Basta?
2023.04.20  Naujienos:  AI/DI įrankiaiĮvairenybėskonkursai  61
 
Midjourney sugeneruotas vaizdas  
Esate profesionalus maisto fotografas? 10 metų patirties, geriausia įranga ir profesionalūs pagalbininkai? Užsakovai rudenį stojasi į eilę ir siūlo užmokėt daugiau...
Jau nebe. Laikas ieškoti kito darbo. DI už kelis eurus padarys geriau ir greičiau. Gal dar šimtinę kainuos profesionalaus užklausų rašytojo pagalba.
Perkvalifikacijai ruošiasi daiktų, NT fotografai,  korektoriai ir iliustruotojai. Gal ir visi kiti. Fotomenininkai taip pat nesijaučia saugūs: "Pasaulinį fotografijos konkursą laimėjo DI sukurta nuotrauka".

Komentarai
  • Kriaušė Krioklys
    Kriaušė Krioklys 
      2023.04.20, 12:18, rašė:
    Jei NT - tai tikrai jau paslaugos sukčiams :)
  • eFoto redaktorius    2023.04.20, 12:32, rašė:
    Nuotraukų pagražinimas tai ne sukčiavimas.
    Jei ir dabar neblogas interjero nuotraukas su gera mobilka galima padaryti, tai jau labai greitai DI analizuos prastas fotkes suprasdamas konteksta: ne tik pašviesins ir sutvarkys spalvas bet ir šiukšles išvalys, iš nakties padarys dieną su gaivia šviesa.
    Arba padarys video iš nuotraukų (jau daro):
    twitter.com/_akhaliq/status/1646684274769252356
    Dabar DI daro vaizdus pagal aprašymą bet jau yra ar greit bus galima sintezuoti vaizdus pagal pavyzdį. Taip, bus labai paprasta padaryti virtualų remontą
  • Badas
    Badas 
      2023.04.20, 12:50, rašė:
    Taip, galiu patvirtinti, mano pazistamas pasakojo kad imonei reikejo grazaus piesinelio ju gaminamo maisto produkto reklamai, o dizaineriu darbai vis netiko, tada kazkas prisedo prie AI ir susigeneravo ka reikejo.
  • Badas
    Badas 
      2023.04.20, 14:30, rašė:
    Siaip, profesionaliausi fotografai dar ilgai tures darbo, nepaisant AI.
    Paprastesni maisto fotografai irgi negreit uzsilenks, nes jie fotografuoja ne tik maista.
    Revoliucijos nebus, vyksta smagi evoliucija. O kas bus po 10 metu - sunku prognozuoti. Dalis fotografu be abejones taps AI dizaineriais - nes turi fotografini matyma. Tai svarbu. Ne apie maista, bet... mane tiesiog nupurto kai internetinio dienrascio straipsnyje randu "fotoreportaza" is ivykio vietos. Tai kazkokia klaikuma. Greiciau padarytu AI, kuris is 100 ikeltu nuotrauku palieka 5 :)
  • eFoto redaktorius    2023.04.20, 14:47, rašė:
    Bet .. su AI padaryti darbą 5 kart greičiau, 5 kart pigiau. Reiškia žmonių reikės bent 5 kart mažiau. O kadangi tuo galės užsiimti bet kas turintis supratimą (o žmonės turi supratimą net nedirbantys fotografais), tai fotografų reikės 10 kart mažiau. Na didžioji vestuvių, renginių rinka dar sąlyginai saugi, bet irgi trauksis kartais.
    Aplamai didelė krizė matos kūrybiškų žmonių bendruomenėje. Ir ne už 10 metų, kur kas greičiau.
  • Badas
    Badas 
      2023.04.20, 15:08, rašė:
    Manau kad uzsakovams daznai reikia "va sito va" daikto nuotrauku, o ne "panasaus". Turi atitikti etiketes vieta, pavirsiaus faktura ir pan. Pataisykit jei klystu.

    Veliau ateityje bus taip: uzsakovas nufotografuos mobiliaku tarkim dantu pastos tubele is visu pusiu, o tada AI padarys "va sitos va" o ne panasios tubeles reklama. Gerai kad as ne fotografas :). Bet si profesija neisnyks per pora metu, pokyciai neateina taip greitai, kaip noretu apsiseileje AI fanatikai, kurie spangsta kad visas likes pasaulis - irgi tokie patys fanatikai.

    Del renginiu rinkos susitraukimo - dar neturim prielaidu apie tai sneketi. Gal kazko nezinau?
  • Kriaušė Krioklys
    Kriaušė Krioklys 
      2023.04.20, 15:12, rašė:
    Nes jei kitaip, tai tada ir vestuvių nuotraukas būtų galima pas AI užsisakinėti su "panašiais" dalyviais :D
  • eFoto redaktorius    2023.04.20, 17:13, rašė:
    Visas progresas vyksta link patogumo.
    pagalvok kaip būtų tau patogu ir... tai atsiras.
    Garantuočiau jau dabar AI gali daryti taip kaip rašei su dantų pasta. Tik nėra viešo patogaus serviso.
    Jei Apple neapsnūdo, tai jie turėtų pirmi išleisti tokią paslaugą. Manau nebūtina net fotkinti iš visų pusių nes tai pernelyg sudėtinga. Jau dabar AI atpažįsta kad tai dantų pasta ir koks tekstas ant jos.
    Su renginiais kažkas panašaus. Mobilkos užfiksuoti vaizdai analizuojami, Di atpažįsta aplinką, veikėjus, geresnes veikėjų nuotraukas paima iš tavo asmeninės bibliotekos ir .. padaro saldainiuką geresnį nei vidutinis profas sugebėtų.
    Beje, nors rašau AI/DI bet kaip visad nepripažįstu jog tai Dirbtinis Intelektas. Tuose algoritmuose jokio intelekto nėra. Tai tik statistiniai modeliai su DAUG duomenų. Nors... gal mūsų siela tokia ir yra.. ?

  • Badas
    Badas 
      2023.04.21, 10:21, rašė:
    Renginys renginiui nelygu. Panasiai kaip kebabu kioskas nelygu restoranui. Tikrai bus AI sprendimu zmonems, kuriems tinka bet kas ir bet kaip. Panasiai kaip telefonai ir selfiai - skirta visiems, ir tai yra puiku. Zmonijos dziaugsmo nesustabdys maza saujele verkianciu dinozauru. Beje, restoranai juk neisnyko? Galbut rimtiems renginiams zmones visvien nores "tikru momentu", o ne isfantazuotu. Kur zmones valgo per vestuves, kebabinej ar restorane. Tai ne klausimas jeigu ka :)
    Vienu zodziu, fotografai dar 10 metu tures darbo. O paskui negali zinoti, gal krize, gal karas. Yra ir kitu situaciju kaip fotografai keicia darbus.
  • sadasukas
    sadasukas 
      2023.04.21, 06:38, rašė:
    Dar kurį laiką būsim reikalingi, kaip aptarnaujantis personalas jo didenybei Dirbtiniam Intelektui. Dulkėms nuo serverių nuvalyti, pelėms gaudyti. O paskui utilizuos kaip parazitinę, planetos ekosistemas naikinančią rūšį.
  • 6x9
    6x9 
      2023.04.21, 16:46, rašė:
    Pažiūrėkime į 2023 sausio mėn statistiką JAV:
    • Careers in photography are expected to grow by 17%.
    • About 12,700 job openings for photographers are projected for each year.
    • There were 110,500 professional photographers in the United States in 2020.
    • 68% of photographers are self-employed.
    • California has the most traditionally employed photographers at 5,220.
    • Hawaii has the highest concentration of traditionally employed photographers with 0.42 per thousand jobs.
    • Careers in photography are expected to see salaries rise by 12% over 5 years.
    • The median hourly pay for photographers is $18.73.
    • The District of Columbia is the top-paying state for photographers with an annual mean wage of $84,590.
    • Global photographic services brought in $32.92 billion in 2020.
    • The U.S. photography market size in 2022 was $11.5 billion.
    • The global photography market size is expected to reach $44.07 billion by 2025.
    • The United States accounted for 41% of the global photography market in 2020.
    • The Asia/Pacific region accounted for 29% of the global photography market in 2020.
    Ką tai reikškio globaliame konteskte? Ogi visiškai nieko. Net jei viskas staiga pradės keistis fotografų nenaudai ir AI naudai, tai pasaulis nežlugs. Profesionalių fotografų skaičius JAV yra apie daugiau nei 10 kartų mažesnis nei kirpėjų. Čia vertinant iš "GDP impact" perspektyvos. Vertinant iš empatijos perspektyvos - tikiu, kad AI tikrai neįsiverš į visas fotografijos sferas. Įtariu, kad maisto/NT fotografija tesudaro nedidelią dalį fotografijos rinkos. Reklamos ir panašūs dalykai - didesnė vertė sukuriama kūrybiniame procese (siužetas, kompozicija), kur AI pakankamai neįgalus kol kas. Tai kažkokiį darbą fotografai ten tebeturės. Iki renginių tai nežinau kada jie prisikas. Bet kokiu atveju, bus laiko persikvalifikuoti (kad ir į kirpėjus, kurie turbūt paskutiniai išnyks).
  • eFoto redaktorius    2023.04.21, 22:57, rašė:
    FB įsivėliau į kvailą ginčą po eilini straipsniu tipo "Provincijoje katastrofiškai trūksta gydytojų".
    Reikia ruošti daugiau gydytojų! Reikia kelti jiem atlyginimą!
    Nereikia. Apmokykit DI ir būsit žingsniu pirmiau už kitas valstybes akivaizdžioje evoliucijoje.
    Bet ar taip padarys? Kažin, žmonės tik pasijuokė.
    Scientific American: AI Chatbots Can Diagnose Medical Conditions at Home.
    www.scientificamerican.com/article/ai-chatbots-can-diagnose-.../

  • Badas
    Badas 
      2023.04.22, 00:43, rašė:
    Medicinoje gydytojas sedes tol, kol nesusitars kas apmokes uz AI klaidas. Kurios beje dazniausiai bus ne AI klaidos, o tiesiog del to kad medicina is principo nera tikslusis mokslas. O zmones tikrai nepraleis progos nulinciuoti naujai atvesta atpirkimo ozi. Ypac JAV, kur 10M ieskiniai - geidziamas kasnelis teisininkams.
    Medicinoje gydytojus AI pakeis priespaskutineje vietoje pries kirpejus, o iki tol veiks kaip patarejas, asistentas etc.
  • eFoto redaktorius    2023.04.23, 02:00, rašė:
    Dabar odos maišai daro apie 10-15 klaidingų diagnozių ir kalti dėl 10% mirčių, JAV tyrimais. Ai tikrai gali geriau. Draudimo kompanijos manau su malonumu priims AI
    ne iškart bet... progresas greitas

  • Badas
    Badas 
      2023.04.23, 13:08, rašė:
    Sios problemos su gerumu nesusije, o veikiau su zmoniu psichologija: sekme vertinama kaip savaime suprantamas dalykas, o nesekme yra sureiksminama. Todel draudimo kompanijas itakos ne statistine AI sekme, o zmoniu subjektyvi isterija del nesekmiu. Manau kad draudimo kompanijos netures reiksmingos itakos, o tik laipsniskas evoliucinis zmoniu pripratimas. Sitas procesas yra letas.
    Va paimkim autonominius automobilius: jei ivyko avarija su zmoniu mirtimi - skamba ziniasklaida per visa zemes rutuli. Bet niekam neidomu kad roboautomobilis be kita ko nuvaziavo 10M km be avariju. Niekam neidomu kad biologiniai vairuotojai sukele 10k avariju kuriose zuvo zmones. Ziniasklaida rasys apie ta viena AI avarija. Tas pas bus su medicina.
  • eFoto redaktorius    2023.04.23, 15:24, rašė:
    na vis vien AI gali daug kur pavaduoti.
    Pagal žodinį aprašymą daryti ligos istoriją, analizuoti duomenis ir duoti patarimus. Tai gali bent 2 kartus sumažinti gydytojų apkrovimą paliekant jiems lemiamą žodį
  • Badas
    Badas 
      2023.04.23, 19:04, rašė:
    Tada gali iškilti kita problema: AI sistemų sertifikavimas. Kaip suprantu, medicinoje tam skiriamas didelis demesys, panasiai kaip aviacijoje. Nes kai ateis 10M ieskinys, tai draudimo bendrove iskart paprasys dokumentu, sertifikatu, visu parasu su visais kableliais. Kur irodymai kad AI veikia gerai? Neuroniniai tinklai is prigimties yra "juoda deze", ar tokios dezutes is principo gali buti sertifikuojamos?
  • eFoto redaktorius    2023.04.23, 23:29, rašė:
    taip, gryna tiesa, tai didžiausia kliūtis
    Bet reikia gi kam būti drasiems, kaip estams technologijose. Gal jie ir padarys ką pirmi.
  • eFoto redaktorius    2023.04.24, 12:06, rašė:
    "2022 metais į dirbtinį intelektą daugiausiai investuota sritis buvo medicina (6,1 mlrd. USD); po jo sekė duomenų valdymas, apdorojimas ir debesų kompiuterija (5,9 mlrd. USD); ir fintech (5,5 mlrd. USD)."
    AI Index Report 2023
    aiindex.stanford.edu/wp-content/uploads/2023/04/HAI_AI-Index...
  • eFoto redaktorius    2023.04.21, 23:03, rašė:
    Ką daryti su Aido kūryba?
    Ne fotografija tai visgi, net ne manipuliacija
    www.efoto.lt/user/13173/nuotraukos
  • Kriaušė Krioklys
    Kriaušė Krioklys 
      2023.04.22, 12:03, rašė:
    Sukurti atskirą kategoriją tokiems paveikslėliams?
  • Lifelab
    Lifelab 
      2023.04.22, 10:07, rašė:
    Žiūriu kad visiškai niekam neįdomu tai jog DI sukuria tik labai mažus vaizdus. Pvz. midjourney maksimali skiriamoji geba tik 2048 x 2048.  Jeigu nori plakato tai ne kokie popieriai.
  • eFoto redaktorius    2023.04.23, 01:52, rašė:
    tai visiškai ne problema. Nėr paklausos matyt kol kas. Atsiras - bus. Net dabar, jei labai reikia, vaizdą gali pasididinti su AI didintojais, pvz www.img2go.com/upscale-image

    AI padidino 4 kartus  
  • Lifelab
    Lifelab 
      2023.04.23, 09:15, rašė:
    Dabar galvoju kad man nereikia pirkti naujo fotoaparato su 100MP, dideliu jutikliu ir objektyvu už kelis tūkstančius eurų. Naudosiu savo 2003 metų fotoaparatą su 3MP ir jeigu reikės 100MP nuotraukos su kokiu nors vaizdo didintoju pasididinsiu. Dar su kokia nors programa pašalinsiu neryškumą nes fotografuojant sudrebėjo ranka :D Jeigu būčiau meno pirkėjas ir sužinočiau jog vaizdas nuo 2000px buvo padidintas iki 7000px nepirkčiau. Turbūt net nereiktų žinoti nes matytųsi.
    Kaip ten bebūtų šis žmogus turi įdomių pastebėjimų apie DI.

    &ab_channel=TheArtMentor
  • Badas
    Badas 
      2023.04.23, 13:27, rašė:
    Lifelab rašė:
    Jeigu būčiau meno pirkėjas ir sužinočiau jog vaizdas nuo 2000px buvo padidintas iki 7000px nepirkčiau. Turbūt net nereiktų žinoti nes matytųsi.
    Esminis momentas: absoliuti dauguma zmoniu yra "pirkejai", o ne "meno pirkejai" :). Zmonems svarbu rezultatas, o ne procesas ir ne iranga. Jeigu tarkim uzsakovas gavo tinkamo astrumo nuotrauka, ar jam rupi kas ten viduj buvo, Foveon ar Bayer? Nerupi.
     
    Jeigu vaizdo detales "atrodo taip lyg butu autentiskos", daugumai zmoniu nerupes detaliu atsiradimo budai.
    Kaip pavyzdi paimkime mane: nufotografavau gamta - medziai, sakeles, lapeliai ten visokie. Ir lapai turi gysleles. Jeigu padidinsiu rezoliucija ir AI dapies daugiau smulkesniu gysleliu - ar tai tikrai problema? Man neproblema, nes peizazo esme ne lapu gysleliu autentiskume.
  • Lifelab
    Lifelab 
      2023.04.23, 21:40, rašė:
    Tai neįdomūs tie žmonės :D
  • eFoto redaktorius    2023.04.23, 23:34, rašė:
    Banksy darbai milijonus kainuoja, nors sukurti 10 svarų vertės įranga...
    Nors taip, jis vienas, kitų tokių nėra ir grafičių rinka labai maža.
    Šiaip žinutė apie tai kad meno ir informacijos amatininkams bus sunkiau
  • Ai Das66
    Ai Das66 
      2023.04.26, 11:24, rašė:
    dream.ai/create?fbclid=IwAR3-mI7WtkHH1XMTCBRmHp5XMxwbJnw4T_y...  , V2 versija ,pabandykite nemokamai :)
  • Ai Das66
    Ai Das66 
      2023.04.26, 11:30, rašė:
    *  
  • Kriaušė Krioklys
    Kriaušė Krioklys 
      2023.04.26, 12:33, rašė:
    Geriau jau nepradėt :)
    Visai jau grybai  
  • Ai Das66
    Ai Das66 
      2023.04.26, 13:23, rašė:
    *  
  • Badas
    Badas 
      2023.04.26, 13:25, rašė:
    Sustabdyt jau neimanoma. Artimiausius 10 metu visi tik ir generuos piesinelius. Paskui sekancius 10 metu - visi generuos filmus :). Per tuos 20 metu turetu smarkiai patobuleti virtualios realybes irenginiai, kas bus paskui - kaip ir savaime suprantama :D
  • eFoto redaktorius    2023.04.26, 15:01, rašė:
    Filmus jau už metų generuos, manau. Tereikia tik daugiau atminties ir procesorių.
    Jei dabar paveiksliuko kaina centas, tai minutės filmo kaina eurai - tereikia daugiau resursų.
    Nvidia akcijos šoko tik dėl to. Manau verta užsipirkti ;)
    www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=nvidia+stock...
  • Badas
    Badas 
      2023.04.26, 17:00, rašė:
    Manau kad filmu dar ilgai nebus, nes ju scenos, skirtingai nuo nuotrauku, neturi tagu. Kaip treniruoti neuronke?.. To nereikes kai AI ismoks suvokti situacija, o tai dar negreitai... Bus greiciau pasamdyti indusus kad aprasytu visas scenas visuose filmuose :D
    Bus nebent keliu sekundziu klipukai be gilios prasmes, tipo "atsistojo ir nuejo", "atsisuko ir pagrumojo", "pasikele marskinelius ir nusisypsojo" :D
  • eFoto redaktorius    2023.04.27, 02:14, rašė:
    ta juoda dėžutė mokosi greitai, jai jau nereikia tagų.
    Visi filmai turi kalbą ir scenarijų. AI tai puikiai supranta.
    Ai jau dabar gali pratęsti bet kelių žmonių pokalbį ta tema atkartodamas žmonių balsus.
    AI supranta vaizdą. Kodėl negali suprasti judančio vaizdo?
    ‘Avengers’ Director Joe Russo: AI-Generated 90-Minute Movies Will Be 'Very Competent' Within Two Years
    Winners of the First AI Film Festival:
    www.cined.com/winners-of-the-first-ai-film-festival-showcasi.../

  • Badas
    Badas 
      2023.04.27, 12:31, rašė:
    Nes filmas nera tiesiog "judantis vaizdas". O taipogi, "judantis rakursas" ar "judantis zandikaulis ir lupos" irgi nera tai, ka vadintume tikru judesiu, tai tik imitacija panaudojant nedideles statiniu vaizdu modifikacijas, kaip judanti atvirute. Va kai pamatysiu scena "riteris uzsoko ant besimuistancio zirgo ir issitraukes karda smoge drakonui", tada patikesiu jog AI galbut ivalde 3D. O gal tokie generatoriai jau yra?

    Kitas pasleptas ir neakivaizdus momentas - judesio dinamika. Va herojus istiesia ranka ir paima knyga, bet koks jo judesys: atsipalaidaves, smalsus, nervingas, klastingas? Kaip AI ismoks situ niuansu, kur judesiu aprasymai? O dar yra ivairiausi mikrojudesiai, kuriuos veikiau apibudintume kaip veikejo nuotaika, psichologine busena. Manau kad AI kuri laika smigs ant neverbalikos, zmones labai greitai pajaucia dirbtinuma.

    Neabejoju kad visos sitos kliutys bus iveiktos, bet gal ne per metus ir ne per du. O iki tol, judancios atvirutes irgi neblogai, tai evoliucija.
  • eFoto redaktorius    2023.04.27, 18:32, rašė:
    Manau rudenį galėjai rašyt
    Ne ne... aprengti gyvūną drabužiais neįmanoma. Kaip DI žinos kur koks elementas dedamas, kaip palikti ausis kyšoti, kaip visa tai suderinti stilistiškai. NEĮMANOMA. Užtruks 10 metų...
    Užtruko pusmetį..
    .  
    .  
  • Badas
    Badas 
      2023.04.28, 12:15, rašė:
    Mano minties esme - filmu generavimo sudetingumas yra kitoje dimensijoje, nei nuotrauku generavimas. Turiu omeny ne 3D, o problemu plokstumas. Filmai turi 4 papildomas dimensijas: geometrine dimensija, laiko (judesiu) dimensija, prasmine (siuzeto) dimensija, emocine (neverbaline) dimensija.
    Nei zodelio nesakysiu kad neimanoma, sakysiu kad tai neisvengiama. Bet tai ne papildomas skylutes kepureje padaryti :)
  • eFoto redaktorius    2023.04.28, 18:24, rašė:
    Skaičiau labai neblogą AI išaiškinimą, kaip jis veikia: tai informacijos suspaudėjas/suglaudintojas. Jis milijonuose pavyzdžiu randa panašius dalykus. Su tekstais išsiaiškino (1 dimensija matematiškai), su vaizdais irgi (2 dimensijos), per metus. Filmai (4 dimensijos: 3D+laikas) tai tik resursų klausimas.
  • Badas
    Badas 
      2023.04.28, 18:44, rašė:
    Pirmuosius filmus galbut padarys greitai, bet tie pirmieji bus dar baisesni nei nuotrauka su septyniais su puse pirsto plastakoje :). Uncanny valley. Prie vaizdo nenaturalumo dar prisides judesiu nenaturalumas, kuri istreniruota zmogaus akis pagauna akimirksniu ir be pastangu, skirtingai nuo nuotraukos, kur smulkios detales gali prasprusti nepastebetos. Pradzia bus sunki.
  • eFoto redaktorius    2023.04.28, 23:42, rašė:
    Multikus parodys ir jie bus geri (jei nepagailės pinigų)
    puikus beje:

  • Badas
    Badas 
      2023.04.29, 13:04, rašė:
    Multikai tikrai bus geri, tik ne po metu :D. O apskritai, galu gale bus taip, kaip dabar su fotografija: zmones masiskai gaminsis trumpus sudinus filmukus ir vienas kitam juos laikins, o brangios kino kompanijos gamins gerus filmus bet verks kad ju niekas nevertina. Nieko neprimena? :D
  • Ai Das66
  • eFoto redaktorius    2023.05.05, 13:18, rašė:
    dabar filmus vaikai gali daryti. O kas bus kai rimtos studijos tuo užsiims?

  • Badas
    Badas 
      2023.05.05, 19:03, rašė:
    Sita filma tikrai ne vaikai dare.
    Ir siaip, cia ne filmas, o judadancios atvirutes. Bet ideja gerai padaryta.
     
    Ir ateityje reikalai tik geres ir geres. Bet iki gero pilnametrazio filmo kinoteatruose dar reikes palaukti. Gal sukertam lazybu, ar ka? :) O tai tiek prisigincijom, negi tusciai? :D
  • eFoto redaktorius    2023.05.05, 23:20, rašė:
    Dar prieš kelis metus čia prognozavau jog DI tereikės pakišti scenarijų o jis padarys filmą. Dabar nesu tuo tikras kaip ir skraidančiais automobiliais - nelabai kam to reikia :)
    Žmonės neįdomus lengvai padaromas dalykas. Didelės studijos to nedarys ir ekrane nerodys bet filmuose aktorius ir aplinką vis labiau keis kompas. Manau ir režisieriai nekirs sau šakos, nesieks įrodyt jog jie nereikalingi.
    Šiaip nesu azartiškas, nesilažinu.
  • Badas
    Badas 
      2023.05.06, 00:56, rašė:
    Ziurovui neidomu lengvai ar sunkiai padaryta. Va nuejo zmones i kino teatra naujo dzeimso bondo paziuret - ir paklauskim ju, kiek filmas kainavo? 3 milijonus? 300 milijonu? 1.3 milijardo? Nei jie zino, nei jiems rupi. O filmeikeriams rupi. Va susikurs nauja kinokompanija, kuri neturi nei studijos, nei aktoriu, tik 8 laptopus trijuose kabinetuose ir keliasdesimt serveriu kazkur cloude. Ir uz pora milijonu per du menesiu padaro James Bond 008. Tada niekam neberupes ka irodineja buve rezisieriai ir buve aktoriai.
     
    Bet realybeje viskas nebus taip dramatiska, nes tai ivyks palaipsniui (mano stafke - 8-10 metu iki kino teatro), ir zmones spes persiorientuoti. Taip, kazkas neteks darbo, kazkas prades dirbti naujus darbus. Tai nebus kulturinis sokas, nes iki kol jau bus paplite trumpesni ir paprastesni filmukai.
  • Badas
    Badas 
      2023.04.27, 12:57, rašė:
    Dar pagalvojau apie filmus. Ko gero, praeis tie laikai, kai aktoriai gaudavo milijoninius honorarus. Is pradziu aktoriai gaus pinigus uz ivaizdzio skaitmenizavima ir pananaudojima, o paskui atsiras 100% dirbtiniai herojai, kurie bus tokie pat populiarus. Tada baltyminiai aktoriai gales eiti dirbti kirpejais :)
  • 6x9
    6x9 
      2023.04.27, 13:58, rašė:
    Man vienas kolega jau prieš 15 metų prognozavo, kad “po 2 -5 metų nebereiks aktorių”, bet nors Ryan Reynolds realaus veido Deadpoole mažai matėm, jo honorarai vis dar rekordiniai. Matysim. Gal aktoriai tiesiog pardavinės autorines teises į savo atvaizdą ir iš to gyvens. Nes koks pointas eiti į kiną žiūrėti į AI sugeneruotą atvaizdą jei tas atvaizdas nesiteisia su kitu aktoriumi/-e dėl smurto/turto,vaikų pasidalinimo, nėra įsivėlęs į jokius skandalus, nepasakė nieko šokiruojančio savo Twiteryje ir pan?
  • Badas
    Badas 
      2023.04.27, 14:52, rašė:
    Man atrodo, dauguma ziurovu nicnieko nezino apie megstamus aktorius realiam gyvenime. Juk negalima sakyti, kad zymus aktoriai tampa nepopuliarus laikotarpiu, kol jie neisivele i nauja skandala? Tas pats galioja ir daininkams, dauguma zmoniu tiesiog klauso dainu, o ne narso interneta ieskodami naujienu svetimuose apatiniuose. Tiksliau: yra naujienu - paskaitome apie apatinius, nera naujienu - toliau klausome dainu. Kitas pavyzdys - animaciniu filmu herojai.

    Aktoriai neabejotinai pardavines teises i atvaizda, tiek gyvi, tiek mirusiu aktoriu teisiu paveldetojai. Bet lygiagreciai kursis grynai elektroniai personazai, nes juos bus galima lipdyti kaip moli. Beje, ispopuliares ne geriausiai nulipdytas personazas, o geriausiai isreklamuotas, ir su geru siuzetu.
    Gal netgi bus taip: paims random noname zmogu, jo atvaizda panaudos filme, ir kai filmas issaus i topus, fizinis zmogus atstovaus heroju fiziniame pasaulyje, t.y. sypsosis, mojuos rankutemis, kalbins vaikucius, kaip mikimauzas Disneilende, bet vaidinti jam nereikes. Atlyginimas nebus kosminis, nors aisku didesnis nei mikimauzo.

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti