Fotografijos pamokėlės
2015.09.23  Naujienos:  patarimaisavaitės tinklapis  62
 
Režimų ratukas  
Pristatome puikiai paruošta fotografavimo pagrindu atmintinę anglų kalba: Ekspozicija, fotoaparato valdymas, kompozicijos taisyklės.
O lietuviškai verta paskaityti „Geriausias asistentas – režimų ratukas“ arba visą straipsnių skyrelį „Patarimai fotografuojantiems“.
Bet geriausia mokytis, aišku, su patyrusiu dėstytoju fotokursuose, kuris ne tik paaiškins ir atsakys į klausimus, bet ir pakomentuos Jūsų nuotraukas ir daromas klaidas ;)

Komentarai
  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2015.09.23, 10:30, vertino: Gerai, , rašė:
    eFoto.lt rašė:
     Bet geriausia mokytis, aišku, su patyrusiu dėstytoju fotokursuose, kuris ne tik paaiškins ir atsakys į klausimus, bet ir pakomentuos Jūsų nuotraukas ir daromas klaidas ;)
    Vis tiek tuoj kas nors ateis ir pasiūlys jutūbą, kaip geriausią sprendimą bet kokiems mokslams :)))
  • MartynasA
    MartynasA 
      2015.09.23, 11:56, rašė:
    Kadangi buvo pageidauta,
    tai siūlau Jūtūbą, kaip geriausią sprendimą bet kokiems mokslams.

    Bet... O kam dėt šį beprasmį komentarą? Kam juoktis iš kažkokios studijų formos, juolab, kad yra skirtingai besimokančių žmonių grupės, kuriems lengviau įsisavina vizualiniu būdu. Arba siurbliuojant namus, darant vaikams valgyt?

    Kai aš mokaus, aš imu visą įmanomą prieinamą medžiagą, greitosiomis permetu visą kiek galiu, įdomia tema, iš jos atmetu kas nereikai, pasižymiu kertinius aspektus, pastabas - ypač gerai daugelyje šaltinių rasti tai, kad skirtingi žmones pamatys skirtingus blogus ir neigiamus dalykus, patarimus ko nedaryt.

    Pvz dabar ieškojau informacijos apie laikyseną, pratimus ir tam pasiėmiau:
    pilateso ir tempimo popierines knygas
    dešimtis interneto straipsnių
    5+ video medžiagos (youtubas ir ne tik).

    užtrukau sąlyginai neilgai, bet momentaliai susidėjau kertinius aspektus, iš karto net beskaitydamas PAKARTOJAU kelis kartus svarbiausią informaciją, tuo labiau ją įsisavindamas. Tam, kad papildomai geriau ją išmokčiau, esminius pratimus net bandžiau vietoje, reiškia padariau tai keletą kartų - vėl geriau įsisavindamas.

    Nepykit Vyteni, bet apie informacijos rinkimą, apdirbimą, įsisavinimą Jūs nelabai ką suprantate, o pasišaipymais tokiais parodote edukacinį ir moralinį provincialumą.
  • Vilmantas Žilinskas
    Vilmantas Žilinskas 
      2015.09.23, 13:14, rašė:
    +9999
  • 15 čigonų
    15 čigonų 
      2015.09.23, 13:16, rašė:
    Dar keletas pratimuku kad papildomai ismoktumete kertinius aspektus.
    Rekomenduoju parasyt diktanta is jutubo, perskaicius popierines knygas - parasyt rasineli ir interpretacija is tu desimties internetiniu straipsniu. Mokslinis darbas su isvadom butu isvis nuostabu.
  • made not in china
    made not in china 
      2015.09.23, 13:45, rašė:
    Turiu stuburo išvaržą, kažin jutubėj nėra kokio tutorialo kaip galėčiau pats išsioperuoti....:)
  • MartynasA
    MartynasA 
      2015.09.23, 16:20, rašė:
    Ne, čia jau per vėlu. Būtent aš ir bandau užbėgti tam už akių, kadangi dirbu daug sėdimo darbo. Ir straipsnių apie tai yra daug- labai patinka knyga kurią skaitau, kuri yra labai vertinga pasiskaityt ne tik turintiems ar galintiems turėt stuburo išvaržą: www.amazon.com/Pain-Free-at-Your-PC/dp/0553380524
    Taipogi pilna video ar straipsnių, tiesiog reikia formuluot atitinkamas užklausas ir žirūėt ar skaityt, pvz:
    ergonomic work place, stand tables, correct posture, fixing forward neck, carpal tunnel syndrome etc etc etc.
    Esu tikras, kad būtų ir video ir straipsnių ir jums- kaip padaryti, kad stuburo išvarža keltų mažiausiai rūpesčių ir diskomforto.

    beje turiu ~10 pažįstamų trisdešimtmečių su stuburo išvaržomis. Liūdna, bet reikia tuo užsiimt anksčiau negu tai ateina, nes tai yra negrįžtamas dalykas.
  • grev
    grev 
      2015.09.23, 15:42, rašė:
    Va cia tai atsakymas :) Ploju atsistojes :)
  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2015.09.24, 07:31, vertino: Gerai, , rašė:
    MartynasA rašė:
    Nepykit Vyteni, bet apie informacijos rinkimą, apdirbimą, įsisavinimą Jūs nelabai ką suprantate, o pasišaipymais tokiais parodote edukacinį ir moralinį provincialumą.
    Ką galima diskutuot su žmogum, skaitančiu, kad rimtai mokintis (o ne kąžką pramokt, pasikartot, apie ką aukščiau nekalbama) galima siurbliuojant namus ir darant vaikams valgyt? Savo moraliniu provincialumu šiuolaikinio visuotinio neraštingumo tikriausiai nesuprasiu niekad.
  • 1Photo
    1Photo 
    nesiseka
      2015.09.24, 08:37, rašė:
    Nebeaktualu
  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2015.09.24, 08:51, vertino: Gerai, , rašė:
    O į M pasukęs, nieko neišmanydamas, daug prifotografuosi? Ar pasukęs į M, jau automatiškai gausi meną? Knopkės paspaudymui, kad įkelt į efoto, užteks. Ne daugiau
  • 1Photo
    1Photo 
    nesiseka
      2015.09.24, 10:03, rašė:
    Nebeaktualu
  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2015.09.24, 10:31, vertino: Gerai, , rašė:
    Užjaučiu už prarastus 4 metus. Jei prietaiso instrukcijoje telpa 4 metai mokslo, gal kas nors negerai su mokslo įsisavinimu? Ar netgi išvis - tamstos išsilavinimo supratimu? Bet kažkodėl retas supranta, kad vaizduojamojo meno galima išmokt bet kur, pasigraibius paviršinių žinių internete :) Aiškinu darkart - ne knopkę paspaust, pasirinkus atitinkamus nustatymus (tam puikiai pasitarnauja "Auto" funkcija), o padaryt nuotrauką, vertą ne Delete klavišo.
  • 1Photo
    1Photo 
    nesiseka
      2015.09.24, 10:37, rašė:
    Nebeaktualu
  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2015.09.24, 10:59, vertino: Gerai, , rašė:
    Apie meną fotografuoti. O ne pagimdyt eilinį snapšotą. Jei skaitai, kad tai eiliniam mėgėjui nereikalinga, tada daugiau diskutuot nėr ką - mes tiesiog skirtingai suprantam fotografiją. Taip, tokiai, kokią supranti tu, jokių kursų nereikia. Net ir jutūbo nereikia. Manualo - daugiau, negu per akis :)
  • MartynasA
    MartynasA 
      2015.09.24, 11:22, rašė:
    O kas yra menas apskritai?
    Vargu ar meno išvis galima išmokti. Tai yra kūrybos ir savos pasaulėžiūros bei intuicijos vaisius, kurį žmogus išsiugdo savaime, dažniausiai net ik stebėdamas aplinką, kitų žmonių darbus (nebūtinai netgi tos pačios srities), bet ir ją pats analizuodamas, interpretuodamas, apmąstydamas.

    Ar tik Jūs nekalbate apie KOKYBIŠKAI atliktą meną ? :) O tai reiškia, kad susilieja du dalykai-
    1) techniniai įgūždiai, kurių išmokstama, nori ar nenori - MOKANTIS ir realiai studijų forma nėra svarbu kokia- svarbu, kad teks mokytis ir daryti tai tau efektyviausiu būdu
    2) Fantazija, kūryba, jausmai - viskas, ko vargu ar gali kažkur išmokti.

    Šiaip ta tema duosiu įdomų video. Kadangi alergiškas Jūs jūtūbui, tai duosiu neyoutubinį ;)))

    www.ted.com/talks/ken_robinson_says_schools_kill_creativity...
  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2015.09.24, 11:45, vertino: Gerai, , rašė:
    Menas fotografuoti, tai sukurti kažką tikrai įdomaus ne tik sau, bet ir aplinkiniams. Fantazija, kūryba, jausmai yra tai, ko 4 metus beviltiškai mokė 1Photo, bet jo poreikiams užtektų ir instrukcijos ;) Ir kaip nekeista, netgi tai yra išmokstama. Ne veltui dailioškės kurse įtrauktos visokios meno istorijos, spalvų teorijos ir kita "mura" - visa tai vysto būtent tamstos 2 punktą. Bet pats, be konstruktyviai suplanuotos programos, to internete tikrai neišmoksi. Būtent tai ir bandau įrodyt.
  • 1Photo
    1Photo 
    nesiseka
      2015.09.24, 11:50, rašė:
    Manau mes skirtingi ir skirtingai suprantame.

  • MartynasA
    MartynasA 
      2015.09.24, 10:05, rašė:
    O kas yra rimti mokslai? papsakokite man apie tai- kaip tai vyksta?
    Mokykloje neruošiau 95% namų darbų, tik 12 klasėje susigriebiau ir kai visi ėmė mane vadinti kvailiu, mokytojai ėmėsi už galvos kai pasakiau kad aš, fizikos penketukininkas laikysiu valstybinį egzaminą, tai vienintėlis dalykas kurio namų darbus dariau ir rimtai mokiausi buvo... fizika. Baigiau raudonu diplomu ar kaip ten jūsų laikais būdavo- su medaliu ? ;)
     
    Universitete nuo antro kurso pradėjau nebelankyt- buvo labai neįdomu. Net išmetė iš seniūnų, nes labai jau dėstytojai nervindavosi, kad nėra su kuo egzaminų datos laikyt. Ketvirtame kurse pasiekiau stadiją, kai lankiau tik vieną dalyką, į kitus visai nėjau (lankomumas artimas 0-5%), išsilaikiau, gaudavau stipendiją.
     
    Tiesiog jau tada, dar to pats nesuvokdamas susidėliojau gana efektyvius mokymosi įpročius. Visgi kai mokytis pradėjau iš tiesų (tai jau gerokai po univero, kai tuo tarpu žmonės baigę univerą galvoja- viskas- mokslai baigės, dabar gyvensiu lengvai, be rūpesčių ir galvoskausmių), tik tada sužinojau kaip foirmuluojami efektyvaus mokymosi, produktyvumo principai.
     
    Sakote, kad nesuprasite kaip galima mokytis siurbliuojant namus? 
    Žinokite mechaniniai įpročiai, kuriuos darote be sąmoningų pastangų, sukuria tam puikią terpę.
    Dirbu daug analitinio darbo- geriausios mano mintys sugeneruotos būna duše, mechaninio ir visiškai automatinio darbo metu. Būna, nueinu į vonią ir kai ATSIPEIKĖJU aš jau būnu visiškai apsirengęs. Net sąmoningai nepastebiu ar valiausi dantis ar ne (Yra buvę, kad ne tik dantis du kartus išsivaliau, bet ir su dantų pasta šukuoseną stačiaus!). 
     
    Manau, kad kuo puikiausiai visiems pažįstama situacija yra, kai išeini iš namų užsigalvojęs ir net nepastebi kaip 20 minučių ėjai iki darbo.
     
    Aukščiau paminėti dalykai yra en.wikipedia.org/wiki/Flow_(psychology
    Tas galioja ir mokymuisi. O primenu- atsiminkit, kad visi individai yra skirtingi. 
     
    Nemanykit, kad visi žmonės sugeba mokytis ir pasiekti tik tiek, kiek pasiekiate ir kaip gebate mokytis Jūs.
    Juk jeigu esate nesportuojantis ir sugebate iškelti tik 20 kilogramų, juk negalvojate, kad visi tik tiek gali iškelti. Tas pats apie mokymosi nepraktikavimą. Nors apsirikimas čia yra gana tikslesnis, nes, deja, sportuojančiųjų yra gerokai daugiau, negu besimokančiųjų.
     
    Tad Vyteni, nesupykit, bet pabandysiu pataisyti Jūsų žinutę taip, kad ji labiau atitiktų nūdienos realijas:

    Vytenis P. rašė:
    MartynasA rašė:
    Nepykit Vyteni, bet apie informacijos rinkimą, apdirbimą, įsisavinimą Jūs nelabai ką suprantate, o pasišaipymais tokiais parodote edukacinį ir moralinį provincialumą.
    Ką galima diskutuot su žmogum, skaitančiu, kad rimtai mokintis (o ne kąžką pramokt, pasikartot, apie ką aukščiau nekalbama) galima siurbliuojant namus ir darant vaikams valgyt? Savo moraliniu provincialumu šiuolaikinio visuotinio neraštingumo tikriausiai nesuprasiu niekad.


    Taisau į:

     Kaip gali žmogus, niekaip nesuvokiantis, kad rimtai mokytis iš interneto, diskutuoti apie tai su žmogumi, kuris tai daro?

    P.S. Jeigu jau kalbėt apie rimtą mokymąsi, tai netikiu, kad kelių dienų ar valandų seminaras išmokys kažko RIMTAI. mano kuklia nuomone labai jau panašu gaunasi. RImtam dalyko perpratimui reikia dešimčių - šimtų valandų, masterinimui - dešimties tūkstančių,
  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2015.09.25, 06:07, vertino: Gerai, , rašė:
    Kalbate apie save ir tai pritaikote vidutiniam moksleiviui :) Visi gali mokytis, neruošdami 95% pamokų? Visi, taip mokindamiesi, yra fizikos penketukininkai? Visi, nelankydami paskaitų, baigia raudonais diplomais? Juk kalbame ne apie pavienius vunderkindus, bet apie mases.
    Dėl mokslo - kelių valandų, ar dienų kursų nebūna. Tai elementarus įvadas tinginiams. Kursai trunka nuo 3-4 mėn. iki pusės metų.
  • MartynasA
    MartynasA 
      2015.09.25, 10:47, rašė:
    Aš kitų mokinių kailiuose nebuvęs ir nežinau ką sugeba ar nesugeba kiti. Manau, kad sugeba, nes aš esu sutikęs tikrai gabių ir nelaikiau savęs tokiu.

    Dėl kursų - 3-4 mėn - taip, pripažinkim, kad galvojau ne apie šią sutdijų formą. Neneigiu, kad ten yra labai daug naudos. Objektyvumo ir efektyvumo dėlei reikėtų skaičiuoti viską objektyviais rodikliais, tada bus ir lengviau sulyginti ar vienokia ir kitokia studijų forma yra tikrai mažiau ar daugiau efektyvesnė.
    3-4 mėn užsiėmimų, po 1x2 valandų užsiėmimą per sav gaunasi 20-30 valandų darbo su mokytoju. Tad reikėtų lyginti atitinkamai ir 20-30 valandų alternatyvaus mokymosi.

    Taipogi reikia paminėt, kad būtų daromi namų darbai, kurie, greičiausiai, nedaromi taip intensyviai kaip "jūtūbinant". Vėlgi- tai ne studijų formos trūkumas, o MOTYVACIJOS stokos ir nesugebėjimo kryptingai ir struktūrizuotai dirbti rezultatas.

    Pripažįstu, kad daugumai žmonių, neskaitant piniginio faktoriaus, kursai labiau apsimoka, bet tai yra dėl žmogiškųjų trūkumų, o ne kurso privalumų, Bet tai likusiai 10-20% žmonių yra žymiai greičiau ir efektyviau dirbti savarankiškai.
  • 6x9
    6x9 
      2015.09.23, 12:37, rašė:
    Savarankiškas mokymasis ne visiems, nes reikia mokėti mokytis... Tiems kas nemoka - kursai su kantriais dėstytojais. Tiems kas moka - Jūtūbė ir kiti šaltiniai (nes taip pigiau, geričiau, efektyviau).
  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2015.09.23, 13:13, vertino: Gerai, , rašė:
    Sutinku tik dėl pigiau. O dėl greičiau ir efektyviau - jei tiksliai žinai, ko konkrečiai reikia, tada taip, bet naujokai to paprasčiausiai žinoti negali vien dėl didelių informacijos apimčių ir nemokėjimo susidaryti teisingą informacijos gavimo eiliškumą. Todėl tikrai efektyviau, kai informaciją, atitinkamai sugrupuotą, pateikia dėstytojas. Nejaugi jūs ir savo vaikus paliekat savišvietai internete?
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2015.09.23, 14:10, rašė:
    Internetas galingas įrankis. Ir tikrai kartais galima išsikrapštyti skanių razinkų. Bet gyvas praktinis užsiėmimas yra įtaigesnis, aiškesnis ir greitesnis įsisąvinimas.
  • 6x9
    6x9 
      2015.09.23, 14:50, rašė:
    tas dalykas ir vadinasi mokėjimu mokytis. vaikai to dar nemoka, nes būtent mokykla to ir turėtų išmokyti (deja, realybė ne visada tokia). bet suaugęs žmogus, po universitetų, tikrai gali susidėlioti ir eiliškumą ir prioritetus. žinoma, yra sričių, kurios per sudėtingos, pvz medicina. tačiau fotografijos techninė pusė tikrai savarankiškai įkandama vidutiniam protui...
  • made not in china
    made not in china 
      2015.09.23, 13:55, rašė:
    Pigiau - o taip
    Greičiau - kažin
    Efektyviau - tikrai ne. Per daug toj virtualioj erdėj dezinformacijos ar tiesiog diletantų paistalų...:)
  • Badas
    Badas 
      2015.09.23, 14:08, rašė:
    Tas tiesa. Bet kai turim finala "pigiau vs efektyviau", versle ir hobyje nugaletojai renkami pagal skirtingus kriterijus.
  • 6x9
    6x9 
      2015.09.23, 14:51, rašė:
    mokėjimas atsirinkti irgi yra mokėjimo mokytis dalis... diletantų pilna ir tarp kursų vedėjų - kuo jie skirtingi nuo internetinių mokytojų? :)
  • made not in china
    made not in china 
      2015.09.23, 16:17, rašė:
    Atsirinkti gali tada kai turi supratimą, o trūksta tik niuansų, smulkmenų. Jei esi naujokas kažkurioje srityje - gali taip prisimokyti...... keliems gyvenimams užteks...:) Žinoma fotografija nėra ta sritis kur keltų pavojų sau ar aplinkiniams, bet yra sričių kur po internetinių mokymų ir reanimacija tampa bejėgė. Ir už tuos mokymus niekas neneša absoličiai jokios atsakomybės.
  • MartynasA
    MartynasA 
      2015.09.23, 16:29, rašė:
    manau, kad labai priklauso nuo individo. Aš negaliu objektyviai vertinti kitų individšų gebėjimų, nes aš tik savo gebėjimus žinau tikrai. Ir tikrai žinau, kad man tai yra:
    greičiau- gaunu 95% atsakymų greičiau, negu suorganizuočiau kažkokį meetą
    efektyviau- labai greita, efektyvu, neišpūsta- būtent gilinuosi į rūpintį kertinį aspektą. O jeigu žiūriu ilguosius video - bendrojo pobūdžio 60+ minučių video, tai bus labiau laisvalaikio leidimo forma, veikiant kažką kitko.

    Diletantų paistalai irgi labai geras dalykas. Nes žmogus geriausiai įsisavina ar įsimena dalykus, kai yra kažkoks konfliktas:
    pvz tu suvoki, kad klydai, tau tai mini šokiruojantis momentas
    suvoki kad konsultantas klysta, sugebi tai įvertinti.

    be to yra ilgalaikė investicija- mes kiekvieną kartą užsiimdami savišvieta tobuliname savo savarankiško mokymosi įgūdžius. Ateity viskas bus tik lengviau, greičiau ir efektyviau.
  • Badas
    Badas 
      2015.09.23, 16:33, rašė:
    Video as irgi nemegstu. Man geriausiai lenda akademinio stiliaus tekstas su statiskom iliustracijom ten kur reikia. Tada per 6 minutes isisavinu tai, kas uzima 60 minuciu video. Arba per 6 sekundes, jei ieskau kazko konkretaus. Bet yra zmoniu, kuriems pagal smegenu sandara tinkamiausias butent video. Gerai kad yra ivairove. Treti juk isvis nesupranta ka skaito ir informacija priima tik per ausis.
  • made not in china
    made not in china 
      2015.09.23, 16:48, rašė:
    Viskas ką išvardinai yra gerai kol tai nekelia niekam pavojaus, bet kai pradeda žmones internetu "gydyti" arba automobilius "remontuoti" ir už tą info niekas neneša jokios atsakomybės - va čia jau bėda. Ir ateityje viskas bus dar pavojingiau jei šitos diletantų skleidžiamos informacijos niekas nepradės kontroliuoti.
    Beje apie tą pačią stuburo išvaržą, kadangi esu išvaržos nešiotojas su daugiau nei 30 metų patirtimi (sporto aukštumų pasekmės nuo vaikystės) tai galiu daugiau negu drąsiai teigti, kad šia tema internete mū-mū santykis su rimta ir teisinga informacija yra maždaug 2 prie 1.
  • Badas
    Badas 
      2015.09.23, 16:53, rašė:
    2:1 dar visai neblogas santykis. Jeigu domesimes, tarkim, sveika mityba, tai ten santykis gal 20:1. Bet kas domisi rimtai ir kritiskai, tas ilgainiui prades atskirti gruda nuo rudo.
  • MartynasA
    MartynasA 
      2015.09.23, 16:24, rašė:
    O video ir yra tarpinis variantas tarp mokytojo ir savarankiško mokymo, nes dažniausiai ten dėstytojai ir dėsto kažkokias mintis. Straipsniuose jau viską skaitai ir interpretuoji pats.
  • zz
    zz 
      2015.09.23, 16:07, rašė:
    nes pirma buvo gūglas, kuris pirmiausia sukūrė Jutūbą, o tada atsirado visi kiti ;)
  • Axas
    Axas 
      2015.09.23, 16:21, rašė:
    Jei neklystu gūglas jutūbą nusipirko
  • parija
    parija 
      2015.09.23, 16:33, rašė:
    Haleliugoogle :-)
  • Axas
    Axas 
      2015.09.23, 16:26, rašė:
    Kai žinai ko ieškai, internete galima susirasti viską. Jotūbei gal yra sunkiau susirasti kokybiškos info, bet susirasti kokybišką, jei turi kelis eurus, tai irgi ne problema per visokias Lynda.com ir panašiai. Na ir aišku reikia praktikos, teorijai įsisavinti :) Gal operuoti išvaržų ir neišmoksi, bet bent jau sužinoti apie ją ir ką veikti, kad jos nebūtų, tai tikrai galima.
  • Debesuotas
    Debesuotas 
      2015.09.23, 16:56, rašė:
    Ir vėl apie tą patį...  Apie tai kaip "Elektrikas Vasia" vedė kursus apie skirtingų spalvų lempučių pajungimą į vieną grandinę...  

    Kiek axujėnų dėstytojų ant svieto ir visi kaip vienas, tik va kai reikia profesionalaus fotografo pvz aerofotografinėms nuotraukoms atlikti, kur reikia ir techninius dalykus išmanyt ir patirties turėt tai kompetetingų reikia ieškot Lenkijoj, Lietuvoj visi "axujėni" dėstytojai tuo metu savo garažiukuose senus pasatus taiso.. 

    Kalbėkim kaip yra - kursai velniškai geras greitas ir darbo mažai reikalaujantis būdas geriems pinigams uždirbt. Pilnas svietas studentų, kurie tiki, kad praėja kursus taps axujėnais fotografais ir galės fotosesijas po 100eu daryt kasdien belekam, o jeigu kursai kainuoja tik 500eu, kas čia yra 5 fotosesijos ir atsipirko!...  

    Visas šitas reikalas man primena tas bobeles kur per atlaidus prie bažnyčių sėdi ir saldaines pardavinėja, kaži jos kokius kursus veda ar ne...? jeigu vestų, tai turbūt jų kaina būtų tokia, kad atsipirktų tie kursai po kokių dviejų atlaidų... Ir gi kiekviena geriau moka už kitą ir kiekviena "axujėna" profė, betrūksta, kad tik facebooke savo puslapį susikurtų.. 


  • Badas
    Badas 
      2015.09.23, 17:04, rašė:
    Destytojai is esmes nesiskiria nuo bet kokios kitos informacijos internete: daug slamsto, siek tiek neblogu ir pavieniai briliantai. Todel kokybiska ir patikima nuoroda yra vertinga, nesvarbu ar tai nuoroda i video, ar nuoroda i kursus.
  • Debesuotas
    Debesuotas 
      2015.09.23, 17:16, rašė:
    Tai va, kad kursuose ilgiau užtrunki kol viską atsirenki, tuo labiau, kad kainuoja viskas.. o jeigu tau parodo skaidrėse teoriją paimtą iš Efoto.lt (kaip mano paskutiniu atveju...) tai kažkaip suabejoji už ką tu tam žmogui turi mokėt pinigus..
  • F.A.K
    F.A.K 
      2015.09.23, 19:51, rašė:
    prabangiai laika leidziat :D
  • Debesuotas
    Debesuotas 
      2015.09.23, 19:56, rašė:
    Nu galvoju nueisiu pažiūrėt už ką čia ta liaudis tuos kursus taip liaupsina :D Ką ten tokio jau parodo, ko svietas nežino :D apsidžiaugiau, kad buvau pakviestas nemokamai :D nors buvo gaila laiko ir išvažinėto kuro.. Nu, bet pamačiau čiūdų ant svieto.. :D
  • F.A.K
    F.A.K 
      2015.09.23, 20:11, rašė:
    tikiu,kad yra ir normaliu destytoju,mokanciu apdorot ir pateikt medziaga,galu gale juk ne stebuklas tas foto ABC,pagrindas-metodika,visgi kursai..
  • Debesuotas
    Debesuotas 
      2015.09.23, 20:22, rašė:
    Nesiginčysiu, gal kažkur ir yra..
    Iš mano perspektyvos žvelgiant fotografijos kursai man atrodo panašūs į žvejybos kursus.. nueini pas dėstytoją, jis tau meškerę į ranką įkiša ir pradeda aiškint kuom dugninė skiriasi nuo plūdinės, o mokinukas tyliai klauso, konspektuojasi ir po to eina į žvejų parduotuvę "karpinės" meškerės pirkt...
    Jeigu jau iš hobio darom biznį tai nereiškia, kad čia yra aukštoji matematika, kuriai reikia paskaitas vest... Lietuvoj matau vieną tendenciją - fotografija tapo hobiu iš kurio daromi pinigai, o ne darbu ar specialybe. Visgi manau, kad tie fotografai kurie dirba kažkokiom kompanijom, kaip samdomi darbuotojai, fotografuoja ir fotografavimą suvokia visai kitaip, nei tie kurie dirba ant savęs ir daro meną kada nori ir kada jiem papuola, o po to dar kursus paveda, apie tai, kaip žmonės hobiu turėtų užsiimt, kas teisinga, o kas ne, kodėl nikon geriau už canon ir kodėl karpymas ties sanariais blogai... Nu bet ką padarysi, jeigu yra tokių kurie perka hobį, tai kodėl jo nepardavus :))
  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2015.09.24, 06:02, vertino: Gerai, , rašė:
    Tiesą sakant, stebiuosi jūsų sugebėjimu susirast šarlatanus :) Man taip nepavyksta. Gal todėl, kad mokausi pas dėstytojus ir gydausi pas gydytojus. Kokia kalba gali būt apie savarankišką mokslą, jei nesugebama rimto dėstytojo susirast?
  • Debesuotas
    Debesuotas 
      2015.09.24, 08:12, rašė:
    Idomu, ka jus tamsta rimtu destytoju rimtomis ziniomis ir rimtomis pamokomis vadinat? :)
    Na savo nuomone apie pamokas hobiui jau issakiau, kaip minejau, tie kurie dirba, atitinkamai fotografija mato visai kitaip, o pas mus ant svieto gi pilna tu kurie dirba ne fotografais, o kursu vedejais...
    Aisku yra ir atitinkamas klientu segmentas, kuris nemoka instrukcijos skaityt ir youtubu naudotis, va tokiems tu kursu ir reikia.. kazin vyteni, ar tik nebusit vienas is tu, kurie kasdien ka nors naujo gyvenime atranda ir galvoja jog destytojo petro zinios tikrai ne is youtubo, o is gyvenimiskos patirties :)
  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2015.09.24, 10:21, vertino: Gerai, , rašė:
    Ne, aš iš tų, kurie sugeba neužsiraut ant šarlatanų. Mokinuosi tik pas tos srities specialistus. Jei santechnikas Petras jums fotografijos autoritetas, galite ir pas jį kursus lankyt. Bet logika sako (jeigu sako), kad geriau mokintis pas pedagogą, dėstantį fotografiją
  • 6x9
    6x9 
      2015.09.24, 10:47, rašė:
    Bet Vyteni, Jūs pats ir atsakėte... Kiek tarp tų vedančių fotografijos kursus yra geri pedagogai ar nors kiek arti pedagogikos? Geras fotografas dar nereiškia, kad geras ir fotografijos dėstytojas.
  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2015.09.24, 11:02, vertino: Gerai, , rašė:
    O kur aš sakiau, kad "eikit pas bet kurį, kuris gerai fotografuoja"? Nors net ir toks kažkiek geriau už internetines studijas. Apie eFoto.lt kursus aš nežinau nieko. Todėl jų ir nekomentuoju, bet ir nekritikuoju, kad jutūbas daaaaug vertingiau ;)
  • 6x9
    6x9 
      2015.09.24, 11:28, rašė:
    Aš efoto kursų irgi nekritikuoju, nes nebuvau, nežinau... Diskusija labiau bendra - ar savarankiškas mokslas gali atstoti/pakeisti formalų, gyvą, su dėstytojais. Aš sakau, kad labai dažnai gali, Fotografijos techninės pusės tobulėjime, IMHO, gali pakeisti pilnai.


  fotobites.lt siūlo  20% nuolaidą Ekspres fotoknygoms!

Šį mėnesį Kokybiška spauda Asmeniniai įspaudai

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti