tiesiog taip susišvietė iš to, ką parašėte ir parodėte.Akivaizdu, kad žiūronai čia aktyviai parodomi, ne šiaip kokia neatidžiai palikta detalė, o paskui jau pradedi galvoti, ką daro žiūronai, plius Jūsų mintys apie ryšius, ir tolius...
Arba - ji jau buvo teatre, toli sėdėjo ir nieko nematė, nes tie maži žiūronai nefiga neprizūmino. Todėl dabar rūškanu veidu juos grąžina ir liūdi, galvodama, kad tartum šaunus bičas į teatrą kvietė..., bet jei tik tokius mažus žiūronus turi, tai mažas jo ir .... ... O jei rimtai - Romualdai, ar nežadi "išlipti" ir "rūškano, abejingo, pasyvaus, liūdno, t.t" veido serijos ? p.s. "soul image" tai ne vien liūdesys.
Aurimai, "rūškaną" tu matai, nes tai tavo interpretacija, aš matau ramų veidą. Pas pati ir ne visur modeliai su šypsenom. Net klasikinėje fotografijoje yra taip siūloma, jei žmogui netinka šypsena, tada paprašykite kad veidas būt neitraliai ramus. Tai tradicinė fotografiją, jau nekalbu apie portreto anatomiją, kur į tai daug giliau žvelgiama.
Sutinku. Nors tai man šiek tiek dvelkia spekuliacija: analogas + "ramus veidas" + kompoziciškai pagrįsta daikto demonstracija, kampai = geras darbas. ... Bet jei sakai - netinka šypsena, tai dar yra krūva kitų emocijų: nuostaba, agresija, pyktis, džiaugsmas, net ir "bukumas" ... Norėjau pastebėti, kad lygiai ta pati emocija beveik visuose kadruose. Tiesiog skatinu į tai žiūrėti ne tik kūrybiškiau, bet ir linksmiau.
Dėkui, dirbsiu dar su neitralia veido išraišką stiprindamas fair eyes principą žinoma man ir dar keliems baigusiems kursą. Aišku, kad R.Barthes camera lucida dar neskaitei. Dar emociju nesiimu fotografuoti. Daikto demosntracija ne tik dėl kompoziško pagrindimo ten. Yra dar pirmaeiliškumas ir antraeiliškumas daikto kadre supratimas. Yra vizualinis kadro centras ir geometrinis centras, viskas čia rišasi ir kuria taip savo pasakojimą.
Albertas K (išsitrynęs) 2015.03.04, 17:36, rašė:
:) pagl negerą principą "Aš tai daryčiau" taip, kad ištryškėtų įstrižainės ryšys iš kairės viršaus, Jos veido ir rankos kryptimi žemyn dešnėje į išspirtų durų lentų juodą angą apačioje, tai tuomet būtų aiškesnė porų ritmika, visumos bendrumas ir alegorinė žiūrėjimo pro duris reikšmė į ten iš kur atėjome :) ir t.t. , Romualdas jau žino iš mano pasakonių.:) , o kadangi čia dalis durų yra išlaušta, sulaužyta, tai ir žiūrijimas, kaip toks, į ten iš kur ateita arba nedrystama nueiti irgi turi savyje sužeidimo požymių pvz. man kūrinio idėja "Sužeistas žiūrėjimas" Romualdai pridenk iš viršaus, kad iki Jos galvos liktų kokie 3 mm. :) ir turėtum pajausti ką turiu omenyje, sakudamas apie žiūrėjimo pro duris simbolinę reikšmę į ten iš kur buvo ateita ( ne pareita).