Ne (tas) kvapas.

 1586 (+0)

Komentarai
Turinys
  • doubleGR
    doubleGR 
      2015.01.15, 10:06, rašė:

    Juoda akis atkreipia per daug dėmesio. Vaisiai juodi. Katinėlio uodegoje rudas plėmas, baltai apsuptas. Visa kita tvarkinga, tačiau nepasakyčiau, kad kvepia. Gal reikėjo šią nuotrauką įdėti arčiau pietų meto?

  • dykumų vėjas
    dykumų vėjas 
      2015.01.15, 10:12, rašė:
    dėkui, Ingos akys juodos. Be to prašau įsijungti peržiūrą juodam fone, nebebus paakis juodas. Rudas plėmas saulės spindulys lešyje, jis ir paliktas spacialiai.Kaip ir dešnėje ant užuolaidos ryškinimo defektas. Tai parodo kad tai juosta, tai tie požimiai, kurie budingi tik jai ir ne dailei ir ne skaitmenai. Juodi vaisiai ir kažkiek pašviesės persijungus į kitą foną(tamsų)
  • doubleGR
    doubleGR 
      2015.01.15, 10:20, rašė:

    plėmas  
    Toks jausmas, kad nelabai mane supratote. Akis aš jos mačiau ne vienoje nuotraukoje, ir kada tinkamai išeksponuojamas kadras, viskas gražu. Čia jis buvo nedaeksponuotas.
    Dėl spindulių ar kitų detalių (būdingų juostai) nieko nesakiau, pasakojau apie katinėlio rudą plemą uodegoje, kailyje, apsuptą baltos spalvos.

    ir visgi, lengviau Jums pataisyti kadrą, ar žiūrovui į jį žvelgti pasididinus, TIK juodame fone, nuteikinėti save, kad viskas gerai? :)

  • dykumų vėjas
    dykumų vėjas 
      2015.01.15, 10:24, rašė:
    tai ten uodega, tas rudas plėmas. tiksliau jos dalis.
  • _«M.G»_ (išsitrynęs)    2015.01.15, 10:30, rašė:
    Man tai labai šilta ir jauki nuotrauka. Idiliška
  • Arvydas Stačiokas
    Arvydas Stačiokas 
      2015.01.15, 12:00, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Jau matau kaip viskas vyko ,žinant ,kad katinėlio nepriversi pozuoti,o moteriškės akys daug sakančios ,puikus portretas,dažniausiai šėšėliai suteikia fotografijai gylį todėl bėgimas nuo jų ne visada prasmingas ir kartais išdirbta fotografija iki galo netenka savo šarmo ,gal net gerai fotografijai nėra taisyklių.
  • dykumų vėjas
    dykumų vėjas 
      2015.01.15, 12:17, rašė:
    Teisingai susakei, nudžiūginai. Pirma laikomės taisyklių, kai jų pramokstam, išmokstame nuotrauką nulaižyti iki idealumo, meistrai siūlo į jas įnešti kažko netaisiklingo, kad atsirastu joje "gyvybės" ar atsitiktinumo jausmas.
  • Salivan
    Salivan 
      2015.01.15, 14:23, vertino: Gerai, , rašė:
    Geras!+
  • Vaidas No
    Vaidas No 
      2015.01.15, 15:57, vertino: Gerai, , rašė:
    Nuotrauka pasiūlyta į grupės geriausias
    • M.Jurgelis
      M.Jurgelis 
        2015.01.15, 18:14, rašė:
      kompozicija blogai!
    • M.Jurgelis
      M.Jurgelis 
        2015.01.15, 19:08, rašė:
      katinas negali but ant stalo,,o moters mezgesis ant kaklo sumkina kompozicija,visai pre neko,,raudona spalva kuri ira ant oboliu tokie riski kad ima ant saves visa ompozicini centra,,,!!!
    • dykumų vėjas
      dykumų vėjas 
        2015.01.15, 20:02, rašė:
      jei iš tradicinės fotografijos pozicijų, tai su kai kuriais punktia sutinku, bet tam ir taisyklės, kad jas pažeisti tvarkingai ir sukurti naujas ;)
    • M.Jurgelis
      M.Jurgelis 
        2015.01.15, 20:11, rašė:
      sutinku ) tesiog pats irgi nagrineju srauta,,)neko asmenisko,,))
    • Artūras Politovas
      Artūras Politovas 
        2015.01.15, 23:57, vertino: Mėgstama!, , rašė:
      Ramybė,siluma...Katinas nerealiai "uzgaudytas" :) .Mano megstami zefyrai,baronkos ir mano vaikystes samavaras.Prigalvok tu man taip :) Geras !!!
    • Albertas K (išsitrynęs)    2015.01.16, 10:37, rašė:
      No o aš, kaip visuomet, – ar turi nuotrauka visumos bendrumą? Taip, nes "natiurmortas" sukurtas vadovaujantis apvalių linijų sąšauka, Žr. katino nugaros linija, puodelio ovalių linijų pobūdis, baronkų :) apvalumas. zefyrų apvalumas, meduoliai –skanumėlis– apvalaini, obuoliai...ir taip aišku, baronkos ant samavaro irgi apskritimu, net staltiesės raštas su apvalumais, mezginys irgi atkartoja baronkas :) Katiniuko judesiukas duoda netikėtos tiesos pojūtį toje laiko akimirkoje. Pirštukas gražiai sutampa su katinioko nugaros linija. Jeigu imti už pagrindą ovalą, (žr. į veido ovalą), kaip viską į visumą sutraukiantį reikalą, tai tik lėkštę su zefyrais norisi pastumti daugiau į pirmąjį planą. :) o ryškūs uoboliai puiki atsvara sienos erdvės švelnumui – taip sakant kontrasto principas. Net atšvaitas objektyve... ir tas ovalu eina. Tai kas čia su kompozicija negerai ? :)
    • dykumų vėjas
      dykumų vėjas 
        2015.01.16, 10:47, rašė:
      Puiki kadro kompozicijos ir geometrijos analizė. Tas žinoma svarbu, bet tuo nuotrauka nesibaigia ir jos egzistavimas laike ir erdvėje. Artūras šaunuolis, džiūgina.
    • Aurimas Valevičius
      Aurimas Valevičius 
        2015.01.16, 14:19, rašė:
      O man irgi trūksta kompozicijoje. Kas tikrai šaunu- praktiškai visose tavo nuotraukose, - tai, kad yra siužetas, pasakojimas.
      Bet dažnai tuo ir apsiribojama - kompozicijos elementų sudėliojimu. Taigi Alberto visumos bendrumas, kad viskas apvalu, - tai dar ne kompozicija. Pritariu Aleksandro pastebėjimui dėl ryškių obuolių. Tai tikrai trauka į dėmesio centrą, o tuomet jis jau ne vietoje. Kitas akcentas - veidas - sakyčiau iš viršaus prispaustas. Tartum viskas pakrypę į dešinę ir viršų.
      Jei kažkas tokio būtų kaip dokumentinis reportažo kadras - pagauta moterikė su obuoliais ir samovaru... - būtų puiku. Bet čia pastatyminis kadras (kaip ir studija) - tuomet keliu aukštesnius reikalavimui apšvietimui - čia su juo nepasistengta.
    • Albertas K (išsitrynęs)    2015.01.16, 15:31, rašė:
      :) kad jau tie obuoliai tokie čia visiems skanūs tai aurimai pasižiūrėk kodėl jie arčiausiai Jos padėti. Pasivadovavus sutapimų principu nesunku pastebęti, kad jų raudinio užduotis paryškinti Jos (gaila nežinau šios nuosatbios moters vardo) čiem bagati, tiem i radi – emocijos šilumą. O kas liečia "padirbėjimą su šviesa" tai dienos popietės šviesą– čia maždaug po 3,15 – sklindančią pro langą šoniniu slystančiu pobūdžiu, ne ką daug ir pakoreguosi. O jeigu kalbėti apie tai, kad drabas nefotošopizuotas, tai tai tampa ir pranašumo požymui, lyginant jį su kitais "pagrąžintais", kaip Badas sako – korecionizuotais. Čia nėra jokio kompozicijos laužymo, Čia yra taikytas tik kitas 3:3 santykis, būdingas kvadrato fotografijai, o ne stačiakampio fotografijai. Kas liečia veido prispaudimą, manau, kad tai galima pateisinti tokia kompozicijos taisykle, kad siekiant sustiprinti žiūrovo žvilgsnio ir dėmesio valdymą į tai kas svarbiausia taikomas toks reikalas, kad pagrindinis objektas talpinamas ant nuotraukos krašto ribos arba arčiau jos. Ir nemanau, kad viskas krypsta į dešnę, nes katino subiniukas padėtas arčiau satlo krašto puikiai kompensuoja erdvės tuštumą kairėje. Be to pagrindinis įvykis vykdamas kadro kairėje pusėje irgi kompoziciškai išlygina pusiausvyrą– Ji statiška dešnėje, bet aktyvi emocija viršuje, jis (katinas) aktyvus judesio dinamikoje apačioje (įstriažainės taisyklė). Mano supratimu čia pagrindinis veikėjas yra katinas, o Ji tikjam akomponuoja slapta, viduje :) jo tikiam gurmaniškam svaiguliui. Žinai kaip su tom moterom būna – džiaugiasi, bet nedrįsta, tiksliau, nenori parodyti, kad džiaugiasi, kad dar labiau pasistengtum ją įvertiti, tai katinas ir stengiasi. Įdomu būtų pamatyti juodai baltą sprendimą. :)
    • dykumų vėjas
      dykumų vėjas 
        2015.01.16, 17:10, rašė:
      Sutinku su jumis kolegos, nuotrauka dar galima tobulinti. Siaip ant sienos matosi net ryskinimo nelygumai, sviesos tokie dryziai. Bet manau del to nuotrauka nenukencia smarkiai. dekui.
    • Citramonas
      Citramonas 
        2015.01.24, 18:46, rašė:
      koks smagus kultūrinis miksas: samovaras, barankos ir zefyrai... (šiuo momentu tysta seilės) :)

    Į grupę „Portretas“ rekomendavo


          www.fotobites.lt nuolaida fotoknygoms, albumams, fotožurnalams galioja iki gegužės 1 dienos.

    Jūsų komentaras

    Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti