Laiškų knyga

 1439 (+0)

Komentarai
  • Tirlikas
    Tirlikas 
      2017.03.30, 09:07, vertino: Gerai, , rašė:
    Pastaruoju metu kur kas populiaresni elektroniniai laiškai ;(
  • EmVa
    EmVa 
      2017.03.30, 18:46, rašė:
    Bet kai turi savo tėvų, giminaičių tikrus kaligrafiškai parašytus laiškus su piešinėliais ir ir su pradžia...žiūriu į dylantį mėnulį...ir tt.Sentimentalu, bet tai jaudina. Ir popierius bet koks ir raštas smulkus, kad tik daugiau tilptų.... Tiesa, čia ne tokia knyga, ne mano, bet...
  • _«M.G»_ (išsitrynęs)    2017.03.30, 09:11, rašė:
    Oh, šita foto tai kaip paveikslas, liuks atrodo.
  • _«M.G»_ (išsitrynęs)    2017.03.30, 09:11, rašė:
    Nuotrauka pasiūlyta į grupės geriausias
    • EmVa
      EmVa 
        2017.03.30, 18:47, rašė:
      Ačiū, Mindaugai:)
    • DainiusX
      DainiusX 
        2017.03.30, 09:17, vertino: Mėgstama!, , rašė:
      'kabina" :)
    • EmVa
      EmVa 
        2017.03.30, 18:48, rašė:
      Norėjau, kad "kabintų":)
    • Tadas Juozapaitis
      Tadas Juozapaitis 
        2017.03.30, 09:32, vertino: Mėgstama!, , rašė:
      jau nesuprantu, arr tai fotogafija, ar tapyba?
    • begedis
      begedis 
        2017.03.30, 12:41, rašė:
      paišyba pikseliais
    • Membrana
      Membrana 
        2017.03.30, 10:19, rašė:
      Šiaip gražu, bet krito į akis kaip tie laiškai arba Vasario 16-osios akto originalas gelstelėjęs veidas. Gal dar rausvumo ant jo trūktų?
    • EmVa
      EmVa 
        2017.03.30, 18:50, rašė:
      Nežinau...Toks buvo sumanymas. Tokioje stilistikoje darbas. Čia ne glamūras:)
    • Tadas Juozapaitis
      Tadas Juozapaitis 
        2017.03.30, 14:19, vertino: Mėgstama!, , rašė:
      nesvarbu, ar paišyba pikseliais,
      ar dažais, ar kavos tirščiais, pomidorų padažu ir t.t.
      tačiau vienodai įdėta emocijos į kūrynį.
      svarbiausia juk galutinis rezultatas, o jis vertas gero žodžio
    • Membrana
      Membrana 
        2017.03.30, 14:40, rašė:
      sutinku. Gal kam atrodo, kad su pikseliais,pykšt pokšt ir baigta, bet, šiaip jau kol rezultatas išgaunamas, tenka paplušėt. ;)
    • begedis
      begedis 
        2017.03.30, 16:55, rašė:
      Taip gal neatrodo, tik renkamasi tarp dekoratyviau ir giliau. Manipuliacijos pikseliais gelbsti dekoratyvumui, bet, tolindamos nuo natūralumo, po savęs palieka lėkštumo šleifą. Tai jau sakyta, tad didesnės prasmės ir tam nebėra.
