos turėti?
    Ačiū už nuomonę :)
  • .Krivis.
    .Krivis. 
      2018.01.10, 22:46, rašė:
    Savaime suprantama, kad kiekvienas medžiotojas nenori atsilikti nuo kolegų ir labai nori turėti savo kolekcijoje tai, ką jau kiti turi
  • B a s i k o m
    B a s i k o m 
      2018.01.11, 08:37, rašė:
    Psichologinis niuansas. Jei suki galvą, ką kiti galvoja apie tave (arba tavo nuotraukas) tai turbūt dėl tų ragų ir sprandą nusilauši, kad tik gautum. Na, o jeigu tavo santykis su fotografija yra labiau pagrįstas poreikiu savirealizacijai, tai kogero bus atvirkščiai - bėgsi nuo atsikartojančių vaizdų kuo toliau ir bandysi viską darytisavaip. Betkokiu atveju pačių nuotraukų vertės tai tikrai nemažina, net jei jose pavaizduotas kažkas labai gerai žinomas. Kaip jau sakiau - gerą popsą sukurti nėra lengva. Tai jeigu nufotografuoji gerai atpažįstamą daitką kokybiškai, tuomet tavo portfolio jis tik papuoš. Jei susimausi, tai rezultatas bus kičas ir tiek. Beto, kaip minėjo Demesuotas - senas popsas po tam tikro laiko pavirsta menu. :)
  • .Krivis.
    .Krivis. 
      2018.01.11, 12:04, rašė:
    Visa ši beprasmė tema - idiopatiniai niuansai ir pilstymas iš tuščio į kiaurą. Jeigu kažkada Ieva su Adomu paragavo obuolio, tai gink dieve jo nebevalgysim, nes tai jau saldybė, rugštybė, banalybė, popsas ir kičas? Jeigu per du šimtus metų fotografijos istorijos viskas nufotografuota - man kišti kamerą į stalčių? Jeigu tai man reikalingas asmeninis poreikis, valgysiu aš tą obuolį ir man bus nusišikt į kažkieno sušiktą skonį, subjektyvią ir idiotišką nuomonę. Mano nufotografuotas kadras visada bus vienintelis toks ir nepakartojamas, netgi jeigu kažkas pastatys šalia tokią pačią kamerą su tokiu pat objektyvu, nustatymais ir nuspaus mygtuką tą pačią sekundę. Nors ir keliais centimetrais bus kitas kampas, rakursas ir aš turėsiu teisę daryti su savo darbu ką noriu: pardavinėti, platinti, naudoti manipuliacijoms ir t. t. Panašias temas laikau šiukšlinimu. Tokias subjektyvias sąvokas, kaip kičas, banalumas, saldumas, popsas laikau banaliomis, popsinėmis, saldžiomis ir kičinėmis, sugalvotomis tik tam, kad pavieniai arogantiški pasipūtėliai galėtų nepelnytai apdergti konkurentus ir pažemindami juos, išaukštinti savę.
    O tai, jau neatleistina nuodėmė:) Galima patarti, kalbėti, apie kažkokias visuotinai kuryboje pripažintas tiesas ar taisykles, padedančias kurėjui eiti tiesesnių keliu link geresnių rezultatų, bet neklijuoti etikečių. Kiekvienam, tokias įžeidžiančias etiketes beklijuojančiam, pasiūlyčiau jomis užsiklijuoti išeinamąją, kad jo smarvės nebeužuostu nė vienas, bandantis kurti :)
  • B a s i k o m
    B a s i k o m 
      2018.01.11, 15:28, rašė:
    Iš kur tiek pykčio? :)
  • .Krivis.
    .Krivis. 
      2018.01.11, 16:53, rašė:
    Kur matote pyktį? Tai tik pykčio prevencija ir šypsenėlės:) Kai pilietiškas pilietis bando neutralizuoti piktą blogietį ir apginti jo auką, mes jo neklausiame iš kur pas pilietį tiek pykčio. Tai tik veiksmui tolygus atoveiksmis, kad visiems būtu aišku, jog neverta kitam daryti to, ko pats nenorėtum susilaukti:)
  • busas
    busas 
      2018.01.11, 03:35, rašė:
    Ko verti kadrai iš marso? Juk ten nieko meniško nėra. Tereikia tik sėsti į raketą, nuskristi  ir nufotografuoti :)
  • Juris
    Juris 
      2018.01.11, 08:53, rašė:
    ... be reikalo pasakei - dabar visi netilpsim ... :)
  • .Krivis.
    .Krivis. 
      2018.01.11, 12:39, rašė:
    Marso nuotraukos dabar vertingiausios, kaip mokslinė dokumentika ir tyriamoji medžiaga, bet kas sakė, kad jos ne meniškos? Kai kurios net labai:)
  • Visiskai
    Visiskai 
    nesiseka
      2018.01.11, 13:16, rašė:
    Marso nuotraukos nebutinai darytos marse
  • .Krivis.
    .Krivis. 
      2018.01.11, 13:26, rašė:
    Va ir sudirbom busą be jokių minusų :)))
  • Aion
    Aion 
      2018.01.11, 17:02, rašė:
    Na taip, jei reikalinga, imi tą obuolį ir valgai. O kine kitaip? Jei Patrice Chereau būtų tenkinęsis jau buvusiomis "Karalienės Margo" ekranizacijomis, pasaulio nebūtų išvydęs jo gal kiek brutalokas, bet gana įtaigus 1994m. filmas. Buvo galimybė remtis gerais aktoriais, pajungti šiam darbui Gorano Bregovičiaus kūrybą - ir jis tą išnaudojo.
  • .Krivis.
    .Krivis. 
      2018.01.11, 17:37, rašė:
    Taip. Arba pavyzdys su " King - Kongu". Nebūtume turėję nuostabios ir įtikinamos 2005 metų šios pasakos versijos:) Ir tegul visokie begėdžiai vadina jį saldžiu ir banaliu kiču, nuo to jis savo žavumo nepraras per amžius.
  • Žė
    Žė 
      2018.01.12, 16:07, rašė:
    Tokiais atvejais dažniausiai pristabdo šitas jausmas:

  • Aion
    Aion 
      2018.01.12, 17:50, rašė:
    Taip, tik...jei įkvėpimas ateina iš aukščiau (pavadinkime tai ypač palankiomis sąlygomis, apie kurias kalbėjo Debesuotas), ir jei tas postūmis yra tikrai labai stiprus, nesustabdys joks jausmas...Nebegyventi polėkiu fiksuoti vaizdus gali, imho, nebent budistinės sąmonės žmogus, kuriam iš esmės jau tas pats, ar jis nufotografavo po ranka tuo metu buvusia kamera nuostabų saulėlydį prie Eifelio bokšto, ar taip ir liko stovėti bei jį ramiai stebėti, nestatydamas tarp savo akių ir objekto jokių barjerų.
  • begedis
    begedis 
      2018.01.12, 22:18, rašė:
    Kartais tai geriau matoma kaip polėkis privatizuoti vaizdus. Parsinešti krepšyje. Tam gerai prisitaikė skaitmeninė įranga, nes to norima - itin talpaus krepšio, ir neribotų galimybių kimšti.

    Klystkelis, sakytum - jei vertinti išradingumo, savitumo, įdomumo matu.
  • .Krivis.
    .Krivis. 
      2018.01.13, 10:02, rašė:
    Tinginio filosofija infantylaus mastymo pateisinimui. Nė vienas bent kiek protaujantis nenori apsikrauti bereikalingais vaizdais, užkimšti laikmenas, eikvoti kameros resursus ir vargti su jais , apdirbinėjant, atrinkinėjant ir trynant nereikalingus. Bet arba tu fotografas, turintis pakankamai stiprių darbų portfolijo arba tu tinginys demagogas, neturintis ką parodyti. Tik fotografuojant ir dirbant pasirinktoj sferoj, ateina visi savitumai ir išradingumai. Jeigu 90 procentų darbo atskleidžia 10 procentų talento - esi talentingas. Jeigu 10 procentų darbo atskleidžia 90 procentų talento - tu esi genijus.
  • .Krivis.
    .Krivis. 
      2018.01.13, 10:22, rašė:
    O kas draudžia, nufotografuoti ir patraukus barjerą, džiaugtis stebint, vėliau turint galimybę detaliau apžiūrinėti vaizdą monitoriuje ir giliau atmintyje įtvirtinti atsiminimus? Ar po to prarandi teisę būti budistu?
  • Aion
    Aion 
      2018.01.13, 14:19, rašė:
    Nežinau visų budisto sąmonės apraiškų, tikrai nežinau, todėl kompetetingai pakomentuoti negalėsiu :) Šiaip, budistinių mokyklų (akcentuojančių skirtingą santykį su pasauliu) ne viena ir ne dvi,  atitinkamai kas žino, gal ir tarp jų būna žmonių, kurie bodisi pačia aistra, kaip tokia, tam, kas džiugina mūsų, fotografų akis - nufotografuoti, paskui monitoriuje tyrinėti detales ir t.t. Jei taip, visiškai įmanoma, kad tokiam pakanka būtent betarpiško vizualinio su aplinka kontakto.
  • .Krivis.
    .Krivis. 
      2018.01.13, 16:56, rašė:
    Manau, kad budizmas ne prie ko. Yra šiaip daug žmonių, kuriems fotografija tik bereikalingas laiko ir pinigų švaistymas. Jie sugeria viską, ką mato, kaip kempinė ir to jiems užtenka.
  • Aion
    Aion 
      2018.01.13, 17:22, rašė:
    Kodėl taip kategoriškai - nei prie ko? Budizmas, kaip ir bet kurie kiti mūsų sąmonei žinomi reiškiniai, praktikos, vaizdiniai, sampratos ir pojūčiai, yra vienas iš žmogiškosios egzistencijos fenomenų, lygiomis dalimis gyvenantis tarp jų bei galintis atskiriems individams tapti dominante, jei tie individai yra praėję tam tikrą gyvenimo patirtį ir/arba jų siekis yra daugiau nebesireinkarnuoti. Šiaip ši tema įdomi, bet neabejotinai labai plati bei ganėtinai rafinuota, verčiau jos, imho, fotografiniame forume neplėtoti. Plius, tokiose materijose per intelektą ne viską pavyks paaiškinti.

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti