Leica M9 ir Leica X1
2009.09.09  Naujienos:  prabangūs fotoaparatai  61
 
Leica M9 ir Leica X1  

Didelės Leica naujienos: pristatyti nauji tolimatinis Leica M9 ir kompaktiškas Leica X1. Abu fotoaparatai yra išskirtiniai.


Leica M9  
Leica M9

Leica M9 - tai naujas tolimatinis (rangefinder) fotoaparatas.
Fotoaparate yra 18 megapikselių,  pilno kadro (36x24 mm. dydžio) CCD jutiklis kurį sukūrė ir pagamino Kodak. (Leica M8 jutiklis turi tik 10 megapikselių, o jo dydis yra mažesnis - 27x18 mm.). Naujas jutiklis turi didesnį jautrumą ir dinaminį diapazoną.
Taigi, Leica M9 - tai kompaktiškiausias pilno kadro fotoaparatas, pilno kadro veidrodiniai fotoaparatai yra žymiai didesni.

Fotoaparatui tinka visi Leica M serijos objektyvai.  Pilno kadro jutiklio dėka objektyvų apžvalgos kampas nesikeičia. Fotoaparatas elektroniškai skaito uždėtų naujų M serijos objektyvų informaciją, pagal tai koreguoja fotografavimo parametrus, blykstės naudojimą ir vaizdo apdorojimą. Objektyvų informacija užrašoma į failų EXIF informaciją.
Leica M9  
Leica M9  













Tolimatinių fotoaparatų privalumas - ypač didelis ir ryškus vaizdo ieškiklis. Tvirtinama, kad Leica M9 ieškiklis 4 kartus didesnis už veidrodinių fotoaparatų ieškiklius.
Kita Leica M9 ypatybė - tai naujas, ypač tylus užraktas. Jis gali daryti iki 1/4000 išlaikymus.
Fotoaparatas naudoja SD atminties korteles, komplektuojamas Adobe Lightroom programa.
Kaina: labai didelė, apie 20000 lt.
Plačiau: http://www.fototechnika.lt/?prekes=&prekesid=1347&..
Leica M9 Aprašymas
Jutiklio dydis?  43 mm. (FF)
Vaizdo taškai? 
18 mpix
LCD ekranas? 
6.8 cm
Foto2
Leica M9
Jautrumas?  80-2500 ISO
Foto3
Leica M9
Kaina?  6078*    Palyginti ⯈

Leica X1  
Leica X1

Leica X1 - tai kompaktiškas fotoaparatas su didžiausiu jutikliu. Jutiklis yra APS-C dydžio (24x16mm), turi 12,2 megapikselius. Jutiklio dydis leidžia išvengti matomų triukšmų net nustačius 3200 ISO jautrumą.
Fotoaparate yra nekeičiamas LEICA Elmarit 1:2.8/24 ASPH Lens objektyvas. Matymo kampu šis objektyvas atitinka 36 mm. objektyvą 35 mm. juostiniuose fotoaparatuose.
Objektyvas turi 8 lęšius su 1 asferiniu elementu.

Leica X1 su papildomu ieškikliu ir laikikliu  
Fotoaparate galima naudoti rankinį ir automatinį autofokusą.  Šis turi 11 aktyvių taškų. Fotografavimo greitis serijomis - 3 kadrai per sekundę.
Fotoaparatas labai patogus profesionalams - visi rankinio valdymo elementai yra aiškūs ir patogiai pasiekiami. Aišku, yra ir pilnai automatiniai fotografavimo režimai, programos.
Yra iššokanti blykstė ir išorinės blykstės jungtis.
Fotoaparatas komplektuoja Adobe Lightroom programa.
Pagaminta Vokietijoje. Bus pardavinėjama nuo 2010 sausio. Kaina: didelė.
Plačiau: http://www.fototechnika.lt/?prekes=&prekesid=1346&..
Leica X1  
Leica X1  










Leica X1 Aprašymas
Jutiklio dydis?  28 mm. (APS-C)
Židinio nuotolis? 
36 mm
LCD ekranas?  7.3 cm
Foto2
Leica X1
Jautrumas? 100-3200 ISO
Foto3
Leica X1
Kaina?  1420*    Palyginti ⯈

Įdomybės

Reportažas  iš Leica gamyklos Vokietijoje: http://www.dpreview.com/articles/leicafactory2009/

Komentarai
  • 0144
    0144 
      2009.09.09, 16:26, rašė:
    vis dar vyksta webcast, kol kas nieko naujo nepasake, taigi paskubekit:
    www.webcasts.com/mdlk001/090909b/

    webcast baigesi, pristate sitas abi kamerikes + dar ir S2
    siaip nieko labai idomaus nepasake
  • rober2kas
    rober2kas 
      2009.09.09, 16:37, rašė:
    tai kaip koks fotoaparatu dievas, zinai, tiki ir meldiesi, bet tureti mazai sansu...
  • Manvid
    Manvid 
      2009.09.09, 16:51, rašė:
    Jau yra pirmosios nuotraukos su Leica M9 darytos:
    www.optyczne.pl/2202-nowość-Leica_M9_-_zdjęcia_przykładowe..
  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2009.09.09, 17:03, rašė:
    Labai įdomūs daikčiukai, bet ne kiekvienam mirtingajam...
  • girmantas
    girmantas 
      2009.09.09, 17:04, rašė:

    Pagaliau ir "leikininkams" šventė :) , ką prognozavau prieš metus - įvyko, FF rangefinderis, teks pirkt:) mačiau jau pavyzdžius šiandien, nerealūs daiktai su nerealios kokybės nuotraukomis


    www.popflash.com/index.php?p=product&id=4314&parent=...

    www.popflash.com/index.php?p=product&id=4316&parent=...

    atkreipkite dėmesį į muilinės  Leica matricą:) X1 APS-C size CMOS Sensor, 23.6 x 15.7 mm, turbūt reiks sigma, olympusui ir panasonic permastyti savo muilinių strategiją

    bet FF Kodak ...saldainis
  • d.chmieliauskas
    d.chmieliauskas 
      2009.09.09, 12:18, rašė:
    geris, gaila kad kainos ju nesveikos :(  siaip su Leica tas pats kaip anksciau su Apple budavo - isigyji kamera ilgam, neleidzia kas metus po lengvai papimpinta modeli.
  • Lapsurdokas
    Lapsurdokas 
      2009.09.09, 16:21, rašė:
    Na juostu laikais tai tokie daiktai tikrai ilgam buvo ir liko. O su skaitmena manau iki kol nauja matricu karta pasirodys, ir visi CaNikon'ai gales saukti, kad pas mus geresne foto kokybe. Norom nenorom teks kepti naujas Leicas Mx kas 3-4 metai.
  • d.chmieliauskas
    d.chmieliauskas 
      2009.09.09, 16:43, rašė:
    tikrai taip. db juostiniu leica kainos vaiksto ~2k baksu
  • 0144
    0144 
      2009.09.09, 12:56, rašė:
    kai praeina euforija, pamatai kad X1 atsilieka nuo naujausio panasonic EVIL ir apart korpuso kokybes nesiulo nieko kas bent dalinai pateisintu savo kaina

    o vat M9 tai daug idomiau. kainos kritikuoti negalima, nes alternatyvu neturi, tik gal kiek silpnokai atrodo tai, kad uz tokia kaina neidejo 1/8000 shutter'io.

    lauksim detalesniu duomenu
  • Čefyro Katinas
    Čefyro Katinas 
      2009.09.09, 13:21, rašė:
    Dėl shutter'io – nematau didelės problemos, rangefinderį naudojant pagal jo tiesioginę paskirtį – nepasigesi. Šiaip – kieti aparačiukai. Nebus norinčių kokį nedidelį banką apiplėšt ta proga? :)
  • girmantas
    girmantas 
      2009.09.09, 13:28, rašė:
    pritariu, shuterio greitis pas tolimačius >2000 niekam nereikalingas. Fokusavimo "lago-uzdelsimo" sampratos tokiam aparatui isvis nera, nes ne AF:)
  • 0144
    0144 
      2009.09.09, 14:18, rašė:
    na, as i dideli shutterio greiti ziuriu is tos pozicijos, kad leica turi daug LABAI sviesiu objektyvu, kuriuos daug kam noresis pilnai isnaudoti ir sviesoje.

