Pažadai 2018-tiems
2018.01.12  Naujienos:  eFoto.lt  63
 
Gewitter: Laisvės paieškos   Komentarai [1]

Viešas pažadas ir įsipareigojimas - tai rimtas paskatinimas imti ir padaryti ;)

Grupės

7 metus daryta ir iki galo nepadaryta funkcija: interesų grupės.
Reikia žmones skatinti komunikuoti interesų grupėmis. Nes peizažistai nesusikalba su portretistais, akivaizdžiai ;) Bus palengva judama ta linkme.


Statusai

Aukščiausią pasiekimų statusą ir didžiausią balso svorį turės tik „Mėnesio geriausi“, kurie kas savaitę pristatomi pirmame puslapyje. Ne, tai nebus jokia radikali vertinimų ar statusų reforma. Tiesiog nedidelė ir lyg logiška korekcija. Skatins neužmigti ant laurų ;)

12 geriausių

Pokalbiai nepopuliarūs, bet 12 interviu su geriausiais tikrai bus.

Dėmesys naujokams

Šiek tiek daugiau dėmesio bus skiriama eFoto naujokams. Jie kartais lieka nepastebėti.

Komentarai

Ištrintas komentaras bus rodomas taip: „Komentarą ištrynė nuotraukos/temos autorius".

Mobilografija

Neišvengiama: atsiras gerų, dviakių mobilių telefonų katalogas.

Pasidalinti įspūdžiais

Bendruomenė bus skatinama pasidalinti įspūdžiais apie savo fototechniką.

Ne revoliucija o evoliucija.
eFoto redaktorius

Komentarai
  • Rima Prusakova
    Rima Prusakova 
      vertino: Gerai, 2018.01.12, 15:38 rašė:
    Super! Su statusais manau sprendimas bus labai vykęs!
  • dgs
    dgs 
      vertino: Gerai, 2018.01.12, 18:57 rašė:
    Man patiko visi pažadai :-) Ypač dėl naujokų ir mobilografijos ;-)
  • FredeRika
    FredeRika 
      vertino: Gerai, 2018.01.12, 22:42 rašė:
    Grupės įdomu -tikrai reikia patobulinimo
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2018.01.13, 14:13 rašė:
    O kaip čia tos interesų grupės veiks ? Ar reikės save kažkuriai grupei priskirti ? Ir jei priskirsiu portretistams, tai negalėsiu kritikuoti ar visai bendrauti su peizažistais ???
  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2018.01.13, 15:08 rašė:
    Grupių ir dabar yra devynios galybės, bet daugelyje iš jų veiksmas vyksta labai menkai. Veiksmas vyksta daugiausia ten, kas matoma pirmame efoto puslapyje, nes čia susirenka daugiausia žmonių. Jei pokalbis iš pirmo puslapio dingsta, jis netrukus pasibaigia, toliau nebeplėtojamas. Aktyvių žmonių skaičius labai ribotas.
  • eFoto redaktorius    2018.01.13, 16:25 rašė:
    Tiesiog reikia patogesnio teminės nuotraukų peržiūros žanrais ar grupėmis. Na "domiuosi portretais ir einu vertinu tik portretus". Ar grupės nuotraukas.
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2018.01.13, 21:51 rašė:
    Na... nesupratau. Tai ir dabar - domiuosi portretais, tai ir einu į portretų skiltį. Dar nepagaunu kaip čia grupės veiks.
    Ar "domiuosi portretais ir einu vertinu tik portretus" reiškia, kad kitų negalėsiu vertinti ? Turėsiu pasirinktį grupę kuriai priklausau?
  • Artur Politov
    Artur Politov 
      vertino: Gerai, 2018.01.13, 19:01 rašė:
    Kas liečia mobilografija, seniai jau turi buti pirmame puslapyje “langelis”, bei dalintis laiku su juostelininkais ir manipuliacijom.
  • Badas
    Badas 
      vertino: Gerai, 2018.01.13, 19:29 rašė:
    O as atsargiai vertinu mobilografija. Man tai pavirsutiniskumo sinonimas, kas yra nesveikintina fotografijoje. Fastfoodas neisvengiama? Taip. Ar CIA to reikia? Ar tikrai reikia?
  • Artur Politov
    Artur Politov 
      vertino: Gerai, 2018.01.13, 19:48 rašė:
    Nenusikalbek, Badai. Cia tokiu mobilografininku yra, kad sleptis ir juostininkams ir brangiausia technika susipirkusiom asabom. Pasaulinio lygio award’us zmones laimi su iphoncikais. Dar karta primenu tau asmeniskai, kad ir su “deze” fotkinik, svarbiausia rezultatas. Nesigincijam toliau, nekalbam apie kokybes, kiekybes, pikselius, fokus’us. As labiau dziaugiuosi padarytu geru darbu su mobilka, nei su tikrai ne pigia savo technika. IMHO
  • Badas
    Badas 
      vertino: Gerai, 2018.01.13, 20:05 rašė:
    Ar tavo paminetiems mobilografininkams reikia apzvalgu? Manau kad profams nereikia, jie patys galetu jas rasyti. Apzvalgu labiausiai reikia zaliems naujokams, ir labiausiai nenoreciau kad jie dometusi telefonais. Netgi su fotoapratu tie naujokai geriausiu atveju tris metus suda fotkins kol pasieks leveli "svarbiausia rezultatas", o su mobiliaku bus tiesus taikymas i feisbuko leveli.
    Ir dar karta: kalba ne apie profus, o apie zalius agurkelius.
  • Mariusas
    Mariusas 
      vertino: Gerai, 2018.01.14, 01:40 rašė:
    Mobilografijos privalumas - fotoaparatas visada su savimi. Ir to dėka kartais gaunas unikalūs kadrai, kurie kitaip nebūtu gimę. Tai reikia įvertinti, Ir manau teisinga jiem skirti skiltį.
  • Artur Politov
    Artur Politov 
      vertino: Gerai, 2018.01.14, 03:37 rašė:
    Su belekuo galima fotografuot, svarbiausia rezultatas. Didziausias pavyzdys Lietuvos fotografijos dievas Ramunas Danisevicius. Nepaleidzia savo “Huawejaus” is ranku. Ikeliu keleta darbu is efotieciu kurybos.
    www.efoto.lt/user/9536/nuotraukos/tag/124644
    www.efoto.lt/node/1236391
    www.efoto.lt/node/1219050/144198g

  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2018.01.14, 12:53 rašė:
    Kalbant apie rezultatą, reikia patikslinti, kur tas rezultatas bus naudojamas. Jei tik internete pažiūrėjimui mažoje rezoliucijoje, tai gal ir tiks. Bet kokia to vargo liekamoji prasmė ? O jei norėsi pasikabinti ant sienos, tai susikišk tą mobilką į vieną vietą... Arba apvoliok failą visokiais triukšmais, grūdais, padrąskymais... ir bus "mianas".
    p.s. tas pats liečia ir daugelį pinholo fanatų ir eksponuoti nemokančius juostininkus...
  • Artur Politov
    Artur Politov 
      vertino: Gerai, 2018.01.14, 13:54 rašė:
    “Jei patys nesidomime ir tuo nesinaudojame, kodėl gi to neleisti kitiems?” ? Giriu dvasia. Aurimai, nesiparink. Tavo darbai parodai, kad ir su brangiausia technika ir didziausiu skaicium pixseliu bus idomi tik neisrankiam fotografijos masiniui ziurovui. Pasikrapstome giliau. Tu giliau i visa tai pazvelk. Jau Badui rasiau, kad nekalbam, kas liecia mobilkas, ju pixelius, nuotrauku rezoliucijas. O tu vistoek apie tai. Kyla klausimas, apie tai ar tu isvis fotografas, jei kalbi tik apie kokybe ir failo dydi. Nusiramink. Tie mianininkai seniai mus deje i vieta, ju darbai tures isliekamaja verte, o ne musu. Kam kalbet, o kam patyleti reiktu. Visu pirma MG, Badui ir aisku tau. Mokat tik graziai pakalbet, o to fotografijai, jos vertei, galutiniui rezultatui maza.
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2018.01.14, 15:23 rašė:
    Pats tu nesiparink. O dar svarbiau - atpalaiduok savo pernelyg kategoriškus teiginius ir vertinimus. Aš nekalbėjau apie failo dydžio vertę. O kokybė - taip. Visada esu už kokybę. O jei tau fotografija tik emocijų gaudymas ir visai nerūpi techninė pusė, - tai pats tu ne fotografas. Tuomet eik į dramos būrelį - ten emocijų daug rasi. Ir pyškink šimtus kadrų su telefonu, o po to prispausk kontrasto, grūdo, triukšmo.... va ir "mianas".
    Kažkaip palengva labai pasikeitei - pasikėlei. Jei anksčiau "verkdavai" dėl menkiausios kritikos tau, nuolat trindavai nepatikusius komentarus, tai dabar tapai visažinančiu ekspertu.
    ...
    p.s. dėl mobilografijos. Puikus parankus įrankis greitam fiksavimui bet kur, bet kada. Bet neradau nei vieno argumento, kad su juo geriau nei su vidutine foto kamera. Tai, jei nori pažvelgti giliau, tai tikrai neužtenka parodyti keletą sėkmingų kadrų. Nes į kitą svarstyklių lėkštę tikrai rasiu pridėti begalę geresnių, darytų su normaliais fotoaparatais.
  • Artur Politov
    Artur Politov 
      vertino: Gerai, 2018.01.14, 17:20 rašė:
    Man iki fotografo toli, as tik entuziastas. Aurimai, o kada as sakiau, kad mobilka geriau nei focikas?
  • 6x9
    6x9 
      vertino: Gerai, 2018.01.14, 14:32 rašė:
    Aurimas Valevičius rašė:
    p.s. tas pats liečia ir daugelį pinholo fanatų ir eksponuoti nemokančius juostininkus...


    Ir visus skaitmenininkus. Šūdinai kokybei ekskliuzyvo niekas neturi.
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2018.01.14, 15:08 rašė:
    Tas tai tiesa. Norėjau tik pasakyti, kad labai piktnaudžiaujama naudojama technika. Ta prasme, kad jei pinholas - jau vien tai menas, jei juosta - jau vien tai gerai... Jei žmogus moka fotografuoti, tai dar niekas manęs neįtikino, kad su telefonu padarys geresnę nuotrauką nei su foto kamera.
  • 6x9
    6x9 
      vertino: Gerai, 2018.01.14, 15:13 rašė:
    Tiesa.
  • Aion
    Aion 
      vertino: Gerai, 2018.01.14, 16:16 rašė:
    Aurimas Valevičius rašė:
    Jei pinholas - jau vien tai menas, jei juosta - jau vien tai gerai...
    Nesutikčiau. Jei būtų taip, kaip sakot, absoliučiai visi čia juostininkų rodomi darbai būtų prasiskynę kelią į titulinį efoto puslapį, betgi taip nebuvo. Pas mane patį yra gal tik keletas labiau pavykusių pinholų, visi kiti - vertinant savikritiškai - šiaip sau.
  • Artur Politov
    Artur Politov 
      vertino: Gerai, 2018.01.14, 17:22 rašė:
    Karas, panasiai kaip tarp baikeriu ir britvinyku, ir visi teisus :)
  • Artur Politov
    Artur Politov 
      vertino: Gerai, 2018.01.14, 17:44 rašė:
    Aurimai. Ne apie tai eina kalba. Eina kalba, koki rezultata pasieki fotkindamas nesvarbu su kuo. Sunku su tavim gincytis, nes kaip raguotas, uzsispyres. Kaip tave itikint, kad pagrindas fotografijoje ne kokybe, spalvos, nuogos subines, papai ir t.t.
  • _«M.G»_
    _«M.G»_ 
      2018.01.15, 14:42 rašė:
    Jeigu mobilografija kaip kategorija būtų papildomų sąraše, kokia dabar yra klasikinė foto juosta, tai tada ir visokios kitos "alternatyvos" turi teisę egzistuoti, pvz., kompaktines muilines, kurių sensoriai maži, o matmenys irgi ne ką didesni už mobiliųjų. Jau jeigu čia oponentas teigia, kad "nesvarbu, su kuo daryta", tada ir tokios papildomos kategorijos poreikis po klaustuku. Kaip skaitmenos atmaina mobilieji neturi išskirtinių teisių. Mobilka - tik dėžė sensoriui, kaip bet kokia kita skaitmeninį APS-C ar FF ir pan. sensorių turinti "dėžė". Ar asmeninės fotografijos dievų preferencijos daro dėžę išskirtine?
  • eFoto redaktorius    2018.01.15, 03:39 rašė:
    Badas rašė:
    O as atsargiai vertinu mobilografija. Man tai pavirsutiniskumo sinonimas, kas yra nesveikintina fotografijoje. Fastfoodas neisvengiama? Taip. Ar CIA to reikia? Ar tikrai reikia?

    Jau šiais metais 1000€ mobilaus telefono kokybė ir galimybės viršys 500€ fotoaparato kokybę.
    Žinant progreso greitį .... visa mėgėjiška foto technika bus nušluota per 5 metus.
    O šiaip gąsdintis nereikia. Atsiras tik mobilkų katalogas. O kuo fotografuoja žmonės - nelabai rūpi. Svarbu kad rezultatas tenkintų.
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2018.01.15, 10:47 rašė:
    Tai va - sutinku, kad nelabai svarbu kuo fotografuoja, svarbu rezultatas. Juk telefono kamera tai tiesiog skaitmeninis fotoaparatas neturintis jokių išskirtinių savybių prieš tiesiog skaitmeninį fotoaparatą. Tai kodėl jam tas dėmesys ? O ypač jei jau kaip sakot galimybės tobulės. Va jei jau visai su netikusiu telefonu padaryti gerą nuotrauką, tai būtų kažkokia techninė intriga. O jei galimybės vienodos, tai ir rezultatas gali būti vienodas.
    Tuomet kyla klausimas - pagal ką rūšiuojamos temos ? Pagal techniką ar pagal nuotraukos rezultatą.
    Šiaip jau visai gerai skirstyti ir pagal techniką. Bet pagal tokią, kuri turi savo išskirtines savybes. Tarkim, pinholas - aišku. Juosta vs skaitmena - aišku, cianotipija...
    Tai čia palaikau Badą - prisidedu prie mobilkų skeptikų.
  • Artur Politov
    Artur Politov 
      vertino: Gerai, 2018.01.15, 11:54 rašė:
    Skeptikams. Pagrindas “kopustas” ant pečiu, darbai ir nesvarbu su kuo tai daryta
  • Artur Politov
    Artur Politov 
      vertino: Gerai, 2018.01.15, 11:51 rašė:
    Taip, pagrindas rezultatas ir “kopustas” ant peciu, o ne irankis su kurio fotkini
  • skarbonke
    skarbonke 
      vertino: Gerai, 2018.01.15, 12:33 rašė:
    tai kad jau plečiat katalogą kodėl neįtraukus ir pinhole į jį. Kad dedant fotą būtų galima pasirinkti, o objektyvų saraše įtraukti eilutę - be objektyvo, na dėl bendros tvarkos.
  • eFoto redaktorius    2018.01.15, 13:10 rašė:
    Tvarka - bus!
    Atsirado:
    savadarbis
    ----- Pinhole
    na galima ir kitus kokius ne vieno žmogaus naudojamus objektyvus įdėti.
  • skarbonke
    skarbonke 
      vertino: Gerai, 2018.01.15, 15:40 rašė:
    dėl objektyvu:
    monoklis,
    skylutė,
    ......
  • eFoto redaktorius    2018.01.15, 16:05 rašė:
    Monoklis pridėtas
    O kuo skylutė nuo Pinhole skiriasi?
  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2018.01.15, 16:26 rašė:
    Esu kažkada siūlęs – „skylinukas“.
    Galima žaismingai pažiūrėti :)
  • skarbonke
    skarbonke 
      vertino: Gerai, 2018.01.15, 16:29 rašė:
    na pinhole visas aparatas, skylutė tik dalis aparato - tobiš kaip objektyvas fotiko (-: kažkaip taip
  • Girių dvasia
    Girių dvasia 
      vertino: Gerai, 2018.01.14, 09:37 rašė:
    Prioritetai atrodo neblogai. Dėl mobiliografijos pritarčiau Badui. Nors yra ir kita reikalo pusė: jei patys nesidomime ir tuo nesinaudojame, kodėl gi to neleisti kitiems?
  • Badas
    Badas 
      vertino: Gerai, 2018.01.14, 18:34 rašė:
    Mano skeptiska nuomone nereikia suprasti kaip sieki uzdraust naudotis kitiems. Naudokit i sveikata. Tik rezultatus rodykit kur nors kitur (profams netaikau, bet mes ne apie juos). Noreciau kad efoto butu fotogurmanu restoranas, o ne greita kebabine. As tikrai ne pries kebabus, ir pats suvalgau, bet restorane...
  • Girių dvasia
    Girių dvasia 
      vertino: Gerai, 2018.01.14, 19:39 rašė:
    Bijau, kad neišgyvens restoranas, aptarnaudamas tik aristokratus - gurmanus :)
  • Badas
    Badas 
      vertino: Gerai, 2018.01.14, 19:49 rašė:
    O kas jeigu isgyvens?
  • Girių dvasia
    Girių dvasia 
      vertino: Gerai, 2018.01.14, 19:54 rašė:
    Manau, vyriausiasis šefas prieš priimdamas sprendimą paskaičiavo ir patiekalus ir pinigėlius.
  • Badas
    Badas 
      vertino: Gerai, 2018.01.14, 20:18 rašė:
    Buvusius restorano lankytojus irgi suskaiciavo?
  • .Krivis.
    .Krivis. 
      vertino: Gerai, 2018.01.15, 15:08 rašė:
    Kolega, Badai. Kodėl negali eFoto įsivaizduoti, kaip maitinimosi įstaigos - komplekso, su kavinėmis, restoranais, blyninėmis ir kebabinėmis po vienu stogu? Tavo noras maitintis tik restorane į kurį įleidžiami tik baltieji, kvepia šimtmečių senumo rasismu ir verčia manyti jog esi kukluksklanininko mentaliteto. Ar esi įsitikinęs, kad savo darbais tikrai esi ne tas juodaodis, kuris ten nepageidaujamas? Telefonai, savo kompaktiškumu ir universalumu greitai turės kur kas didesnes galimybes fiksuoti išskirtinius savo prasmingu turiniu kadrus, negu gremėzdiškos kameros, su kuriomis likti nepastebėtam ir fiksuoti nesumeluotas emocijas, žmogaus dvasinio pasaulio apraiškas, sielos, jausmų polėkio grožį ir žmogiškosios egzistencijos vertingas akimirkas, įprasminančias fotografijoje besikeičiančio ir nepakartojamo laikmečio ypatumus, kas mano nuomone ir yra vertingiausia fotografijoje, bent jau portreto, meninės dokumentikos ir kituose, su žmogaus egzistencija susijusiuose žanruose. Ne už kalnų telefonai su ne dviem, o trimis ir daugiau šalia vienas kito esančiais miniobjektyvais, turinčiais skirtingas funkcijas, kurių dėka, be nebereikalingų štatyvų fiksuosime nesusiliejančius, judančius objektus visiškoje prietemoje ar mėnulio šviesoje, aukšta raiška ir dideliu detalumu. Tai ir bus ta fantastinė intriga, kurios neįsivaizduoji ir tu, ir Aurimas, ir kiti brangios fototechnikos gurmanai. Įsivaizduokit, kaip tada turėtų atrodyti jūsų kamera su, tarkim, šešiais bajonetais kiekvienam skirtingam objektyvui, kad pasiekti tokio telefono funkcionalumą. Ar galėsi juo laisvai ir kitiems nenutuokiant paparacinti vertingiausias pasauliui akimirkas taip, kaip gali su tokiu išmaniuoju, pusiau nusisukęs nuo objekto, lyg kalbėtum telefonu?
    eFoto privalo neatsilikti ir evoliucionuoti kartu su laikmečiu, o ne grežiotis atgal į riestanosių gurmanų norus ir tokias jų žalingas tinklapiui užgaidas, kaip restoranai, minusai, blokavimai, trynimai, prevencijos ir t.t
    Kas liečia pažadus, tai pasaulio psichologai neseniai atskleidė įdomią tiesą. Davusiojo pažadą pasąmonė priima tai, kaip jau padarytą darbą ir, tarsi koks nutolęs aidas, duoda nesamoningą signalą sąmonei. Todėl mes labai dažnai prarandame ryžtą ir motyvaciją vykdyti pažadus. Kaip auksinė liaudies išmintis byloja:" Pažadėjai - patiešijai, netesėjai - negriešijai". Lengva pažadais pradžiuginti, o jeigu netesėjai - jokia tai nuodėmė.

    Moralas: " Nori kažką padaryti - mažiau žadėk, daugiau daryk". Ir į valdžią rinkime ne tuos, kurie garsiai ir daug žada, o tuos kurie kantriai ir tyliai daug dirba visų gerovei:)
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2018.01.15, 16:01 rašė:
    Žinoma ! Negi dabar universalaus maisto mėgėjui įsiūlysim Black Angus steiką... ? Juk durniai tie, kurie kepa brangią mėsą, kaip ir visiški idiotai gaminantys dideles foto kameras. Ane ? :)
    uni  
  • .Krivis.
    .Krivis. 
      vertino: Gerai, 2018.01.15, 17:09 rašė:
    Nebūk primytyvas, Aurimai, dar pridėk, kad visiškai neprognozuojami idiotai yra tie, kurie metų metus gamino Hablą ir vargo keldami į kosmosą:) Kiekvienas gaminys skiriasi pagal paskirtį. Hablo vertė visai žmonijai neįkainojama. Tavo studijai, kepančiai plakato dydžio šedevrus ištaigiems interjerams irgi reikalinga atitinkama technika. Bet tikriausiai supranti, kad statyti atskiro restorano keliems kaimo kryžkelės pasipūtėliams neapsimoka ir teks valgyti savo steikus kartu su visais, kad visas pasaulis laukia žinių ir proveržio fototechnikoje - matmenų, svorio ir kainos mažėjimo, galimybių, kokybės, paprastumo ir funkcionalaus universalumo didėjimo, ir išmaniųjų katalogas fotografams aktualus.
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2018.01.15, 17:28 rašė:
    Visiškai nesutinku su nelogiškais išvedžiojimais. Jei jau kalbėti apie kainą tai nūnai mobiliakas laisvai viršija 500€. O už tiek gali nusipirkti visai padorų, naudotą fotiką. Tai gi, jei kalbėti apie ištaigingumą, tai jau greičiau snobizmas pirkti brangų telefoną.
    Tai jei čia kalbam apie fotografavimą, tai galiu pasikartoti: susikiškit telefonus ten kur nesueina. O jei reikia pasipuikuoti "mano telefonas gerai fotkina" - postinkit facebook'e.
    p.s. tai nebūk primityvas ir nerašinėk, vienu tekstu peikdamas brangią įrangą, o kitame jau pamiršęs ką rašei, savo teiginius kritikuoji..
  • .Krivis.
    .Krivis. 
      vertino: Gerai, 2018.01.15, 17:35 rašė:
    Ačiū aukščiausiam - ne tau spręsti, ką, kur ir kam postinti, ir kur, kokią informaciją talpinti. O jeigu pabandytum pasinaudoti savo paties pasiūlymais ir susikišti savo gremėzdą, kur nesueina, manau pilnai įsitikintum telefono nekuriais pranašumais:) Nepeikiu gerų daiktų, valgių, restoranų, telefonų ir kamerų. Mėgstu juos. Bet gerbiu ir kitų teisę į pasirinkimą, nereikalaudamas jiems rezervatų, draudimų ir bausmių. Malonu turėti daug gerų daiktų, naudingų savo funkcijomis. Dar maloniau turėti gerą daiktą, savo naudingų funkcijų gausumu, jų kokybe atstojantį daugybę gerų daiktų, mažiau trukdantį ir apkraunantį. Spartėjant technologiniam progresui, išmanieji sugeba išvaduoti mus nuo daugybės bereikalingais tapusių daiktų, pakankamai kokybiškai atlikdami jų atskiras funkcijas. Todėl tik durniui nesuprantama, kad smarkiai progresuojanti išmaniųjų telefonų vaizdų fiksavimo funkcija turi teisę turėti savo skiltį mūsų fototinklapyje, kaip ir visame pasaulyje.
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2018.01.15, 17:37 rašė:
    Dabar jau supratau kodėl tamstai taip patinka telefonas...
  • .Krivis.
    .Krivis. 
      vertino: Gerai, 2018.01.15, 17:54 rašė:
    Seniai supratau iš tamstos darbų, kodėl tamstos pasaulio vertybių supratimas nepakyla aukščiau sėdmenų:)
  • Artur Politov
    Artur Politov 
      vertino: Gerai, 2018.01.16, 09:13 rašė:
    nesuprantu ir niekada gyvenime nesuprasiu Aurimo kalbu apie nuotraukos kokybe. Atrodo ne snarglys, metuose, o solidaus gilesnio mastymo apie fotogtafija jokio. Kokybe, kokybe, o nuotraukos verte nulis arba “isiziojusiems”...Patiko vieno maestro pamastymai, cituoju: “Buvo laikas, kai ir aš poemas rašydavau efote, bet po to supratau, kad kaip ir matyti neišmokysi, taip ir žmogaus nepriversi mąstyti kitaip, nei jis mąsto (gal aplamai nemąsto). Kita vertus visi tokie pašnekesiai yra savotiškas ringas, o kas ringe nori būti nukautas - niekas. Todėl ir bukagalvis, net ir nusišnekėdamas toliau nusišneka, nes priešingu atveju gaus nakautą, o efote pats žinai, tas kuris jau šalia nokauto ribos paskutiniam komentare rašo - ir Šaras su Mantu ir Maryte taip darytų, o ne taip kaip tu darai ir tuoj pat iš efoto krūmų išlenda Šaras, Mantas ir Marytė su snargliais nutysusiais iki kelių ir prasideda ... “ Nuo fotografijos “nueina” iki restoranu, kebabu ir sardeliu
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2018.01.16, 11:36 rašė:
    Deja, kaip dažnai būna, bukagalvis neina paklausti to, ko nesupranta, o vietoj to, demonstruodamas savo neišmanymą, puola piktai neigti jam nesuprantamus teiginius.
    Jau daug kartų demonstruoji nusistatymą prieš kokybę, bet nei karto neapibūdinai nei kas yra ta "kokybė", nei kas išvis yra gera fotografija. Visa tavo retorika pilna piktų būdvardžių ir užgauliojimų, bet dar niekur nesi konkrečiai apibūdinęs nei kas gerai, nei kas blogai.
    Kol kas tenka skaityti vien terminus "kaimas kryžkelėje" ir vaikiškus užgauliojimus.
    Kai kalba krypsta apie fotografijos KOKYBĘ, - tu suvoki tik pikselių skaičių. Ar kada sakiau, kad būtina daug pikselių ?
    ...
    Vien techninė kokybė turi daug faktorių. Pasiskaityk: www.imatest.com/solutions/iqfactors/ . Turbūt sakysi, kad visi idiotai, kurie siekia kokybiškų nuotraukų... National Geography fotografai tai išvis daunų būrelis ? Kam to reikia, jei galima su 200mm drebančia ranka iš tolo pyškinti serijomis portretus, o po to, radus gerą emociją, prizūminti, iškirpti ir apiberti grūdu ir tiukšmais ir taip užmaskavus visą broką, pateikti mažoje rezoliucijoje internete. To pakanka ?
    ...
    Yra visiškai bukagalviška galvoti, kad kokybės sąvoka yra priešpastatoma meniniams reikalavimams. Mene, plačiąja prasme, KOKYBĖ apibūdinama daug daugiau sąvokų ir niuansų nei pati techninė kokybė. Čia jau būtų smarkiai per ilga diskusija tai aiškinti.
    ...
    Tai, jei kaip sakai "nesuprasi", pasistenk bent suvokti, kad nuotraukoje kokybė nėra vien tik emocijos pagavimas. Tai daug platesnė sąvoka.
  • Artur Politov
    Artur Politov 
      vertino: Gerai, 2018.01.16, 13:00 rašė:
    Ar tu girtas, Aurimai, ar tu sindromu prasirges? Nu prie ko cia National geografik? Nu rimtai tau kazkas negerai. Ar mes fotkinam paukstukus, liutukus, gaidukus? Naxer, daugiau nerasinek. Uzknisai.

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti