Sisteminių naujienos
2019.02.14  Naujienos:  sisteminiai fotoaparatai  49
 
Canon EOS PR  

Jie kaip susitarę...
Vieną dieną Canon, Nikon, Fujifilm pažėrė daugybę naujienų.
Štai naujas sisteminis Canon EOS RP yra pastebimai mažesnis už 6D mark ii.





Canon EOS  RP

Canon pristatė pigesnę savo sisteminio versiją Canon EOS  RP. Fotoaparatas kainuos apie 1300€
Palyginimas: www.efoto.lt/fotoaparatai/search?cameras=*canon_eos_rp+*cano...
Canon EOS RP Aprašymas
Jutiklio dydis?  43 mm. (Full frame)
Vaizdo taškai? 
26 mpix
LCD ekranas? 
8.1 cm, sukiojamas
Foto2
Canon EOS RP
Jautrumas?  100-40000 (102400) ISO
Foto3
Canon EOS RP
Kaina?  1430*    Palyginti ⯈





Nauji Canon RF objektyvai

Canon pristatė tikrai kompaktišką šviesų RF  teleobjektyvą  RF 70-200mm F2.8 L IS USM.
+ kiti šviesūs ir brangūs objektyvai: www.dpreview.com/news/6734172114/canon-developing-six-new-rf...

RF 70-200mm F2.8 L IS USM  
24-70mm F2.8 L IS USM  

Štai pažadai lentelėje 
Canon pažadai  
Canon pažadai





Nikon Z 24-70mm F2.8 S

Naujas „standartinis“ zoom objektyvas sisteminiams Nikon fotoaparatams kainuos 2300€
Plačiau: www.thephoblographer.com/2019/02/13/the-nikon-z-24-70mm-f2-8.../

Nikon Z 24-70mm F2.8 S  
Nikon Z 24-70mm F2.8 S


Nikon žadami objektyvai:

Nikon pažadai  
Nikon pažadai





Fujifilm X-T30

Tai X-T20 atnaujinimas. Keletas naujienų paimta iš X-T3: pagerintas filmavimas, atsirado USB 3.1.
FujiFilm X-Tx0 klasės fotoaparatai priskirtini aukštesnei mėgėjiškai klasei: jie turi geras galimybes bet mažesnį jutiklį nei aukščiau minėti Canon Ir Nikon.
Plačiau: www.fujifilm.eu/lt/produktai/skaitmeniniai-fotoaparatai/mode...
Apžvalga: www.thephoblographer.com/2019/02/14/first-impressions-fujifi.../

Palyginimas: www.efoto.lt/fotoaparatai/search?cameras=*fujifilm_x-t30+*fu...
Fujifilm X-T30 Aprašymas
Jutiklio dydis?  28 mm. (APS-C)
Vaizdo taškai? 
26 mpix
LCD ekranas? 
8.1 cm, sukiojamas
Foto2
Fujifilm X-T30
Jautrumas?  80-12800 (51200) ISO
Foto3
Fujifilm X-T30
Kaina?  990*    Palyginti ⯈





FUJINON XF 16mmF2.8 R WR Lens

Naujas objektyvas skirtas Fujifilm sisteminiams fotoaparatams. Kainuos 400€
Įspūdžiai:www.thephoblographer.com/2019/02/14/first-impressions-fujifi.../

FUJINON XF 16mmF2.8 R WR Lens  
FUJINON XF 16mmF2.8 R WR Lens


Komentarai
Turinys
  • Juris
    Juris 
      2019.02.15, 02:44, vertino: Gerai, , rašė:
    Canon strategija paprasta - žmonės pirks "bile ką" ant ko galima uždėti Canon objektyvus ... :D
  • gsass
    gsass 
      2019.02.15, 09:44, vertino: Gerai, , rašė:
    Kodėl, manau tai protingas Canon ėjimas. Sukūrė pigiausią, naujausią, lengviausią pilno kadro sisteminį fotoaparatą rinkoje. Taip yra A7markII, bet jis jau senesnis, o kao pasirodė kainavo apie 2000 Eur. RP modelis skirtas mėgėjams arba tiems kas nori kompaktiško sisteminio už patrauklią kainą, ypač Canon naudotojams, kurie gal jau turi rimtesnius body ir daug Canon objektyvų.
  • Juris
    Juris 
      2019.02.15, 13:10, vertino: Gerai, , rašė:
    ... tai taip - Canon strategija labai racionali - tuo metu kai kiti gamintojai "spaudžia vašką", Canon gali sau leisti pasirūpinti fotoaparatų gamybos kaštų mažinimu ir jiems visiškai nėra tikslo kurti "geriausio fotoaparato" - pilnai uzteks ir "pakankamai gero" kad užtikrinti užplanuotą pardavimų lygį šiais rinkos susitraukimo laikais - viskas teisingai - tai tik biznis ir nieko asmeniško ... :)
    Su objektyvais taip atsipalaiduoti nepatartina - todėl tam skiriama nemažai dėmesio (čia ir marža didesnė ... :)
    gsass rašė:
    ... Sukūrė pigiausią, naujausią, ... rinkoje....
    *- su nenaujausia 6DII matrica iš sandėlio ... :)
  • _«M.G»_
    _«M.G»_ 
      2019.02.15, 13:14, rašė:
    įdomu, kaip realiai fokusuos senesnieji objektyvai, kurių FFD 44 mm (skirti DSLR). Mat mirrorless aparatų matricos turi kitokiu kampu pakreiptus mikrolęšius, skirtus fokusavimo sistemai (dėl mažesnio atstumo nuo galinio lęšio iki matricos)
  • Nerro
    Nerro 
      2019.02.17, 14:38, rašė:
    Nieko protingo as cia nematau...ir manau kad Canon ateityje gali istikti Kodak ar polaroid likimas. Kaina didesne nei siuo metu Sony a7II, taip jis senesnis bet turi IBIS, geresni sensoriu, ir geresnius video sugebejimus...ir kalba eina apie 2014m modeli...Jei RP butu isleistas pries 5 metus suprasciau bet dabar...Na lauksim kito modelio nes ziurint I kuriamus objektyvus turetu buti ir geresnis modelis.
  • gsass
    gsass 
      2019.02.17, 16:17, vertino: Gerai, , rašė:
    o jei Canonistas nenori pirkti Sony, kas jam belieka pigaus iš sisteminių - RP.
  • andrius.s
    andrius.s 
      2019.02.17, 17:44, rašė:
    būtų teisinga manyti, kad sisteminių ginklavimosi varžybose laimės tik tie, kas rinkai pateiks sisteminius gerus, o veidrodiniai išnyks su visais senaisiais objektyvais ?
  • Serbentynas
    Serbentynas 
      2019.02.17, 21:59, rašė:
    Sisteminių ginklavimosi varžybas laimės tas, kas pasiūlys gerus objektyvus. Iš esmės jau laimėjo Canon ir galbūt, šiek tiek Nikon, bet pastarasis dar miega, sunkiai juda į priekį..

    Sony pralošė, arba artimiausiu metu praloš, dėl savo mount netobulumo, kuris stipriai riboja juos objektyvų kūrybos procese.

    Canon tik pradėjo pristatinėt naujos klasės objektyvus, Sony tyli jau keli metai ir nesudrebina rinkos niekuo įspūdingu šioje vietoje, nors jau ir turi nemažai objektyvų, anie brangūs ir niekuo išskirtiniai lyginant su kitom sistemom. Canon kaip dominavo rinką su 1,2f objektyvais turinčiais AF, taip ir toliau nežada sustot ir ją dominuoja, įdomu kodėl joks kitas gamintojas nepristatė alternatyvų. Na, o visi tie parsidavę "influenceriai" šitą faktą tyliai nuryja ir apsimeta, kad 1,4f jiems užtenka, arba šviesių rankinio fokusavimo objektyvų , su kuriais dirbt be AF iš tikrųjų yra sudėtinga ir neefektyvu..

    Dar toks įdomus pastebėjimas. Tiek Nikon tiek Canon sukūrė savo sistemas su flange distance vos 2mm skirtumo lyginant su Sony, taip pat ženkliai platenio diametro. Tai reiškia, kad nebebus galimybių skirtingų sistemų objektyvų naudot ant Sony ir atvirkščiai, Sony objektyvų naudot ant Ca/Nikon sistemų. Manau, šis žingsnis buvo apgalvotas siekiant sistemų išskirtinumą reklamuot per objektyvus, 70-200mm pirmas žingsnis link to, taip pat ir 15-35mm bei 1,2f fixai.
  • andrius.s
    andrius.s 
      2019.02.18, 01:57, rašė:
    Sutinkų dėl visų influencerių, daug galima ten prisiklausyt visko :)

    O kaip vertint naudojimą visų f1,2 ir kitų neprastų Canon
    veidrodiniams fotoaparatams skirtų objektyvų su adapteriu ant canon sisteminių?

    Taip pat nu neturi tas sonis tiek objektyvų, tačiau galima būtų teigti, kad ant sony nelabai veikia canon objektyvai su adapteriais ? kalbant dėl fokuso. kalbu apie veidrodiniams skirtus
  • Serbentynas
    Serbentynas 
      2019.02.18, 17:46, rašė:
    Kiek teko naudoti, tai prasčiau veikia su adapteriais. Tiesa canon EF ir canon RF tikriausiai kita istorija, kol kas dar neteko matyt neigiamos informacijos apie tą adapterį, panašu, kad canon sukūrė rimtą produktą
  • andrius.s
    andrius.s 
      2019.02.18, 22:13, rašė:
    bet jei renkantis kas geriau? veidrodinis su savo objektyvais? ar sisteminis canon, kad ir eos R, bet su adapteriu ir su veidrodinio objektyvais?
  • Serbentynas
    Serbentynas 
      2019.02.18, 22:18, rašė:
    Na sportui manau tam pritaikytas veidrodinis būtų geriau. Kit kam jau sunku pasakyt, manau, kad skirtumai nebūtų itin dideli. Kiek žiūriu apžvalgų, panašu, kad veidrodinio canon objektyvai veikia taip pat gerai ant R modelių. Canon gerai padirbėjo kurdami tą adapterį. Tai visgi vienintelis "native" gamintojo adapteris. Sony atveju tik third party gamintojai siūlo adapterius, dėl to ir kyla daugiausiai problemų, suderinamumo problemų.
    Perėjau iš Canon veidrodinio į Sony sisteminį, bet dabar matau, kad ateityje teks tikriausiai pereiti prie Canon. Nors kol kas dar toli tas žingsnis. Man kaip ne profesionalui sony per akis, bet įdomu kokių naujų objektyvų Canon pasiūlys ir kaip ateityje kis jų kainos.
  • andrius.s
    andrius.s 
      2019.02.18, 23:18, rašė:
    Kalbu apie studijinę ir portretinę fotografiją. Įdomu kur fokusas geresnis būtų...? Nes jei neketini pirkti naujų objektyvų, gal dar ir su veidrodiniu pagyvent galima...
  • Serbentynas
    Serbentynas 
      2019.02.19, 17:23, rašė:
    Žinoma, kad galima. O studijoje AF, manau pakankamas praktiškai visų fotoaparatų.
  • andrius.s
    andrius.s 
      2019.02.19, 22:21, rašė:
    ne tik studija, bet esmė, kad ne sportas, o tikslus portretas atviromis diafragmomis.
    gal perfrazuosiu klausimą: ar verta pirkti sisteminį ir ant jo naudoti objektyvus su adapteriu labiau nei paprastą veidrodinį su tais pačiais objektyvais?
  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2019.02.19, 22:32, vertino: Gerai, , rašė:
    andrius.s rašė:
    gal perfrazuosiu klausimą: ar verta pirkti sisteminį ir ant jo naudoti objektyvus su adapteriu labiau nei paprastą veidrodinį su tais pačiais objektyvais?
    Objektyvus tikslingiausia naudoti su tuo aparatu, kuriam jie skirti. Jei einate į sisteminius, reikia galvoti ir apie optikos atnaujinimą. Adapteriai yra labiau pereinamajam laikotarpiui (ir psichologiniam prisitaikymui), o ilgainiui vis tiek norėsis specialiai pritaikytos optikos.
  • andrius.s
    andrius.s 
      2019.02.20, 12:28, rašė:
    Na taip, ilgainiui pereis visi turbūt prie sisteminių. Tačiau tas pereinamasis laikotarpis gali ir užtrukti. Nes nu tarkim sugalvoji Canon full frame pereiti ir pasirinkimas: 6dII, 5d iv arba kažkas iš sisteminių naujų, tačiau optikos dar neturėsi ir tikėtina vis tiek dar senuosius objektyvus naudosi... Tai ir klausimas kas logiškiau EOS RP ar senas 5d iv palyginti už nemažą kainą ar 6dII, kuris beveik tas pats kaip RP
  • Serbentynas
    Serbentynas 
      2019.02.20, 18:50, rašė:
    Čia vat ir yra Canon strategijos esmė, jie pristatė adapterį, kuris leis vartotojams neskubėt su tuo perėjimu.
    Manau su tokiais tempais veidrodiniai taps atgyvena, po kokių ~10 metų, bet net ir tada jie vis dar turės pakankamai gerą vaizdo kokybę, tik tiek, kad neturės naujų inovatyvių funkcijų.
  • andrius.s
    andrius.s 
      2019.02.20, 19:41, rašė:
    tik va klausimas kaip bus plėtojama veidrodinių linija...
  • Serbentynas
    Serbentynas 
      2019.02.20, 20:03, rašė:
    Manau bus kažkiek mažinami atnaujinimai. Nors Canon skelbė, kad toliau vystys veidrodinių liniją, manau jie stebės pardavimus ir lauks momento kai jų sisteminiai įgys kažkokią ženklią persvarą lyginant su veidrodiniais. Įsivaizduoju, kad rimti jų klientai yra ta bazė į kurią jie orientuojas ir pagal jų įpročius toliau vystys savo įrangą. Čia mes tai tik trupiniai, nuperkam vieną fotoaparatą per 5 metus ir tai dažniausiai dėvėtą, bet sporto industrija perka naujus ir rimtais kiekiais. Pvz petapixel.com/2016/08/03/canons-crazy-dslr-stockpile-rio-oly.../
  • Serbentynas
    Serbentynas 
      2019.02.19, 23:17, rašė:
    Na Canon RF sistema ir Canon RF adapteris panašu, kad veikia be didesnių problemų. Kaip yra su kitų gamintojų
    objektyvais ir adapteriais sunku pasakyt. Kiek pačiam teko naudot Sony A7II su sigma MC11 adapteriu, kuris ne toks ir pigus, tai objektyvai skirti canon sistemai su šiuo adapteriu naudojami ant Sony sistemos tikrai veikė prasčiau. Fokusas veikia tik AF-s režime,nėra fokuso sekimo ir t.t. Na iš tikrųjų dabar jau tų adapterių ir sisteminių fotoaparatų išleista gyvas velnias, todėl tikriausiai su kiekvienu modeliu gali būt individualus veikimas.
    Na kas liečia Canon, jų vienas iš pagrindinių arkliukų būtent RF adapteriai, kurių yra viso netgi 3 rūšys. Adapteris skirtas peizažo fotografams su įsukamų filtrų vieta, adapteris su papildomu control ring kurį galima susiprogramuot ir paprastas adapteris be jokių įmantrybių. Jie buvo skurti paties gamintojo, tam kad optiką skietą veidrodiniams būtų galima panaudot su naujais sisteminiais. Šitoje vietoje, manau jie padarė viską, kad objektyvai su adapteriu veiktų 100proc. taip kaip ir su veidrodiniais fotoaparatais.
    Na pvz, yra ir daugiau pavyzdžių.

  • Linasch
    Linasch 
      2019.02.15, 22:57, rašė:
    Turiu 6D MKII ir dabar nesuprantu kam šitą briedą pirkti. Pirkti, kad dėt adapterį ir EF objektyvus? Nes nauji R modeliams kainuoja tikrai brangiai. Su ta technika dabar pasidarė kažkokios lanktynės, kažin ar spėja maniakai pirkti viską :D
  • andrius.s
    andrius.s 
      2019.02.17, 18:43, rašė:
    Pirkti, todėl kad mirrorless... O 6d II kaina turėtų kristi dabar
  • Serbentynas
    Serbentynas 
      2019.02.17, 22:05, rašė:
    Dėl optikos, kuri ant mirrorless bus kur kas geresnės klasės.
  • Linasch
    Linasch 
      2019.02.18, 09:05, rašė:
    Taip, bet imti R objektyvus kaip pvz 27-80 už 3.3k ir 50 už 2.5k yra kosmosas. Nežinau, ar klietas matys skirtumą tarp 24-70 II ir 50 1.2. Na, bet jei kažkam patinka leisti pinigus vėjams, tai yra jų pasirinkimas :)
  • andrius.s
    andrius.s 
      2019.02.18, 12:28, rašė:
    Kosminė kaina yra dabar, laikui bėgant nebus kosminė. Tikrai sutinku skaudu būtų visą sistemą pasikeist naujais objektyvais. Bet ilgainiui viskas... Ko reiktų tikėtis, kad EOS-R adapteris gerai veiktų su senaisiais objektyvais ir mirrorless fotoaparatais ir toliau kas nori galėtų naudoti senuosius.
  • _«M.G»_
    _«M.G»_ 
      2019.02.15, 13:12, rašė:
    mažesnis body, bet objektyvai palieka įspūdį dydžiu. 85/1.2 - 19 elementų 13-oje grupių :) Apšoko net Sigma Art :)
    daug patrauklesnis 70-200 kompaktiškasis variantas.
  • Juris
    Juris 
      2019.02.15, 13:46, vertino: Gerai, , rašė:
    ... Sigmos 85 f/1.2 Art būtų dar didesnis ... :)
    ... o šis 70-200 f/2.8 tai tikrai patrauklus, net "seilės tysta" ... :P
    ..."kūnelių" mažinime nematau didelės prasmės jeigu jiems negalima padaryti mažų objektyvų - tas taikytina visiems FF sisteminių gamintojams ...
  • Linasch
    Linasch 
      2019.02.15, 23:00, rašė:
    Mano nuomonė tokia pati, mažas fotoaparatas, bet tada ranka per didelė užsidės gripas ir didelis stiklas. Velniam, man ant Fuji puikiai sueina 23 ir 35 mm f2 mažiukai stiklai :)
  • zaltysz
    zaltysz 
      2019.02.15, 13:23, rašė:
    Sveikintina, kad ant RP netikros pentaprizmės kuprą sumažino.
  • Juris
    Juris 
      2019.02.15, 13:41, vertino: Gerai, , rašė:
    ... o ta kupra realiai kažkam kliudo ? :O
  • Serbentynas
    Serbentynas 
      2019.02.17, 21:50, rašė:
    Manau šitas modelis gerokai sudrebins Sony dominavimą. FF už 1300e, nepaisant šios mažos kainos, dėžutėje rasite ir EF>RF adapterį, kas yra labai didelis privalumas visiems kurie juda iš DSLR į sisteminių segmentą. Taipogi tai ir didelė paskata visiems tiems kurie šiandien turi APSC body su tarkime 50mm 1,8f objektyvais, kurie itin populiarūs tarp Crop naudotojų. FF jiems galima sakyti ranka pasiekiamas, nes 50mm 1,8f ar 40mm 2,8f kainuoja centus, o adapteris jau yra prie RP modelio.  

    Labai rimtas ir gerai apgalvotas Canon žingsnis. Tuo labiau, kad rinką jie užpildo ir naujais objektyvais. 70-200mm atrodo įspūdingai, nors ir yra ištraukiamas dizainas - zoominant jis ilgėja, tačiau vietos krepšyje tikrai sutaupys. Ilgainiui šia objektyvai pigs ir taps tikrai prieinami visiems. Užtenka pasižiūrėt į 50mm 1,2f nuotraukas ir supranti, kad šiuo metu stovi aukščiausioje pozicijoje, kai prie 1,2f nematyti jokių aberacijų, jokio aštrumo trūkumo, jokio išdarkyto bokeh, vaizdas 10/10. 

    Na, o tas lyginimas Sony A7II su šiuo modelio.. Nepamirškim, kad A7II išleidimo dieną kainavo 1700e, kas žino kiek RP kainuos po 4 metų.. Manau, kad ~800-900e ir tada tikrai nebus prasmės niekam pirkti APSC, nebent dėl labai specifinių priežasčių. Keista ir tai kad RP prieš aukšto ISO dirba tikrai gerai, bent jau iš tų pavyzdžių kuriuos teko matyti, su sony A7II lyginti tikrai nėra ką. 

    Šiandien labai daug "bitch talk" youtube ir šiaip internete apie šį modelį, kaip neva nenusisekusį Canon modelį ir t.t. tiesiog bandoma kabintis prie bet ko, kad tik būtų galima jį sumenkinti, bet iš tikro, šis modelis yra labai vykęs ir pasisekęs canon žingsnis.
  • Dantis
    Dantis 
      2019.02.17, 22:22, rašė:
    Žiūriu į tuos marketinginius žaidimus ir nesuprantu ko žmonės nori? Aš pasitikiu Canon inžinieriais, nes visi aukštesmės klasės įrankiai nuotabūs. Fotografuoju šiuo metu 2015 metų įrankiu ir vargo nematau. Tose diskusijose susidaro toks įvaizdis, kad vyksta varžybos kas kokį mandresnį parametrą įvardins, o realybėje gerų darbų tai nėr. Visi kas fotografuoja nemažiau dešimtmečio žino, jei rankos išdygusios netinkamai joks fotikas negelbės.
    Asmeniškai mane veidrodukas tenkina, niekad nepavedė, o madų, naujienų SHOW šventė mėgstantiems pasipuikuoti.
    Fotografas puikuotis turi darbu, o ne fotoaparatu.
    Linkiu visiems išsvajoto kadro.
  • eFoto redaktorius    2019.02.18, 01:57, rašė:
    Siūlau pasidomėti naujomis technologijomis. Kad ir praeitos savaitės pranešimais. Sisteminiai fotoaparatai duoda žymių privalumų.
    Tikriausiai visi pamena paskutinius veidrodinių fotoaparatų pristatymus: komentarai ''... feee, visiškai nieko naujo...". Taip, nieko naujo veidrodiniuose nepadarysi. Ar kas nors pirks prekę kurioje 'nieko naujo' nuo 2010 ? Pirkėjų apatija stabdo rinką ir pačią fotografiją.
    Taip, sutinku kad galima puikiai ir senu fotoaparatu fotografuoti kaip ir su bet kokiu senu automobiliu greitai pasiekti tašką B..
  • tikras
    tikras 
      2019.02.18, 09:50, rašė:
    Ar tikrai, pirkėjų apatija stabdo rinką, manau gamintojas netusugeba pasiūlyti ryškesnių pirkėjui reikiamų patobulinimų už patrauklią kainą. netgi parodo, mes pagaminti galime ir pakankamai pigiai, bet mūsų tokia rinkodarą, jei prekė pigesnė, mes ją būtinai iškastruosime, kad nekonkuruotų su geresniu mūsų produktu. Tuo pačių daugumas pirkėju pagalvoja ar verta atsinaujinti, jei pasikeitimai nėra jau tokie svarbūs. Užsiminėte apie senus automobilius, prieš kiek metu canonas atnaujino savo Canon EF 50mm f/1.4 stiklų seriją, ar pasiųlė geresnę alternatyvą už panašią kainą?
  • Serbentynas
    Serbentynas 
      2019.02.18, 17:49, rašė:
    Žinoma pasiūlė 50mm STM :))
  • tikras
    tikras 
      2019.02.24, 12:24, rašė:
    kažka praleidau stm 1,4 yra? galvojau kad tik 1,8 atnaujinimas ten
  • Serbentynas
    Serbentynas 
      2019.02.24, 14:30, rašė:
    taip, 1.8f STM. Vienas aštriausių 50mm objektyvų rinkoje šiuo metu, nepaisant to dar ir pigiausias.
  • Dantis
    Dantis 
      2019.02.18, 11:30, rašė:
    Su Ignu ir sutinku ir ne, nes pasaulis persirito į vartojimo lokomotyvą. Iš esmės realių naujovių nėr. Labai laukiau ir ne vienas aš Canon 5D4 ir ką? Lia, lia, tralialia, o naujovės GPS kuris nereikalingas, Wifi kuris nereikalingas, nežymiai pagerintas ISO, o kaina startavo 4000€. Su optikomis tas pats. Taip antros kartos teleoptikos geresnės , bet žemiau 10000€ nėr. Baterijos. Praktiškai nuo Canon 10D laikmečio iki dabar niekas nepasikeitė. Mane žavi dronų sprendimai. Ten yra viskas- skraido, gps, stabilizacijos, intelektas ir t.t. vos už 1000€.
    Aš už naujoves, bet kuriamas produktas turi būti normaliai prieinamas vartotojui, o atnaujinimai lenkti pirmtakus bent du kartus, o dabar lyginasi milimetrais ir gramais lyg organais.
  • Serbentynas
    Serbentynas 
      2019.02.18, 17:57, rašė:
    Technologijos keičiasi, tačiau ne taip sparčiai ir ne tokiais dideliais žingsniais kaip mes norėtume. Tikriausiai reikia pripažinti sau, kad esame pasiekę technologinio progreso viršūnę ir bet kokios naujovės nėra įspūdingos, dėl to, kad šiandien sukurt kažką įspūdingo paprasčiausiai neišeina, dėl tos pačios pramonės ribojančių veiksnių.
    O kur dar kaina kuri būtų patraukli vartotojams ir kur dar kaina kuri būtų patraukli ir kuri neštų pelną ir mokėtų atlyginimus darbuotojams...
    Dar berods 2014 canon pristatė 250mpx APSH sensorių, bet kur surast procesorių galingą tiek ir mažą tiek, kad galėtų aptarnaut tokius informacijos srautus ir tilpt į RP body... Kokių SD kortelių reikėtų norint sutalpint bent 100 tokių nuotraukų.. Yra daug ribojančių faktorių kurie lemia dalykus. Įskaitant ir tokį dalyką kaip atsipirkimas. Mes galbūt neįvertinam, kad pvz procesorių gamintojai gamindami naujos litografijos procesorių stato iškart naują gamyklą. Neatnaujina senosios, bet griauna ir stato iš kart naują su kiekvienu nauju procesoriumi rinkoje. Pasikeičia nanotechnologija iš tarkime 16nm į 14nm ir viskas, reikalinga nauja gamykla su naujais prietaisais ir t.t.
    Tada visgi užduodi sau klausima, kiek tau tai kainuoja ir kiek laiko tas procesorius turės dominuoti rinkoje, kad atsipirktų, galbūt tu jau turi paruošęs ir naujesnį modelį, bet reikia laukti kol atsipirks senasis.
  • Vilmantas
    Vilmantas 
      2019.02.18, 18:56, rašė:
    "Tikriausiai reikia pripažinti sau, kad esame pasiekę technologinio progreso viršūnę..."
    Technologinio progreso viršūnė yra begalybė. Teiginys, kad jau viršūnė yra požiūris, būdingas amžininkui. Net neabejoju, kad 19a pramonės perversmo amžininkams atrodė, kad tai yra progreso viršūnė ir ką jau čia prigalvosi. Progresas gali sulėtėti, bet jis vyksta. Pagalvokime apie "New Horizons". Jis paleistas 2006 metais, o Plutoną pasiekė 2015 metais. Jau 2006 metais turėtos tokios technologijos, apie kurių buvimą mes nelabai sapnavom.

    Fotofoto Canon RP su adapteriu siūlo už 1,5k. Su RF 24-105 jau 2,5k. Na nežinau. Ką ant jo dėti? Na gerai, yra fainas RF 35, tada EF 50 stm ir 40 stm. Tai tiek tų pigių Canon triūbkių, kurios pagamintos ne 1990 metais, nekainuotų rankos ar kojos ir nebūtų F4. Lieka tretieji optikos gamintojai. Bet jei jau dėti Sigma, Samyang ar Tamron tai koks skirtumas, koks gamintojas...

    Ir, kaip suprantu, R linijoje af taškai nėra kryžminiai.

  • Serbentynas
    Serbentynas 
      2019.02.18, 19:55, rašė:
    Turėjau omenyje, jeigu skaitytumėt tolimesnį komentarą... Tai suprastumėt, kad norėjau pasakyt, jog esam tokiame lygyje, kad didesnis proveržis įvyksta geriausiu atveju kas 4 metus ir tai nieko įspūdingo.

    Na o kiti gamintojai ką pigaus gali pasiūlyt? savo naujiems mirrorless :)

    O kam jam tie kryžminiai AF taškai, jeigu iš viso apie 6000 taškų per visą plotą yra? O tam video nematau nieko keisto, tą patį bet kuris DSLR parodys, priklausomai nuo objektyvo, tikėtina, čia plačiakampis ~35mm, galėjo ir tiesiai į liniją fokusuot, o ne į baltą plotą po ja..
  • Vilmantas
    Vilmantas 
      2019.02.18, 21:08, rašė:
    Tai ir yra technologinis progresas, kad 4 metus kažkas kažką kuria, kad kažkas įvyktų.

    6000, bet 1 horizontalios linijos nesufokusuoja. OK :)
    R kainuoja ~2,1k, tad kabinėtis sau leidžiu :)

    Kiti gamintojai neturi ką pasiūlyti už 1,5k... Na, +100 už 50 stm ir galima daryti nuotraukas, vietoje rašymo internete apie daiktą, kurio neturim. Sutinku, skamba viliojančiai:)

    Man vienas dalykas įdomus: ar plati RF jungtis padės išvengti problemų su plačiakampių objektyvų rezoliucija ir iškraipymais kardo kraštuose? Gal kas nors ką nors skaitė?
  • Serbentynas
    Serbentynas 
      2019.02.18, 21:31, rašė:
    Vat dėl landscape ir man įdomu..
  • zaltysz
    zaltysz 
      2019.02.18, 21:14, rašė:
    Ne, čia yra dabartinių mirrorless bėda: fazinis AF tik su vertikaliomis detalėmis veikia. Būtent dėl to peizažinėje orientacijoje nefokusavo į rėmelio viršų (horizontalus kraštas), bet fokusavo į rėmelio šoną (vertikalus kraštas). Pavertus aparatą apsikeitė: fokusuoja į rėmelio viršų, bet ne šoną. DSLR su kryžminiais taškais būtų sufokusavęs abu kraštus.
  • Vilmantas
    Vilmantas 
      2019.02.18, 23:13, rašė:
    O! Šito nežinojau. Ačiū.
  • Badas
    Badas 
      2019.02.19, 19:17, rašė:
    Fokusavimo tasku "kryzmiskumas" - dar ne paskutinis kriterijus. Yra dar kitas svarbus techninis aspektas: kiek tasku uzfiksuoja fazes skirtuma. Canono sisteminiuose fotoaparatuose uzfiksuoja du pikseliai. Net jeigu jie ismetyti po visa matrica 6000 egzemplioriu, kiekviena konkreti lokacija sudaryta is dvieju tasku. Tai labai nedaug. PDAF atveju kiekviena fokusavimo taska (nesvarbu ar kryzminis ar ne) atitinka daug daugiau pikseliu ir fokusavimo sistema tiksliai mato, kiek konkreciai reikia fokusuoti. Jeigu fokuso taske yra keli skirtingu atstumu nutole objektai - sistema juos visus mato is karto vienu metu (ir gali intelektualiai pasirinkti i kuri fokusuotis). Sisteminiu fotoapratu atveju du taskai tegali pasakyti "kazkas kazkur dar nefokuse", todel likusi analizes dalis atliekama senuoju kontrastiniu metodu, bet tokios informacijos "kiek tiksliai reikia" fokusuoti - is principo nera. Kita vertus, sisteminiu fotoapratu fokusavimas turi kitu privalumu, kuriu neturi PDAF, pvz smile focus, eye focus, na ir apskritai tasku kiekis.
    Kaip bebutu, tokie niuansai turbut svarbus tik sporto fotografams.
  • Vilmantas
    Vilmantas 
      2019.02.19, 20:24, rašė:
    Super. Ačiū! O gal ką nors apie jungčių diametrus žinai? Platesnė jungtis pasirenkama tik dėl galimybės naudoti super šviesius objektyvus? Ar ir kitų niuansų yra? :)
  • tikras
    tikras 
      2019.02.24, 12:42, rašė:
    Apie tai ir kalbu,kad ne vartotojai sustingo,o gamintojai, vietoje to, kad padarytu kažką naujo,stengiasi išmelžti kas imanoma iš senų produktu. Vis mažėja ryba, tarp pro technykos ir mėgėjiškos,toks ispūdis, kad pasiektos tam tikros lubos

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti
 Konkursas „Langai ir stiklas“
Keliame nuotraukas, kurios padarytos per langą ar stiklą.Nufotografuota gali būti tiek iš vidaus tiek iš išorės. konkursas vyks iki kovo 18 dienos.
Tai 2 savaičių konkursas: visos nuotraukos.

Grupė Fotokonkursai rekomenduoja

Miesto siužetas Rodyti
Nugalėtojus renka grupės Fotokonkursai nariai turintys aukštesnį statusą. O išrinkti konkurso temą galite čia.