repost: Atsisakiau Photoshop'o
2021.05.07  Naujienos:  programos redagavimui  52
 
Affinity Photo. Video kadras  
Affinity Photo dabar 50% nuolaida. Tai ne reklama ;)
Beje, prieš 3 metus pirktą redaktorių Affinity vis dar leidžia atnaujinti į naujausią išleistą versiją.

Adobe Photoshop
programa nedžiugina jau seniai: pirma buvo perkrauta seniai niekam nereikalingomis funkcijomis (kurių negali atsisakyti), o dabar ji vis pildoma man nereikalingomis galimybėmis. O ir tos funkcijos kurios man aktualios dažnai veikia ne taip kaip reikėtų, o taip kaip programuotojams kažkada šovė į galvą padaryti.

Photoshop prenumerata kainuoja nuo 12-24 €/mėn. Smarkiai per daug jei programa reikalinga tik kelias dienas per mėnesį...
Taip, Lietuvoje įprasta naudoti vogtas programas, bet kažkaip „nelygis“ taip vaikiškai elgtis suaugusiam ir uždirbančiam žmogui. Be to vogtos versijos arba neveikia normaliai arba su virusais.
Reikia ieškoti alternatyvų. Jų yra daug, bet iki šiol nei viena nesugundė išskyrus ...

Nusipirkau Affinity Photo

Žinoma Photoshop alternatyva Affinity Photo (anksčiau vadinosi  Serif PhotoPlus) man visad patiko - ir atrodė ir veikė (tie patys klavišai) beveik kaip Photoshop, tad peršokti iš vienos programos į kitą nėra sunku.
Bet šią alternatyvą programavo, atrodo, indai. Tad buvo daug klaidų.
Bet kažkas pamatė programoje potencialą, investavo į ją, pagerino kokybę bei funkcijas ir pervadinęs, pateikė publikai. Fotografams programa patiko.

Naujausia Affinity Photo versija tikrai gera: yra visos (man ir daugumai) reikalingos funkcijos, nėra seno bagažo, RAW konvertavimas paprastas, bet rodos pakankamas. Programa atidaro ir saugo .PSD failus ir dauguma funkcijų veikia taip kaip Photoshop'e.
Affinity Photo yra kaip iš naujo perdarytas Photoshop'as, daug kas veikia patogiau. Pavyzdžiui Ctrl-Z veikia taip kaip reikia, redagavimo sluoksniai yra jau su kaukėmis, o visi vaizdo tvarkymai daromi kaip non destrictive - t.y. negadinat vaizdo.
Affinity Photo  
Tad nusipirkau Affinity Photo už 55€.  Tai kelių mėnesių Photoshop prenumeratos kaina.
Taip, reikia pasikankinti kelias dienas kol perpranti, bet paskui viskas eis sklandžiai.
Nusipirkta Affinity Photo nėra atnaujinama kas mėnesį. Turėsi tai ką pirkai. Bet funkcijų bent jau man keliems metams pakaks. Juk nesu didelis photoshop'eris sekantis naujausias technologijas ir jas taikantis. Kaip ir dauguma žmonių išnaudoju gal tik nedidelę dalį redagavimo programos galimybių. Nereikia man nei 3D, nei paišymo pieštuku, nei animacijos.
Kartais daromos nuolaidos Affinity Photo programai. 
Affinity Photo dabar 50% nuolaida.

Ir dar viena priežastis atsisakyti Adobe Photoshop: 3-čią šių metų ketvirtį Adobe vėl padidino pelną ir uždirbo $2.3 milijadro. Tai 2300000000 dolerių. Jūsų dolerių. Jei nenušoksite nuo šios adatos tai anksčiau ar vėliau ir jūs mokėsite pinigus Adobe - tiesiog tingėsis keisti programą. Gal verta pabandyti dabar, paremti ir KITUS gerų programų kūrėjus?

Jei Affinity Photo nepatiks, pamėginkit ACDsee Photo Studio. Jos RAW konvertavimas, atrodo, tikrai neblogas.

Ne, tai ne reklama ir Serif už tai, deja, nieko nemokėjo. Tiesiog patinka ši programa.
eFoto redaktorius



Komentarai
  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2018.09.17, 23:15, rašė:
    Aš tai neatsisakiau Photoshopo, nes ... negali atsisakyti to, ko neturi :)
    Ai, kažkada seniai bandžiau, bet paprasto mėgėjo reikmėms didelės būtinybės nepajutau. Mano poreikiai nedideli. Paprastai pakanka tik RAW konverterio ir „Faststone“ (pastarąjį ypač mėgstu).
  • Sony 2
    Sony 2 
      2018.09.18, 12:33, rašė:
    Aš irgi neatsisakiau, nes juo nesinaudoju :)
  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2018.09.19, 18:48, rašė:
    Kažkas mus abu paminusavo. Matyt, fotografų bendruomenėje sakyti, kad nesinaudoji Photoshopu yra nefengšui, neigiamas dalykas. Tai ta proga papliusuosiu :)
  • Sony 2
    Sony 2 
      2018.09.20, 08:29, rašė:
    Ačiū. O minusuoja tik protiškai atsilikę. Reikia turėti pagarbos kolegoms.
  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2018.09.23, 19:56, rašė:
    Chamizmo, akivaizdaus nusišnekėjimo, grubaus trolinimo minusavimui aš pritariu. Bet nepritariu minusavimui mandagioje argumentų diskusijoje. Beje, argumentavimas protiniu atsilikimu jau prie tų, kurie verti minuso... (bet neminusavau, senokai to nedariau, stengiuosi suprasti argumenus, jei kalbama argumentais, net ir nelabai teisingais)
  • Sony 2
    Sony 2 
      2018.09.23, 20:02, rašė:
    Ne, nevertas minuso. Aš lygiai taip pat galiu visus atminusuot, pas mane irgi yra rodyklė žemyn.
  • F.Kaprizas
    F.Kaprizas 
      2018.09.23, 19:16, rašė:
    na as ne pro fotografas taciau naudoti faststone nuotrauku korekcijai... ir kitas dalykas kam tokiu atveju apskritai fotografuoti rawu jei paskui konvertini i jpeg ir apdirbi su faststone? faststone pati konvertuoja ir rawo i jpeg, bet principas jog faststone neisnaudoja raw failo galimybiu tai wtf.. cia mazdaug pamatau nuotrauka, tada 3 kartus apibegu aplink medi pries laikrodzio rodykle tada zengiu 3 zingsnius atgal, staigiai pabegu i prieki, atsisedu ir paspaudziu shutterio mygtuka.. faststone man patinka ir naudoju ja nuotrauku perziurai batch procesams ir pan na bet nuotrauku redagavimui tai ji tikrai slabnoka..
  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2018.09.23, 19:29, rašė:
    Faststone aš ir naudoju daugiausia peržiūrai. Bet labai praverčia ir kitos funkcijos: kadravimas, horizonto tiesinimas, šiukšlių šalinimas klonuojant, mažinimas ir kt. Spalvas, šešėlius, kontrastą ir pan. tvarkau su RAW konverteriu. Paprastai to pakanka.
  • Hero
    Hero 
      2018.09.18, 13:22, rašė:
    priežastis atsisakyti PS, nes Adobe uždirbo pinigų - šarikovizmas
  • Badas
    Badas 
      2018.09.18, 15:08, rašė:
    Per anksti nutraukei logine grandinele. Deliok mintis taip: tai priezastis atsisakyti PS, nes Adobe uzdirbo daug pinigu, nes pasodino vartotojus ant adatos, nes...
  • eFoto redaktorius    2018.09.18, 18:49, rašė:
    čia komunistų naudota sąvoka?
    Nežinau ką reiškia, bet gal tikrai šiuolaikinis vakarų pasaulis yra gana komunistiškas: nepriimta didžiuotis turtais, skatinama remti ne didžiuosius o pirkti pas mažesnius. Tai labai sveikas ir net logiškas judėjimas - tai skatinama konkurencija. Nuo didesnė įvairovės išlošia visi.
    Aišku, pasaulyje dominuoja konservatoriai ir dauguma fotografų naudos Adobe produktus. Nors jiems dažnai net netinka...
  • EdB
    EdB 
      2018.09.18, 19:18, rašė:
    Mėgėjui, yra daug pasirinkimų- Affinity Photo vienas iš jų, patrauklu vien jau tai kad ilgiau naudojantis produkto kaina pasidaro daug kartų mažesnė už Adobe variantą.
    Yra ir savi minusai - supportinamų kameru sarašas atnaujinamas vangiai. Nežinau kaip dabar bet prieš pora mėnesių nebuvo nei Fuji gxf 50r, nei sony A 7RIII support'o. Ne visus Adobe pluginus galima naudoti su Affinity ( bent jau man  neviskas pavyko ), nors ikeliant ir buvau pazymėjes kad naudoti nežinomus plugin'us.


  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2018.09.20, 10:15, rašė:
    Man šis straipsniukas dvelkia tendencinga reklama arba Photoshop neišmanymu. Neradau nei vieno argumento, išskyrus kainą, kad reiktų atsisakyti Photoshop. Ctrl-Z photoshop'e veikia gerai. gal nežinot dar ir Ctrl-Alt-Z ? Redagavimo sluoksniai Photoshop'e irgi su kaukėmis ir veikia ne destruktyviai. Daugiau argumentų nepateikėt... Čia tas pats kaip sakyti - kam man automobilis, jei turiu dviratį.
  • eFoto redaktorius    2018.09.20, 10:51, rašė:
    Ctrl-M tikrai veikia nedestruktyviai? Nuo kada?
    Gal jie pakeitė šios funkcijos veikimą neseniai, bet netikiu.
    Čia pateikiau tik pavyzdžius. Faktiškai visos PS funkcijos realizuotos daugybe būdų po truputi vis tobulinant BET neatsisakant senų. Gal kam ši galybė yra prasminga, bet tikrai ne eiliniams žmonėms.
    Tiesiog paraginau apsidairyt šiek tiek o ne daryt kaip VISI. Alternatyvų jau yra gerų.
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2018.09.20, 11:14, rašė:
    O ! Nepagalvojau, kad tai paties straipsnis :)
    Jei redaguojamas pats rasterinis sluoksnis, tai bus visada destruktyviai, bet jei dedamas redagavimo sluoksnis - bus nedestruktyviai.
    Smalsu kaip toje programėlėje su iškirpimo (pažymėjimo) galimybėmis.
    Turiu atsisiuntęs pažymėjimo photoshope pamokų paketą, tai vien peržiūra užėmė visą savaitę - kasdien po pamoką ar kelias. Ir tikrai ne viską išmokau. Tai kol kas netikiu, kad tai programėlė pakeičianti photoshop'ą. Bet, be abejo, yra daug paprastų patogių programėlių greitam paviršutiniškam redagavimui.
  • eFoto redaktorius    2018.09.20, 11:20, rašė:
    Šį straipsnį pasirašiau.
    Šis straipsnis skirtas ne profesionalams kurie gali savaites skirti mokslams. Šiems ir kaina nesvarbi.
    Tiesiog norėjau paraginti pasidairyti į kur kas paprastesnes ir suprantamesnes alternatyvas su pakankamomis galimybėmis. Man su daugelio metų patirtimi, Affinity Photo galimybių dar nepritrūko.
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2018.09.20, 11:30, rašė:
    OK - pražioplinau parašą - atsiprašau.
    Beje - už 12€ (du kartus valgykloje pavalgyti), Adobe mėnesiui duoda dvi programas ir dar debesyje saugyklą . Ir dar pirmas mėnuo nemokamai.
    www.adobe.com/lt/creativecloud/plans.html?promoid=P3KMQYMW&a...
    Tai Affinity atitiktų 5 mėn. Adobe prenumeratą.
  • eFoto redaktorius    2018.09.20, 15:05, rašė:
    Kam lyginti Adobe akcijinę kainą su įprasta Affinity kaina?
    Aurimai, apie Adobe žino VISI. Net delfis rašo nes žodis fotošopinti jau virto bendriniu. Kam dar daugiau reklamuoti? Kokia šių komentarų prasmė?

  • F.Kaprizas
    F.Kaprizas 
      2018.09.23, 19:29, rašė:
    jei neteko megint tai dar galit ismegint capture one 11 triala. programa yra kazkur tarp lightroom ir photoshop. turi sluoksnius kaip ir photoshop, nelagina, gerai tvarkosi su raw ir siaip turi tokiu daug pliusu. gal paprasta naudotis ir galima prisitaikyt viska prie savo poreikiu. kelias dienas meginau tai paliko pakankamai gera ispudi, taciau as vistiek pasiliksiu prie adobes produktu :)
  • 6x9
    6x9 
      2018.09.20, 23:19, rašė:
    Gal pries pusmeti pasibandziau Affinity ir po pirmo bandymo istryniau ir likau su Adobe. Elementarios korekcijos - levels, spalvos ir pan (kurias naudoju skanuotai juostai) "netempe" iki Adobe lygio (pvz skenuotoje skaidreje is seseliu neistempe kokybiskai tiek kiek LR vienu "auto"). Gal reikejo daugiau bandyti, bet kam - jei Adobe tai padaro vienu paspaudimu. 12€? Nezinau kodel tai problema, kiekvienas bereikalingai ismetam daug daugiau visokiom nesamonem.
  • eFoto redaktorius    2018.09.21, 01:01, rašė:
    Affinity Photo yra kaip Adobe Photoshop pakaitalas, ne kaip Lightroom.
    Raw konvertavimui žmonės naudoja įvairiausius produktus, jų yra kur kas daugiau, pagal skonį:
  • 6x9
    6x9 
      2018.09.21, 09:21, rašė:
    Jo, bet esme, kad uz 12€ turi it PS ir LR ir dar kruva dalyku (kuriu, tiesa sakant, nenaudoju). PS, beje, man geriau spalvas koreguoti sekasi nei LR...
  • eFoto redaktorius    2018.09.21, 10:56, rašė:
    Mielieji...
    PS naudotojų čia tūkstančiai. Alternatyvių programų naudotojų - vienetai. Aišku kad bet kokia diskusija ar palyginimas VISAD bus Adobe naudai nes dauguma tą programą išmano o alternatyvą pabandė gal pusdienį - tai ir yra Photoshop 'adata'.
    Bet įdėmūs skaitytojai gal ir tarp pagyrų Photoshop'ui supras kad ten visko per daug (kas tikrai nepalengvina jos naudojimo) ir kad 12€ per mėn tai 288€ per 2 metus.
    Adobe ir alternatyvios programos kainų skirtumą 240€ galima ir kaip geriau išleisti ;) Ypač jei tai tėra hobis o ne uždarbis.
    Beje, Adobe kaip visad išskiria kainas privatiems ir verslui:
    2 programų prenumerata įmonei kainuoja 60€/mėn+PVM. Jei turi savo fotografavimo įmonę tai kas mėnesį mokėsi 73€ nes greičiausiai nesi PVM mokėtojas. Tai 871€ kasmet. Sėkmingui fotografui tai niekai, aišku. Bet uždirbantys žmonės patvirtins, kad nemaža pelno dalis yra iš sutaupytų pinigų.
  • Vilmantas
    Vilmantas 
      2018.09.21, 13:53, rašė:
    "PS naudotojų čia tūkstančiai. Alternatyvių programų naudotojų - vienetai."

    Nelegalių PS naudotojų čia tūkstančiai, o legalių - vienetai. Prieinamumas yra esminis faktorius. Galimybių pavogti populiarią programą yra daugiau, nei nišinę alternatyvą, dėl to PS naudotojų daug. Efoto, manau, tas pats - redaktorius, Aurimas ir dar vienas kitas turi legalias versijas. Visi kiti - piratines. Jei taip nutiktų, kad niekas neturėtų galimybės pasivogti, alternatyvių programų populiarumas gerokai išaugtų. Bent Lietuvoje.

    Nelegali rinka taip pat yra rinkos dalis. Jei labai norėtų, piratus greit išgaudytų. Bet pelnas - 2,3 melejardo... Pff... Nenuostabu, kad Adobe nusispjauti ant saujalės piratų. O gal korporacijai tai tik pliusas. Geriau ta saujelė tegul naudoja piratines Adobe programas, nei renkasi pigias alternatyvas.

    Kad ir kaip būtų - puikus straipsnis, praplečiantis akiratį. Ačiū!
  • F.Kaprizas
    F.Kaprizas 
      2018.09.23, 19:24, rašė:
    asmeniskai manau jog niekada neiskeisiu photoshopo ir lightroomo del praktiskai vienos priezasties: ju logoritmo naikinant daigtus is nuotrauku. tas liecia tiek spot removal, tiek clone ir heal ir pan. o photoshopo content aware apskritai yra nerealus. meginau per gyvenima daug alternatyvu bet nei viena nesugeba ties sita vieta pdaryti to ka sugeba adobe produktai. kad ir neseniai ziurejau Matt Granger video kaip jis lightrooma pakeite i Capture one programa. na nusprendziau ismeginti triala. prasedejau kelais dienas ir programa visai patiko bet kaiptik reikejo iskirpti ant rastuotos maikes logotipa.. na ir viskas meginau su capture one tai padaryti keliais skirtingais budais gal kokia valanda.. padaryti padoraus varianto nepavyko nes uzmaskavus likdavo blynas ir matesi kirpimo vieta. isijungus lightroom uzteko paspaust spot removal ir viskas.. ne photoshopo nereikejo jungti..  tai vat tuomet ir supratau kad gero softo geri logoritmai yra geriau nei pigesne alternatyva ir jau cia nieko nepakeisi.. jau geriau palauksiu laginima, turesiu milijona toolsu kuriu niekada nenaudosiu bet kai prireiks zinosiu jog reikiami toolsai atliks reikiama darba patikimai ir nereikes man ten knistis jog su pigesne alternatyva per puse dienos megint isgaut tai ka adobves produktai padaro per 1 sec..
  • vh_xyz
    vh_xyz 
      2018.09.24, 11:42, vertino: Gerai, , rašė:
    Naudojau,naudoju ir naudosiu !!! Nėra geresnės programos fotografams ir taškas.
  • eFoto redaktorius    2018.09.24, 19:22, rašė:
    Kad jūs ne Affinity Photo naudojat, o vogtą Photoshop...
  • vh_xyz
    vh_xyz 
      2018.09.26, 18:06, vertino: Gerai, , rašė:
    Peržiūrėjau pamokas. Užtrukau porą valandų.Labai panašu į PS . Kaina tai labai patraukli ir funkcijos puikios.Sudomino.
  • bronislovas
    bronislovas 
      2018.09.25, 15:54, rašė:
    Šiaip labai aktualus straipsnis. Pats atsisakiau LR (mokamo) ir naudoju DxO optics pro 11 kuri buvo nemokamai dalinama (kai atsinaujinsiu body ir nebus palaikymo, manau pirksiu naujausia versiją). Ir nebuvo tikslo sutaupyti, tiesiog iš viso paslaugų rinkinio man reikėjo labai mažo gabaliuko....
  • DaivaRe
    DaivaRe 
      2018.09.26, 00:20, vertino: Gerai, , rašė:
    hmmm komentarai primena situacija - Canon ar Nikon ;) diskusijas
  • vh_xyz
    vh_xyz 
      2018.09.26, 18:13, vertino: Gerai, , rašė:
    Kam įdomu nuoroda

    &list=PLjZ7Y0kROWitLXsh6z4Z3qBYCS6xoIXHN
  • 6x9
    6x9 
      2019.04.02, 10:37, rašė:
    Photoshop prenumerata kainuoja nuo 12  24 €/mėn. Smarkiai per daug jei programa reikalinga tik kelias dienas per mėnesį...

    Čia gal naujiems vartotojams? Pasitikrinau, už kovą tebemokėjau 12 eurų... P.S. 12€ už visą paketą (PS, LR ir dar krūvos visokių dalykų kurių net paskirties neanalizavau)
  • PixelOnMars
    PixelOnMars 
      2019.04.02, 11:02, rašė:
    Ką tik patikrinau, tai vis dar tie patys 12 Eur/mėn. Ir ne tik už Photoshop'ą, bet plius dar Lightroom'as ir platforma savo puslapiui susikurti. Man atrodo gera kaina už tokį paketą.
  • eFoto redaktorius    2019.04.02, 11:42, rašė:
    Pigiau seniems vartotojams matyt.
    Kad neišgąsdinti.
    Man tik 24€ kainą duoda, nors praeitais metais siūlė 12€ ...

    Photoshop kaina  
  • Icagel
    Icagel 
      2019.04.02, 12:21, rašė:
    O jei imi Lightroom, tau neduoda Ps kaip priedo? Turiu Lr, bet yra ir PS už 12€. Bet žadu atsisakyti, nes mane asmeniškai erzina mėnesinis mokestis. Ps nenaudoju, todėl paprastam redagavimui yra ir pigesnių alternatyvų. Gal kiek prastesnės, gal kiek lėtesnės bet, kol nedirbu ir negyvenu iš fotografijos nematau reikalo. Gal po metų ar kelių mėnesių ir apsigalvosiu, bet dabar laukiu kada pasibaigs sutartis.
  • PixelOnMars
    PixelOnMars 
      2019.04.02, 13:10, rašė:
    Bet čia matau kainą tik už Photoshop'ą, o ne Photography Plan'ą. Pastarasis dvigubai pigiau ir jame daugiau dalykų. Net nežinau kaip paaiškint tokį skirtumą.
  • eFoto redaktorius    2019.04.03, 13:22, rašė:
    Taip,
    Photoshop+Lightroom - nuo 12€/mėn
    Tik Photoshop - nuo 24€/mėn
    Photoshop naudojant profesionaliai: 70€+PVM
    www.adobe.com/lt/creativecloud/plans.html?single_app=photosh...
    Įdomu...
    Aišku, visi mūsų profesionalūs fotografai tvirtintina kad Photoshop nenaudoja profesionaliai, tik savo vaikų nuotraukas patvarko... ;)
  • vyga.foto
    vyga.foto 
      2019.04.03, 15:07, rašė:
    Gal žinot, ar yra programų, kuriose gali veikti Photoshop'o "veiksmai" (angl. - action) , ar gal yra kokių analogų kituose redaktoriuose?
  • eFoto redaktorius    2019.04.03, 16:29, rašė:
    Nėra tokių, nes Actions/Macros tai veiksmų pakartojimai. Jei skirtingos programos, tai veiksmai nėra suderinami.
    O savas Actions turi dauguma programų, Affinity irgi.
  • R.U
    R.U 
      2019.11.28, 13:35, rašė:
    Paskaičiau dalį diskusijos ir suvimdino :D Tipo, nevalgau rūkyto ungurio ir raudonų bei juodų ikrų,nes brangiai kainuoja :D Tema panaši į diskusiją kas geriau - Nikon ar Canon. Pilypas iš krūmų išlindęs rėkia -man telefas geriau - ir jis teisus, nes jam taip geriau. Kiekvienas turi rinktis pagal poreikius, supratimą ir kišenę. Vien ko verti žodžiai:"Photoshop prenumerata kainuoja nuo 12-24 €/mėn. Smarkiai per daug jei programa reikalinga tik kelias dienas per mėnesį..."Kam tada iš vis Pro programa, koks skirtumas kokia ji, jei ji reikalinga ji tik 2 kart per mėnesį. Jei šuteris sudirba 50 ar 100 kartų per metus, tai gal tada ir Picasos užtenka :)Kažkur skaičiau apie softus, ten rašė: "geriausias tas su kuriuo moki dirbti". Auksiniai žodžiai visiems neapsisprendžiantiems, arba klaidžiojantiems metų metais, ir finiše nemokantiems naudotis pasirinktais produktais.
  • eFoto redaktorius    2019.11.28, 14:21, rašė:
    Tiesiog siūlau pigesnį ir geresnį (subjektyvia nuomone) variantą.
    Tai TIK pasiūlymas. Jums rinktis.
    Iki šiol visi tik Photoshop žinojo. Kam drausti alternatyvas?
    Jei Jums papildomos išlaidos 100€ per metus nėra joks argumentas, tai kitiems gal visai svarus.Yra juk žmonių ir mažiau uždirbančių ;)
    "geriausias tas su kuriuo moki dirbti". Visiškai taip. Tuo Affinity ir geras gal persimokyt truks minimaliai - dirbti galima su juo kaip su Photoshop beveik iškart.
  • R.U
    R.U 
      2019.11.28, 14:45, rašė:
    Aš komentavau ne pasiūlymą, o diskusiją. Pasiūlyti nežinantams kilnus tikslas.
    Tačiau šis pasiūlymas yra su įspirimo į subinę potekste - pirmyn link kito softo.
    Jei užsiimti tik švietėjiška veikla, tai manau užtektų tik užsiminti apie programą ir jos privalumus/ trūkumus.
    Nekomentavau teksto apie Adobe pelnus. O verta. Ne argumentas yra įmonės pelnas, kad trauktis iš Adobės. Sakyčiau tai rodiklis, rodantis, kad reikia ten pasilikti tiems, kas nori geriausio produkto su topiniu servisu. Čia tinka palyginimas toks, tiems kurie sunkiai dar gaudosi softuose - Nepirkite Merso, nes jo pelnai didesni, nei Opelio. Šokit visi į šūdą ir varykit, nes ir pas Opelį 4 ratai.
  • Badas
    Badas 
      2019.11.30, 15:22, rašė:
    Cia yra daugiau niuansu. Yra zmoniu, kurie gali sau leisti ikrus, bet nenori moketi uz tai nuolat, nes valgo tik retkarciais. Pati nuomos koncepcija turi trukumu. Zmones nenori pirkti "ikru  valgymo abonementa", jie nori nusipirkti backute is karto ir paskui valgyti kada panores (nors ir karta per metus).
    Pakalbekim apie realesni pavyzdi, pavyzdziui, atsuktuvus. Kasdien naudojantis profesionalas nedvejodamas mokes x10 kaina ir pirks kokybiska (ir gal dargi ne viena). Eiliniam zmogui daznai uztenka pigaus atsuktuvo, nes naudoja karta per du menesius. Bet yra daug zmoniu, kurie megsta kokybe (arba yra pasodinti ant konkretaus irankio adatos) ir gali sau leisti nusipirkti brangesni atsuktuva del dvieju kartu menesi. Bet stai kur problema: geru atsuktuvu nebepardavineja. Tiesiog...  nebe. O nuoma ilgalaikej perspektyvoj gaunasi brangesne. Milijonui profu tai ne problema, bet yra dar antras milijonas fotoentuziastu, kurie jau nepatenkinti. Adobes verslui gal ir px nes babkes plaukia, tik reitingas gaunasi minus milijonas.
  • R.U
    R.U 
      2019.11.30, 16:35, rašė:
    Trumpai kalbant perfrazavai ką parašiau, bet dzin. Jei dar trumpiau, tas kas nėra profas tai nei veidrodinis, nei sisteminis nei PS reikalingas. "Entuziastintis" galima su muiline ar telefonu ir Picasa ir aukščiau minėtu softu ir dar kalnu žaidimui skirtų softų. PS yra Pro programa tiems kurie nori tikrai gerų rezultatų, nekalbant jau apie Pro įskiepius įvairiausius, kurie irgi kainuoja kalną pinigų. O jei viskas tik for fan - veidrodis ar sisteminis pontams + lėvas PS, tai aišku tada ir iš neturėjimo ką veikti galima ir Adobės bapkes skaičiuoti.
  • Badas
    Badas 
      2019.12.01, 02:20, rašė:
    O va cia netiesa. Entuziastas (tas kur be kabuciu) nera eilinis pleskintojas, jis turi mid-pro technika ir vos per viena zingsneli atsilieka nuo profesionalo, arba netgi ji lenkia, nes gali kazkokiam momentui skirti tiek laiko, kiek negali daznas pelno siekiantis ir laika skaiciuojantis profesionalas. Rimtiems entuziastams netinka zaidimu softas, jiems reikia labai gero softo, nes ir nebudami profesionalais jie siekia auksto lygio rezultatu. Tie entuziastai savo hobiui jau isleido kalna pinigu, ir nelabai nori isleisti dar antra kalna. Tai labai rimtas for fun, tad ir pasipiktinimas taipogi gaunasi rimtas.
  • R.U
    R.U 
      2019.12.01, 09:08, rašė:
    Tai tada sėkmės piktinantis.
  • eFoto redaktorius    2019.12.01, 14:47, rašė:
    Kodėl rinkoje turi egzistuoti tik Ferrari (ir Porsche vargšams) ir nereikia reikia jokių kitų automobilių?
  • Badas
    Badas 
      2019.12.01, 15:55, rašė:
    Kaip visad, Gyvenimas yra gerokai sudetingesnis nei binariniai atsakymai turi/neturi, tinka/netinka, galima/negalima, true/false. Manau kad PS atveju didziausia itaka turi vartotoju pripratimas. Kas ten sake - geriausias yra tas irankis, kuri geriausia moki? PS buvo geriausias irankis milijonams. Nemalonu netekti geriausio irankio. Nemirtina, bet nemalonu, ir toks milijonus rimtu zmoniu lieciantis klausimas neisvengiamai paliks pedsaku istorijoje.

    Kitas svarbus aspektas - informacijos kiekis internete. Tikriausiai niekas neaplenks PS pagal klausimu-atsakymu ir tutorialu kieki. Man asmeniskai yra teke atsisakyti kai kuriu kokybisku produktu (nefotografijos srityje) del vienos vieninteles priezasties: internete truksta informacijos kaip spresti iskilusius klausimus.

    Siaip konkurencija butinai reikalinga. Bet kartais gaunasi toks uzburtas ratas, kuri sunku pertraukti. Pvz. ikalbekit PC vartotojus atsisakyti MS Windows :). Cia nelabai lygiavertis pavyzdys, bet turbut visi supratot kodel paprasti atsakymai yra siek tiek nepilni.
    Sprendimai yra, ir ateity, tikekimes, bus dar daugiau sprendimu, tik persijungimas nera malonus, del ko ir kyla visas sitas triuksmas :)
  • eFoto redaktorius    2019.12.01, 19:58, rašė:
    Rodos nesidomėjot Affinity ;)
    Patogumo prasme ji pralenkia PS (mano subjektyvia nuomone). Nors pastabų irgi turiu.
    Pamokų prasme - jokių problem. Ko neužklausiu, atsakymą Googlas randa.
    Visiškai normalus produktas. Kol nebandei, atrodo OOOjjj, tai lyg šalį ar kalbą ar OS pakeisti. Bet tikrai yra kur kas paprasčiau, nereikia gąsdinti žmonių ;)
  • busas
    busas 
      2019.12.02, 05:15, rašė:
    Gal visiems skirtingai, bet tarkim man, jei tik šiandien įsigyčiau fotoaparatą, ir reikėtų redagavimo programos, gal ir verta būtų pradėti mokintis dirbti su kažkokia pigia ar nemokama programa. bet....žiūrint į ateitį, jei netyčia užsikabinčiau fotografijoj, vistiek norėčiau išbandyti tai kas rinkoje geriausia. Vadinasi laikas praleistas mokymuisi su pigiausiom alternatyvom, būtų išvaistytas veltui. Tektų mokytis per naują.
    Gal kažkam patinka leisti laiką mokantis skirtingas programas, ir jų subtilybes, tikiu, kad yra daug tokių žmonių. Ir būtų super, sugebėti idealiai įvaldyti šimtus skirtingų programų. Deje, aš taip nemoku, ir neturiu tiek laiko. Todėl ir pasirinkimas iš karto krenta ant geriausio produkto, kad ir brangiausio.
    Bet kaip ten bebūtų, skirtingas programų pasirinkimas visada yra gerai. Yra žmonių, kurie ir su windows "paint" daro stebuklus.

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti