-

 639 (+1)

Komentarai
Turinys
  • Artur Politov
    Artur Politov 
      vertino: Mėgstama!, 2018.04.04, 19:57 rašė:
    Vamzdis. Kažkuom prasikalto :)
  • Kristina S.
    Kristina S. 
      2018.04.04, 20:16 rašė:
    Įdomi interpretacija. Tačiau čia medžiaginis fonas taip natūraliai gražiai susisuko ;-)
  • begedis
    begedis 
      vertino: Gerai, 2018.04.04, 20:19 rašė:
    Kaip galima dirbant profesionaliai studijoje nematyti, kad aštrus rankos šešėlis formuoja iš sienos antrąjį veido paviršių, ir iš patrauklios moters tesigauna monstras?

    Kokiu būdu rekomenduotojui į geriausias portreto žanro nuotraukas atiteko nepelnyta privilegija?

    Akivaizdu, kad rulono šviesioji pusė turėjo likti arčiau sienos už atvyniotos tamsiosios.
  • Kristina S.
    Kristina S. 
      2018.04.04, 20:46 rašė:
    Ačiū už komentarą, gerbiu Jūsų laiką komentaro pastangoms. Nesutinku nei su vienu Jūsų argumentu. Įsižiūrėkite i raktinius žodžius : “ilgas išlaikymas”. Jokie šešėliai čia neturi įtakos. Dievaži, iš kur tokios fantazijos? Ilgas išlaikymas pasirinktas sąmoningai, jokių “netyčia” čia nėra. Tuo norėjau parodyti ne konkrečius gražios moters veido bruožus, o atskleisti moters švelnumą, tėkmę, lengvą melancholiją ir lengvumą. Apie ruloną susiturėsiu nepakomentavus.
  • begedis
    begedis 
      vertino: Gerai, 2018.04.04, 21:22 rašė:
    Norite pasakyti, kad nematote antrosios veido linijos, nors rašau, kad man ji pirmiausia krito į akis, besimaldama su pasimetusiu veidu, šalia kito - ryškiausio - elemento, rulono.
    Skleidžiama tai, ką sumanė sumanytojas, ne tai, kas matosi žiūrovui.

    Ką gi, kaip ir mano eilė susiturėti nuo tolesnių trukdymų.
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2018.04.05, 11:20 rašė:
    begedis rašė:
    ...Skleidžiama tai, ką sumanė sumanytojas, ne tai, kas matosi žiūrovui.

    Į šitą teiginį verta įsiklausyti.
  • Albertas K.
    Albertas K. 
      2018.04.05, 15:13 rašė:
    "...o atskleisti moters švelnumą, tėkmę, lengvą melancholiją ir lengvumą ", – citatos pabaiga. Kristina sumanymas geras, bet padarykite viską taip pat kur nors pradėjusių augti javų lauke, pučiant tikram vėjui, o ne vintiliatoriui dirbtinėje studijos aplinkoje, kur fono pilkumas + pilkas rūbas depresūchą varo. Kristinėle, skaitau tau paskaitą apie fono reikšmę fotografijoje. Fonas fotografijoje gali būti aktyvus ir pasyvus. Aktyvus – veikia savarankiškai nepriklausomai nuo fotomodelio ir fotografo (toliau tekste ,– mūsų) norų darydamas tiesioginę įtaką, kuriant kūrinio emocinei įtaigą (javų laukas vėjyje) Toks fonas, nepriklausomai nuo mūsų valios, veikia mus ir mes perimame jo jausminę įtaką. Tą jausminę įtaką, emociškai, perleidžiame per save ir pakluisę fono jausmas, savo fiziologine – jausmine būsena  veikiame foną atgal, kuris tokiu būdu tampa mūsų dalimi ir, įvykus šiai sintezei, turime nuotrauką, kurioje yra vaizdo visumos emocinis bendrumas. 2) Mes nepaklūstame fono  (aplinkos) jausmui (lietuje)  ir priešpastatome jam savo jausmus (džiaugsmą) įvyksta priešprieša ir kontrasto principu kūryboje vadovaujantis, mes perteikiame fonui savo jausmus stipriau nei jis mus veikia, todėl žiūrovas mano, kad lietus irgi kartu su mumis džiaugiasi. Pasyvus fonas, – studija, jis nieko nereiškia, nieko neveikia, jame nevyksta veiksmo (nėra nei pučiančio (veikiančio, įtakojančio emociškai) vėjo, nei lietaus, šalto, čaižaus, grubaus..., – atkreipk dėmesį kaip gamtos reiškiniams suteikiu jausmines žmogaus savybes. Čia pas tave pasyvus fonas – jame nėra jokio veiksmo, todėl pasyveme fone plaukų sruogos atrodo dirbtinai (nes pučia vintiliatorius). Tai sakyk kam tu mane žiūrovą už durną laikai, kai aš iš negyvo, neveikiančio,  bereikšmio fono turiu suparsti, kad judvi nusprendėte sukurti..., žr. savo žodžius. Kristina fonas jis yra gyvas, jis veikia savarankiškai – ar mes esame jame ar nesame jame. Nueik (kur tu čia gyveni...Kaunas) į Vytauto bažnytėlę ir tu pajausi kaip bažnyčios aplinkos fonas tave pradės raminti, nes bažnyčioje esanti aplinka yra fiziškai atskirta nuo miesto šurmulio storomis sienomis ir tu pati nurimsi. Štai tau aktyvaus fono pavyzdys kuris tiesiogiai įtakoja tavo emocijas. Tu išeisi iš bažnyčios, o jos fonas koks buvo toks ir liks tik tu išsineši savyje jo tau padarytą jausmninę įtaką – ramubę. Po veliniais,  padarykite tą patį toje bažnyčioje, kad aš pats suprasčiau judviejų idėją o ne,– " aš norėjau... "  O dabar ką aš čia matau: įvertinant tai, kad aš esu vyras, o jūs moterys žinote, kad visi vyrai, jūsų dėka, yra ištvirkę, tai, vadovaudamasis savo ištvirkimo laipsniu, matau tame ant grindų gulinčiame rulone vyro bybį, nes jums moterims viskas kas apvalu, kas vamzdiška tolygu tam. Vadovaudamasis šio pailgo daikto kuriama alegorija, manau: varkšelė užmiršo tabletikes pasiimti kur dabar per televizorių reklamuoja po nesaugaus sekso, nes aplinkui pilka, aplinkui niūru, aplinkui monotoniška, aplinkui šalta, aplinkui nieko nevyksta, todėl Jos sukurta emocija, vadovaujantis sutapčių principu tarp  fono tuštumos ir Jos, kuria manyje, iš fono įtakos į Ją, įsitikinimą, kad Ji neviltyje, nežinojime, netikrume, nepasitikėjime, nes  (įsikalk į galvą jeigu nori ką nors rimto sukurti) – fonas objektyvus reikalas, mes jo pakeisti negalime, jis yra toks koks yra. Tai mes prie jo taikomės, tai mes paklūstame jo emocinei įtaikai, tai mes perleidžiame per save aplinkos įtaką ir tampame tokiais kokia yra aplinkos jausminė būsena.  O tam, kad priversti lietų būti džiugiasiu, tokiu koks aš esu džiaudsmingas toje lietaus lijimo akimirkoje, tau reikia perskaityti Michailą Čechovą "Aktiorskoje masterstvo" 1985 m., Maskva, 25000 tiražas,  todėl kur gauti nežinau. Todėl įdėk  kitą nuotraukytę tai ir tai papasakosiu, – man negaila, bet įdėk kitą nuotraukytę taip pat kaip čia, bet bažnyčioje.
  • Kristina S.
    Kristina S. 
      2018.04.05, 18:24 rašė:
    Albertai, nuostabiai rašote, absoliučiai pilnai įsigilinau į tai, ką matote ir ką jaučiate. Taip, aktyvus fonas yra nuostabu, viskas kas tikra, yra tikrai tikra - ir as Jus visiškai suprantu :) Bet. As esu studijinės fotografijos atstovė ir labai prašau Jūsų neteisti šio žanro. Ši nuotrauka laukuose atrodytų nuostabiai, kaip ir rašote. Tačiau ar tai būtų “tikra”? Juk viskas lygiai taip pat būtų suplanuota, tik fonas skiriasi :) Štai “dokumentinis” portretas turi tikrumą , bet šiuo atveju tai ne dokumentinė fotografija. Nevarykit, manęs, prašau, i lauką, miškus ir bažnyčią fotografuoti portreto - aš ne šio žanro atstovė ir tikrai nenoriu blaškytis. Yra studijinis portretas, dokumentinis portretas, reportažinis portretas... kiekvienas iš šių žanrų turi savo grožį, ir nei vienas vienas už kitą nėra geresnis. Viskas atrodytų labai puikiai jei nufotografuočiau šį portretą pagal jūsų matymą ir skonį, tačiau šiuo metu nieks manęs iš studijos neišprašys. Šiai dienai tik joje noriu atskleisti žmogaus gelmę. Labai tikiuosi mane supratote :)
  • begedis
    begedis 
      vertino: Gerai, 2018.04.05, 23:55 rašė:
    Tiesą sakant, ši nuotrauka yra įdomi, bet ne tais dalykais, kuriuos sau įsivaizduojate. Ji ir yra įdomi ta gotikine totalios pilkumos bei jos tekstūrų nuotaika, netyčiom suteiktu vilkolakio veidu, na ir, tebūnie, keistu perveriančiu vamzdžiu. Kažkur šalutiniuose planuose švelnumai, ilgieji išlaikymai, ir kitkas, ką ten dar minite pirmojoje eilėje pati sau.

    Pats faktas, kad tik iš dalies perprantate kas jums gaunasi pavaizduoti, kalba jog tik iš dalies ir valdote vaizdavimo procesą. Kol rezultatai turės panašiai netikėtų nutikimų, tol viskas teoriškai galėtų būti neblogai. Praktiškai, tai nėra jums būdinga, tad...
  • Albertas K.
    Albertas K. 
      2018.04.06, 09:23 rašė:
    oi jūs studinykai, studinykai...nykai, nykiai... Kristinike, tai tuomet tada nors įskikalk į galvą, kad šviesa studijoje reikalinga ne mergytės kūno grožybėms perteikti, o mergytė reikalinga tam, kad šviesos savybes atskleisti: Čia tas pat kaip lašiukas ant delno: blikas, šviesos pusiausvyra, tamsioji šviesos pusė, pilna šviesa, pagrindinis šešėlis, šešėlio šešėlis, papildomas šešėlis, ir kt ir pn. O į bažnytukę nueik, kad pamatytai kaip šviesos intensyvumo pokytis kuria erdvės nuotaikas (jausminę atmosferą). A žinai kad fotostudijoje negalima dulkes nei siurbliuoti nei grindų plauti, nes dulkės skaido šviesos srautus, naikina parzitinius blikus, neleidžia susidaryti šalutiniams atspindžiams. A žinai, kad tik dulkių dėka galima perteikti Karavadži efektą. A žinai kaip fotostudijoje padaryti aktyvų foną, lietuviškai sakant,– zadnyką ? :)
  • Artur Politov
    Artur Politov 
      vertino: Mėgstama!, 2018.04.07, 09:47 rašė:
    Dėl bažnyčios teisu. Nepalyginama su jokia studija. Kristina tai tikrai zino

Į grupę „Portretas“ rekomendavo


Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti
Apie Kristina S.
Kristina S.
 
Kristina Sabaliauskaitė

gyvena: Kaunas    amžius: 37    Daugiau >
www.kristinasabaliauskaite.com