Balsuokite!
2019.05.21  Naujienos:  Lietuvojevideo  33
 
Už geriausias nuotraukas, aišku. Taip sudaromas savaitės TOP'as.
O taip pat nepamirškite pastudijuoti Europarlamento rinkimų kandidatus ir pasirinkti partiją kuri gali JUS atstovauti. Jei dabartiniai mūsų parlamentarai balsavo už kūrybai nepalankų įstatymą, ar tiesiog neatėjo į svarbų balsavimą, o žvengiant į šiuos veidus kyla protestas "Ei, aš jų nerinkau!", tai Jūs esate visiškai teisus - Jūs greičiausiai neatėjote į rinkimus.
Motyvuojantis deMiko video apie Europarlamentą.

Komentarai
Turinys
  • eFoto redaktorius    2019.05.21, 22:44, rašė:
    Čia paprastai rašau apie tai kas įdomu ir svarbu.
    Rašyti apie fotografiją šį vakarą nebuvo nei noro nei laiko ...
    Bet Europarlamento rinkimai nėra visiškai pašalinė tema.
    Efoto geriausių darbų rinkimai ir aptarimas gerai iliustruoja demokratinę sistemą - ji yra sudėtinga. Neįmanoma padaryti paprastos sudėtingą visuomenę valdančios sistemos.
    Nors vokiečiai su deMiko labai stengėsi Europarlamentą pristatyti paprastai, bet peržiūrėjus video aiškiau greičiausiai nepasidarys ;)  Tiesiog reikia pasitikėti išrinktaisiais ir juos kontroliuoti.

    Parašyti šią žinutę paskatino suvokimas: ką rinkome praeitą kartą, tą ir gavome.
    Pamenate? Buvo nuostata, kad į ES rinkimus renkame lyg į politinę pensiją. Nesvarbu kas ten mus atstovaus. Tai ir gavome: mūsų parlamentarai yra patys blogiausiai posėdžius lankantys ir turintys beveik daugiausiai apmokamų 'padėjėjų'. Tiesiog gėda...

    Beje, atrodo eFoto veikia tam tikra atstovaujamosios demokratijos forma:
    žmonės balsuodami už geras nuotraukas kelia gerų fotografų statusą ir jų balso svorį.
    Geriausi fotografai lyg atstovauja tam tikrą žanro fotografus. Jų balsas stiprus.
    Bet 'išrinkti' atstovai čia negali piktnaudžiauti savo balsu: jų balsas ima silpnėti jei juo naudojamasi ypač dažnai ar balsuojama už tuos pačius fotografus. Tokia apsauga irgi būtina - žmonės nėra tobuli ;)

    Sąjudžio laikais juokaudavo: Jei nesidomėsi politika, politika susidomės tavimi! (Nesupras negyvenę tarybinėje sistemoje)
    + propaganda: protingi ir ir šmaikštūs Katukų pokalbiai apie politiką
    www.youtube.com/playlist?list=PL8TBk5U1IzT6xAmyDVPIxZMTQ_Akl...

    Įdomus video apie propagandą, melą.
    Tai ne tik apie politiką ir rinkimus. Juk socialiniuose tinkluose rašoma daug melo. Protingi video skatina mąstyti kritiškai ir ... eiti balsuoti už teisingus žmones ;)

