Pabėgimas (atsisveikinimas)

Klausytis dainos žiūrint į šią foto:


 1789 (+0)

Komentarai
  • Konstancas. (išsitrynęs)    2014.01.14, 14:27, rašė:
    ...už tokias asociacijas skubu Jums uždėti minusą...
  • Ieva Sk.
    Ieva Sk. 
      2014.01.14, 14:30, rašė:
    Gal žiūrėkime giliau į nuotrauką ;) Žiūrima tik į vieną dalyką. Aosciacija Jūsų neteisinga ;) Minus o nebijau :D
  • Konstancas. (išsitrynęs)    2014.01.14, 14:35, rašė:
    ...minusuoju atvirai, o prie kaklo nieko panašaus nepateisinsiu..-dainos įrašas čia spekuliatyvus.
  • Vaidas No
    Vaidas No 
      2014.01.14, 14:56, rašė:
    Gal galėtumėt vėliau, balsavimų bangai praėjus, paaiškinti, ko mes nesuprantame?
  • blykst
    blykst 
      2014.01.14, 15:06, vertino: Gerai, , rašė:
    kam ta daina?... vistiek kiekvienas mato tai, ką nori matyti....
  • Antanas Kučinskas su savo IMHO
    Antanas Kučinskas su savo IMHO 
    nesiseka
      2014.01.14, 19:10, rašė:
    Aušra, žmonės mato kas parodyta . tik visai įžūlus žmonės gali leisti sau tokį akibrokštą . dar neatvėso komentarai skirti Šarūnui, o čia neadektvatus poelgis, daug pasako apie jį padariusi žmogų .
  • _Dainius
    _Dainius 
      2014.01.14, 15:20, rašė:
    Proto iškrypimas.

    www.moters-pagalba.lt/linija
  • blykst
    blykst 
      2014.01.14, 15:21, vertino: Gerai, , rašė:
    įdomu kodėl?
  • Viktorija V. (išsitrynęs)    2014.01.14, 20:31, rašė:
    Galima ir taip pavadinti.
  • rolandass
    rolandass 
      2014.01.14, 15:25, rašė:
    Labai blogai :(
  • Ievash.
    Ievash. 
      2014.01.14, 15:41, rašė:
    Kažkas baisaus.
    Ir kaip dar kyla minčių tokias saviraiškas skleisti.. ://

  • Ieva Sk.
    Ieva Sk. 
      2014.01.14, 15:58, rašė:
  • Ievash.
    Ievash. 
      2014.01.14, 16:10, rašė:
    Kiekvienas apsišviečia pagal savo moralės ir vertybių lygį.

    Pati pamąstykite, kokią žiniutę siunčiate pasauliui?
    Ir pasidarys britku.
  • blykst
    blykst 
      2014.01.14, 16:05, vertino: Gerai, , rašė:
    nu niekaip nesuprantu... kas čia šokiruoja?
  • Ieva Sk.
    Ieva Sk. 
      2014.01.14, 16:09, rašė:
    matomai jog aš šokiruoju su savo požiūriu į mirtį, į realybę ;)
  • blykst
    blykst 
      2014.01.14, 16:13, vertino: Gerai, , rašė:
    na taip... lengviausia užsimerkti ir nematyti... tada ramu :)
  • Ieva Sk.
    Ieva Sk. 
      2014.01.14, 15:56, rašė:
    Norite, jog fotografuočiau rožinį pasaulį? Nuogą kūną su gerais papais? Gražius, nuglamūruotus vaikus? Senučiukus, paskendusius savo gyvenime, savo kaimuose.... Žiūrėkite ir į kitą gyvenimo pusę ;)
    Susipažinkite ir su garsių fotografų darbais, siaubėkitės, domėkitės, apsišvieskite nors kiek:
    http://sallymann.com/selected-works/body-farm
  • rolandass
    rolandass 
      2014.01.14, 16:11, rašė:
    Tada išmok pateikti - tokią, su tokiom asociacijom, nuotrauką. Dabar šito vaikelio gaila, dar neapsišvietusio. Tikiuosi pats vaikas šitos nuotraukos nematė.
  • Ieva Sk.
    Ieva Sk. 
      2014.01.14, 16:13, rašė:
    jis su ta virvele žaidžia dažniau nei įsivaizduoji ;)
  • rolandass
    rolandass 
      2014.01.14, 16:26, rašė:
    Geriau jis su ja nežaistų.
  • JMB
    JMB 
      2014.01.14, 18:48, rašė:
    Peržiūrėjau tas nuotraukas. Pamatei, bandai kažką kopijuoti ir to daryti visiškai nemoki.
  • Ieva Sk.
    Ieva Sk. 
      2014.01.14, 20:32, rašė:
    Net nebandžiau kopijuoti :DDD Jei norėsiu kopijuoti,tai tada eisiu lavonus išsikasiu ir fotkinsiu ;)
  • JMB
    JMB 
      2014.01.14, 20:38, rašė:
    Tai visiškai nereikalinga ta nuoroda kurią davei.
  • _Dainius
    _Dainius 
      2014.01.14, 16:06, rašė:
    Pedofilų ir visokių kitokių išrypėlių akimis jie patys sau normalūs atrodo ir dar piktinasi, kaip jų normalūs į savo tarpa nepriima, diskriminuoja ir nesiskaito.
  • parija
    parija 
      2014.01.14, 16:20, rašė:
    Darbelis kontroversiškas ir dviprasmis. Pavadinimas ir daina dar labiau įneša sumaišties. Linkus manyti, kad autorę įkvėpė savaitgalio netektis, kai iš pasaulio pasitraukė jaunas žmogus. Vienok, lengva šypsena berniuko veide ir žaliuzių virvelės buitiškumas man it ne iki galo išpildyta idėja atrodo.
  • Ieva Sk.
    Ieva Sk. 
      2014.01.14, 16:24, rašė:
    Jei padaryčiau foto su virve, mane tikriausiai išvežtų jau iš čia ;) Gal kažkiek ir įžvelgiama jo čia šypsena, bet neįsivaizduoju kaip daugiau išspausti daugiau dramatiško veido...
    Žiūriu tiesiogiai į gyvenimo realybę, tikrai nesusidūriau su jauno žmogaus netektimi, bet kasdien juk taip yra ir žiūrėkime kitaip ne pro rožinius akinius ;)
  • rolandass
    rolandass 
      2014.01.14, 16:30, rašė:
    Pro juodus irgi nereikia žiūrėti.
  • Ieva Sk.
    Ieva Sk. 
      2014.01.14, 16:32, rašė:
    O mano nuotraukose atsispindi,kad visada žiūriu tik pro juodus? :)
  • rolandass
    rolandass 
      2014.01.14, 16:37, rašė:
    Atrodo, kad taip - dauguma juodai baltų :)
  • Ieva Sk.
    Ieva Sk. 
      2014.01.14, 16:43, rašė:
    pasistengsiu sukelti ir turimus rožinius akinius ;) :)
  • parija
    parija 
      2014.01.14, 16:37, rašė:
    Ieva, paskutiniu sakiniu ir bandžiau paaiškinti, kad per anksti tą nuotrauką paviešinai. Gali daugiau, subtiliau. Ne vien virvės ir burbuliukai...
    Graži šviesa, beje :-)
  • Ieva Sk.
    Ieva Sk. 
      2014.01.14, 16:46, rašė:
    Ačiū labai už komentarą ;) pasistengsiu kaip nors dar kartą šį variantą padaryti kitaip ;) kitaip ir apdirbti ;)
  • mork
    mork 
      2014.01.14, 18:05, vertino: Paskatinimas, , rašė:
    visai įdomu, ypač ta keista šypsena, juodos akys, fonas, kažkiek šviesa. tik ta daina gadina įspūdį, dar ta burbulinė virvelė. asociacijos aišku, kontraversiškos, bet kodėl ne, jei atmetant prietarus. tik kažko dar trūksta, kad patikėt. ne žinovas menų, bet, mano galva, potencialo yra:)
  • k2008
    k2008 
      2014.01.14, 18:34, rašė:
    Ši ir panašios temos nuotraukos turėtų būti pažymėtos N18.
  • skarbonke
    skarbonke 
      2014.01.14, 18:42, rašė:
    šiaip dėl visa ko pikto rekomenduoju visoms/visiems dievobaimingiems/dievobaimingoms komentatoriams labiau fotografijos istorija pasidomėt, na kad ir Joel-Peter Witkin, tai šita fota jums gėlytėmis pasirodys (-:
  • Antanas Kučinskas su savo IMHO
    Antanas Kučinskas su savo IMHO 
    nesiseka
      2014.01.14, 19:14, rašė:
    Skarbonke, gal pasiūlyk ir kita lyga pasidomėti, kad neliktume kokie vyžomis vaikščiojantys . Jei tau pakito mastyme - nereikia to siūlyti kitiems .
  • skarbonke
    skarbonke 
      2014.01.14, 19:25, rašė:
    Antanai, aš ne pamėgti, o susipažint siūlau, žmogui besidominčiam fotografija tas privalu. o bukas kažko neigimas - fanatizmo požymis.
    nenoriu su Jumis daugiau diskutuoti, tai niekur nenuves, nes nei Jūs matot ką aš rašau, nei man aišku ką norit man pasakyt. Geros dienos (čia toks mandagus būdas atsisakyti toliau su Jumis bendrauti).
  • Antanas Kučinskas su savo IMHO
    Antanas Kučinskas su savo IMHO 
    nesiseka
      2014.01.14, 20:04, rašė:
    Skarbonke, tai tavo pasirinkimas . Jis manęs niekaip neįpareigoja nereaguoti į tavo viešai pasakytas mintis .
    Ir tau visako geriausio .
  • rolandass
    rolandass 
      2014.01.14, 22:23, rašė:
    Negi nematai, kad šita nuotrauka labiau skatina taip elgtis (pažiūrėk koks laimingas vaikas), o ne priverčia bent kiek susimąstyti. Kai kurie komentarai netgi teigiami tam ką mato. O iš autorės juntamas palaiminimas tokiam poelgiui. Manau tai nepagarba visiems kas su tuo susidūręs.
    Iš esmės yra bevertis kadras kuriuo autorė taip didžiuojasi.
  • skarbonke
    skarbonke 
      2014.01.14, 22:35, rašė:
    Ką aš matau ir jaučiu dažniausiai pasilieku prie savęs, kaip sakant čia tik mano išgyvenimai, juk matote jog aš šios fotos nei gyriau, nei peikiau, net savo balso jai neatidaviau. Man paprasčiausiai pasirodė įdomi kainekurių žmonių reakciją į ją.
    Visiems juk neįtiksi, kažką galbūt į neviltį varo bitučių nuotraukos, nes jo artimas mirė nuo anifilaksinio šoko sugėlus.
    Menas yra tai kas leidžia žmogui laisvai interpretuoti jį supantį pasaulį, išsakyti savo mintis, kalbėti savo kalba, o jūs galit tik tai priimti arba ne, nedaugiau, uždraust autoriui matyt pasaulį savaip Jūs neturit jokios galios bei teisės.
  • rolandass
    rolandass 
      2014.01.14, 22:56, rašė:
    Nieks ir nedraudžia. Tiesiog, kaip tu ir sakai - visi gali išsakyti savo nuomonę apie tai ką mato, ar įkeldami savo nuotrauką į efoto. Taip, kad nereikia kritikuoti tuos kurie kritikuoja (pats sau prieštarauji).

    Iš esmės su tavim sutinku.
  • JMB
    JMB 
      2014.01.15, 18:31, rašė:
    Oi, kaip klysti. Yra uždraustų dainų, kurios skatina savižudybę. O dabar ši nuotrauka: juk ne išeitis yra kilpą ant kaklo užsidėti. Maniau, kad man vienam atrodo kad autorė siūlo tokią išeitį, bet juk daugeliui taip atrodo.
  • skarbonke
    skarbonke 
      2014.01.15, 18:48, rašė:
    skaitot šią nuotrauką reikėtu uždraust?
  • JMB
    JMB 
      2014.01.15, 18:56, rašė:
    Ne man spręsti uždrausti ar ne. Bet smurto ar savižudybės propagavimas neturėtų būti mene. Man taip atrodo, kad ši nuotrauka propaguoja savižudybę. Bet tikrai nesiūlau uždrausti, nes ... ne mano kompetencija.
  • skarbonke
    skarbonke 
      2014.01.15, 19:57, rašė:
    tai kam tada ta žinutė kur bent kiek aukščiau, rašyt vardan rašymo?
  • JMB
    JMB 
      2014.01.15, 20:28, rašė:
    Ne, ne vien dėl rašymo. Išreiškiu savo nuomonę. Kaip įprasta jei nepatinka nuomonė tai minusuojame, o jei daug tokių nuomonių tai reikia susimąstyti. Nesakau, kad mano nuomonė galutinė, galiu ir klysti, ypač fotografijoje.
  • skarbonke
    skarbonke 
      2014.01.15, 20:32, rašė:
    kurioj vietoj nuomonė? kad yra pasaulyje uždraustų dainų? čia kažkokia nuomonė? ir iš kur ištraukėt jog ĮPRASTAI jei kas nepatinka minusuojama? man daug kas nepatinka (nuotraukos), bet paskutinį minusa po fota esu dėjęs gal metai atgal, jei neseniau. ar kažkaip reikia mokėti blatnai tarp eilučių skaityti?
    kaip matau mes elementariai nesusikalbam, kažkaip randamės skirtingose plokštumose, vienas apie ratus kitas apie batus.
  • JMB
    JMB 
      2014.01.15, 20:42, rašė:
    Oi, viską pritaikau sau. Ne tamsta turėjau omenyje dėl minusų. Ir puikiai žinau, kad neminusuoji (kažkada senai tikrinau). Dėl dainų ne nuomonė, o faktas. Aš turėjau omenyje dėl nuotraukos nuomonę. Skirtingose plokštumose todėl, kad viską suasmeniname. Ir tarp eilučių nereikia skaityti. Jei norėsiu viską atvirai parašysiu, nesu toks, kad norėčiau kažką įkasti. Čia manau mane teisingai supratai?
  • Algeronz
    Algeronz 
      2014.01.16, 14:10, rašė:
    Kalba ne apie draudimus, o apie problemą, kad skaudi tema - savižudybė pateikiama romantizuotai ir deja, tai ypač stipriai įtakoja jaunimą.
    Teko girdėti kalbant iškilų poetą, kad išleisti keli milijonai filmui, kurį rėmė kultūros ir kitos ministerijos, kuriame savižudybė pateikiama kaip alternatyva. Tad šis darbas netiesiogiai (ir būtent tai labiausiai ir veikia) prisideda prie šios opios problemos didinimo.
    Informacija prieinama pati įvairiausia, svarbu ką renkamės ir ką propaguojame, nemanot?
  • skarbonke
    skarbonke 
      2014.01.16, 14:18, rašė:
    tai čia tik daug raidžių parašei, o ką siūlai daryt su tais kurie propoguoja? draust, kontroliuot, į kalėjimus sodint? nes nesigaus taip kad ir vilkas sotus būtų ir avis sveika, vis vien teks kažką nuskalpuot (-: o pašnekėt apie problemas mes visi blatnūs, bet tai tik blevyzgos.


Į grupę „Ši nuotrauka turėtų būti fotoSraute.“ rekomendavo


      www.fotobites.lt nuolaida fotoknygoms, albumams, fotožurnalams galioja iki gegužės 1 dienos.

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti