Kosmose darosi įdomiau (fotografuoti)
2019.01.03  Naujienos:  peizažaiPasižvalgymai  68
 
Jupiterio šiaurės ašigalis. Termo-kameros vaizdas temperatūromis -13..181C. NASA/JPL-Caltech/SwRI/ASI/INAF/JIRAM  
Šis, o gal ir ateinantis dešimtmetis įsimins atgimusiu susidomėjimu kosmosu. Raketomis užsiėmė privačios įmonės ir skrydžiais jau senokai aplenkė nerangias valstybines iniciatyvas.
Nors... fundamentalūs tyrimai ar ideologiniai startai vis dar daromi valstybinėmis lėšomis. Štai šiandien kinų palydovas nusileido kitoje mėnulio pusėje, 13 metų skriejantis New Horizons iš arti nufotografavo tolimiausią Saulės sistemos objektą, o palydovas Mars Express nufotografavo įspūdingą ledo kraterį.
Tai tik šių savaičių naujienos! Beje, NG paskelbė gražiausias kosmoso nuotraukas.

Komentarai
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.07, 20:19, rašė:
    Raimondas Karpavičius
    Aš kvestionuoju Nasa, SpaceX ir kitų agentūrų pateiktos medžiagos tikroviškumą, autentiškumą. Nes tai jie pateikia kaip įrodymą to ka jie daro. Tai jų ataskaita apie nuveiktus darbus, pasiekimus, išleistus pinigus. Supranti skirtumą?
    Lėktuvėlis gražiai skraido, šaunu. Bet visgi tai ne Musk'o raketa. Aparatas "A" nėra lygu aparatui "B".
  • busas
    busas 
      2019.01.07, 20:24, rašė:
    Tai einat i youtube, rašot: spacex landing, ir žiūrit.
    Ten tiesa galit rasti net ir savo bendraminčių, matuojančių šešėlius :)
  • PixelOnMars
    PixelOnMars 
      2019.01.07, 20:36, rašė:
    Donatas Jaraminas rašė:
    Raimondas Karpavičius
    Aš kvestionuoju Nasa, SpaceX ir kitų agentūrų pateiktos medžiagos tikroviškumą, autentiškumą. Nes tai jie pateikia kaip įrodymą to ka jie daro. Tai jų ataskaita apie nuveiktus darbus, pasiekimus, išleistus pinigus.

    Ką laikytumėte neginčijamais įrodymais?
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.08, 10:24, rašė:
    PixelOnMars
    "Ką laikytumėte neginčijamais įrodymais?"
    Jeigu vaizdinė medžiaga (pvz.nuotrauka) turi redagavimo (manipuliacijos), fizikos dėsnių neatitikimo, komp. grafikos elementų, tai tokią medžiaga laikyčiau turinčia klastotės požymių. Vadinasi medžiagos šaltinis nėra patikimas.
    Jeigu Nasa pateikia Žemės nuotrauką su copy/paste clone tool išmargintais debesėliais, man tai yra įrodymas to, kad tai nėra originali nuotrauka. Jeigu skirtingais metais jų publikuojamose Žemės rutulio nuotraukose žemynai yra akivaizdžiai skirtingo dydžio, man tai įrodymas, kad nuotraukos yra klastotės. Jeigu tariamai astronautų iš Mėnulio darytoje Žemės nuotraukoje pakeitus šviesumą/kontrastą pasimato stačiakampis aplink Žemės rutulį, man tai yra įrodymas kad nuotrauka buvo sumontuota. Jeigu video transliacijos iš ISS metu objektas gali tiesiog išgaruoti, man tai yra požymis jog naudojamas realaus laiko 3d renderinimas. Na ir t.t.
    Jeigu yra publikuojama 3d grafika ar fotomontažas, tai turi būti įvardijama atitinkamai, o ne rašoma kad tai fotografija. Įsivaiduojat kokį nors fotožurnalistinį dokumentinių nuotraukų konkursą, kuriame dalyvautų 3d iliustracijos arba fotomanipuliacijos? Dokumentinis kadras yra vizualus dokumentas. Kai jis neatitinka autentiškos fotografijos reikalavimų, jo kaip dokumento vertė yra niekinė.
  • PixelOnMars
    PixelOnMars 
      2019.01.08, 11:35, rašė:
    Tai dar kartą: ką laikytumėte neginčijamais įrodymais?
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.08, 12:08, rašė:
    PixelOnMars
    Suformuluok klausimą konkrečiau.
  • PixelOnMars
    PixelOnMars 
      2019.01.08, 12:44, rašė:
    Klausimas labai konkretus. Aš suprantu, kad jo suvokimas reikalauja loginio mąstymo pastangų, bet pasistenkite prašau.
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.04, 18:23, rašė:
    Nasa klastoja nuotraukas, video. Kadangi tinklapis yra fotografinės pakraipos, būtų smagu pažaisti, paanalizuoti tas nuotraukas. Na žinot, kur ten koks šelėlis ne to kampo ar atspindys šalme, pėdsakas drėgname smėlyje ir pan. Tas pats ir su SpaceX raketom, besileidžiančiom atbulai ir raudona Tesla kosmose. Manau tai būtų šauni teminė pramoga, pasikapstyti toje medžiagoje.
  • Gudiska
    Gudiska 
    nesiseka
      2019.01.04, 22:57, rašė:
    O kas jiem daugiau belieka daryt, kai zeme - ciumadano formos ir ant triju asilu laikosi. Ant dvieju, jei neskaityt taves
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.04, 23:16, rašė:
    Stendapini?
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.06, 10:27, rašė:
    Na, paimkim kaip pvz. šią raudoną neva Jupiterio ašigalio nuotrauką. Šiaip grynai žmogiškai, pirmas įspūdis koks? Ar tai panašu į nuotrauką? Ar labiau į fotošopinę ar 3d keverzonę? Kas pirmiausiai krenta į akis, tai tie karpyti gabalai, beje čia dar pakirpta apačia, originale pagal nuorodą geriau matosi. Na, matomai norėta pasakyti, jog čia kompozitinė (klijuota iš daug atskirų kadrų) nuotrauka? Tuomet vistiek neaišku kodėl atskiri gabalai tokie muilini? Juk žmonija jau seniai sugeba praskristi virš teritorijos ir kokybiškai nufotografuoti bei sujungti viską į bendrą vaizdą. Pati tekstūrą atrodo kaip pigi fotošopo sintetika ar 3d softe sugeneruota. Mane ypač sužavėjo palikti ar padėti du maži kryžiukai danguje. Dar būtų įdomu sužinoti kas per objektyvas imituojamas? Ta prasme, tas išlinkis yra fišajaus pasekmė ar kaip? Na ir galiausiai perspektyva. Atkreipkit dėmesį kokio dydžio ratilai artimoje dalyje ir kokio dydžio einant į tolį. Tolumoje jie turėtų būti gerokai mažesni ir tankesni.
  • eFoto redaktorius    2019.01.06, 13:06, rašė:
    Kam jus tiek spėliojat vietoj to kad paskaityt aprašymą.. :)
    www.jpl.nasa.gov/spaceimages/details.php?id=PIA22335
    James Webb išvis nefotografuos įprastame optiniame spektre, bus kombinuojama ir durstoma gabalais. Bet manau tai vadinsis 'fotografija'. Reikia pratintis ;)

    O čia 3D animacija/modelis. Tai jau ne fotografija

  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.06, 13:53, rašė:
    "Beje, NG paskelbė gražiausias kosmoso nuotraukas."

    "A cyclone at Jupiter's north pole is flanked by eight smaller vortices in this picture from NASA's Juno spacecraft. In infrared, the scene looks downright hellish, but the lavalike colours actually represent cold temperatures. Yellow clouds are a mere -13 degrees Celcius; the dark red clouds are -118 degrees.
    Photograph by NASA/JPL-Caltech/SwRI/ASI/INAF/JIRAM"

    Na, ne aš sugalvojau tai vadinti fotografijomis.
    Ir grįžtant prie priežasčių. Tai yra rimtas įrodymas? Tai ne dokumentinis kadras. Tai tik skaičių kratinys įmestas į softą ir konvertuotas į vaizdą. Ir tokie "įrodymai" eina ir praeina pastoviai. Kiekvienam racionaliai mąstančiam žmogui turėtų kilti klausimai ar tai yra tiesa? Kaip tai patikrinti? Ogi niekaip, nes Nasa šventa karvė kuri neva niekad nemeluoja, tai ir nėra kuom abejoti.
  • eFoto redaktorius    2019.01.06, 14:00, rašė:
    Sukate lik to, kad žemė - plokščia?
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.06, 14:56, rašė:
    Nesuku, o teigiu jog Nasa yra melagingą informaciją skleidžianti organizacija. Todėl ji nėra pasitikėjimo vertas informacijos šaltinis. Kaip beje ir kitų šalių analogiškos kosminės industrijos atstovės.
    Čia toks bandymas prikabinti etiketę ir prirašyti viską kas prie tos etiketės priklauso? Maždaug kaip, jei žmogus tiesiog nevalgo mėsos automatiškai tampa "veganu", "vegetaru". Ai, tai tie psichai sektantai, viskas aišku.
    Vanduo plokščias, Saulė ne už miljonų kilometrų. Pradžiai to turėtų pakakti. O kas iš viso yra Žemė? Plane'ta, vieta, buveinė, energija, informacija?
  • Gudiska
    Gudiska 
    nesiseka
      2019.01.06, 15:28, rašė:
    Donatas Jaraminas rašė:
     
    Vanduo plokščias, Saulė ne už miljonų kilometrų. 


    Tavo fizikos mokytojas ka tik kape apsiverte
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.06, 15:46, rašė:
    Gudiška, toks diskusijos modelis nėra veiksmingas.
  • Gudiska
    Gudiska 
    nesiseka
      2019.01.06, 16:48, rašė:
    Donatas Jaraminas rašė:
    Gudiška, toks diskusijos modelis nėra veiksmingas.

    Nu kokia dar diskusija... mano nuomone, tavo isitikinimai yra kvaili, tavo nuomone, visi yra akli, tai kam dviem plikiem diskutuoti apie naujausias sukuosenas?
  • Vilmantas
    Vilmantas 
      2019.01.06, 16:09, rašė:
    Na gerai, žemė plokščia, išsilaipinimo Mėnulyje nebuvo, nuotraukos suklastotos. NASA meluoja. BET! Kam NASA meluoti? Koks tokio melo motyvas? Kokia melo nauda? Atsakymai į šiuos klausimus dažniausiai turi sąmokslo teorijos prieskonį: NASA - satanistinė organizacija, tarnaujanti illuminatams; pasaulį valdo reptilijos; CERN nori atverti vartus į pragarą; tamsiojoje mėnulio pusėje yra ateivių bazė ir tt.

    Būtų puiku, jei pateiktumėte informacijos, kuri atskleistų NASA melo motyvus, tačiau nebūtų paremti tik religiniais/okultiniais argumentais.
  • Gudiska
    Gudiska 
    nesiseka
      2019.01.06, 16:46, rašė:
    Vilmantas rašė:
    Na gerai, žemė plokščia, išsilaipinimo Mėnulyje nebuvo, nuotraukos suklastotos. NASA meluoja. BET! Kam NASA meluoti? Koks tokio melo motyvas? Kokia melo nauda? Atsakymai į šiuos klausimus dažniausiai turi sąmokslo teorijos prieskonį: NASA - satanistinė organizacija, tarnaujanti illuminatams; pasaulį valdo reptilijos; CERN nori atverti vartus į pragarą; tamsiojoje mėnulio pusėje yra ateivių bazė ir tt.

    Būtų puiku, jei pateiktumėte informacijos, kuri atskleistų NASA melo motyvus, tačiau nebūtų paremti tik religiniais/okultiniais argumentais.


    Atsakymas visada yra tik vienas - pinigai
  • aidas66
    aidas66 
      2019.01.07, 15:37, rašė:
    Taip ,tik pnigai ,ir dar lentiniavimas,menulije niekas dar nebuvo nusileides ,ir ta kvaili gagarina prisiklausem nesamoniu ,jis is vis neskrido ,kelnes buvo prisimizes ,paskutinis pijokelis ,o ka bekalbet apie marsa ,nu zinot kvailais isvadino pasauli ,se tik del pinigu daro viska ..
  • Gudiska
    Gudiska 
    nesiseka
      2019.01.07, 16:51, rašė:
    aidas66 rašė:
    Taip ,tik pnigai ,ir dar lentiniavimas,menulije niekas dar nebuvo nusileides ,ir ta kvaili gagarina prisiklausem nesamoniu ,jis is vis neskrido ,kelnes buvo prisimizes ,paskutinis pijokelis ,o ka bekalbet apie marsa ,nu zinot kvailais isvadino pasauli ,se tik del pinigu daro viska ..

    kazko pigesnio busi pavartojes per klaida
  • PixelOnMars
    PixelOnMars 
      2019.01.06, 16:58, rašė:
    Donatas Jaraminas rašė:
    teigiu jog Nasa yra melagingą informaciją skleidžianti organizacija. Todėl ji nėra pasitikėjimo vertas informacijos šaltinis. Kaip beje ir kitų šalių analogiškos kosminės industrijos atstovės 


    Tai pagal tamstą kuo tada tikėt? Juk negali būti visi tokie melagiai.
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.06, 17:17, rašė:
    Nasa pati savaime yra sistemos segmentas. Tokių segmentų yra daugybė- korporacijos, valstybės, bankai, fondai, viršvalstybinės organizacijos, bažnyčios, žiniasklaida, pramogų verslas, šeimos, klanai, draugijos ir t.t. Kaip aš suprantu, yra hierarchinė struktūra, piramidės principo.
    Dabar nereikia visko suplakti į vieną krūvą ir užklijuoti konspiracijų teorijų etiketę. Yra teorijos turinčios pagrindą, kitos gali būti specialiai sukurtos suklaidinti, diskredituoti, marginalizuoti.
    Kas liečia okultinį aspektą. Na jis yra ir tai faktas. Nesvarbu kuom jūs asmeniškai kiekvienas tikite. Svarbu kuom jie tiki.
    Reikia klausti ne koks Nasos motyvas, o koks visos sistemos kurioje ji funkcionuoja motyvas. Grynai loginis vienas iš galimų motyvų- kontrolė. Toliau jau reikia kapstytis tame kokie kontrolės mechanizmai. Teisingos žinios suteikia galią. Įgalina kontroliuoti neturinčius tokių žinių. Kokie kiti motyvai galima tik spelioti. Visgi okultinis atspalvis ten ne šiaip dėl fetišo. Todėl analizuoti reikėtų kaip tik atsižvelgiant į visus aspektus, tame tarpe ir religinius/okultinius.
    Žvelgiant iš piramidės viršūnės pinigai yra priemonė, ne tikslas. Priemonė kontrolės realizacijai. Jie patys tuos pinigus daro. Natūraliai gamtoje yra svarbiausias vertingiausias individualus resursas- laikas. Dirbtinai sukurtame žmonių pasaulyje toks resursas yra pinigai. Tai tokia alternatyvinė vertybė. Iš tiesų tai jau net niekuom nepadengtas sutartinis vienetas, baitas banko serveryje.
    „Tai pagal tamstą kuo tada tikėt? Juk negali būti visi tokie melagiai. '' Kodėl ne?
  • PixelOnMars
    PixelOnMars 
      2019.01.06, 20:41, rašė:
    Donatas Jaraminas rašė:
    Nasa pati savaime yra sistemos segmentas. Tokių segmentų yra daugybė- korporacijos, valstybės, bankai, fondai, viršvalstybinės organizacijos, bažnyčios, žiniasklaida, pramogų verslas, šeimos, klanai, draugijos ir t.t. Kaip aš suprantu, yra hierarchinė struktūra, piramidės principo.

    Natūralu, kad įvairios organizacijos "susigulėjo" į kažkokią sistemą. Tai nėra savaime blogai ir be sistemos būtų tiesiog bardakas. Nemanau, kad to norėtumėte.

    Citata:
    Dabar nereikia visko suplakti į vieną krūvą ir užklijuoti konspiracijų teorijų etiketę. Yra teorijos turinčios pagrindą, kitos gali būti specialiai sukurtos suklaidinti, diskredituoti, marginalizuoti.

    Tai kas yra kas? Kuri teorija yra tiesa ir kuri yra melas? Jei pats nežinote, tada lieka tik spėlionės. Kokia nauda iš tų spėlionių?
     
    Citata:
    Kas liečia okultinį aspektą. Na jis yra ir tai faktas. Nesvarbu kuom jūs asmeniškai kiekvienas tikite. Svarbu kuom jie tiki.

    Ką laikote okultizmu? Ir kas tie "jie"?
     
    Citata:
    Reikia klausti ne koks Nasos motyvas, o koks visos sistemos kurioje ji funkcionuoja motyvas.

    O aš vis dėl to manau, kad svarbu žinoti koks būtent NASA motyvas. Nes galbūt jį žinant bus lengviau daryti išvadas apie kitus "sistemos segmentus".

    Citata:
    Grynai loginis vienas iš galimų motyvų- kontrolė. 

    Kiekviena organizuota struktūra nori, kad jos viduje būtų tvarka, nes kitaip ta struktūra išnyktų. Tvarkai palaikyti reikia kontrolės. Valstybei reikia įvairių priežiūros institucijų, korporacijai vidaus taisyklių ir pan. Tame savaime nėra nieko blogo. Kitas klausimas, kiek tos kontrolės reikia. 

    Citata:
    Toliau jau reikia kapstytis tame kokie kontrolės mechanizmai. Teisingos žinios suteikia galią. Įgalina kontroliuoti neturinčius tokių žinių.

    No shit, Sherlock. Ir?

    Citata:
    Žvelgiant iš piramidės viršūnės pinigai yra priemonė, ne tikslas.

    Pinigai visada yra priemonė kad ir iš kur žiūrėtume. Tai priemonė, pakeitusi natūrinius mainus. Pinigus kaip tikslą gali matyti tie, kurie nori daugiau galios, nes pinigai tai suteikia. Bet vėlgi, manau, tokiu atveju teisingiau būtų sakyti, kad tikslas yra turėti daugiau priemonės (pinigų), kuri suteiktų daugiau galios.

    Citata:
    Jie patys tuos pinigus daro.

    Na, pinigai tikrai iš oro nepasidaro, kažkas juos turi realiai spausdint. Ok, sakysite, kad ne taip tiesiogiai turėjote omeny. Jūs už darbą irgi gaunate pinigus. Kitaip sakant, pasidarote pinigų. Tai jūs jau prie "jų" ar dar ne? Ir vėl, kas tie "jie"?

    Citata:
    Natūraliai gamtoje yra svarbiausias vertingiausias individualus resursas- laikas. Dirbtinai sukurtame žmonių pasaulyje toks resursas yra pinigai.

    Drįsčiau pasiginčyti. Manau, didžiausia vertybė žmonėms yra sveikata. Tik kol gerai jaučiamės, to nesuvokiame. Kaip manote, kiek pinigų išleidžia turtuoliai, kai atsiranda sveikatos bėdos? Tiek, kiek reikia. Arba kiek pinigų atiduotų Bill Gates už tai, kad vėl būtų jaunas? Gal net visus. 

    Citata:
    Tai tokia alternatyvinė vertybė. Iš tiesų tai jau net niekuom nepadengtas sutartinis vienetas, baitas banko serveryje.

    Taip, tai sutartinis vienetas. Bet gal dėl to tai ir yra vertybė, kad žmonės sugebėjo susitarti ir to susitarimo laikytis. Beje, kokią alternatyvą siūlytumėte pinigams? Grįžti prie natūrinių mainų?.. Pinigai nėra blogis savaime. Blogis gali būti metodai kaip jie uždirbami arba kam jie išleidžiami.

    Citata:
    „Tai pagal tamstą kuo tada tikėt? Juk negali būti visi tokie melagiai. '' Kodėl ne?

    Jei imponuojate, kad visi meluoja, tuomet meluojate ir jūs.

    Nesakau, kad nėra kažko, kas galėtų būti nuo mūsų slepiama, tačiau kai kitą sykį skaitysite ką nors panašaus, prisiminkite, kad sąmokslo teorijos irgi biznis, taigi, irgi "sistemos segmentas.
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.06, 21:40, rašė:
    PixelOnMars
    Kur tiesa, o kur melas reikia pačiam aiškintis, uždavinėti klausimus, analizuoti, vertinti informaciją ir pan. Kokia iš to nauda jau rašiau.
    Nasa turi pavestą funkciją. Kai judini savo kairės rankos pirštą, pirštas turi motyvą, ar tik vykdo komandą iš viršaus? Tikslingiau būtų klausti kokia ta funkcija. Viena iš jos funkcijų teikti visuomenei melagingą informaciją. Kokia iš to nauda jau rašiau.
    Apie pinigus ir sveikatą galima ties tuom ir sustoti.
    "Jie" yra tie kas yra viršuje, kam paklūsta žemesni lygmenys.
    Šiame kontekste turėjau omeny okultinių (paslėptų) žinių sistemas, kurios turi sąsajas su tam tikrais kultais.
  • busas
    busas 
      2019.01.06, 22:43, rašė:
    Donatas Jaraminas rašė:

    "Jie" yra tie kas yra viršuje, kam paklūsta žemesni lygmenys.

    Reziumuojant, viršuje yra NASA mokslininkai, ir jie viską klastoja. Specialiai, kad samokslo teorijų kūrėjai peno turėtų. Bet sąmokslo teorijų kūrėjai yra labai protingi, daug protingesni už NASA mokslininkus, ir viską išsiaiškino.
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.06, 22:55, rašė:
    Busas
    Nesupratai
  • busas
    busas 
      2019.01.06, 23:08, rašė:
    Be abejo. Kur ten man suprasti :)
  • emigrantas
    emigrantas 
      2019.01.06, 19:24, rašė:
    Donatu tikek :D jis viska zino kaip istikruju yra, jis mate jutubej gi..
  • emigrantas
    emigrantas 
      2019.01.06, 19:26, rašė:
    cia peperoni pica, tu teisus
  • eFoto redaktorius    2019.01.06, 22:30, rašė:
    Turiu vieną svajonę, nuvykti į JAV ir pažiūrėti BFR ar bent Falcon Heavy startą.
    Toks adrenalininis vaizdelis :) $115. Kada nors, tikrai... ;)
    www.kennedyspacecenter.com/launches-and-events/events-calend...

  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.06, 22:42, rašė:
    Kažkas yra taikliai paminėjęs, kad SpaceX yra Nasa jaunimui :)
  • eFoto redaktorius    2019.01.06, 23:55, rašė:
    Arba tai labai banalu arba tai labai protingas palyginimas, kurio, atsiprašau, nesupratau.
    Šiaip raketų startai užima apie 5% kosmoso rinkos ir šios 2 kompanijos kartu dalina gal tik 10% rinkos pyrago. Smulkmė žodžiu. Bet įspūdinga.
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.07, 00:03, rašė:
    Turimas omeny įvaizdis orientuotas į jaunesnę kartą. E.Musk'as jaunatviškas lyderis. Jaunų sirgalių minios klykavimai paleidimo metu. Analogiškai tariamos kelionės į Mėnulį ekvivalentas- kelionės į Marsą projektas.
  • eFoto redaktorius    2019.01.07, 00:21, rašė:
    O ko neparėkti? Labai sveika. Aš irgi noriu. Nors visai ne jaunas. Tad ačiū už komplimentą ;)
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.07, 00:46, rašė:
    Visgi šiek tiek kitu kampu reikėtų žiūrėt. Tie žiūrovų rėkimai yra dalis piaro. Maždaug kaip telike žiūrovus susodina ir jie ploja, kai užsidega švieslentėje komanda. Tai yra daroma dėl patrauklaus jaunatviško įvaizdžio. Netgi Tesla tariamai skrendanti kosmose atitinka tą marketinginę liniją- įžūliai, originaliai, šmaikščiai, šviežiai. Musk'as eteryje rūkantis žolytę irgi tame formate.
  • busas
    busas 
      2019.01.07, 01:01, rašė:
    Jūsų žiūrėjimo kampas labai siauras. Pripažinkit, kad niekada nesat buves nei televizijoje, kur uždega švieslentes ir jūs plojate, nei spacex paleidimo vietoje.
    Fantazijos ne visada sutampa su realybe.
  • eFoto redaktorius    2019.01.07, 01:43, rašė:
    Na pagaliau pasakykit ką nors naujo... Nustebinkit.
    Jūsų "atradimai" iš praeito amžiaus efektyvaus verslo knygučių... :/
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.07, 10:00, rašė:
    Čia ne apie SpaceX, bet į tą pačią temą. Rusai paleisdami raketas irgi suleidžia žiūrovus. Iš vienos pusės televizininkai filmuoja savo paveiksliuką, kaip smalsuoliai filmuoja pakilimą su savo smartfonais, kamerom, planšetėm. Iš priešingos pusės matosi kad visi tie gadžetai masuotės rankose neveikiantys, ekranai išjungti.
    Kadangi žmonės nori tikėti tomis organizacijomis, brendais, lyderiais, jais manipuliuoti yra lengviau. Svarbu yra įgyti minios pasitikėjimą. Kad tai įvykdyt, reikia atitinkamai elgtis- sužavėti, sudaryti gerą įspūdį kažko patikimo, solidaus arba jaukaus, savito, ar pateikti "įrodymų". Nesvarbu jeigu visa tai tik iliuzijos, juk tikslą padeda pasiekti.
    Grįžtant prie pirmojo komentaro, fotografų norinčių aptarti vizualinės medžiagos tikroviškumą kolkas neatsirado. Neįdomi temą? Ar fotikų megapikselius įdomiau aptarinėti? :)
  • eFoto redaktorius    2019.01.07, 12:28, rašė:
    Šie visi startai yra feikiniai, suklastoti?
    www.rocketlaunch.live/?pastOnly=1
    Taip / Ne
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.07, 13:05, rašė:
    Kalba ėjo ne apie tai.
  • Juris
    Juris 
      2019.01.07, 15:05, vertino: Gerai, , rašė:
    ... net aptarinėjant fotikų pixelius kyla ginčų (nors ten rodos viskas paklūsta gamtos dėsniams ir pamatuojama) - tai ko tikitės iš diskusijos apie reiškinius, apie kuriuos bus sprendžiama iš kavos tirščių ... ? :) - bus cirkas, nebent suburtumėte bendraminčių būrelį- bet tada nebus diskusijos ... :DDD
  • Gudiska
    Gudiska 
    nesiseka
      2019.01.07, 15:43, rašė:
    Juris rašė:
    bus cirkas, nebent suburtumėte bendraminčių būrelį

    Prasom:
    fstoppers.com/gear/nikon-cameras-prove-earth-flat-323938...
    tik, deja, be cirko neapsieita
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.07, 16:28, rašė:
    Juris
    Tai kokia yra diskusija apsprendžia patys jos dalyviai, tiek turinio, tiek tono prasme. Galima apie konkrečius dalykus kalbėti labai miglotai, kaip ir šnekant apie sunkiau apčiuopiamus dalykus laikytis konkretikos. Šioje temoje yra ganėtinai konkretūs aptarimo objektai- nuotraukos, video medžiaga. Jūs gi fotografai. Turėtumėt geriau už kitus žmones nusimanyti techniniuose fotografijos aspektuose. Ten, viršuje yra pirmasis komentaras apie tai.
  • eFoto redaktorius    2019.01.07, 16:58, rašė:
    nėr ką diskutuoti... ;)
    FH startas mėgėjiškai nufilmuotas šimtų žmonių - vien Youtubėje šimtai gal tūkstančiai įrašų. Dešimtys tūkstančių liudininkų. Vien tik 1 starto.
    Tvirtinti kad visi tie žmonės papirkti tiesiog nelogiška. Nėra tokio biudžeto kuris užkimštų gerkles milijonams žmonių. Maždaug tiek susiję su kosmosu ar yra tiesiog liudininkai.
    Va radau galima tiesiog į Playalinda Beach nuvažiuoti, ten suvažiuoja daug entuziastų.
    www.youtube.com/results?search_query=falcon+heavy+Playalinda...

    O plokščios žemės šalininkų suvažiavimas gana mielas. Gal ir prisijungčiau prie tokios kompanijos, kaip būsiu visai pensininkas ;)
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.07, 17:28, rašė:
    eFoto redaktorius
    Rašiau apie žmones, kurie yra samdomi masuotei, tam kad sukurti tinkamą vaizdelį piarui, filmuojant telikui ar reklamai. Aš nieko nerašiau apie raketų paleidimo tikrumą. Taip pat aš neneigiau to kad yra tūkstančiai žioplinėtojų. Taip pat netvirtinau kad visi tie žiopliai yra papirkti. Tu iškreipi mano mintis.
    Dabar jei jau apie liudininkus klausi, kiek žmonių matė teslos mašiną kosmose? Ne per tv ekraną, o gyvai pačią mašiną kosmose. Arba kiek liudininkų matė žmonių išsilaipinimą Mėnulyje gyvai, kosmose? Nei vieno liudininko? Tai kas lieka, tik vaizdinė medžiaga? Argi nuo pat pradžių nerašiau apie tos vaizdinės medžiagos klastojimą? Beje, gal gali numesti linką, kur tūkstantinė nepapirktų žiūrovų minia aplodismentais sutinka pargrįžtančią atbulomis SpaceX raketą? Apskritai, raketą paleisti į dangų nėra problema ar juo labiau stebūklas. Kodėl tai turėtų būti svarus argumentas ginant vizualinės medžiagos klastotes?
  • Raimondas Karpavičius
    Raimondas Karpavičius 
      2019.01.07, 19:53, rašė:



    modeliukas gali, ai, bet čia irgi klastotė....
    pastudijuokit tamsta vectored thrust....
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.07, 20:46, rašė:
    Raimondas Karpavičius
    Ei, bičiuli, netrink savo komentarų, jei po jau yra atsakymų.
  • Donatas Jaraminas
    Donatas Jaraminas 
      2019.01.08, 11:11, rašė:
    Tai kad modeliukas gali pakilti kelis metrus ir nusileisti yra tiesiog puiku. Bet mes aptariam aparatą kuris krenta iš didžiulio aukščio. Skirtumas yra? Nes čia reikalas ne tik pusiausvyros laikyme, bet ir gebėjime pasipriešinti kritimo greičiui. Nesu tame išmanantis, bet ar krentant kūnui iš aukštai atitinkamai didėja jo jėga/masė ar kažkas panašaus. Tai atitinkamai kad tam pasipriešinti reikalinga ekvivalentiška jėga. Ar ne taip? Kuo iš aukščiau kūnas krenta, tuo didesnį greitį/ jėgą išvysto. Ir kitas klausimas, ar siekiant pasipriešinti kritimui iš tokio didelio aukščio yra reikalingas didelis kuro kiekis? Gal ne tiek kiek pakilimui, bet visgi nemažai. Paaiškink jeigu ką ne taip suprantu.
    Net ir jei egzistuotų realiai iš tokio didelio aukščio krentant, gebanti minkštai nusileisti raketa, tai neatmeta galimybės kad video medžiaga yra klastotė?


Iki birželio 2 d.   fotobites.lt siūlo net  30% nuolaidą!

  Gera proga atsispausdinti nuotraukas kokybiškai ;) Nuolaida galioja:
30x21 cm Fotoknygoms Visiems Kalendoriams

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti