Nuasmeninimu tai vadinu, yra keli būdai. Tam tikras taisyklių pažeidimas. Bet logiškai pateisintas pavadinimu ir antru vizualiniu centru.
Albertas K (išsitrynęs) 2015.05.26, 14:28, rašė:
Vyrai , nu, kur jūs žiūrit, n e s u p r a n t u, – juk bliūdas turi du apskritimu – vienas kitame, o už to bliūdo ...kas? – jeigu ne toks pats tikrovės atspindys kaip tas bliūdas. :) Galū gale žiūrėkit į žiedą ant piršto, kuris irgi toks pats apskritimas tik tuščias su kitu apskritimu aplinkui.
bet kad be ritikos, gerb kolega, yra kitų idomių elementų formuojančių atvaizdą. Bet ir ritmika gana svarbus, įnešantis darnos nuotraukai. dėkui.
Albertas K (išsitrynęs) 2015.05.27, 11:47, rašė:
Romualdai, :) man kažkaip per ritmiką lengviausiai galvojasi ir greičiausiai galai sisiveda, nes kai fotografuoji, tikrai, nėra kada galvoti :) Žr. baltas trikampiukas prie kaklo viršuje (moteris) – trikampiukas apačioje (vyrukas), abu sudėjus vieną ant kito gaunasi Abraomo žvaigždė greta mėnuliuko.
Jei tas pačiam padeda, tada gerai. Mano kadro formavimo algoritmas kiek kitoks. Fono
cherdak
, šviesos, plokštumos analizė pradžioj, pirmas ir antras vizualinis centras vėliau. Kai mokiausi pas BLR meistrus, jie kadrą formuodavo neskubom, iki pusvalandžio. Bet pas juos viskas apmąstyta, viskas savo vietose. Man dar to trūksta.
Ritmika, ritmika... Man pvz. svarbiau melodija, o ją ne kiekvienas moka išvingiuoti ir ne kiekvienas - suprasti... O dėlioti trikampiukus siužetinėje nuotraukoje, kaip spintoje, tikrai ne svarbiausias dalykas.
Melodijai įtaka irgi padaro ritmika, geometrija. Žinoma bobulė turi omeny estetika, kadro estetika šiuo atvejų. tai vienas iš svarbiausiu visų laikų dailės kanonų.
Pabūsiu solidarus Bobulei - išdėliojus mišrainę "detalėmis", ji jau ne skani mišrainė, o žirniai-pupos-bulvės :))) Jokiu būdu neneigiu detalių ir jų ritmikos reikšmės, bet bendroje kūrinio analizėje (žiūrovo akimis) į jas stengiuosi gilintis minimaliai. Pvz., čia, ėmęs gilintis į detalias, pradedu pastebėt per ryškiai į akis krintančias staktas ir kt. :)