  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2019.05.22, 11:00, rašė:
    Citata:
    "žmonės balsuodami už geras nuotraukas kelia gerų fotografų statusą ir jų balso svorį.
    Geriausi fotografai lyg atstovauja tam tikrą žanro fotografus. Jų balsas stiprus.
    Bet 'išrinkti' atstovai čia negali piktnaudžiauti savo balsu: jų balsas ima silpnėti jei juo naudojamasi ypač dažnai ar balsuojama už tuos pačius fotografus. Tokia apsauga irgi būtina - žmonės nėra tobuli ;)"
    ...
    Tai dabar šitą sistemą perkelkime į rinkimų sistemą. Bus taip: - pernai balsavai už liberalus, o dabar vėl ?!. Ne ne ne... - šiemet tavo balsas anuliuojamas, balsuok už kitus.
    Tai gi eFote skatinama daugiau balsuoti, bet balsavimo sistema sukurta taip, kad kuo daugiau balsuosi - tuo mažiau tavo balsas vertas. O jei turi mėgstamą žanrą (dar blogiau- mėgstamus fotografus), tai tavo balsas nieko vertas. Tai gi - balsuok už bele ką. Va toks skatinimas balsuoti. Nes ir skatinimas kuo mažiau kelti nuotraukų, nes kuo daugiau įkelsi, tuo daugiau sulauksi sekėjų ir tuo mažiau verti bus jų balsai. Todėl visai nenuostabu kai šūdinos  (drąsiai sakau) nuotraukos tampa savaitės geriausiomis.
    ...
    Rinkimuose bent jau žinai, kad tavo balsas yra 1 balsas: 1=1. eFote gudriau: tavo balsas gali būti stipresnis kelis kartus, jei esi aukštesnio rango..., bet skaitykime mažosiomis raidėmis: balso vertė gali būti sumažinta. Kiek ? Tai paslaptis.
    ...
    Tai analogas su Europarlamento rinkimais:
    ten tavo balsas 1=1, bet nežinai už ką balsuoti (praktiškai nepažįsti).
    eFote tavo balsas 1=? nors žinai už ką balsuoti.
    eFoto demokratija, citata: "Tokia apsauga irgi būtina - žmonės nėra tobuli".
    BALSUOKITE
  • eFoto redaktorius    2019.05.22, 11:50, rašė:
    Keliate teisingus klausimus ir jie neturi paprastų atsakymų ;)
    Kai bendruomenė yra didelė, yra paprasčiau, o mažuose kolektyvuose kur vienas kitą pažįsta, kyla begalės problemų. Ne veltui sakoma, kad va Vilniuje tai lengva kalbėti apie demokratiją o mažuose miesteliuose viskas daroma su pažintimis...
    eFoto - mažas miestelis. Ir tenka daryti visokių korekcijas, kad išvengti klanų.

    > pernai balsavai už liberalus, o dabar vėl ?!. Ne ne ne...
    Ar nekilo klausimas: kodėl rinkimuose siūloma rinkti tik vieną partiją ar kandidatą, nors į parlamentą pateks keli? Taip daroma dėl supaprastinimo. Kai yra daug balsuojančių, net nurodant 1 partiją, bendras vaizdas susidaro. Kai yra tik šimtai balsuojančių, renkant tik 1 geriausią, susidaro iškreiptas vaizdas: 1 geras, o kiti - visiškai niekas?
    eFoto skatina domėtis ir kitais fotografais, naujais. Taip, jei vis balsuojate už tą patį žmogų jūsų balsas jam mažėja. O jei vertinate kitą žmogų, balsas lieka stiprus. Jūsų mėgstamasis jau gavo daug pagyrų iš jūsų ir kitų fotografų, gal jam pakaks? :)

    > O jei turi mėgstamą žanrą (dar blogiau- mėgstamus fotografus), tai tavo balsas nieko vertas.
    Tai netiesa. Nebent jūsų mėgstate TIK vieną žanrą ir jame dirba tik 3-5 fotografai ir balsuojate TIK už tuos 5 visada. Taip šiuo atveju jūsų balsas nieko vertas - sistema mažina tokių balsų reikšmę. Bet sutikit, toks balsavimas labai keistas, panašus į draugelių vertinimą. Ar nemanot? Negi nėra kitų įdomių fotografų?

    > Rinkimuose bent jau žinai, kad tavo balsas yra 1 balsas: 1=1
    Taip yra Feisbuke ir daugumoje socialinių tinklų. Masės balsas lemia. Ne, ačiū, nereikia. Be to mažoje Lietuvos bendruomenėje tą 'masę' galima susiorganizuoti gana paprastai ir savo darbą kilstelti į top'us. Pradžioje ir eFoto taip buvo. Problemos gana greitai pasimatė, teko atsisakyti.
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2019.05.22, 12:13, rašė:
    Iškreiptas vaizdas yra tas vaizdas, kurį mato vienas žiūrovas per savo žiūronus.
    Šiuo atveju - vienas žiūrovas yra eFoto redaktorius. kuriantis demokratiją valdančią sistemą. Nejuokinga ?
    Sutinku, kad paprastas tiesioginis balsavimas sudarys galimybę balsuoti už draugus. Bet esu tikras, kad tai mažesnė blogybė, nei dirbtinis balso nuvertinimas.
    Toks nuvertinimas daro kelias esmines blogybes:
    1- mažina populiarinimą dažnai dalyvaujančių gerų autorių nuotraukų, o tai:
    2- mažina balsavimo skatinimą (norą);
    3- mažina dažnesnio publikavimo norą, o tai:
    4- mažina aktyvumą patyrusių fotografų. Nekeista, kad jie palengva dingsta iš eFoto, o tai:
    5- eFoto populiarumas nyksta.
    ...
    Esmė: ši balsavimo sistema sukurta naujokų populiarinimui. Gal tai ir gerai iš dalies, bet blogai tai, kad bendrą eksponavimo lygį sistema žemina.
    ...
    p.s. sovietų revoliucija irgi buvo pagrįsta lozungais "liaudies gerovei". Sukurta valdymo sistema.
    Pasikartosiu: "eFoto demokratija, citata: "Tokia apsauga irgi būtina - žmonės nėra tobuli"."
    "Netobulus" valdo autokratai. Kartais net geriausių ketinimų vedini. :)
    Bet... kam patinka demokratija - palengva palieka eFoto.
  • stepiu_vilkas
    stepiu_vilkas 
      2019.05.22, 12:17, rašė:
    Skaitai mano mintis Aurimai, sistema tiesiog neskatina, nei foto kelti nei balsuoti. Pagal redaktorių, jei sistema bus vienas autorius vienas balas, atseit bus neteisybė ir iškils kažkas į topus žmonės, kurie nenusipelnė.. mano galva ir dabar tokie darbai iškyla, bet aš nesipiktinu, o priimu kaip natūralumą, kad negali visi surinkę daug balų darbai būt nuostabūs.. Gerai įvardinai "autokratinis puslapis'. Prisitaikai arba išeini...
  • eFoto redaktorius    2019.05.22, 12:37, rašė:
    Pažiūrėkite, kuo blogas savaitės TOP'as?
    www.efoto.lt/nuotraukos/savaites_geriausios
    Tai Lietuva, tai maža valstybė. Tokiai mikro šaliai - tai NEREALŪS darbai. Nereikia lyginti su visu pasauliu, kaip įpratę daryt. Palyginkite su kaimynų šalių bendruomenėmis, jokie latvai, baltarusiai, švedai ir net didesnių valstybių bendruomenės neprilygsta šiam puikiam rinkiniui.
    Vis nuolatinis Jūsų nepasitenkinimas kad atrenkami ne tie fotografai, nėra pagrįstas ;)
  • Tokie reikalai
    Tokie reikalai 
      2019.05.22, 15:17, rašė:

    Aurimas Valevičius rašė:
    Citata:
    "žmonės balsuodami už geras nuotraukas kelia gerų fotografų statusą ir jų balso svorį.
    Geriausi fotografai lyg atstovauja tam tikrą žanro fotografus. Jų balsas stiprus.
    Bet 'išrinkti' atstovai čia negali piktnaudžiauti savo balsu: jų balsas ima silpnėti jei juo naudojamasi ypač dažnai ar balsuojama už tuos pačius fotografus. Tokia apsauga irgi būtina - žmonės nėra tobuli ;)"
    ...
    Tai dabar šitą sistemą perkelkime į rinkimų sistemą. Bus taip: - pernai balsavai už liberalus, o dabar vėl ?!. Ne ne ne... - šiemet tavo balsas anuliuojamas, balsuok už kitus.
    Tai gi eFote skatinama daugiau balsuoti, bet balsavimo sistema sukurta taip, kad kuo daugiau balsuosi - tuo mažiau tavo balsas vertas. O jei turi mėgstamą žanrą (dar blogiau- mėgstamus fotografus), tai tavo balsas nieko vertas. Tai gi - balsuok už bele ką. Va toks skatinimas balsuoti. Nes ir skatinimas kuo mažiau kelti nuotraukų, nes kuo daugiau įkelsi, tuo daugiau sulauksi sekėjų ir tuo mažiau verti bus jų balsai. Todėl visai nenuostabu kai šūdinos  (drąsiai sakau) nuotraukos tampa savaitės geriausiomis.
    ...
    Rinkimuose bent jau žinai, kad tavo balsas yra 1 balsas: 1=1. eFote gudriau: tavo balsas gali būti stipresnis kelis kartus, jei esi aukštesnio rango..., bet skaitykime mažosiomis raidėmis: balso vertė gali būti sumažinta. Kiek ? Tai paslaptis.
    ...
    Tai analogas su Europarlamento rinkimais:
    ten tavo balsas 1=1, bet nežinai už ką balsuoti (praktiškai nepažįsti).
    eFote tavo balsas 1=? nors žinai už ką balsuoti.
    eFoto demokratija, citata: "Tokia apsauga irgi būtina - žmonės nėra tobuli".
    BALSUOKITE

    Nieko nepasieksite, Aurimai, vis tiek bus neklystančią apie neklystančią sistemą, realija tokia kad balsuoji už geras ir ne taip kaip įžeidžiai teigiama ne už "draugų" o tau patikusias foto tai balas nesieks ir vieneto 1, o pabandykit prabalsuot, o pabandykit pabalsuot už kokį niekalą, kur gyvenime nepakiltų ranka balsuoti, tai iškart tai foto nuo jūsų bus kokie 8, o gal ir 10 balų - tai kad sistema tikrai neklysta - jei nuolat balsuosit už labai geras talentingų fotografų nuotraukas jūsų balasas bus vertas nedaugiau 1 arba jei kokią dieną vėliau norėsite už puikią foto prabalsuoti tai balso vertė tebus 0,2, tai ne kartą bandė paaiškinti ne vienas fotografas - bet atsakymas "Autoadmino", visada vienodas - sistema neklysta, - žodžiu mes visi čia nieko nematom nesuprantam, blogai elgiames ,skatiname tik "draugus. - net labai keista kad išvis buvo čia užvesta tokio turinio diskusija, bet kaip ir sakiau - čia manoma kad sistema tobula ir neklystanti ir kitaip nebus.-nenori pripažint tai ir nereikia, bet per motyvaciją fotografams tai stipriai trenkia. Tai kad nevertą nuolat balsuoti už talentingų fotografų puikias nuotraukas, nes balsas taps bevertis.-"sistema neklysta".

  • eFoto redaktorius    2019.05.22, 17:33, rašė:
    Jūs nesupratote ką reiškia vertinimai ;)
    'Gerai' (ženkliukas į viršų) čia NĖRA aukščiausias įvertinimas. Tad jei labai gerai įvertintą nuotrauką vertinsite tik Gerai o ne Puikiai, tai jos vertinimas nepakis arba net sumažės.
    Jei norite duoti aukščiausius balus darbui, vertinkite ją paspausdami 'Mėgsta'.
    Taip, Jums labai norisi gauti +10, dar +10, dar +10 balų Jūsų nuotraukai, bet kuo tai baigsis? 200 balų, 500 balų, 10000 balų?
    Taip veikia Feisbuko ir daugumos kitų socialinių tinklų sistemos, kur 'įvertinimas' faktiškai reiškia populiarumą: kuo nuotrauką pamatė daugiau žmonių tuo darbas turi daugiau 'Like'. Taip Feisbuko top'uose dominuoja mergaitės pūstais žandukais arba moterys dideliais užpakaliukais. Čia taip nebus, prašau nustoti reikalauti ;)
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2019.05.22, 11:07, rašė:
    Taip patiko, kad dar parašysiu :)))
    Viskas atsiskleidžia citatoje: "Neįmanoma padaryti paprastos sudėtingą visuomenę valdančios sistemos." Ką ??? Tai kas ką valdo ?

    Demokratija (gr. δῆμος 'liaudis' + κρατῶ 'valdau') reiškia valdymo formą, kurioje visi piliečiai turi teisę dalyvauti šalies valdyme, skirtingai nuo valdymo formos, kurioje tokia teisė priklauso vienai klasei, išskirtinei grupei arba autokratui.
    ...
    Bet galima suprasti: privatus tinklapis yra autokratiškas. Bet tuomet nekruškit proto apie demokratiškus rinkimus.
  • eFoto redaktorius    2019.05.22, 11:56, rašė:
    Jūs norite paprastų atsakymų ir sudėtingus klausimus. Pažiūrėkite Lietuvos, kitų demokratinių šalių ar ES valdymo sistemą. Jos visos labai sudėtingos: rinkimai, partijos, atstovai, įstatymai, kontroliuojančios institucijos, savivaldos - čia net ne 1/10 visų instancijų neišvardinau.
    Kodėl taip sudėtingai? Visą tai galima pavadinti tuo '1:1'?  Negi genialūs protai per tūkstantmečius neišrado tos paprastos aiškios 'demokratijos 1:1'? Nepagalvojot?  
    Matyt lieka negalvoti, o tikėti sąmokslu ;) Pasaulyje, Lietuvoje ir EFoto ;)
  • eFoto redaktorius    2019.05.22, 12:09, rašė:
    ps.
    ... rodos supratau Jūsų blogą nuotaiką...
    Paskutinį Jūsų darbą eFoto robotas išmetė iš geriausių galerijos. Darbas geras bet.. išmestas. KODĖL? Tai neretas atvejis ir jam reikia paaiškinimo.
    Jūs iš šios fotosesijos rodote jau gal 5-tą darbą. Jie visi gana panašūs. Geri, bet panašūs. Ir matote, jų vertinimas mažėja. Tai tiesiog psichologija: žiūrovai tai jau matė ir formaliai jis gali pasakyt 'gerai', bet to susižavėjimo ir atradimo jausmo jis jau nepatyrė - taip buvo tik su pirmaisiais darbais. Čia reikia rodyti įvairesnius darbus...
    Štai, pirmieji fotosesijos darbai garbingai užėmė Nude top'ą
    www.efoto.lt/nuotraukos/savaites_geriausios?w=201915
    Tas pats atsitiko su puikiu architektūros fotografu. Daug čia darbų dėjo. Geri, bet panašūs, kartojos - ėmė trūkti žiūrovų dėmesio. Tai mažos Lietuvos bendruomenės problemos...
    TODĖL čia ir skatinama vertinti, domėtis ne tik keliais savo mylimais fotografais. Jūsų kūno fotografija juk vertinti gali ne tik kūno fotografai? Šviesa puiki, tai įvertinti gali ir kiti fotografai, portretistai... Tai skatinama daryti. Ir Jūs vertinkite kitų darbus ;)
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2019.05.22, 12:19, rašė:
    Na va ... kai trūksta logikos einam į asmeniškumus...
  • eFoto redaktorius    2019.05.22, 12:27, rašė:
    Atsiprašau. Taip, išsprūdo.
    Bet išnagrinėtas atvejis yra gana dažnas. JĮ REIKIA IŠAIŠKINTI.
    Kas įdomu, taip atsitinka su portretais, va architektūra. Ir praktiškai niekad - su peizažais, gėlėmis, paukščiais. Matyt gamta yra savaime visada graži. Nepasakytum kad tai jau matei, atsibodo :)
    Ir beje dėl to eFoto padarytos tam tikros vertinimo nuolaidos portretams. BET nepadarytos - kūnui. Tikrai, neapsižiūrėta. Reikės patvarkyt. Mat portretas ir kūnas vertinamas mažiau, turi mažiau gerbėjų nei peizažai.
    Nėra taip paprasta, kaip matote..
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2019.05.22, 12:46, rašė:
    Galima pasiaiškinti - tai jau rimčiau.
    Gėlyčių, kalnų, saulėlydžio ir panašios saldžios nuotraukos nuotraukos gana gausiai vertinamos ir daugelyje kituose, net ir labai dideliuose tinklapiuose. Čia dažnai užduodu klausimą: kas vertinama - ar gera nuotrauka, ar gražus vaizdelis ? Ir kiekybės prasme "gražus vaizdelis" dažniausiai nugali.
    Gilesnis meninis suvokimas pasiekiamas mažesniam kiekiui - tai paprasta logika, nieko tame blogo. Todėl tokie dalykėliai gana populiarūs:
    pics.meshok.net/pics/30317554.jpg?12
    Tas pats ir su portretais, nuogu kūnu, peizažais.
  • Donatas Jaraminas (išsitrynęs)    2019.05.22, 15:26, rašė:
    Nors pagal konstituciją valdžia priklauso liaudžiai (ar kažkas panašaus), bet tai tik iki to laiko, kai ta liaudis savanoriškai tą valdžią perleidžia kažkam kitam.  Balsavimas yra būdas iš fizinių asmenų gauti įgaliojimus juos valdyti, už juos spręsti. Tam kad sistema gyvuotų, esminis dalykas yra ne rinkėjo balsas už vienokią ar kitokią kandidatūrą, o jo parašas.
  • eFoto redaktorius    2019.05.22, 17:48, rašė:
    Tikrai taip.
    Bet kitaip rodos neįmanoma. Jei norisi visiškos demokratijos, kur VISI žmonės sprendžia visus klausimus kartu, tai būtų net ne Šveicarija, kur referendumas vyksta kiekvieną savaitę. Būtų visiškas košmaras matyt: visi žmonės šalyje kartu turėtų spresti kiekvieną klausimą: ar sodinti medį čia, kokią algą skirti Jonui, kiek kainuoja šis pakelis pieno šioje parduotuvėje šią valandą ;) Taip aišku, neįmanoma. Tenka valdžią deleguoti atstovams ir sutarti paklusti įstatymams o ne daugumos valiai.
  • Donatas Jaraminas (išsitrynęs)    2019.05.22, 18:41, rašė:
    Politikai yra tarpinės valdymo sistemoje. Jie vykdo įsakymus iš aukščiau, o ne žemiau. Liaudis yra tie kur žemiau šioje sistemoje. Visokios revoliucijos, karai ar šiaip reformos ir kitokios valstybinės santvarkos transformacijos inicijuojamos ir vykdomos iš viršaus. Ir tas viršus nėra tie politikai kuriuos renka liaudis. Tai yra iliuzija.
  • eFoto redaktorius    2019.05.22, 18:48, rašė:
    Tamsta anarchistas ;)
    Laimei tokių mažuma.
    Ar yra kur veikianti anarchinė sistema? Gal kokioje Bahamų saloje kur tik keli žmonės gyvena?
    Nors 'Įsakymą iš aukščiau' galima suprasti ir kaip Dievo valią ;)
  • Donatas Jaraminas (išsitrynęs)    2019.05.22, 19:30, rašė:
    Tik konstatuoju esamą situaciją. Rinkėjų dalyvavimas valstybės valdyme yra iliuzorinis. Galbūt vištos savo fermoje rinkdamos vyriausią gaidį irgi galvoja kad šitaip dalyvauja fermos įmonės valdymo procese, tačiau taip nėra.
    Kas link anarchijos, tai yra ideologija, o idealogija yra instrumentas masių valdymui. Vadinasi asmenys vadinantys save anarchistais kaip ir... paklūsta juos valdančiai anarchijos koncepcijai :)
    Iš šalies žiūrint, dominuojančiai sistemai reikalinga silpnesnė opozicija. Ypač naudingos visokios ne itin efektyvios, marginalios, neadekvačios oponuojančios jėgos.
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2019.05.23, 10:37, rašė:
    Nėra čia siūlymų "visiškos demokratijos" ar anarchijos. Bet yra visuotinis nepasitenkinimas vienvaldišku užsispyrimu.
    Būtent užsispyrimu ir savo neklystamumo įsitikinimu.
    Pats nemėgsti Facebook'o.., bet net ir nemėgstant vertėtų bent kiek dalyvauti kokiose nors foto grupėse. Bent jau tam, kad išgirsti publiką ir jos ne tik pageidavimus foto srityje, bet ir nepasitenkinimus eFoto problemomis. Ir tarp tų visų problemėlių dominuojanti yra "vieno žmogaus neklystamumas".
    ...
    citata: "Tenka valdžią deleguoti atstovams ir sutarti paklusti įstatymams o ne daugumos valiai." Daugumos valia ir yra per atstovus. Tik Sovietai turėjo formalius atstovus.
    Privatus tinklapis, žinoma, galima daryti ką nori, bet jei norima daugiau narių - vertėtų įsiklausyti į publiką.
  • eFoto redaktorius    2019.05.23, 13:10, rašė:
    Gal kiek perdėta dėl "Visuotinio".
    Matau vis tuos pačius 5-7 įvairiais vardais rašančius žmones ;)
    Bet galiu garantuoti, kad absoliuti dauguma Lietuvos fotografų pyksta ant manęs ir eFoto nes jų kažkuri nuotrauka čia buvo nepakankamai gerai įvertinta. Tai tiesiog dėsnis: anksčiau ar vėliau fotografas nusivils eFoto. Tai neišvengiama.
    Ir tai VISIŠKAI nepriklauso nuo vertinimo sistemos. Visad bus nepasitenkinimas nes yra konkretus 'va tas kaltas', į kurį galima nukreipti tą pyktį.
    O ar kas nors pyksta ant Facebook? Ne, rodos niekas. Nes tai algoritmas kuris nesiasocijuoja su jokiu žmogumi. Nevyksta jokia diskusija, nėra jokių taisyklių ir aiškinimų, niekas neatsakys. Ir tuo Facebook vertinimas idealus, sutikit ;)  Tiesiog 'taip yra', kaip oras. Nepyksi juk ant blogo oro.
    Ir tai labiau psichologiniai niuansai...
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2019.05.23, 13:18, rašė:
    Taip - kaltininkas visuomet "randamas". Bet kai įvedi suvaržymus, kurie neatitinka deklaruojamos sistemos ir įpročių - tampi tuo kaltininku.
    Kaip ir dėl lietaus - gali pabumbėti, bet jai kas apipila su šlanga - tai jau ir pyktis vystosi.
  • Serbentynas
    Serbentynas 
      2019.05.22, 21:34, rašė:
    Girdėjau ir Šiaurės Korėjoje demokratija, žmonėms leidžiama rinkitis, ar jie sutinka su Kimio nuomone, ar ne... Geras dalykas ta demokratija, leidžia laisva valia apsispręst, ar norit gyvent, ar mirt...
  • Juris
    Juris 
      2019.05.24, 09:33, vertino: Gerai, , rašė:
    ... na nelabai leidžia ... ;)
    pvz. Šiaurės Amerikoje valdžia linksta prie to, kad Jūsų kūnas Jums nepriklauso - disponuojate laikinos nuomos pagrindu - malonėkite laikytis panaudos taisyklių ... :/
    ... tai tiek tos asmens laisvės - esate laisvi, kol nesukeliate problemų statistikai ... ;)
    * - siūlyčiau apsiprasti su mintimi, kad kiekvienam administraciniam aparatui esate "resursas" - bus lengviau pritapti ... :\
    ** - kita vertus - naivumas neskauda ... :D
  • analogworld
    analogworld 
    nesiseka
      2019.05.23, 00:59, rašė:
    "Tiesiog reikia pasitikėti išrinktaisiais ir juos kontroliuoti."

    - Do You know what are you saying??? 
  • eFoto redaktorius    2019.05.25, 10:27, rašė:
    Gaila gaila, kad fotografams nusispjauti.
    Jei visgi čia apsilanko ir pilietiškų žmonių, dar neapsisprendusių
    tai neblogas gidas linksmas gidas, ir apie EU rinkimus:

  • Serbentynas
    Serbentynas 
      2019.05.25, 22:36, rašė:
    Komentarą paslėpė nuotraukos/temos autorius
  • eFoto redaktorius    2019.05.26, 20:44, rašė:
    Žodis "Pajacas" kažin ar tinkamas diskusijai, ypač kai jis nėra niekaip argumentuotas.
    Serbentyną tenka vėl atjungti nuo komentarų prie naujienų.
    Taip, čia nėra demokratijos, jūs teisūs.
  • Donatas Jaraminas (išsitrynęs)    2019.05.27, 10:27, rašė:
    "Laisvės tv" yra vienas iš daugelio visuomeninę nuomonę formuojančių resursų. Išvis tokio dalyko kaip laisva žurnalistika neegzistuoja. Yra kokių nors klanų ar suinteresuotų grupių interesai, kurių realizacija gali būti vykdoma informaciniame lauke. Kitaip tariant, tie "laisvi" kanaliukai laikosi dėka "laisvųjų remėjų" ir atitinkamai tarnauja jų interesams.
    Taip kad žodis pajacas nėra įžeidžiantis šiame kontekste. Beje, pats Tapinas lyg ir yra įsikūnijęs į humoristo, t.y. juokintojo, juoko darytojo, juokdario amplua. Pilnai pasirašau po žodžiu pajacas. Manau už šį akiplėšišką išpuolį nusipelnau būti užblokuotas taip pat.
  • eFoto redaktorius    2019.05.27, 11:50, rašė:
    Na tai bent panašu į kažkokią argumentaciją.
    Bet irgi čia rašote tik norėdamas įžeisti ir patrolinti. Išbandyti ribas.
    Ar taip galima vystyti kažkokią prasmingą diskusiją?
    Gaila, bet ne.
    Siūlau užsiimti prasmingesniais darbais ;)
  • Donatas Jaraminas (išsitrynęs)    2019.05.27, 12:32, rašė:
    Žodis "trolingas" šiais laikais devalvuotas, jo ribos yra išplaukusios. Tai tapo tiesiog patogia etikete. Iki to prieita, jog bet kokia priešinga nuomonė su sarkastišku atspalviu ar net be jo, patogiai gali būti pavadinta trolingu.
    Paties veiksmai privedė prie šių pasekmių. Veiksmas turi atoveiksmį, medalis dvi puses ir pan. Įdėjot video su politiniu agitatoriumi, kažkas jį pavadino pajacu, po to tą žmogų užblokavot. Vėliau kažkas tame pamatęs ne itin adekvatų poelgį tai prakomentavo.
    Klausimas dar kas ką provokuoja? :)
  • eFoto redaktorius    2019.05.27, 12:47, rašė:
    Serbentyno komentaras buvo be jokio sarkazmo.
    Žodis "Pajacas" naudojamas tik įžeidžiant:
    "Pajacas: senosios komedijos personažas, paikas, užsispyręs, bailus, lengvabūdiškas; "
    Jūs pasirašydami po serbentyno apibūdinimu arba nežinote šio žodžio reikšmės arba tiesiog trolinate (provokuojate). Galėtumėt užsiimt prasmingesniais darbais.

  • Donatas Jaraminas (išsitrynęs)    2019.05.27, 16:09, rašė:
    Mes gi abu suprantam apie ką kalba eina. Reikalas ne terminologijoje. Jeigu nenorit diskutuoti, rekomenduočiau neatsakinėti išvis. Pereodiškas siūlymas man užsiimti prasmingesniais darbais, neprideda jūsų argumentacijai svorio, o ir manęs nemotyvuoja neatrašinėti.

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti
 Konkursas „Ryšys“
Tėviškas/motiniškas ryšys. Žmogaus ryšys su gamta ar kitu dalyku. Gali būti ir gyvūnai. Absoliučiai laisva tema fantazijai. Konkursas vyks iki birželio 24 dienos.
Tai 2 savaičių konkursas: visos nuotraukos.

Grupė Fotokonkursai rekomenduoja

... Rodyti
Nugalėtojus renka grupės Fotokonkursai nariai turintys aukštesnį statusą. O išrinkti konkurso temą galite čia.