Kai norisi save palepinti ... „kompaktu“
Panasonic Lumix DMC-LX100  
Žieminę fotografo nuotaiką gali paskaidrinti naujas objektyvas ar fotoaparatas, aišku :)
Kokį fotoaparatą pirkti rekomenduoja atnaujintas eFoto fotoaparatų gidas. Jame dažniausia rekomenduojame nebrangius bet pakankamai kokybiškus ir universalius sisteminius fotoaparatus. Bet šių fotoaparatų objektyvų vis dar nėra daug, jų kainos nedžiugina. Fotoaparatų savininkai kankinasi sunkiose paieškose. Dideli veidrodiniai fotoaparatai ne visiems priimtini, tad šį kartą (Jums pasiūlius!) atkreipiame dėmesį į aukštesnės klasės kompaktiškus fotoaparatus.

Štai Panasonic Lumix DMC-LX100 turi net 22mm įstrižainės jutiklį, labai patogų „profesionalų“ valdymą ir šviesų 24-75 mm f/1.7-f/2.8 objektyvą.
Patyrusiems fotografams patiks ir kokybiškas vaizdo ieškiklis ir blykstės jungtis.
Už 700 eurų tokio sisteminio fotoaparato tikrai nesusikomplektuosi.

Visi verti dėmesio:
Apie 800€: fotoaparatai/result?size=2&in_price0=800
apie 1300€: fotoaparatai/result?size=2&in_price0=1250

Rekomenduojame:
Panasonic DMC-LX100
2 komentarai
Panasonic Lumix DMC-LX100 Aprašymas
Jutiklio dydis?  22 mm.
Židinio nuotolis? 
24-75 mm
LCD ekranas?  8.1 cm
Foto2
Panasonic Lumix DMC-LX100
Jautrumas? 100-25600 ISO
Foto3
Panasonic Lumix DMC-LX100
Kaina?  512    Palyginti ⯈
Canon PowerShot G5 X Aprašymas
Jutiklio dydis?  16 mm.
Židinio nuotolis? 
24-100 mm
LCD ekranas?  8.1 cm, sukiojamas
Foto2
Canon PowerShot G5 X
Jautrumas? 125-12800 ISO
Foto3
Canon PowerShot G5 X
Kaina?  599    Palyginti ⯈
Sony DSC-RX100 III
1 komentaras
Sony Cyber-shot DSC-RX100 III Aprašymas
Jutiklio dydis?  16 mm.
Židinio nuotolis? 
24-70 mm
LCD ekranas?  8.1 cm, sukiojamas
Foto2
Sony Cyber-shot DSC-RX100 III
Jautrumas? 125-12800 (25600) ISO
Foto3
Sony Cyber-shot DSC-RX100 III
Kaina?  475    Palyginti ⯈
Sony DSC-RX100 IV
1 komentaras
Sony Cyber-shot DSC-RX100 IV Aprašymas
Jutiklio dydis?  16 mm.
Židinio nuotolis? 
24-70 mm
LCD ekranas?  8.1 cm, sukiojamas
Foto2
Sony Cyber-shot DSC-RX100 IV
Jautrumas? 125-12800 ISO
Foto3
Sony Cyber-shot DSC-RX100 IV
Kaina?  645*    Palyginti ⯈
Fujifilm X100T
1 komentaras
Fujifilm X100T Aprašymas
Jutiklio dydis?  28 mm. (APS-C)
Židinio nuotolis? 
23 mm
LCD ekranas?  8.1 cm
Foto2
Fujifilm X100T
Jautrumas? 100-6400 (51200) ISO
Foto3
Fujifilm X100T
Kaina?  367*    Palyginti ⯈


Jei reikia didesnio „zoomo“.
Dauguma šių fotoaparatų turi didesnį 16mm ar net 23mm įstrižainės jutiklį.
Apie 800€: fotoaparatai/result?size=3&in_price0=800

Ar pakaks kokybės?

Kiekvienas pirkinys - tai kompromisas. Taip, net aukštesnės klasės „kompaktų“ jutiklis mažesnis už sisteminių ar veidrodinių fotoaparatų jutiklius, tad kokybė prietemoje bus prastesnė. Bet tai dažnai kompensuoja šviesus F/1,8-f/2,8 objektyvas.
Štai eFoto bendruomenės nuotraukos padarytos aukštesnės klasės „kompaktais“.
ėėė .... Nėra nuotraukų! Tokiais fotoaparatais beveik niekas nefotografuoja. Gal be reikalo?
Štai dar aukštesnės (premium) klasės  Fujifilm X100S kompaktas profesionalo rankose štai kokius šedevrus padaro ;)

Martynas: The Wall   Komentarai [21]
Martynas.  The Wall

Martynas: Lofoten Light   Komentarai [22]
Martynas.  Lofoten Light

Martynas: Evening Reine   Komentarai [16]
Martynas.  Evening Reine




Komentarai
Turinys
  • FredeRika
    FredeRika 
      2015.12.18, 11:29, rašė:

    Kaip tai "ėėė .... Nėra nuotraukų! " ? Yra čia jau ne vienas su Ricoh GR ir net su GR II. Kai prasimušim į meistrus -jaučiu Ricoh grupę kursim :) 

  • bephoto
    bephoto 
      2015.12.18, 14:45, rašė:
    Zmones ismoko nusiimti EXIF, ai atrodo, kad ir fotiku neliko.
  • kavolis
    kavolis 
      2015.12.18, 15:48, rašė:
    na, bet čia rodo, kas su juo padarytų nuotraukų nėra
    www.efoto.lt/fotoaparatas/ricoh_gr
  • 73
    73 
      2015.12.19, 10:34, rašė:
    Geras aparatas, tik iso nelaiko. Gatvėje prie normalaus apšvietimo geresnio ir nesugalvosi :)
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2015.12.18, 12:40, rašė:
    Tie šedevrai labai priklauso nuo "atsidurti tinkamu laiku tinkamoje vietoje" ir skirto laiko, o taip pat nuo postprodukcijos.
    Islandijoje fotkinau su D800, nešiojausi štatyvą, bet jį panaudoji beveik visada pritrūkdavo laiko.
    www.efoto.lt/node/1140080 
    Čia antra nuotrauka (raganosis) daryta su Sony Nexus5 nustačius peizažo sceną ... - manau niekas nepastebėjo skirtumo nuo kitų, darytų su D800 ?
  • 1Photo
    1Photo 
    nesiseka
      2015.12.18, 14:57, rašė:
    Pilnai sutikciau su tamsta. Net ir telefonu tokias vietas nufotografavus labai rezultatai butu panasus bendarme kontekste. Yra tokia savoka ,kaip tureti ka fotografuoti.
  • begedis
    begedis 
      2015.12.18, 18:49, rašė:
    Sensacingi piešiniai visur. Aklagatvis fotografijos.
    Fotografuok gyvenimą, bet įdomiai, originaliai, ir to pakaks - fotografija yra labiausiai apie akimirkų tikrumą, ne apie taikomąją dailę.
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2015.12.19, 10:57, rašė:
    Va dėl tokio požiūrio fotografija kaip taikomosios dailės žanras vis mažiau vartojama. Labai gaila....
    Ir tą nišą užima įvairūs diletantai bet kaip gaudantys "akimirkas" ir vien tai pateikiantys kaip meną.
  • begedis
    begedis 
      2015.12.19, 18:21, rašė:
    Ne, gerbiamasai, tai tamsta pasišovęs pargriauti fotomeną ant dekoratyvumo sofkutės. Tik fotomeno tuose aliejukais įtrintuose lyt. aktuose - daugiau prisiminimai.
  • begedis
    begedis 
      2015.12.19, 19:45, rašė:
    Aurimai, nenorėčiau būti įžūlus nepamatuotai, ir bandysiu kiek detalizuoti kodėl šneku taip. Suprantu, kad pats pasirinkai veikimo būdą, kuris atrodo pakankamas, kurio įvaldymas labiau tobulas, nei netobulas, kurio rezultatus dažniausiai ne gėda rodyti ir t.t.

    Viskas čia normalu, ir net fotografiniai procesai tame užima ženklią dalį, tiesa, o mes čia apie fotografiją.

    Tik. Aš norėčiau kelti, neleisti pamiršti meno kūrinio fenomeno - tai ne dirbiniui skirta sąvoka. Meno kūrinys gali būti skirtas maloninti, bet jei vien tai, jis pats sau atima kilmingą meno kūrinio titulą, lieka tik kūrinys. Tai vertėtų suprasti.

    Menui, jo karūnai, privalu būti paveikiam. Privalu pasiimti stebėtoją, nuvesti ir palikti šiek tiek kitur. Šiek tiek geriau humaniškumo kelyje. Privalu paskatinti susimąstyti, privalu atgaivinti pirkimų ideologijos nustekentą vargetą, vis atversti jame žmogaus puslapį. Privalu priminti tikrovę. Priminti galimybes. Fotografija, kaip vizuali vertingo akimirkos įrėminimo priemonė, nusistovėjusi jau šimtmečiai. Seniai nebėra klausimo ar ji gali užšaldyti akimirkas, įnkrustuoti jose pačias to meto aplinkybes ir sufleruoti interpretacijas: tai jau aksioma.Tai nekeičiama. Tame kontekste paties replika atrodo, atsiprašau, idiotiškai.

    Kas keičiasi, tai vykstantis vartojimo potvynis. Jame - prašom - jau ir aksiomos kvestionuojamos, jau ir apmaudu, kad dekoratyvumas nėra visagalis. Vartojimo siautulyje taikomoji dailė nepraranda pozicijų taip ženkliai, kaip pats fundamentalusis menas, meno kertinė esmė, poreikiai jam. Pasižiūrėkite lietuvių aukštinamo nekilnojamojo turto interjerų būklę, ir sutiksite, kad ten dailumo pritaikymo nestokojama. Nustebčiau, jei neatsiras vietos ir jūsų produktams. Bet kiek dažnai mūsų šalies žmonėms išvyka į užsienį tebėra susijusi su galimybėmis aplankyti geriausias pasaulio meno saugyklas? Ne vien paukščiukui eilėje prie Monos Lizos, bet iš tenkinamo poreikio atrasti širdžiai artimą meną? Vartojimo aplinkybėmis, ieškojimams pritrūksta vietos. Štai kodėl greit nesiliausiu baksnojęs dekoratyvumui į jo dekoratyvumą - kažkas pastebės, paklaus savęs ką pats veikia.

    Dėl mano nuotraukėlių - tai tik eskizai, erdvės primėtymo gairės, paprovokavimas, išeinant iš to, kas pasitaiko po ranka duotuoju metu. Tai nėra veikimo pagrindas, ir atitinkamai neturėtų būti absoliutinamas. Šiuo metu mano sąsajos su fotografija išvis ten, ko parodyti greit neišeina. Ir tai, priedo, ne vienintelis interesas gyvenime.

    Pasikartosiu: grubi klaida yra painioti turėjimą ką pasakyti meno klausimais su jo gamyba.
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2015.12.19, 21:05, rašė:
    Kai tiek daug rašai, tai pamiršti apie ką kalba prasidėjo. O nukrypti į asmeniškumus su epitetais, tai tiesiog nepadoru.
    O kalba buvo apie gyvenimo akimirkų tikrumo fiksavimo išaukštinimą kaip pagrindinį kriterijų. Niekas nesakė, kad tai blogai ar nesvarbu. Tai labai gerai, bet mene tai niekada nebuvo prioritetas ar dominuojantis bruožas. Grynas dekoratyvumas neturi būti nurašomas. O jei dekoratyvus menas bus ir su tikrais "gyvenimo tikrumo" elementais, tai, kodėl ne, - puiku.
  • begedis
    begedis 
      2015.12.19, 22:57, rašė:
    Aurimai, kalbant apie gyvenimo akimirkas, - fotografija labai vertinama kaip tik už galimybę vaizdu perteikti akimirkas: iš toli, iš seniai, iš kažkada ypatingai, tai vizualiniai laiškai auditorijai. Čia viena iš fotografijos misijų, nešamų puikiai. Pats priekaištavai būtent akimirkų gaudymą, argi ne? "Bet kaip". Ar gali būti, kad tik pačiam atrodo "bet kaip", o gaudęs asmuo tai darė gal net puikiai žinodamas ką ir kodėl renkasi? Netgi kada renkasi nežinojimą, loteriją, nenuspėjamumą. Negali? Tik todėl, kad nepajutai, nesupratai pats? Ar ne per riebu priekaištauti, išeinant iš savojo ribotumo?

    Kalbant apie meniškesnes fotografijos puses, dekoratyvumas tikrai nėra šios palydovas - pastarasis yra Sirenų giesmės, užliūliavimas, užmigdymas, fonas, kilimėlis ant sienos. Kaip aukščiau ir vardinu, meno funkcija kitokia: keisti, klausti, tvarkyti žiūrovą, sutrikdyti tai, koks jis buvo iki, su geromis intencijomis ir gerais rezultatais. Dekoratyvus menas tik papuošalas, visai kas kita. Todėl ir išskirtas į savo kuklią kertę: taikomasis.

