Rapsai ir debesys

 609 (+1)

Komentarai
Turinys
  • PetrasJuškauskas
    PetrasJuškauskas 
      2019.03.18, 09:20, vertino: Gerai, , rašė:

    Nuotraukoje PATIKO:

    TAISYTINA:

    ĮVERTINIMAS balais - x/y/z:
    Momentas, šviesa / Kompozicija, rakursas / Technika, apdorojimas Man nepatiko tai kad matosi krūmų juosta. Manau jei debesys ysilietų į rapsų lauką būtų puikiai.

  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2019.03.18, 21:53, rašė:
    Dėkui. Yra racijos pastaboje.
  • aidas66
    aidas66 
      2019.03.18, 12:14, vertino: Gerai, , rašė:

    perdaug suspausta  
    Nuotraukoje PATIKO:

    TAISYTINA: perdaug suspauta,kai ka truputi patvarkiau,mano nuomone

    ĮVERTINIMAS balais - x/y/z:
    Momentas, šviesa / Kompozicija, rakursas / Technika, apdorojimas

  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2019.03.18, 21:52, rašė:
    Dėkui už siūlymą, vis dėlto spalvos ne mano skonio. Proporcijos tai galėtų tokios būti, nors aš pripratau prie 4:3 santykio.
  • Serbentynas
    Serbentynas 
      2019.03.20, 18:35, vertino: Gerai, , rašė:

    Nuotraukoje PATIKO:

    TAISYTINA: Manau per daug paprasta kompozicija. Jeigu nelabai yra ką fotografuot pirmam plane, tai siūlyčiau bandyt imtis nestandartinių sprendimo būdų, pvz fotografuoti vertikaliai siekiant išnaudoti plačiakampio sukuriamus iškraipymus. Galbūt horizontą statyti aukščiau, pvz ties 3 trečdaliu dangaus paliekant labai nedaug. Na tai tik kelios mintys, kaip pagyvint fotografiją.
    Šiuo atveju nėra pirmo plano objekto kuris būtų dominuojantis, dėl to nuotrauka atrodo nuobodoka. Galbūt buvo norėta išreiktši erdvės pojūtį, dėl to nesiginčysiu, tik tiek, kad šioje lokacijoje erdvės nėra daug ir tą pojūtį sustiprinti neišeina.
    Šonai perdaug tamsūs, sakyčiau venjetavimas, arba kažkoks jo efektas kurio manau nereikia.
    Pirmoje nuotraukoje kliūna perdaug tamsūs, praktiškai visiškai juodi medžiai, jie blaško dėmesį, šiuo atveju kai fotografuota iš gana žemo taško, nesimato debesų šešėlio, todėl tie juodi medžiai blaško dėmesį, fotograojant iš aukštesnio taško, pvz nuo kalvos, matant debesų šešėlius ant žemiau esančių objektų, manau viskas būtų kur kas geriau, bet žinoma, tam reikia kitos lokacijos.
    Antroje nuotraukoje medžiai šviesesni, tačiau pirmasp lanas perdaug šviesus, man asmeniškai trūksta natūralumo.

    Dangus atrodo neblogai, visgi manau tokiems kadrams reikia vertikalios kompozicijos, tuomet plačiakampis objektyvas labai gerai pasitarnauja ištampydamas nuotraukos apatinę dalį ir viršutinę, suteikdamas žymiai stipresnę gylio iliuziją.

    ĮVERTINIMAS balais - x/y/z:
    Momentas, šviesa / Kompozicija, rakursas / Technika, apdorojimas

  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2019.03.24, 15:57, rašė:
    Dėkui už mintis. Vinjetavimas objektyvo specifika, nešalinau. Vertikali kompozicija jau būtų visai kitokia. Na, o natūralumo trūkumas čia, žinoma, yra, bet to ir nesiekta...
  • FredeRika
    FredeRika 
      2019.03.21, 23:21, vertino: Gerai, , rašė:

    tai ir neaišku kas čia-rapsai ar debesys. gal labiau debesys, bet sutinku su Serbentynu kad kompozicija pernelyg paprasta

  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2019.03.24, 15:58, rašė:
    Dėkui. Fotografavau iš esmės debesis, bet be apačios jie neturėtų pagrindo.
  • ro.
    ro. 
      2019.03.22, 12:25, vertino: Gerai, //, rašė:

    Nuotraukoje PATIKO: vasarą priminė...

    TAISYTINA: pernelyg paprasta viskas. Nėra kažkokio aktyvaus žvilgsnio traukos taško. Šviesa, spalvos tokie neįmantrūs... Ne, ne, HDR nereikia lietuviškiems peizažams. Reikia gal subtiliau. Ir vaizdo įdomesnio paieškoti.
    pvz: kunciusphoto.com/distant-images/
    Bet gal tiesiog skonio reikalas ;) Tiesiog subtilus dalykas tie peizažai ;)

    ĮVERTINIMAS balais - x/y/z: 3/3/3
    Momentas, šviesa / Kompozicija, rakursas / Technika, apdorojimas

  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2019.03.24, 16:03, rašė:
    Dėkui už teisingas mintis. Šiaip jau esame persisotinę peizažų, sunku kuo nors patraukti žiūrovo dėmesį. Neabejoju, kad nemaža dalis nuorodoje pateiktų A. Kunčiaus nuotraukų anonimiškai dedant po vieną efoto erdvėje dabar nesulauktų dėmesio, ten tik kai kurios įdomesnės...
  • ro.
    ro. 
      2019.03.25, 01:18, vertino: Gerai, , rašė:
    Beje, rėmelis tik gadina, manyčiau ;)
    O Kunčius dėmesį atkreiptų vien dėl to kad tokių fotkių čia NĖRA. Nepamenu kad kas taip fotkintų.
  • virgis.v
    virgis.v 
      2019.03.24, 11:05, vertino: //, rašė:
    Labai dėkingas dangus-daug veiksmo, išraiškingi debesys. Taip, kartais būna, kad suręsti pilnavertės kompozicijos reikiamu momentu paprasčiausiai nėra iš ko. Tokiais atvejais visada galima pasinaudoti tuo, kas yra po ranka-kuprinė pavyzdžiui. Numetei ją į žolę-ir turi žvilgsnio traukos tašką, dangus įsigyja konkurentą-ir pradeda pasakoti. Galima ir kitaip. Apatinėje nuotraukoje dešinėje už kelių žingsnių matau kažkokį krūmelį ar tamsesnės žolės kuokštą. Galima buvo prieiti arčiau jo-ir įsitaisyti pirmą planą.
    Dabar apie apdirbimo techniką. Visų pirma dangus. Iš tokio dangaus dera ištraukti visus toninius niuansus, vietoj to keliose vietose debesys tiesiog perdegę. Lygiai taip pat informacijos nėra medžių juostoje-keliose vietose tiesiog mirtinai juoda. Taip, sutinku-kontrastai kartais būna paprasčiausiai per dideli, kad juos galima būtų suniveliuoti. Susitvarkyti galima keliais būdais: 1. Naudoti ND grad filtrą. 2. Daryti breketingą. Tik daryti jį jokiu būdu ne pasinaudojus fotoaparato programine įranga, o rankiniu bųdu, geriausiai PS dirbti su sluoksniais ir maskuotėm. Juk dažniausiai tie pagalbiniai kadrai reikalingi tik tam, kad sutvarkyti labai konkrečias nuotraukos vietas.
    Visumoj patiko: momentas
    Taisytina: kompozicija, apdorojimas

    ĮVERTINIMAS balais - x/y/z: 5/3/3
    Momentas, šviesa / Kompozicija, rakursas / Technika, apdorojimas
  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2019.03.24, 16:07, rašė:
    Dėkui. Apdirbimu siekta padidinti išraiškingumą – kiek paryškintos spalvos, šviesinta, padidintas kontrastas, pridėta DD. Galima, aišku, geriau, bet originalas tikrai nykesnis. Štai originalus jpg, kad galima būtų palyginti:

    originalas  
  • virgis.v
    virgis.v 
      2019.03.24, 16:51, rašė:
    Na o čia mano versija. Kontrastas, clarity bei spalvos nejudintos, žaista vien tik levels, curves, overlay bei blur. Nors šiaip tai dirbti reikia su RAW, o ne su jpg...
    vv  
  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2019.03.24, 17:25, rašė:
    Visai gražiai išėjo net ir iš jpg.

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti
Apie Vaizdinys
Vaizdinys
 
Alvydas

gyvena: Vilnius    amžius: 44    Daugiau >