    • EmVa
      EmVa 
        2017.03.30, 18:58, rašė:
      Nesutinku. Kur jūs čia matot lėkštumą. Yra jausmingumas, pasakojimas, istorija. Jus nervina PS apdorojimas, bet jei aš renkuosi tą stilistiką, aš ir darau atitinkamai.
    • Membrana
      Membrana 
        2017.03.30, 20:12, rašė:
      Nesutinku. Priklauso, kiek dirbama ir kaip, ir kokiu užsidegimu. Kartais tenka ir savaitę ir dvi papaišyti spalvomis faktūromis ir t. t. kol pamatai, kad sukūrei galutinį tau patinkantį rezultatą,tarkime, sutampantį su variantu vaizduotėj arba nesutampantį, bet staiga atsiveria visai kitas vaizdas Aš manau, kad fotomanipuliacija yra irgi kūrybos priemonė, tarkime, kaip drobė, popierius ir pieštukas ir kt. Jūs per griežtai vertinat.
    • begedis
      begedis 
        2017.03.30, 20:31, rašė:
      Tikrai taip, manipuliacijos, spekuliacijos asmeniškai jokių stygų neužgauna.
    • Membrana
      Membrana 
        2017.03.30, 20:41, rašė:
      Niekas neverčia mėgti ar nemėgti. Manipuliacija irgi yra kūrybos priemonė. Beprasmiška ginčytis. Jei priemonė yra, ja žmonės dažnai, retai, bet visgi naudosis.
    • begedis
      begedis 
        2017.03.30, 20:49, rašė:
      Žmonės su talentu puikiausiai gali naudotis savo talentu geriausiais būdais, ir nėra priversti nusivažiuoti iki kažkokių subproduktinių priemonių vien todėl, kad jos yra ;-)
    • Membrana
      Membrana 
        2017.03.30, 21:00, rašė:
      jeigu jau taip, tai fotografija, kaip tokia, yra subproduktas. Netapot, nepiešiat, net nedrožiat ir nelipdot.. Paspaudei mygtuką, užsukai stiklą ir - stebuklas. Diskusija į niekur.
    • EmVa
      EmVa 
        2017.03.30, 21:48, rašė:
      Begėdi, kiek čia tų manipuliacijų???? Kas prilipdyta, nerealu? Visi naudojasi kontrastu, tonavimu, triukšmais - kokios čia manipuliacijos...O neužgauna, nes gal neturite sentimentų kažkam tam, kam aš turiu...
    • begedis
      begedis 
        2017.03.30, 21:54, rašė:
      "Visi naudojasi kontrastu, tonavimu, triukšmais - kokios čia manipuliacijos" - aš sakyčiau, reikia ganėtinai DAUG manipuliacijų, kad iš NUOTRAUKOS pagaminti PLAKATĄ, pvz. pateiktas apačioje - kadais tas pats paišyta be fotošopų.

      Jei rimtai nusiteikėte gaminti plakatus, galite pasisiūlyti politikams, kai kurie labai netgi noriai įdarbina propagandinius elementus, papuošdami savo taip dar labiau kilnią veiklą. O liaudis, kaip matome, kramtys noriai.
    • Tadas Juozapaitis
      Tadas Juozapaitis 
        2017.03.30, 16:49, vertino: Mėgstama!, , rašė:
      imkim rašytojus tarkim,
      vienas rašys antikvarine 150 metų senumo
      spausdinimo mašinėle, kad vargtu ir per "kančią"
      rastu žodžius, mintis.
      Kitas ranka rašys, kad galėtu pakramtyti plunksna ir pamąstyti.
      O kitas kompu regz mintį ir gal dar leis katei per klaviatūrą prabėgt:)

    • begedis
      begedis 
        2017.03.30, 16:58, rašė:
      Netinkamas pavyzdys, nes rašytojo produktas nėra kaip ir kuo rašė, bet ką surašė. Ribiniais atvejais svarbi sintaksė ar vaizdinė turinio dėstymo vertė.
    • Tadas Juozapaitis
      Tadas Juozapaitis 
        2017.03.30, 17:09, vertino: Mėgstama!, , rašė:
      apie tai ir kalba, kad svarbiausias galutinis rezultatas
    • begedis
      begedis 
        2017.03.30, 20:39, rašė:
      O ką jau rezultatas? Verčia iš koto? Užkabina tikrovės slėpinių perteikimu? Nieko panašaus. Pamalonina. Įtinka skubančiajam pro šalį.
    • Tadas Juozapaitis
      Tadas Juozapaitis 
        2017.03.30, 17:10, vertino: Mėgstama!, , rašė:
      ar paišymas pikseliais, ar dažais, svarbu rezultatas, išliekamoji vertė, emocija, ar gera, ar bloga nesvarbu
    • Tadas Juozapaitis
      Tadas Juozapaitis 
        2017.03.30, 17:13, vertino: Mėgstama!, , rašė:
      kažin, ar Pikasas labai realistiškai tapė...
    • EmVa
      EmVa 
        2017.03.30, 19:03, rašė:
      Ir jis pasakys, kad ten pilna aistros, jausmų ir tt. Nes tokia jo raiškos forma. Nesu Pikaso mėgėja, bet saviraiškos formos yra įvairios ir jos turi teisę Būti. Sėkmės jums. Kažkaip intravertai išsišoko:)))
    • Tadas Juozapaitis
      Tadas Juozapaitis 
        2017.03.30, 19:31, vertino: Mėgstama!, , rašė:
      aga, ir aš nenėgėjęs Pikasso.
      na mes intravertai avantiuristai;)
    • begedis
      begedis 
        2017.03.30, 20:37, rašė:
      Pikasas abstrahavo į hiper-tikrovę, tikrovės išmėsinėjimą per sklandymą virš jos. Šis darbas eina priešinga kryptimi - link plakatiškai stilizuoto tarybinio realizmo.
      Dekoratyvu, tinkama taikomajai panaudai. Ir tiek.
    • Membrana
      Membrana 
        2017.03.30, 20:54, rašė:
      Nepervertinkit Pikaso. Tie, kam jis priklauso, ir ir kam daro pridėtinę vertę, šaukia, kad jis genijus,o man jis nedaro jokio įspūdžio, kai lyginu su Renesanso meistrais. Bet su ilgamete opinija nesigičiju. Jei kas nori jo kokį darbą pirkti už 7 milijonus, tegu perka.
    • begedis
      begedis 
        2017.03.30, 21:02, rašė:
      Pinigai nėra joks rodiklis dvasinių dalykų kertėje.

      Tikrovės suvokimo evoliucijai Pikaso nuopelnai milžiniški. Šiuolaikinis jos suvokimas laisvas nebūti pririštas prie pažodinių tikrovės atpasakojimų, ir neprivalo būti naivus realistiškume. Būtent tas NEPRIVALO išplečia pasirinkimų laisvę, o tai ženklus kokybinis šuolis, nusakantis ir mūsų laikus.
    • Membrana
      Membrana 
        2017.03.30, 21:12, rašė:
      visa tai padarė Pikasas? Be Pikaso nebūtume laisvi? Nemąstytume taip kaip mąstome? Šekspyras kažkokioj dramoj yra kalbėjęs apie žmogų mėnulyje.Raketų tais laikais dar nebuvo, kaip galim nujausti.Man atrodo, laisvė savaime išsirutuliojo iš ątikrovės ir iš tų laikų, kai karalius nuvertė ir bastilijas nugriovė. Lietuviai irgi ne kartą bandė dar ir prieš sukilimus, tik nesėkmingai. :)
    • Membrana
      Membrana 
        2017.03.30, 21:21, rašė:
      Ir dar tiesiog griūk negyvas, kai prancūzai giriasi išlaisvinę moteris. Prancūzijoj moterys pirmą kartą balsavimo teisę įgijo peniasdešimt kažkuriais metais, o lietuvės - berods balsavo jau 1922 m.
    • begedis
      begedis 
        2017.03.30, 22:00, rašė:
      Gal prancūzams pasisekė pralaisvinti kitokius moterų laisvės aspektus, o juk taip ir buvę? :-)
    • begedis
      begedis 
        2017.03.30, 21:33, rašė:
      Gerbiamoji Membrana, užtenka trumpo pasivaikščiojimo su Google, kad išaiškinti ir netinkamą Šekspyro minėjimą: "Vasarvidžio nakties sapne" vaizduojami keli mėnesienos persikūnijimai baigiasi paskutiniu, komišku "žmogumi, vaidinančiu Mėnulį". Nieko bendra su žmogaus apsilankymu mėnulyje, nors net ir tai komiškai ar tikroviškai sumanyti reikia ne tokios jau lakios vaizduotės.

      Kaip galima dabar jau užtikrintai teigti, esate linkusi dalykus patogiai supaprastinti, ir po to savo nuožiūra panaudoti. Negaliu pritarti ir tokiai tikrovės atpažinimo praktikai. Nesusikalbame :-)
    • Membrana
      Membrana 
        2017.03.30, 22:31, rašė:
      Ne. Pasivaikščiokit daugiau, nes panaudojot ne tą citatą ir, matyt, ne tą kūrinį. OK? kelių sakinių komentaras - ne disertacija, gerbiamasis... Mes abu paprastinam. Jūs paprastinat į sovietinių foto pusę, aš paprastinu irgi. Taip atsitinka, nes tikrovė per sudėtinga, kad ją būtų galima labai tiksliai aptarti. Net disertacijose ji supaprastinta.
    • begedis
      begedis 
        2017.03.30, 23:04, rašė:
      Na, Man-in-the-moon tik verčiant pažodžiui, primityvinant bus žmogumi esančiu mėnulyje. Kūrinyje tai žmogus vaizduojantis mėnulį, dargi apžaidžiant tekstą su Bibliniais sakiniais, žodžiu - kaip ir priklauso žmonijos vertinamam Šekspyro genijui - grožis daugiabalsiame prasmių čiurlenime. Primityvintojui Šekspyras suvarys užtikrintą peilį - kito kūrinio, matyt, jau ir nepasiūlysit.
    • Membrana
      Membrana 
        2017.03.30, 23:18, rašė:
      Jūs tapot piktas. Imat kalbėti paniekinamai. Ir leidžiat sau vaizduoti visažinį. Vadinat mane primintyvintoja? Dėl ko pykstat? Jūs gi manęs nepažįstat, o jau darot toli siekiančias išvadas apie mane. Gal pavargot? Praalkot?Tik dėl vieno sutinku: Šekspyras tikrai genijus. Pikasas - ne.
    • begedis
      begedis 
        2017.03.30, 23:36, rašė:
      Nepykstu, bet ir nemėgstu, kai žmonės vadina kitą visažiniu, ir čia pat sugeba paskirstyti genialumą. Tam, kad jausti (ajo? anegerai?) abiejų genialumą, reikia daugiau jausti.
    • Membrana
      Membrana 
        2017.03.30, 23:42, rašė:
      MAN NE GENIJUS JIS. Ar turiu su visom menotyrininkų nuomonėm sutikt? Kur čia tokia taisyklė parašyta?
    • begedis
      begedis 
        2017.03.30, 23:50, rašė:
      Žmonijos kaktoj įrašyta ;-)
      O pasitempti reikėtų atskiriems rūšies individams :-)

      Neslėpsiu, šis atkaklumas spyriotis irgi savotiškai žavus. Bet romantikai siūlau keltis į privačią erdvę.
    • Membrana
      Membrana 
        2017.03.31, 00:00, rašė:
      Nesupratau? Kokią privačią erdvę? Sėkmės kritikuojant ir giriant nuogų mergaičių, stovinčių po išplaukusiais medžiais, nuotraukas.
    • Aurimas Valevičius
      Aurimas Valevičius 
        2017.03.31, 00:14, rašė:
      Jei Picasso tau ne genijus, tai diskusija beprasmė. Per didelis skonių skirtumas. Tačiau yra vienas svarbus niuansas. Picasso savo kubizmą (kas tau gal atrodo nemokšišku piešiniu), piešė ir tapė pirma labai gerai įvaldęs akademinį piešinį. Kitaip tariant - klasikinės išraiškos jam tapo žinomos, įvaldytos ir nebeįdomios. Deja dabar, ir tikrai nemažai lietuvių autorių, įvairų modernų meną atlieka nomokėdami elementaraus klasikinio piešimo (netechniškai). Tačiau ir jie parduoda savo kūrinius, tik... ne plačiame pasaulyje ir ne didelėse galerijose. Publika įvairi.
      Panašiai ir su šia nuotrauka. Nekritikuosiu siužeto ar emocionalumo, Ir nesu prieš bet kokį postprodukcinį apdirbimą, bet sutinku su begėdžiu ta prasme, kad blogas aktyvus apdirbimas labai gadina kūrinį. O čia jis technine prasme - blogas. Bet čia ne bėda - kožnas gali daryti kaip tinkamas ir, darydamas tobulėja. Didesnė bėda tame, kad tai daug kam patinka. Kodėl ?... Gal todėl, kad publika neturi tobulų pavyzdžių ir tapo pripratusi prie broko ?
    • begedis
      begedis 
        2017.03.31, 00:47, rašė:
      Manau, kad galiu paaiškinti. Iki tol, kol visi tapome prisijungę ir įgalinti, meno pateikimo ir vertinimo architektūra natūraliai numatė ir vertinimą savo struktūros mazguose: leidinio ar salės valdytojas atlikdavo atrankos darbo dalį, orientacijai gelbėję ir kritikai.

      Visuotinio pasijungimo struktūroje jų praktiškai nenumatyta. Ši svetainė yra pavyzdys ir įkūnijimas alternatyvaus autoriteto, alternatyvios vertinimo tikrovės: išskaičiuojamojo vertingumo. Daug patiktukų = daug vertingumo. Taip minia po Kristaus kojomis dabar pati sau sprendžia kas gerai, o kas ne, ir žūtbūt kovos už teisę, kad būtų vertinama taip, kaip NORISI KIEKVIENAM.

      Tobuli pavyzdžiai - tai pavyzdžiai su dideliu skaičiumi šalia. Rakursas pasitikrinimui: akto peržiūrų skaičius ir temos populiarumas. Norisi žadamo kūno, norisi kūniško rezonanso, labai žemiško pasitenkinimo.

      Pikasą suprasti reikėtų audringame laikmetyje, daug ką šlavusiame, norėjusiame šluoti dar daugiau. Pavaizduoti tą dinamiką, peržengiant realizmą, vedant abstrakcijas į realijų formas - genialu. Paveiku buvo, ir tebėra. Priimant paraidžiui - tai gali atrodyti kaip "išsigimęs menas", bet tai ir neskirta virškinti paraidžiui.
    • Membrana
      Membrana 
        2017.03.31, 00:55, rašė:
      Šitaip man rašė didysis menininkas Begėdis "Labas - o kas blogai su nuogomis mergaitėmis? Jau kuo jos prasikalto??!
      Kone susigėdau, puoliau tikrinti - prilaižiau vos ne vos kelias. Kaip aiškinti pavydo priepuolį?"
      Po tokių tauzijimų pasilaikyk savo nuomones sau, Begėdi.
    • begedis
      begedis 
        2017.03.31, 01:03, rašė:
      Kas belieka. Tik tai aš klausiu apie tas mergaites - asmeniškai tamstos. Kokiu būtent pagrindu jos absoliutinamos iki kone nuolatinės mano veiklos? Ar tai, čia perkeltas, tas klausimas tapo atsakytu?
    • Membrana
      Membrana 
        2017.03.31, 01:08, rašė:
      Čia perkeltas jis nuplėšė visas jūsų "meno eksperto" kaukes ir jūsų piktybišką kenkėjišką požiūrį.
    • begedis
      begedis 
        2017.03.31, 01:54, rašė:
      Išsigalvojate, gerbiamoji. Klausta buvo visai ne piktybiškai, visai netgi atvirkščiai. Miegokite ramiai.


      fotobites.lt siūlo  30% nuolaidą Ekspres fotoknygoms!

    Šį mėnesį Kokybiška spauda Asmeniniai įspaudai

    Jūsų komentaras

    Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti
    Apie EmVa
    EmVa

    gyvena: Telšiai        Daugiau >