    aisku, nezinom iki kokio ISO nusileidzia sensorius, bet naudoti f/1.0 objektyva su placiai atverta skyle gali buti sunkumu

    bet neturiu range finderio, tai nezinau ju specifikos, patikslinkite jei klystu
  • girmantas
    girmantas 
      2009.09.09, 14:35, rašė:
    šiai leicai: ISO 80
    taigi, imi Cron f2 ar net Lux f1.4 ir iki 2000 shuterio pakanka
    F1.0 specialios paskirties - nakties fotgrafijai
  • Čefyro Katinas
    Čefyro Katinas 
      2009.09.09, 14:53, rašė:
    Na, rangefinderis labiau reportažinis aparatas: greitas – beveik be užrakto lago, mažesnis už veidrodį, tylus, dažnai fokusuojama tiesiog „į zoną“, pagal atstumų skalę. Gatvei geresnio varianto dar nesugalvota. Šviesūs objektyvai irgi – paprastai platesnio kampo, ne tiek fono plovimui (nors bokeh žaidimus leikininkai irgi mėgsta), kiek tam, kad išnaudot turimą silpną šviesą. Close-up portretams su atvira skyle geriau naudot veidrodinį – pirma – ieškiklyje matai, kas darosi, antra – visgi truputį lengviau sufokusuot, jei reikia preciziško tikslumo.
  • girmantas
    girmantas 
      2009.09.09, 15:35, rašė:
    sviesoje ir tamsoje puikiai fokusuojasi, delto man blogai primatanciam, matau fokusavimo privaluma tamsoje, nes tai ne AF, kur galetu nugrybauti ir ieskiklis sviesus tiek, kad viska matau ka fokusuoju. Ypac tinka prie 1f naudoti.
  • Čefyro Katinas
    Čefyro Katinas 
      2009.09.09, 15:49, rašė:
    Na, aš su „ubagų leicom“ kol kas sukuosi, į tikras šiaip su pavydu pasižiūriu kartais :) Tarkim yashicos ieškiklis tyčia truputį tamsintas – dieną pliusas, naktį reik kontrastingesnio orientyro. Fokusavimas tikrai greitesnis visom sąlygom, negu rankinio fokuso veidrodiniu. Vienintelė išlyga, kaip ir sakiau – nematai ryškumo gylio ir ant matinio stiklo visgi truputį paprasčiau, kai laiko daug ir reikia tam tikrą konkretų spuogą surast. Bent man :)
  • girmantas
    girmantas 
      2009.09.09, 15:54, rašė:
    ryskumo gyli reikia jausti, taip kaip menininkui ir nekantriai laukti (jei juostele) arba is karto paziureti ekranelyje Preview. Leicos ieskiklis M3 sviesiausias, Bessu beveik link leicos tiek sviesus.
    Kaina f1.1/50 Voigtalnderio , pats turbut zinai;) nera didele
  • Čefyro Katinas
    Čefyro Katinas 
      2009.09.09, 16:19, rašė:
    Ai... Nėra didelė, nėra maža, su kuom lygint :)O ryškumo gylis nėr tokia didelė problema, kad dėl to visų tolimačio privalumų atsisakyt :) Tiesiog stengiuos objektyvumo įnešt, kai saka :)
  • Gediminas B
    Gediminas B 
      2009.09.10, 16:33, rašė:
    Ei, reik kurt rangefinder'ių grupę.
  • Čefyro Katinas
    Čefyro Katinas 
      2009.09.10, 16:59, rašė:
    Pagalvot galima :) Tik kad dauguma ir taip „stop-kadre“ gyvena :)
  • Staring at the Sun
    Staring at the Sun 
      2009.09.09, 15:24, rašė:
    Atsilieka, bet objektyvas neprastas.
  • eFoto redaktorius    2009.09.09, 13:13, rašė:
    Suniervino. Europinė firma, o pranešimą spaudai atiduoda amerikietišku laiku.
    Lauksim kol amerikonai atsibus.. Apie 16h
  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2009.09.09, 14:00, rašė:
    Tai ten lyg tiesioginė transliacija bus visiems vienu laiku.
  • eFoto redaktorius    2009.09.09, 16:07, rašė:
    optimistai....
    "8:56 – well Leica website is down …"
  • Flash
    Flash 
      2009.09.09, 13:19, rašė:
    Jei atvirai.. tai X1 susižavėjimo man nekelia.. nei kaina, nei dizainu.. geriau jau rinkčiaus olympuso PEN'a su blineliu 17mm, arba panasonico GF1, arba samsungo palaukčiau kol išleis..
  • Diedukas
    Diedukas 
      2009.09.09, 15:36, rašė:
    Nesupratau - tas X1 ne su keičiamais objektyvais? Vien jau dėl tokio nepraktiškumo nebus konkurentas Pen'ams ar Panasonico G serijai. Pastaroji, berods, jau išleido 6 objektyvus.
  • Evolg
    Evolg 
      2009.09.10, 22:02, rašė:
    pamegink pen'u fotkint ant 3200 iso be triuksmo
  • Axas
    Axas 
      2009.09.09, 13:52, rašė:
    Brangi, gera "bižuterija" :)
  • Manvid
    Manvid 
      2009.09.09, 14:02, rašė:
    Tiksliai !
    Pirks tie, kuriems pinigai lengvi, kad pabrėžtų savo sėkmę.
  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2009.09.09, 13:58, rašė:
    Bus tiesiogiai: http://en.leica-camera.com/news/news/1/6744.html
    Mūsų laiku turbūt išeina 16 val.
  • 0144
    0144 
      2009.09.09, 15:53, rašė:
    neveikia linkas, matyt nesitikejo tokio "ziurovu" anpludzio
  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2009.09.09, 15:58, rašė:
    Aha. Manęs irgi neįleidžia. Matyt, perkaito serveris...
  • 0144
    0144 
      2009.09.09, 15:59, rašė:
    pabandyk cia:
    www.webcasts.com/mdlk001/090909b/

    man po truputi kraunasi
    leica webcast  
    0144.  leica webcast


    p.s. jau rodo
  • 6x9
    6x9 
      2009.09.09, 16:34, rašė:
    mes jamam sita leica (M9)...
  • Manvid
    Manvid 
      2009.09.09, 16:48, rašė:
    O gal dar palaukite, kol 6x9cm padarys?
    Pagaliau yra 6x17cm :www.red.com/epic_scarlet/
  • Iris
    Iris 
      2009.09.09, 17:25, rašė:
    Neseniai ziurejau dpreview filmuka, kad Leica zada isitvirtinti rinkoje. Taip reikia suprast, kad bandys gaminti daugeliui prieinamus galinius. Pamates tj, pamaniau kad reiktu tiketis kazko bent iki 12tukst Litu. Na, tiesa sakant, Leica ir toliau islix isskirtinis fotoaparatas su isskirtine kaina, ir zinoma, rinkos galutineje eileje pagal perkamuma.
    P.S. na, nebent prezidentui nusipirkti gal neblogai, bet eiliniai vartotojai, dairydamiesi i mazus fotikus, rinksis Pen bei GF1. Ir sensoriaus dydis cia didelio vaidmens neturi. 090909ispudinga diena, ispudingos ju kainos, bet taip ir nesupranta ko pirkejas nori is tikruju. Tegu dulka vitrinose
  • Diedukas
    Diedukas 
      2009.09.09, 17:38, rašė:
    Į Pen ir G varžybas žada įsijungti taipogi Sony bei Fuji - pasiūla didės.
  • gdc
    gdc 
      2009.09.09, 17:40, rašė:
    Vitrinose tikrai niekas nedulkės. Yra paklausa - yra ir pasiūla :)
  • puodukas.
    puodukas. 
      2009.09.09, 17:56, rašė:
    Jas perka profesionalus gatves fotografai, kolekcionieriai na ir siaip "alia piniga isleist" zmones. Todle paklausa joms yra, bet gal ne tokia didele kaip canonu ar nikonu, bet ju tiek masiskai ir negamina :)
  • Evaldas.
    Evaldas. 
      2009.09.09, 19:08, rašė:
    M9 nerealiai atrodo ir tik pamatęs fotoaparato nuotraukas, supratau, kad perkant tokį fotoaparatą visiškai nesvarbu jo parametrai (na beveik). Jeigu kada nors tapčiau profesionaliu snobu fotografu su daug pinigų, žinoma, rinkčiausi Leica. Na, o paprasti mirtingieji, tokie kaip aš, susimąsto, kad už tiek, kiek kainuoja Leica su objektyvais, galima nusipirkti naują mašiną. Todėl apie Leicą tik slapta pasvajoja :)
  • puodukas.
    puodukas. 
      2009.09.09, 19:27, rašė:
    ^pritariu kaip niekam kitam, Leica - tik grazi svajone :D
  • baltavarna
    baltavarna 
      2009.09.09, 21:51, rašė:
    Jei prabangos prekėms uždės mokestį tai leica tikrai tam saraše bus :)
  • Tomas Vyšniauskas
    Tomas Vyšniauskas 
      2009.09.09, 22:12, rašė:
    paziurejus pavyzdines foto norai praeina. stiklai mieli, bet elektronine dalis veluoja keliais metais....
  • eFoto redaktorius    2009.09.10, 12:11, rašė:
    o kas blogai? Mano nepatyrusiai akiai vaizdeliai normaliai atrodo. Na kaip gali atrodyt vaizdeliai kuriuos padarė neprofai tiesiog spaudinėdami mygtuką.
  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2009.09.10, 12:24, rašė:
    Tikriausiai triukšmų surado su aukštais ISO... Bet ar gi tai svarbu Leicos turėtojui :))
  • Iris
    Iris 
      2009.09.10, 01:03, rašė:
    Noreciau Jusu, specai, paklausti: ka reiskia tas "tolimatinis" ? Tj kaip suprantu is jutiklio dydzio tj jis yra pilno kadro;kiek milimetru objektyva uzdesi tiek ir matysi. Tj cia ne tas pats kas C ar C FF? Kitas klausimas. Kaip matau pas Leica vaizdo ieskiklis fotoaparato sone, tj jis ir mato siek tiek kairiau nei objektyvas ar cia padaryta kazkas "super-duper"? P.S. juk reik zinot uz ka tokia kaina:D ,,,gera masina nupirktum
  • LosT
    LosT 
      2009.09.10, 03:46, rašė:
    Veidrodiniai todėl ir vadinami veidrodiniais nes jie turi veidrodį, t. y. matomas vaizdas kuris eina per objektyvą, o tolimačiai turi atskirą ieškiklį, ten yra nuotraukos rėmelis. Iš objektyvo vaizdas patenka tiesiogiai ant juostos ar matricos, panašiai kaip senesnes juostines muilines.
  • Čefyro Katinas
    Čefyro Katinas 
      2009.09.10, 09:21, rašė:
    Papildysiu LosT šiek tiek – atskirą vaizdo ieškiklį ir muilinės turi, o tolimatiniuose aparatuose per vaizdo ieškiklį matai dar ir tolimačio (prietaisas atstumui iki objekto nustatyt) duodamą vaizdą. Tolimatis sujungtas su objektyvu, todėl galima matyt, kur sufokusuota. Ieškiklis šone, bet kadro rėmelis įtaisytas taip, kad matytum tai, ką reikia. Fokusuojant šitas rėmelis turėtų judėti, kad paralakso netikslumus ištaisyt.
  • gdc
    gdc 
      2009.09.10, 10:19, rašė:
    Jei skaitai angliškai, čia kiek išsamesnės info yra: http://www.camerapedia.org/wiki/Rangefinder_(device)
  • grybų sriuba
    grybų sriuba 
      2009.09.10, 11:48, rašė:
    grazios leikutes...

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti