Skaičiuosime ne megapikselius, o kameras
2014.12.16  Naujienos:  gsm fotoaparatai  36
 
Huawei Honor 6 Plus  

Pristatytas naujas Huawei Honor 6 Plus parodo naują, perspektyvią mobilių telefonų fotoaparatų evoliucijos kryptį.
Honor 6 Plus nugarėlėje turi 2 identiškus 8 megapikselių fotoaparatus. Tai leidžia: 2 kartus padidinti fotoaparato jautrumą šviesai, pagreitinti fokusavimą, padidinti objektyvo atsparumą užteršimui, o neišmanėliam pirkėjui pateikti 2 kart daugiau megapikselių.



Skaitmeninis fono suliejimas  
2 jutikliai taip pat gali fiksuoti stereo vaizdą - tai dar nelabai aktualu.
Bet taip pat fiksuos atstumus iki fotografuojamų objektų ir programomis sulies foną. Tokia technologija fonas „plaunamas“ panašiame fotoaparate HTC One M8. Taip pat galima „perfokusuoti“ jau nufotografuotus vaizdus.
Pavyzdžiai, deja, nerodo gražaus fono. Bet tai tik pradžia. Laiko klausimas, kada programuotojai padarys normalius algoritmus. Be to, telefonas su 3 ar 4 akimis atstumų informaciją fiksuos dar tiksliau.
Gresia nauja tendencija? Greičiausiai taip.
Tai gana nebrangus bet efektingas metodas didinti mobilių telefonų fotoaparatų vaizdo kokybę. Juk kitais būdais didinti mobilkų jutiklio dydį kol kas neįmanoma.

Kitos Huawei Honor 6 Plus charakteristikos gana įprastos: 5.5" FullHD ekranas, galingas 4*2 branduolių procesorius, 3400 mAh akumuliatorius. Telefonas kainuos apie 1500 Lt.

Plačiau apie telefoną:
http://www.cnet.com/products/huawei-honor-6-plus/


Komentarai
Turinys
  • iNesvarbu
    iNesvarbu 
      2014.12.17, 07:43, rašė:
    Sakyciau, ta pati sena nokia 808 ir 1020 duoda i skura visiems daugumoje situaciju, oturi tik viena kamera:)
  • amvy
    amvy 
      2014.12.17, 09:17, rašė:
    Išplauti foną taip kaip matosi nuotraukoje, galima su instagramine programėle. Toks išplovimas man labiau primena prastai dirbantį objektyvą kraštuose nei bokeh. Žinoma gali būti, kad tas pavyzdys neparodo tų galimybių.
  • daliusd
    daliusd 
      2014.12.17, 11:53, rašė:
    Galima, bet čia yra vienas papildomas niuansas. Turint tą patį vaizdą iš dviejų ar daugiau kamerų galima sukurti pseudo 3d vaizdą ir tada lieti tai kas yra už ar prieš fokusą algoritmais. Problema tik, kad tai vis dar pseudo 3d vaizdas.
  • amvy
    amvy 
      2014.12.17, 13:04, rašė:
    Tai gal, bet jei kalbant apie pavyzdį, tai matau centre neišplautą vertikalę ir išplautas dešinę ir kairę. Tai ir rašau, kad tą leidžia padaryt ne viena programėlė iš bet kurio vaizdelio (nesvarbu su kuo jis fotografuotas). Tolygaus bokeh per visą kadrą aš čia nematau.
  • SAMas
    SAMas 
      2014.12.17, 14:10, rašė:
    Jau senai googlej yra programele kuri isplauna vaizda, net veliau gali pats keisti kur bus fokusas
    play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.Goo...
  • Dark Schneider
    Dark Schneider 
      2014.12.17, 19:13, rašė:

    Kad labai jau mažas atstumas tarp kamerų normalesniam sterreo vaizdui.

    Nebent tik identifikuoti kas arčiau ar toliau ir atinkamai blurinti.

  • Badas
    Badas 
      2014.12.17, 09:30, rašė:
    Sitas aparatas normalaus stereovaizdo neužfiksuos dėl per trumpos bazės. Ir sviesos jautrumo nepadauges, tik sumazins triuksmus 1.4 karto, (o ne 2 kartus, nes kvadratine sakni istraukt dar reikia). Bet atstuma nustatyt ir fona programiskai plaut jau imanoma. Nenustebciau jei ateityje paplis 4 kameros ir daugiau.
  • made not in china
    made not in china 
      2014.12.17, 11:35, rašė:
    Man tai labiau rūpi kiek mobilkoje batareika laiko ir kiek stabilus ryšys kur nors toliau nuo stulpo...:) ir visiškai neįdomu kiek ten tų kamerų ir kaip jinai foną plauna....:)
  • egisb
    egisb 
      2014.12.17, 12:15, rašė:
    Pilnai sutinku su tamstos nuomone, bet deja manyčiau, kad jaunimas galvoja kitaip. Marketingas dirba ne dėl tokių kaip mes...
  • XGrafija
    XGrafija 
      2014.12.17, 12:27, rašė:
    dirba ir del jusu, del visu jie dirba.
    865  
  • egisb
    egisb 
      2014.12.17, 12:39, rašė:
    :)) Na mes, manyčiau, net ir į tą kategoriją nepatenkam... :)
  • amvy
    amvy 
      2014.12.17, 13:11, rašė:
    Neatmeskit nors menkos tikimybės, kad kada nors gali parūpt. Prieš porą metų būčiau pritaręs visu šimtu procentu, bet dabar jau kokia dešimčia tik. Ir iš kitos pusės žiūrint- kur mūsų tie šedevrai, kuriems reikia profesionalios technikos (žinoma, kalbu tik apie mėgėjišką veiklą)?
  • made not in china
    made not in china 
      2014.12.17, 16:04, rašė:
    Žinai kažkada ne taip senai telefoną kraudavau kartą per savaitę. Dabar kiekvieną dieną nešiojuosi su savim į darbą pakrovėją...:) Kalbu telefonu tiek pat...:) Į sodybą Labanoro miškuose tenka imti seną Nokią kuri jau tapus laidiniu telefonu (akumuliatorių jau net ebay nerasi), nes visi šiuolaikiniai tapšnokliai kategoriškai atsisako dirbti, sako ryšio nėra...:) Ech Patinka man toks progresas....:)
  • Ormaty (išsitrynęs)    2014.12.17, 12:53, rašė:
    Gerai filmuojantys fotoaparatai nužudė mėgėjiškas kameras, gerai fotografuojantys telefonai, mėgėjiškų fotoaparatų rinką. Panašu, kad kol ši technologija ištobulės telefonus jau bus pakeitę išmanieji laikrodžiai. :)
  • XGrafija
    XGrafija 
      2014.12.17, 13:01, rašė:
    deje, man atsirado poreikis filmuoti prekes i eshopa. Ilgai rinkausi, ziurejau visokias apzvalgas ir t.t.. ka filmavimui pasirinkti. Butina salyga buvo tikslus greitas fokusavimas ir labai gera stabilizacija. Galutinis pasirinkimas buvo tarp sony nex klases ir atitinkamos kainos filmavimo kameros. Po daug testavimu ir apzvalgu kamera laimejo vienareiksmiskai. Dar fotoaparatam laaabai toli iki normalaus filmavimo kalbant apie fokusa ir stabilizavima ir t.t..
  • Dark Schneider
    Dark Schneider 
      2014.12.17, 19:18, rašė:
    O kam prekių filmavimui greitas AF? Ar tos prekės filmuojant nešiojamos pirmyn, atgal?
  • XGrafija
    XGrafija 
      2014.12.17, 19:40, rašė:
    prekes dideles, tenka jas apeidineti. Parodyt bendra vaizda ir parodyti detales.
  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2014.12.18, 08:12, rašė:
    Na, apeidinėt, tai jau švelniai tariant - visiško biednioko variantas :) Net automobilį galima patalpint ant besisukančios platformos. Jau vien dėl apšvietimo stabilumo/nekintamumo daug patogiau
  • XGrafija
    XGrafija 
      2014.12.18, 10:04, rašė:
    tai galima su viena preke zaist, daryt montazus ir t.t.. vienos prekes filmuka susukt uztruktu visa diena. Bet tai tiesiog neapsimoka ir nera tam tokio poreikio.
  • oreviras
    oreviras 
      2014.12.17, 13:54, rašė:
    tai cia dabar laikant telefona vertikaliai, bus horizontalus kadras o laikant horizontaliai,vertikalus? :) na gal atsikratysim taip "vertikaliu" video :)
  • Debesuotas
    Debesuotas 
      2014.12.17, 15:36, rašė:
    Kažin kiek dar laiko jie užsiminės žaislų kūrimu, o ne turimos technologijos gerinimu išties gaila kai nusiperki telefoną už 1000+lt ir pamatai, kad šis dažniau lūžinėja nei senas "klavešinas" ar kad mobilusis internetas nevisuomet veikia taip kaip telefono reklamose.. Ech, merketingas daro savo.. kažin kaip ilgai tai bus..
  • Svajuncikas
    Svajuncikas 
      2014.12.17, 15:57, rašė:
    ...ech, ir Maskva ne per viena diena pasistatė, ech....
  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2014.12.18, 08:16, rašė:
    Svajuncikas rašė:
    ...ech, ir Maskva ne per viena diena pasistatė, ech....
    Gal teisingiau būtų pasakyt "ir Maskvą jau ne vieną dieną griauna..." Juk gadint tai, kas gerai veikia ir kurti nėra tas pats ;)
  • 1Photo
    1Photo 
    nesiseka
      2014.12.17, 17:29, rašė:
    O tu palygink ka gali tas senas ir naujas. Paimk metalini sauksta, ziurek tas isvis '' neluzines''.
  • Debesuotas
    Debesuotas 
      2014.12.17, 17:40, rašė:
    Ne taip klausi kolega, reikia klaust ar tai ka jis gali mum reikalinga tiek kad butu verta tai pirkti ir ar tai ka jis gali, veikia be jokiu trukumu..
  • Badas
    Badas 
      2014.12.17, 18:03, rašė:
    Ir dauguma zmoniu atsako: taip, reikalinga ir verta, o trukumai nera labai reiksmingi. Savoka "be jokiu trukumu" yra perfekcionistine, ji reiskia didesne kaina ir letesni progresa, kas daugumai zmoniu tiesiog nepriimtina. Jeigu telefonas be trukumu kainuotu ne 1000+, o 3000+ (ir dar funkcionaliai atsilikes dviem metais), tai dauguma zmoniu gan greitai apsisprestu.
  • Žiemkentys
    Žiemkentys 
      2014.12.18, 09:05, rašė:
    Yra toks beveik. iPhone vadinas :)
  • rammas
    rammas 
      2014.12.17, 22:33, rašė:
    1Photo rašė:
    O tu palygink ka gali tas senas ir naujas. Paimk metalini sauksta, ziurek tas isvis '' neluzines''.

    Žinai, yra kai ką palyginti :)
    O gi liftus. Senuose liftuose buvo reles ir kontaktoriai, dabartiniuose stovio elektronika, kuri sudega, jos pakeitimas  dešimtys tūkstančių ir garantijos tik 2 metai. O genda tai ištisai, plokštės tūkstančiais eurų kainuoja, labiausiai einama dalis tai dažnio keitiklis. 
    Daugiau informacijos:
    Labai "optimistiškai" nuteikia antras komentaras. 
    Beje, Šiaurės miestelyje, viename name pakeistas dažnio keitiklis neatlaikė garantinio laikotarpio ir vėl sudegė.
    Tame pačiame name, iš keturių laiptinių, šiuo momentu du liftai stovi dėl sugedusių dažnio keitiklių.
    Čia kiek tai kainuoja (kitame objekte):
    O čia, kas turit asmeninį liftą, galit patys nusipirkti visą dažnio keitiklį arba atskiras jo plokštes ir pasikeisti :)
    www.aliexpress.com/w/wholesale-kone-v3f16l.html
  • 6x9
    6x9 
      2014.12.17, 23:29, rašė:
    Liftai liftams nelygus - nori kompanija laimeti konkursus tokiose rinkose, kur kaina yra vienintelis kriterijus, va ir atsiranda "biudzetiniai" modeliai su atitinkama garantija ir "pigiais" komponentais...
  • rammas
    rammas 
      2014.12.18, 11:47, rašė:
    6x9 rašė:
    Liftai liftams nelygus - nori kompanija laimeti konkursus tokiose rinkose, kur kaina yra vienintelis kriterijus, va ir atsiranda "biudzetiniai" modeliai su atitinkama garantija ir "pigiais" komponentais...

     Maždaug iš 30 sugedusių dažnio keitiklių, tik vienas yra Schindler liftų, kiti Kone liftų.
     O genda originalūs, suomiški dažnio keitikliai, kurie buvo gamyklinėje lifto komplektacijoje,  iš pakeistų dažnio keitiklių tik vienas neatlaikė garantijos, kaip kiti laikys, neaišku, juo labiau praėjus kokiems 3-4 metams. Iš originalių sugedusių, dar nei vieno nebuvo, kuris viršytų 10 metų tarnybos, vidurkis apie 7 metus. 
    Schindler'is neturi tokios specifinės bėdos, kaip Kone.
  • 6x9
    6x9 
      2014.12.18, 12:43, rašė:
    Kaip ir sakiau, skamba kaip labai specifine problema. Kone ketvirti didziausi pasaulyje gamintojai, jei butu kazkas chronisko su kokybe, greitai nusiristu zemyn.
  • rammas
    rammas 
      2014.12.18, 13:17, rašė:
    Smulkių gedimų turi visų liftų gamintojai. Mūsų kraštui, lifto remontas už 20 000 Lt jau nėra smulkmena. Vienoje laiptinėje, jei neskaičiuoti antro aukšto, 21 butas, vos ne po 1000Lt butui ir tik su 2 m garantija.
    Vakarų Europoje, gal tai ir nebūtų didelė suma(pagal sumą, remontas priskirtas prie smulkių), dar jei pasitvirtintų "taisyklė", kad pas mus viskas brangiau :)

    Bet grįžkim prie prie 1Photo nelūžtančio "metalinio šaukšto". Kuom blogai važiavo seni liftai, kurių valdymas buvo reles ir kontaktoriai? Sutinku, naujų liftų kabinos komfortiškesnės, bet kam tenai tiek prikišta elektronikos?
    Tacho generatorius ir gi viena iš trumpaamžių dalių, jo keitimas, gal kažkur apie 2000 Lt. Tai dabar pradėjo gaminti optinius, nes buvę ankstesni, dėl grafitinių šepetėlių dilimo, užsiteršdavo visas vidus ir užtenka keletą impulsų nesugeneruoti ir lifto darbas išsiderina.
    Senų liftų gedimus technikai remontuoja su "kontrolke". Kyšt vienur, kyšt kitur lemputę ir mato kas nebeveikia, o pakeitimas "centus" kainuoja. Didžiausia problema susidėvėjusi mechaninė dalis. Bet ir nauji liftai nepasižymi mechaninių dalių ilgaamžiškumu.

    Dar viena priverstinė nesąmonė yra su cirkuliaciniais siurbliais. Reikalavimas, kad cirkuliacinis siurblys turėtų nuosavą "smegeninę", kuri siurblio kainą patrigubina. "Smegeninė" nuėjo, niekas jos neremontuoja, nors pats variklis ir geras, įvorės neišdilusios. Toks reikalavimas, ale jis taupo elektros energiją. Žodžiu, kai naktį niekas neleidžia karšo vandens, siurblys sulėtina cirkuliaciją. Sutikčiau, jei jis būtų kW eilės galingumo, bet kad dabar 100W eilės.
  • 6x9
    6x9 
      2014.12.18, 13:26, rašė:
    rammas rašė:

    Bet grįžkim prie prie 1Photo nelūžtančio "metalinio šaukšto". Kuom blogai važiavo seni liftai, kurių valdymas buvo reles ir kontaktoriai? 


    Nesu liftu ekspertas, todel noreciau diletantiskai paklausti - tie seni liftai kiek laiko kelia i 24 auksta? O jeigu 65? As nezinau, todel is smalsumo klausiu. Kaip del energijos suvartojimo? jeigu tai didelis pastatas? As pats esu uz mechanika visur kur imanoma, ir pirma skaitmenini fotika nusipirkau tik pries savaite, bet net ir man sunku paneigti, kad inovacijos turi ir privalumu :)
  • rammas
    rammas 
      2014.12.18, 13:39, rašė:
    Aš taip pat už inovacijas, bet su sąlyga, kad už jų remontus nereiktų periodiškai tūkstančius mokėti :)
    Tokiems daugiaaukščiams, kur tamsta minėjot, žinoma, dažnio keitiklis greičiausia jau neišvengiamas, nes tolygiai gali greitinti lifto greitį.
    Bet musų, kad ir 16-aukščiams, senų liftų greičių tai kažkaip pakakdavo, o ir tie nauji, ne per kažkiek greičiau pakelia.
    Čia yra daugiau komforto reikalas, dažnio keitiklis tolygiai greitėjančiai paleidžia variklį. Kontaktorius "kerta" iškarto, varikliui pilną galią.
  • 1Photo
    1Photo 
    nesiseka
      2014.12.18, 00:14, rašė:
    Paziurejau video ir geda prisipazinti , kad neivieno zodzio nesupratau :/
  • Hermis
    Hermis 
      2014.12.18, 16:26, rašė:
    kad ir kaip būtų apmaudu, bet reikia pripažinti, kad kol kas išmanieji aparatai skirti tik tiems, kurie niekada nelaikė rankose gero fotoaparato, nedirbo geru kompiuteriu, neturėjo prieigos prie normalaus interneto ryšio, ir nesinaudojo gera Nokia. Ilgai dariau asmeninį tyrimą, todėl pasirašau po šitais savo žodžiais :)
      www.fotobites.lt nuolaida fotoknygoms, albumams, fotožurnalams galioja iki gegužės 1 dienos.

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti