Kritikuoja
Konstruktyvi nuotraukų kritika. Visos kritikuojamos nuotraukos.
  • ro. vertino:
    Nuotraukoje PATIKO: spalva, veidas * TAISYTINA: pasikartojantys siužetai (ranka laiko rankeną) nereikalingi, mažai išraiškų *
  • Debesuotas vertino:
    Nuotraukoje PATIKO: Techniškai tvarkingos fotografijos. Personažai ir lokacija. 4 ir 7 ir paskutinė nuotraukos patiko labiausiai, kitos kažkaip neįtraukia. * TAISYTINA: Kadangi reportažas, norėtūsi daugiau sužinot ką čia matome, ar muziejaus lankytojus, ar muziejaus darbuotojus, ar kažkokius svečius. Ką jie ten veikia, kokia jų ten buvimo prasmė ir t.t. Dabar žiūrint trūksta informacijos, nes pačios nuotraukos mum tik parodo 2 žmones pinigų muziejuje. Jeigu viskas taip paprasta, tuomet reportažas nelabai turi prasmės. - * Personažas yra charizmatiškas/fotogeniškas ir būtent tai daro nuotraukas kažkiek įdomias. Bet be jo reportaže nelabai ką daugiau ir galime matyt. - * 3 foto matau potencialo, parodant kas ten apačioje apšviesta būtų galima sukurti tam tikrų minčių žiūrovui, pvz personažo pastatymas virš apšviestų pinigų ekspozicijos sukurtų jo kaip asmens esančio aukščiau už pinigus įvaizdį. Ypač su tom sunertom rankom :) * ..
  • ro. vertino:
    Nuotraukoje PATIKO: atmosfera, kinematografiškai * TAISYTINA: horizontą patiesinti ;) Smulkmė bet fotografai dažniausiai tai pamiršta. O pati fotoistorija monotoniška ir chaotiška. Galima sudėlioti kad judėjimas kažkoks gautųsi. Ir kitais rakursais pafotografuoti: iš arčiau, iš aukštai. detales, žmones. Ir visai tai sudėt į prasmingą seriją-filmą. *
  • begedis vertino:
    Nuotraukoje PATIKO: Solidus požiūris į fotografavimą, primena gerą cheminio proceso darbą, Užupis be banalumo ir kičo įmanomas, bravo * TAISYTINA: nerasta *
  • ro. vertino:
    Nuotraukoje PATIKO: mielas pažįstamas vaizdelis, geras rudumas nepersistengiant. * TAISYTINA: Kreiva gi ;) ir norisi kad ne medžiai o pastatai labiau matytus. Zoominti? Gal ne išeitis. Geriausia paskristi 10 metrų į priekį, pro šakas ;) Arba paieškoti kitų vietų. *
  • at vertino:
    Nuotraukoje PATIKO: poza, šviesa, tonavimas * TAISYTINA: galvos ir plaštakų deformacija dėl vertikalaus suspaudimo, plaukų, kojų pirštų bei odos retušas. Gal dar horizonto linija. *
  • Agrostemma vertino:
    Nuotraukoje PATIKO: Kompozicija, spalvos. * TAISYTINA: Kompozicija. Man nekalba, nereikalingas ne medis dešinėje, o nudžiūvusi žolė priekyje. Gal bandyčiau žaisti su perpektyva ir projekcijomis (įnešti šiek tiek žuviaakiškumo, kad ir su minimaliai gaubta Panini projekcija, išlaikančia tieses vertikales). Tada viršutinė laiptų aikštelė slinktųsi arčiau kadro apačios, taip pat šiek tiek labiau pasijustų ir laiptų aukštis, ne vien dabar matomas laiptų ilgis. Truputį į kairę žengti būtų gerai, bet šiuo atveju reiktų keltuvo ar drono kuris fotoaparatą skraidintų, nes kairėjė būtų šlaitas besileidžiantis žemyn ir nebūtų įmanoma žengiant į kairę likti tame pačiame aukštyje... *
  • Tirlikas vertino:
    Nuotraukoje PATIKO: viskas prasideda nuo kaklo ,kurio nesimato... * TAISYTINA: taisyti visada kažką galima pvz; kontrastą *
  • Tirlikas vertino:
    Nuotraukoje PATIKO: * TAISYTINA: *
  • ro. vertino:
    Nuotraukoje PATIKO: šviesa, spalvinis tonas neblogas * TAISYTINA: manyčiau jog kompozicija bloga. vaizdas gana suspaustas, apkarpytas iš šonų. Jei tai laikytume skonio reikalu, tai šviesulys kampe dar labiau išbalansuoja (galima buvo jį tamsinti) - dėmesį trauka ir kampas ir raudonas žibintas ir dūžtančios bangos. Ne, taip netinka...- * Mėlynas spalvinimas kam? galima spalvinti, bet subtiliau. *
  • MantasKa vertino:
    Nuotraukoje PATIKO:bangų šėlsmas * * TAISYTINA:triukšmas, ekspozicija, fokusas. Tokius kadrus reikia nuo trikojo fotografuoti. * *