Google Photos - tai saugykla kurios laukėme?
2015.05.29  Naujienos:  programos peržiūrai  40
 
G Photos  

Google daug eksperimentuoja ir vis ieško būdų pritraukti žmones į Google socialinę aplinką. Naujas projektas Google Photos gal būt pasiseks, nes siūlo nemokamą neribotą nuotraukų ir filmų saugyklą.
Joje galite saugoti ir sinchronizuoti JPG ir RAW nuotraukas iš visų jūsų nešiojamų ir stacionarių įrenginių. Saugykloje nuotraukos patogiai katalogizuojamos, veikia veidų atpažinimo algoritmas, yra nuotraukų redagavimo įrankiai.

BET: nemokamai saugojamos tik iki 16 Mpix nuotraukos ir iki 1080p video.
Kas daugiau - sumažinama. Didesnius originalius failus galėsite saugoti naudodami savo Google Drive vietą.

Gražu, patogu ir nemokama!
Bet neramu dėl 3 dalykų:
1. Ar tikrai nuotraukos privačios? Google sakys TAIP. Bet absoliutaus privatumo internete nėra.
2. Ar nuotraukos ten saugiai laikomos? Google sakys taip, bet ...
3. Paranojiškai: ar čia pristatomi ypač gudrūs veidų ir aplinkos atpažinimo algoritmai (kuriuos ir Facebook naudoja) ne pernelyg braunasi į mūsų gyvenimą..?

Plačiau, dar išsamesnis video.

Komentarai
Turinys
  • Leo R.
    Leo R. 
      2015.05.29, 07:37, rašė:
    Skamba labai neblogai. Nemokamai saugo ir didesnes - iki 15 GB. Mokama, jei reikia dar daugiau vietos.
    Na o dėl privatumų ir tt - laikas prie to priprast. Tokia technologijų kaina...
  • 1Photo
    1Photo 
    nesiseka
      2015.05.29, 12:39, rašė:
    Del privatumo tu klysti ir stipriai.
  • Leo R.
    Leo R. 
      2015.05.29, 20:33, rašė:
    Įrodyk :)
  • 1Photo
    1Photo 
    nesiseka
      2015.05.29, 22:03, rašė:
    Nebutina, as cia tik savo nuomone pasakiau .
    Gal reiekjo dadeti tik IMHO .
  • Fotos
    Fotos 
      2015.05.29, 07:50, vertino: Gerai, , rašė:
    Super! Jau senokai naudoju jų patogią nuotraukų talpyklą atrinktų nuotraukų saugojimui ir viešinimui. O jei dabar bus galima sukelti visą archyvą ir nesukti galvos dėl disko dydžio, tai dar geriau.

    Dar galėtų suteikti galimybę naudoti nuosavą domeną su šia nuotraukų talpykla. Būtų idealu.

    O dėl privatumo... Google produktais naudojamės jau daugiau nei 10 metų. Ar per tą laiką turėjom apčiuopiamų problemų dėl privatumo..?

    Edit. Hmmm pasirodo, čia nieko naujo. Jie tik atnaujino nuotraukų talpyklos interfeisą. Neribota saugykla ir iki šiol buvo, tik failo dydis mažinamas. Originaliems failams skiriama tie patys 15 GB.
  • Badas
    Badas 
      2015.05.29, 09:32, rašė:
    Gal ir protingas ribojimas: paprastai liaudziai 16MPix uztenka, terabaitu mobiliakais neprifotkins. O specialistai savo reikalus sprendzia specialiom priemonem. Siandien rinksiuosi 4T diska.
  • Fotos
    Fotos 
      2015.05.29, 09:44, vertino: Gerai, , rašė:
    Man tai trūksta daugiau info dėl tų 16 Mpix ir mažinimo. Ar jie žiūri tik į taškų skaičių, nežiūri, kiek sveria failas? O kai mažina, tai kaip mažina?

    Jei svarbu tik pikseliai, tai 16 per akis. Net Nikon D4 beveik įsipaišo į šią ribą.
  • Badas
    Badas 
      2015.05.29, 09:50, rašė:
    Mano nuomone apie neramius dalykus:
    1.2.  Absoliutaus privatumo ir saugumo net nuosavame kompe nera. Na pvz isodins trojana, ar pavogs kompa... Cia dar klausimas kur saugiau, zalio megejo kompe ar korporacijoje, kur sistemas projektuoja profai.
    3. Veidu ir aplinkos atpazinimas taps kasdienybe. Tai ne "brovimasis", o palengvinimas. Dabartinis atpazinimas dar tik kudikystes stadijoje, o ateityje va pamatysi zmogu gatveje ir google glass v4 tau primins kad pries septynis metus su juo alu gerei. Arba neprimins, jeigu esi to zmogaus shitliste :D. Pazvelgsi zmoniu minia, o ten visi zmones ivairiomis spalvomis suzymeti: kurie draugai, kurie pazistami ir kurie nekenciami priesai. Manau beprasmiska priesintis technologijoms.
    4. Atskiru punktu pazymeciau fotkiu prieinamuma spectarnyboms. Va sulaikys koki terorista ir praskanuos jo veideli per visu fotkes, gal dar kazkas ji pazista. Labai patogu.
  • eFoto redaktorius    2015.05.29, 11:34, rašė:
    1. Tavo kompe fotkes aptikti nebent netyčia gali. nes asmeniškai į kompą laužtis gana sudėtinga - neverta žaisti dėl 1 žmogaus. O į didelėse saugyklose grobis milijoną kartų didesnis.
    2. Jei patikėsi savo fotkes tik kompui ir Googlui, tai gali atsitikti, kad asmeninio kompo trojanas gali ištrinti fotkes googlėje ir užšifruoti fotkes kompe. Mokėk 1000 baksų - gražinsim fotkes. tai labai populiarus biznis dabar.
    3. Realiai, tavo gyvenimas tampa viešas. Na psichologiškai priprasti reikia. Aš jau gal nepriprasiu ;)
    Įdomu: kaimynystėje namas iškilo. Tai visiškai legaliai sužinojau sąvininkę, jos foto, telefonus, nuotraukas, atostogų įspūdžius, įmonės apyvartą. Ir ateityje reikalai tik blogės ta prasme.
  • Badas
    Badas 
      2015.05.29, 11:51, rašė:
    Didelese saugyklose grobis didesnis, bet ir apsauga rimtesne. Tad viska susumavus ir padalinus, dar klausimas kur rizika didesne. Kam tu idomus jei nesi zvaigzde? Beje, nereikia net isilauzimo, uztenka pamest telefona.
    Bet kokiu atveju, nuotrauku is miegamojo geriau nelaikyt nei googleje, nei telefone :). O jeigu kazkas nuhackins fotkes kaip gamta fotkinu arba kaip pats alu geriu - beveik px. Psichologiskai nemalonu, bet pamascius racionaliai... Na ir ka tu man padarysi su tais ispudziais ar apyvartom?
  • eFoto redaktorius    2015.05.29, 12:08, rašė:
    2 skirtingi dalykai: kada kažkieno duomenis gauni netyčia ir kada gali gauti konkretaus norimo žmogaus duomenis. Į tai gal neverta čia daug gilintis - ilgas pašnekesys ;)
    Dirbtini intelektas tobulėja. Už 5-10 metų jis bendraus su mumis ir žinos viską apie mus, galės ir kitiems dalinti. Gal tai tik nemalonu, gal ir pavojinga. Aišku, bus pasirūpinta ir privatumo apsauga. Bet... mes realiai nežinosime kas vyks tose Facebook ir Google smegenyse.
  • Badas
    Badas 
      2015.05.29, 12:48, rašė:
    Man didesni susirupinima kelia ne nuotraukos, o galimybes globaliskai analizuoti zmoniu mintis, nuomones, nuotaikas. Tai ne vien tik apie reklama, o apskritai apie zmoniu mastymo valdyma (kas jau vyksta juodojoje zurnalistikoje). Pavyzdziui, subombinai kazka Sirijoje ir praskanuoji kaip milijardas zmoniu reaguoja. Arba paleidai zurnalistine anti apie kitos salies sprezidenta ir stebi kas suveikia, o kas nesuveikia. Tada paruosi efektyviausius demagogijos receptus konkretiems regionams ir amziu grupems... Cia turbut irgi ilgas pasnekesys gautusi.
  • eFoto redaktorius    2015.05.29, 12:51, rašė:
    Mentalitetas šimtmečiais nesikeičia. Anksčiau buvo beraščiai o dabar visi inteligentais tapo? Dabartiniams žmonėms kvailinti labai gudrūs metodai nebūtini
  • Badas
    Badas 
      2015.05.29, 12:55, rašė:
    Na jeigu taip sakai, tai as ramus. Joks fapening'as zmonijai nepadarys tiek zalos, kiek padare civilizaciju karai ar korporaciju godumas.
  • mjupower
    mjupower 
      2015.05.29, 21:17, rašė:
    paranojikai tikrai turi priešų - visi jie šizofrenikai :)
  • Juris
    Juris 
      2015.05.31, 23:43, rašė:
    ... aga - kai nežinai - ramiau miegi... :)
  • made not in china
    made not in china 
      2015.05.29, 10:38, rašė:
    Apie kokį privatumą mes čia kalbam, jei vos tik gimus čipus visiems sugrūs.
  • Badas
    Badas 
      2015.05.29, 10:50, rašė:
    Ateityje "privatumo" savoka dar keisis. Del ko dabar rupinames - jauniems zmonems bus tiesiog dzin. O jus tapsite pensininkais bambekliais, kurie bus "nuo pasaulio atsilikusi mazuma" ir niekas ju neklausys :). Ne vien technologijos keiciasi, bet ir zmoniu pasauleziura.
  • made not in china
    made not in china 
      2015.05.29, 11:56, rašė:
    Aha, karta "Y", jiems viskas dzin. Sekanti karta jau piktinasi, kad taksi žinute negalima išsikviesti nes bijo skambinti bijo telefonu gyvai kalbėti, apie tikrą gyvą bendravimą net kalbų nėra....:) Koks sekantis žingsnis? Seksas telefonu?...:) Tiek jau to aš geriau pabūsiu senu nukriošusiu bambekliu, nei seksas telefonu ir tik užsiregistravus googlėj....:)
  • 1Photo
    1Photo 
    nesiseka
      2015.05.29, 12:57, rašė:
    Mes tyliai leidziame save snipineti, ko pasekoje musu salies vadovai tampa santazo aukomis.99% zmonems nera ka slepti , bet tik 1% zmoniu uzima aukstus postus... Zemes rutulys tampa valdomas marioneciu.
  • Badas
    Badas 
      2015.05.29, 12:58, rašė:
    Tas 1% tampa santazo aukomis del savo paciu nesvariu darbeliu. Googlas cia niekuo detas.
  • 1Photo
    1Photo 
    nesiseka
      2015.05.29, 13:10, rašė:
    like 99% yra pochui.
  • Badas
    Badas 
      2015.05.29, 13:26, rašė:
    Ne visi zmones turi tokio kompromato. As pvz neturiu, gal esu nenormalus?.. O jaunystes-kvailystes nuotraukos, kaip girtas degtine maukei ir mergai uz papo laikei - nera rimtas kompromatas. Kas neturi sugebejimo suvaldyti tokias situacijas, tas is viso neturetu eiti i politika (arba turetu buti atmestas kaip neturintis politikui butinu savybiu, na juk galima pasvajoti apie tokia tvarka, ar ne). Politikas turi buti pasiruoses gauti mesliuko, nesvarbu tikro ar sumeluoto.

    O kas turi tikrai rimtu "demiu" - tas yra pazeidziamas ir is esmes netinkamas atsakingiems postams nepriklausomai nuo jokiu googliu. Jeigu esi tikrai svarbus, tai itakingi dedes iskapstys kompromata ir be googlo.
  • 1Photo
    1Photo 
    nesiseka
      2015.05.29, 13:40, rašė:
    Badas rašė:
    Politikas turi buti pasiruoses gauti mesliuko, nesvarbu tikro ar sumeluoto.


     Mesliukas ispilamas tik tada ,kai santazas nepavyksta , arba santazuotojas yra labai lengvos kategorijos karys ir jam santazas gali baigtis liudnai.
  • Badas
    Badas 
      2015.05.29, 13:46, rašė:
    Tai nesvarbu. Slabakams ne vieta polikoje ir taskas. Tegul pasitreniruoja savivaldoje ar siaip kazkur.
  • 1Photo
    1Photo 
    nesiseka
      2015.05.29, 14:19, rašė:
    Vat esme tame ,kad kencia per tuos slabakus visi zmones . As tikrai nesirupinu asmenine sveikata musu prezidento , man rupi mano ir mano artimuju gerbuvis. Perdaug nuverini visa tai ir neisisgilini i esme ir viska vertini labai pavirsutiniskai. Viskas yra daug subtiliau ir sudetingiau ,nei 98% zmoniu mano.
    Sita mano isvedziojima galima laikyti kaip samokslo terorija ,bet pilna pavizdziu , kad nutekinta info naudojama manipuliavimui ir santazui blobaliniais mastais.Kitavertus neteisetai gauta info nera joks ikaltis, jis teisme kaip ir ignoruojamas , todel visa info renkama nera kilniams tikslams.
  • mikas007
    mikas007 
      2015.05.29, 11:08, rašė:
    Ate mūsų privatumui :)
  • Rima Prusakova
    Rima Prusakova 
      2015.05.29, 14:17, rašė:
    internetas - vieša erdvė :) manau privatu tik tol, kol kompas atjungtas nuo laido, saugoma viskas geležy ir tai, tik iki to momento, kol kas nors neateis į namus ir nepasiims :)
  • TadasP
    TadasP 
      2015.05.29, 16:23, rašė:

    As suprantu, kad tai gal yra neisvengiama, gal viena diena technologijos ir dirbtinis intelektas paims virsu, musu vaiku vaikai vaikscios cipuoti, ir privatumo kaip tokios savokos neliks. Taip, yra zmoniu, kuriems tas vienodai, jauciasi nesvarbus, niekam neidomus, neturi ka slepti ir priima tai kaip savaime suprantama dalyka. Tas kvailas isitikinimas, kad jei nori privatumo vadinas kazka slepi. Yra saliu kur zmones namuose uzuolaidu nekabina, nes kitaip dar kas pagalvos, kad kazka slepi. Aciu, bet kol dar turiu pasirinkima, uzsitraukiu uzuolaidas ir stengiuos kiek galima atsiribot nuo tokiu dalyku ir ne todel kad esu kazkoks itakingas dede ar slepiu kazka. Tiesiog nenoriu kad kazkas man po kisenes raustus, nors ten nieko ir nera. Isorinis kietasis diskas bent man, tokias google saugyklas kolkas pakeicia, o jei ir koks virusas visa tai istrins- ne pasaulio pabaiga :) Ir siaip geriausia foto laikyti atsispausdintas :)

  • tikras
    tikras 
      2015.05.30, 09:49, rašė:
    nukrypome nuo temos,taip viena pusė privatumas,bet kita pusė kai norime kažką paviešinti, paskleisti info dabar žymiai paprasčiau. Anksčiau sakydavo nemokamas sūris tiktai spąstuose,mano kietuosiuose diskuose pusė foto dėl kurių viešumo nebijau, tai manau tą dalį galiu ten krauti ir tai džiugu
  • Tubukas
    Tubukas 
      2015.05.30, 11:02, rašė:
    Chebra, galbėkit, nes niekur neradau. Tai ten esančios foto visos viešos? Ar galima padaryti, kad matyčiau foto tik aš (privačias), arba tik tas, kas turi nuorodą? :) Kaip senais gerais laikais...
  • eFoto redaktorius    2015.05.30, 11:16, rašė:
    logiką įjunk, truputi, kartais. nereikės klausinėti ;)
  • Fotos
    Fotos 
      2015.06.01, 08:13, vertino: Gerai, , rašė:
    Ten visos foto privačios. Matys tik tas, kam duosi nuorodą. Prieš tai dar turėsi suaktyvint tą nuorodą, kad ji veiktų.
  • Debesuotas
    Debesuotas 
      2015.05.30, 19:38, rašė:
    Privatumą galit pamiršt.. Privatumas turbūt liko tik tualete ir miegamajame...
    Nesenai buvo pasirodęs straipsnis, kad Facebookas jus identifikuoja interneto erdvėje ir kaupia apie jus informaciją, net jeigu neturite jokios paskyros ir nesate niekur užtagintas, taigi privatumą galima pamiršt :D
  • unixas911
    unixas911 
      2015.05.31, 09:03, rašė:
    Zmones, kokios juokingos jusu mintys. Turiu drauga, kieta programeri. Jis dirbo su projektu ''zmoniu sekimas''. Kazkada jo kodai sukosi Londone, ir panasaus kalibro miestuose. Taigi jau daugiau nei pries desimt metu pvz londone seke sistema zmones visus ir visada. Jo algoritmas veidu atpazinimui paprastas buvo. Atstumai tarp akiu, nuo akiu iki ausies, nuo lupu iki nosies ir t.t. jei neklystu tokiu tasku apie 20 ant viedo rasdavo. Kad identifikuoti asmeni uztekdavo tik berods triju tasku. Nes tie atstumai yra labai skirtingi pas visus. Bet tai buvo jau seniai, tada dar telefonai tik buvo su kamerom atsirade. O dabar kas vyksta tai net nebeisivaizduoju. Todel galit uzmirsti privatuma, jo nera. Nebent miske gyveni, medyje. Reziume, reikia prie to pratintis, naudoti technologijas naujas, nors ir atrodo kad gerai taip kaip buvo. Nes daugumai mums cia gyventi liko dar bent trys ar penkios desimtys metu. O jei jau dabar atsiliksim nuo technologiju, tai ateityje visai prapulsim. Kaip dabar pensininkai banke. Nu nezino kur ka spausti, kaip kas vyksta. Pripazysta tik popierinius pinigus.... bet juos gi panaikins artimoje ateityje. Ka tada tie zmones darys. Tai kad mums taip nenutiku reik sukast dantis ir taikytis prie besikeiciancios aplinkos. Nes operacines sistemos tobuleja ir sunkeja, telefonai tobuleja bei sunkeja ju valdymas del funkciju gausos ir t.t. vat nekeicia dabar pazystami mano 40 metu zmones mygtukiniu telefonu. Nes anu nesupranta. Bet ateitis jau nuspresta, ji niuri.
  • Fotos
    Fotos 
      2015.06.01, 09:28, vertino: Gerai, , rašė:
    Nors ši paslauga ir pateikiama, kaip naujas produktas, taip nėra.
    Pradžia tikriausiai buvo picasaweb.google.com, kuri atsiradus Google+ buvo integruota į plus.google.com/photos
    Paskutinis minimalus dizaino ir adreso pakoregavimas photos.google.com

    Kol kas dar galima sugrįžti prie ankstesnės nuotraukų atvaizdavimo formos. Pastarojoje ir informacija apie nuotrauką daug išsamesnė:
    plus.google.com/photos  

















    Dabar terodo tik tiek:
    photos.google.com  
  • saulon
    saulon 
      2015.06.01, 09:43, rašė:
    Informacijos praktiškai tiek pat, tik ji išdėstyta glausčiau horizontaliai :)
    Man atrodo, kad pagrindinis skirtumas nuo ankstesnio varianto - raw failų krovimas, video krovimas. Raw failus įkrauna, bet kai nori parsisiųsti, aišku, tai būna tik suspaustas jpg (jei pasirenki krauti ne originalaus dydžio failus). Nors mane toks variantas tenkina - jei prarastum visus duomenis, tas jpg - vis išsigelbėjimas.
  • Fotos
    Fotos 
      2015.06.01, 10:17, vertino: Gerai, , rašė:
    saulon rašė:
    Informacijos praktiškai tiek pat, tik ji išdėstyta glausčiau horizontaliai :)

    Tiek pat, tik glausčiau? :)

    Antrajame variante nėra info apie objektyvą, apie blykstės naudojimą, apie ekspozicijos kompensavimą...
  • saulon
    saulon 
      2015.06.01, 11:02, rašė:
    Glausčiau - užimamos vietos, o ne turinio prasme. Dėl išvardintų dalykų sutinku, nepastebėjau. Informacija gal labiau "supopsinta". Kažin, ar info apie blykstę tikrai nerodo, ar nerodo tik tose nuotraukose, kur nenaudota.

    Tikiuosi, kad ateityje tobulins sistemą. Kol kas į tai žiūriu vadovaudamasis posakiu, kad dovanotam arkliui į dantis nežiūrima :)
  • DarkSuN
    DarkSuN 
      2015.07.02, 21:00, rašė:
    Pamėginau ir aš. Patiko.
    Tik pastebėjau, kad google photos sumažina nuotraukas (jų dydį Mb).

    iš Lightroom nuotrauka išeina ~7,5 Mb,
    kai įkeli į google photos sumažėja iki ~2,6 Mb.

    Čia iš karto parsisiunčiau ir sulyginau.
    Lyg ir nieko blogesnio nematau.

    Ką Jūs į tai?


    P.S. iš kart prisiminiau, kaip ankščiau "mažindavau" nuotraukas. Atsidarai foto su paint.exe ir nieko nedaręs spaudi "save", ji taip pat sumažėdavo. Bet anąkart į tai dėmesio daug nekreipiau.

    palyginimas (kaireje is Lightroom, desineje po ikelimo i google photos)  

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti