Profesionalams reikia viso kadro
2018.08.29  Naujienos:  Canon  23
 
Beards And Gear video kadras: https://www.youtube.com/watch?v=L_tU-sl-7G0  
Prasidėjo! Už savaitės Canon pristatys savo pirmą Pro sisteminį su viso kadro jutikliu (46mm). Objektyvų jungtis bus nauja, aišku.
O Nikon atsiprašė, kad  Nikon Z išankstiniai užsakymai viršijo lūkesčius ir fotoaparatų pristatymas užtruks ilgiau.
Kurį laiką atrodė, jog mažesnį APS-C (28mm) jutiklį turintys FujiFilm ir Canon sisteminiai fotoaparatai gali sudominti profesionalūs ir konkuruoti su veidrodiniais. Kai kuriuos sudomino, bet daugumai nepakako fono išplovimo (bokeh) tokių fotoaparatų nuotraukose. Reikia viso kadro sisteminio.

Kai prie Sony ir Nikon viso kadro sisteminių prisijungs Canon, atrodo, viskas pasikeis.
Pirkėjų akyse veidrodiniais atrodys kaip senienos. Juk šiuolaikinis jaunimas toks imlus naujienoms, progresui... Ne veltui CaNikon taip ilgai vengė žengti šį žingsnį. Juk reikės ne tik kelis fotoaparatus sukurti, bet ir dešimtis naujų objektyvų. Ar atsipirks, kai fotoaparatų pardavimai krenta..?
Galima pasakyt tik viena: objektyvų kainos nemažės.


Komentarai
Turinys
  • Juris
    Juris 
      2018.08.30, 11:13, vertino: Gerai, , rašė:
    Patiko komentaras (anekdotas?):
     
    "Consider the following things we do not know about the new FF mirrorless from Canon:
         [ahem]
    Q: Anything about it at all ?
         [silence]
    A: That is all.
         [bow] "
     
    :D  :D  :D
  • Vilmantas
    Vilmantas 
      2018.08.30, 15:41, rašė:
    O galėtų Canon paimt ir padaryti kitaip. Nors kokį kartą. Pristatyti sisteminį su EF jungtimi ir per prievartą nemažinti aparato dimensijų. Nei objektyvų truktų, nei adapterių reiktų ir rimtesnis kontingentas būtų patenkintas. Na, geekai visada bus nepatenkinti, bet jie ir šiaip nefotografuoja. Ir taip, paliekant EF jungtį prarandamas puikus pelnas kuriant senus-naujus objektyvus ir juos įkainuojant dvigubai ar trigubai.
  • Badas
    Badas 
      2018.08.30, 16:13, rašė:
    O koks tikslas gaminti sistemini, jeigu nei body, nei objektyvai nesikeicia?
  • Vilmantas
    Vilmantas 
      2018.08.30, 16:28, rašė:
    Tokiu atveju galima gauti produktą, turintį sisteminio aparato privalumus*, bet nepraradusį DSLR ergonomikos ir objektyvų pasirinkimo.
    *Išskyrus optikos ir aparatų dydžius. Bet čia diskusinis klausimas.
  • Badas
    Badas 
      2018.08.30, 17:39, rašė:
    O tai kokie dar lieka sisteminio privalumai? EVF? Galbut, nors diskutuotina. Kas dar?
  • eFoto redaktorius    2018.08.30, 19:36, rašė:
    Veidų, kompozicijos atpažinimas. Judesio prognozavimas. Didesnis vystymo potencialas.
    Ir greitašaudystė.
    Ir šiaip... šiuolaikinam fotoaparatui veidrodinis nebūtinas. Aš jausčiuosi kvailai pirkdamas daiktą kuriame dalis mazgų tiesiog nereikalingi.
  • Gudiska
    Gudiska 
    nesiseka
      2018.08.30, 21:30, rašė:
    ro. rašė:
    Veidų, kompozicijos atpažinimas. Judesio prognozavimas. Didesnis vystymo potencialas.
    Ir greitašaudystė.
    Ir šiaip... šiuolaikinam fotoaparatui veidrodinis nebūtinas. Aš jausčiuosi kvailai pirkdamas daiktą kuriame dalis mazgų tiesiog nereikalingi.

    o kaip jautiesi pirkdamas dyzelini automobili?
  • eFoto redaktorius    2018.08.30, 23:59, rašė:
    Palyginimas nevykęs. Jame visi mazgai būtini.
    Kai kurie lietuviai mano kad jame nereikalingas katalizatorius bet aš nesutinku ;)
  • Gudiska
    Gudiska 
    nesiseka
      2018.08.31, 08:23, rašė:
    bet kam pirkt pasenusi dyzeli, kai automobiliai elektra varomi?
  • eFoto redaktorius    2018.08.31, 12:00, rašė:
    Palyginimas nekorektiškas
    Iš veidrodinio gali išmesti veidrodį, ieškiklį - jis veiks.
    O elektrinis - tai jau kita automobilių klasė. Net kėbulas/rėmas jiems daromas kitoks.
  • Badas
    Badas 
      2018.08.31, 11:35, rašė:
    Veidrodis yra butinas jei fotografas nori OVF ir PDAF. Sutinku jog megejams tai nebutina. O profesionalai tegul patys pasako kas jiems butina :)
    Siaip nesu pries sisteminius. Esu pries didelius sisteminius.
  • SAMas
    SAMas 
      2018.09.02, 18:02, rašė:
    OVF tai kai kitos alternatyvos nebuvo, mes buvom prie to pripratinti. Po sisteminiu viskas apsisuko, dabar OVF jau nebereikalingas, daug patogiau ir idomiau fotografuoti per ekraneli. Na dideli siteminiai reikalingi tik pro sektoriui kad butu kuo patogiau ranka paimti.
  • Vilmantas
    Vilmantas 
      2018.08.31, 00:49, rašė:
    Aš tave, Badai, truputį pažįstu, tad žinau, jog esi išsiaiškinęs visus sisteminių niuansus. Jei tau beveidrodinė technologija neturi teorinių ir/ar praktinių privalumų, tai ir mano numanomi privalumai nepakeis tavo nuomonės. Tai, ką parašiau aukščiau - pamąstymai. Taip vis vien nenutiks ir gal tikrai rezultatas gautųsi niekam neįdomi, finansiškai nuostolinga technologinė nesąmonė. Vis dėlto, matau dvi technologijas, kurių niekas nemėgina sujungti. Kad ir Nikon: prifilmavo visokių teaser'ių, o pamatėm Sony Z6 ir Z7 su trim objektyvais už liguistus pinigus ir opiumą liaudžiai - adapterį. C ir N daug metų kopijavo vienas kitą, kurdami labai panašius produktus. Dabar matysim, kaip C ir N kopijuoja Sony. C ir N didžiulis lobis - optika. Taip, optika fiziškai didelė. Bet kaip matom, tik vienas-kitas FF sisteminiams skirtas objektyvas yra mažesnis už DSLR atitikmenis. Tad ir kyla pamąstymai, gal ir visai įdomus variantas sisteminė technologija DSLR kūne.
  • Badas
    Badas 
      2018.08.31, 09:01, rašė:
    Fiziskai didele optika bus pasiekiama per adapterius. Tai racionalu. O fiziskai mazesniam bodziui bus kuriami fiziskai mazesni objektyvai. Jeigu bodis nemazesnis, tuomet... pakelk veidrodi ir jau dabar turi "sistemini" :D
  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2018.08.31, 22:35, rašė:
    Būtent. Canonas su dual pixel technologija jau dabar savo veidrodiniuose turi sisteminio savybių – galima normaliai fotografuoti žiūrint į ekranėlį. Tik senieji objektyvai nelabai tinka filmavimui, nes ultragarsiniai varikliukai staigiai triukšmingai stabdo, tačiau sklandūs tylūs naujieji STM tiks ir sisteminiams.
    Nikonui dar reikės pasitempti:


  • Rinat Tarzumanov
    Rinat Tarzumanov 
      2018.08.30, 23:09, rašė:
    tai idetu adapteri į komplekta ir vargo nera :)
  • Axas
    Axas 
      2018.08.30, 18:27, rašė:
    Smagu :)
  • Bertas
    Bertas 
      2018.08.31, 15:55, rašė:
    Bandau spėti Canon bus tarp Sony ir Nikon. Labai tikiuosi, kad Canon pristatys ir savo adapterį, kaip tai padarė Nikon'as. Keleta metų Sonis tikrai dar karaliaus galime būti ramūs :D Tokį įdarbį pasivyti per vieną fotoaparatų kartą kažin ar įmanoma.
  • Aidas.G
    Aidas.G 
      2018.09.01, 19:35, rašė:
    Dar vienas būdas kvailinti pamišėlius fotografus įsigyti nauja brangų ir gyvenime niekam tikusį po pusmečio, nes tada bus kitas dar pilnesnis kadras. Tai ar verta ?
  • Aidas.G
    Aidas.G 
      2018.09.02, 08:59, rašė:
    O kiek minusų. Taip ir toliau "pro" fotografai
  • SAMas
    SAMas 
      2018.09.02, 17:56, rašė:
    Na va visi jau turi sisteminius tik Canon beliko ispereti. Na ka dar kokie 3 meteliai praeis kol Nikon ir Canon sulipdys normalu sistemini su objektyvu parku. O iki siol galima drasiai naudoti Sony ar koki Fuji.

  • bronislovas
    bronislovas 
      2018.09.03, 21:32, rašė:
    Hm gandas sklinda, kad ir Panasonic paleis savi FF. Tuoj bus kaip kazkada su kompiuteriais, kad keli metai naujas cpu socket, kuris nelabai palaike anstesnius....
  • EdB
    EdB 
      2018.09.05, 13:14, rašė:

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti
 Konkursas „Kepurė žmogų puošia“
Žmonės su galvos apdangalais: nuo praktiškų šalmų iki prabangių skrybėlių .. Konkursas vyks iki balandžio 19 dienos.
Tai 2 savaičių konkursas: visos nuotraukos.

Grupė Fotokonkursai rekomenduoja

Nugalėtojus renka grupės Fotokonkursai nariai turintys aukštesnį statusą. O išrinkti konkurso temą galite čia.