    Ir kur čia asmeniškumai? Neturiu nieko prieš patį, kaip tik paaiškinu, kad suprantu ką pats veiki, ir kad tai turi savo vietą po saulę. Jokio konflikto. Tai pats užmetei akimirkas, kai jos pačiam pasirodė nesvarbios, - tokią pretenziją paneigiau. Esu labiau civilizuotas, nei gali pasirodyti iš laisvokai besirenkamų priemonių ;-)

    Galiausiai, vaikai, mums visiems čia šiek tiek rūpi fotografija - juk tai tiesiog gražu!
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2015.12.19, 23:44, rašė:
    Kai nustosi lyginti "o tu... o tu.. - toks" ir neaukštinsi savęs kaip labiau civilizuoto, kai pravalysi savo mintis (raštą) nuo poetiškų metaforų, tada pajėgsi paprasčiau įsigilinti į temą ir dėlioji mintis paprastai ir logiškai, nekalbant apie oponento ribotumą ir paties civilizuotumą.
    Taigi vaizduojamoji meno funkcija, pakartosiu, buvo ir dar tebėra dominuojanti. Nes jei kitaip tai į, anot tavęs, kuklią taikomojo meno vietą sumeskim visą architektūrą (šventyklas, rūmus, ...), pridėkim visą 2000 metų religinio meno kūrybą, dar ir visą rytų ornamentiką... į tą pačią kuklią krūvelę padėkim ir šiuolaikinę dekoratyvinę dailę, dizainą, skulptūrą.
    O fotografija yra tik maža dalis viso meno rūšių. Ir jai būdingi tie patys bruožai. Nors, sutinku, kad "akimirkų tikrumas" labiau jai būdingas (ir tai labai gerai). Bet tikrai neužima didžiosios dalies.
    Linkiu ramiai dar kartą perskaityti mano pirmąsias dvi eilutes. O jei dar norėsi rašyti - pasistenk logiškai, be "sirenų giesmių".
  • begedis
    begedis 
      2015.12.20, 00:26, rašė:
    Yra racijos, nors savo rašinyje rasi dar ką taisyti, Aurimai, ir pats. Gal tik neverta labai plėstis į kitokius menus, nors apie minėtus dekoratyvumo paribius visai patiko. Betgi mes ne apie tai? Imkime nuo pradžios: fotografija kaip išpustyti piešiniai, kilimėliai sienoms. Gražu trumpam pažiūrėti, betgi kaip nors kitaip - ne itin prasminga, ir ar jau tikrai verta šedevrizavimo? Teigiu, kad ne.
  • Aurimas Valevičius
  • begedis
    begedis 
      2015.12.20, 01:48, rašė:
    Paskaičiau. Pirmosios nuorodos tekste: "Pictorialism faded in popularity after 1920, although it did not disappear until the Second World War. During this period of decline it was superceded by more sharply focused imagery."

    Taigi, pirmąja pasiūlėte nuorodą apie stilių, kuris jums net nedaro įspūdžio, iš tolo nenorite su juo susidėti. Kur logika?

    Taip, minkštumas, subtilumas nuotraukose, žmogiškojo turinio paryškinimas šiandien galėtų išgyventi renesansą ir būti pageidautini. Betgi pats veikiate visiškai priešingame poliuje: nuasmeninimo, kūno-kaip-tuščiavidurio-kevalo demonstravime panašiai kaip Warholo konservų skarbonkių. Tai, ką darote, yra artimiausia pop-artui. Tai, kas artimiausia tapybiškajai fotografijos interpretacijai, dažnai sėkmingai daro EmVa.

    Antroji nuoroda - šauni meninės fotografijos istorijos santrauka. International. Patogu vartoti.  Mes dargi galime pasigirti lietuviškosios meninės fotografijos istorija - maisto prekių parduotuvėje prie stoties senokai stumdomas nukainotas tomelis su ne mažiau informacijos ir klasifikavimo, nei aptariama nuoroda. Nesudomina fotografijos entuziastų, nors jų pro stotį cirkuliuoja tikrai nemažai. Ar sudomintų jus, Aurimai, lietuviška fotografijos istorija? Iš pasirinkto žanro to nepasakytum, bet dėl to keisti savojo, sau artimojo ieškojimų stiliaus visai nebūtina. Bet jis pop-artinis, ir meninis tiek, kiek pop-artas užskaitomas už meną. Apeliuojate į modernizmą? Galėjote prieš šimtą metų, šiai dienai kryptis bus gerokai aptriušusi. Kaip įskelti šiuolaikiškumo kibirkštį, kartais gali parodyti jūsų kolega dykumų vėjas.
  • Badas
    Badas 
      2015.12.21, 11:57, rašė:
    ...ir susigincijo viena karta arklys su liutu: zole ar mesa yra tikresnis maistas.
    Idomu skaityt judvieju diskusija, ir negaliu atsikratyti sio ispudzio, kad esate skirtingu fotoreligiju atstovai, todel surandate N+K argumentu savo isitikinimams apginti. Kaip ir pridera tikriems religiniams fanatikams, nei uz ka neatsisakysite savojo poziurio. Na, o trecias nebylus dalyvis - skaitytojas fotoagnostikas - is abeju pusiu suras idomiu minciu. Teskite :)
  • gytas
    gytas 
      2015.12.30, 01:20, rašė:
    Kam patraukli Prokrusto lova?

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti