Švento Jurgio sala

São Jorge Island
Pirmą kartą per 15 metų teko važiuoti į kelionę be trikojo it antrą veidrodinį - peizažams (pirmas man dabar - paukščiams) pakeisti į kompaktinį, kadangi buvo dideli svorio apribojimai - devyni skrydžiai, trys avialinijos su savo skirtingais svorio/turio standartais.
Gal esu pirmas iš efoto bendromenės pabuvojęs São Jorge saloje.
Dėje, Soni ARW (RAW) failas iškraipė spalvas, bet nusprenžiau nestumti jas tarpusavyje.
Man tai savotiškas retro spalvų stylius.
Gal reikėjo daugiau retro, pav. taip.: (nes ir pati sala yra retro)?


 943 (+0)

Komentarai
Turinys
  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2019.06.02, 23:34, vertino: Paskatinimas, //, rašė:

    Nuotraukoje PATIKO: vieta

    TAISYTINA: spalvos. Man abu variantai kvepia nenatūralumu. Gal galima pamatyti, kaip atrodo originalus jpg?

    ĮVERTINIMAS balais - x/y/z: 4/4/3
    Momentas, šviesa / Kompozicija, rakursas / Technika, apdorojimas

  • AliZ
    AliZ 
      2019.06.03, 00:03, rašė:
    Arvydai, jau senai dirbu tik su RAW, nes nelaikau JPG originalu (bet dėl viso ko - atsargai visada darau ir JPG), štai:
    P.S. Dėl kitų aplinkybių parašiau prie pagrindinės nuotraukos.
    Norėčiau, kad pasirinktume iš dviejų variantų :)
    jpg  
  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2019.06.03, 00:39, vertino: Paskatinimas, , rašė:
    Tai kad visai neblogai atrodo jpg spalvos, tik pašviesinti reikia. Geriau už pirmus du variantus.

    Šviesiau:
    Šviesiau  
  • Zenius
    Zenius 
      2019.06.03, 12:23, vertino: Gerai, , rašė:
    Vienareikšmiškai, natūralumas paperka,Vaizdinio pašviesintas variantas,statyčiau už jį ), o Aliz variante pritaikyti hdr,ar dar kažkokie efektai. Jei daryt grėsmingą dangų,j/b turėtų gerai atrodyt.
  • AliZ
    AliZ 
      2019.06.03, 13:41, rašė:
    Ačiū Zeniau,
    Matau, kad kažką ne taip su Sony RAW (ARW) padariau, pripratau dirbti su Nikono RAW (NEF). Gal mažau bitų ARW nustačiau fotokameroje, todėl perėjimai tarp spalvų sutriko.
    JB šiame kontekste gal nelabai tyktu – nufotografuoti šią vietą turėjau tik vieną šansą. Saulė leidosi į debesis. Paskui trumpai, gal dviem minutėms, išlindo ir ola iš pilkos patapo auksine.
    Pavaizdavau, kai atsiminiau. Kitą dieną buvo kita nuotaiką, pagalvojau, kad sala yra labai archajiška ir gal jai tiktu retro stilius.
    Šiandien vėl kitaip apdirbčiau, nes atsimenu šį momentą vėl kitaip.
    Nežinau, ar tai blogai :)
    P.S. Pirmas apdirbimo variantas – spalvinio kontrasto didinimas + šarpas + dangaus tamsinimas vietomis.
    Antras variantas – ant pirmo uždėtas retro filtras su Split toningu ir venjete.

  • Zenius
    Zenius 
      2019.06.03, 14:10, vertino: Gerai, , rašė:
    Žinoma gerai,pats žinau kaip šviesa keičias,ne minutėm,o praktiškai sekundėm..:)
  • stepiu_vilkas
    stepiu_vilkas 
      2019.06.04, 08:50, rašė:
    Turi labai stiprų šoninį apšvietimą su geltonu atspalviu. Ir jį turi mažinti jei nori natūralių spalvų. Bet aš su tokia aštria šviesa jau nefotkinčiau. Jei būtum buvęs prieš saulės patekėjimą ar nusileidimą, šviesa būtų kita tada ir vaizdas būtų "minkštesnis" su mažesniu kontrastu. Antroje foto spalvos man jau geresnės bet foto labai dominuoja tas gelsvas skardis, o aplinka susilieja.jei mintis buvo parodyt skardį, tai vėlgi tada pagalvočoau apie kitą kadravimą, pamažinčiau kairės pusės ir apačios, kad liktų tik skardis.
  • AliZ
    AliZ 
      2019.06.04, 21:29, rašė:
    Labai ačiū už nuomonę, Tomai,
    Dėl antro pasiūlymo – taip, galima būtų akcentuoti dėmesį į skardį, bet greičiausiai gautųsi kvadratas, o kvadratas - gana kaprizingas ir savotiškas formatas, reikalaujantis kažko ypatingo, šio atveju gal juodai-balto varianto. Manau, prie tokio apšvietimo būtų sunku padaryti įdomų kontrastingą vaizdą.
    Dėl spalvų man pačiam kliuvo, kad nesusitvarkiau su spalvų perėjimais, apdorojant Sony RAW failą. Dėl geltonos spalvos kitaip -iš kur man ar tau žinoti, kokia spalva yra natūrali... ir kam kitam tai bus natūralu? Fotoaparato sensorius automatiniame režime nustato vidutinę kadro temperatūrą. Lightroom dažnai sako, kad sensorius apsiriko gal iki 2000 Kelvinų. Man kartais atrodo, kad abu klysta. Ar atsispindinti saulės šviesa daro spalvas nenatūraliomis? Tai gal fotografuoti tik naktį,,, bet su kokios temperatūros ir su kokio galingumo šviesos šaltiniu?
    Diena man skardis buvo neįdomus, saulei leidžiantis į debesis – dar blogiau, tik trumpam išlindus žemai saulei sužaidė kontrastas tarp beveik auksinės skardžio spalvos ir grėsmingų debesų. Manau gavosi kažkokia drama.
    Viename iš USA parkų yra krioklys „žirgo uodega“. Gretimos uolos išdėstytos taip, kad vieną dieną per metus ir tik apie trys valandas (jei ta diena aplamai buvo yra saulė) šviesa krenta tokiu kampu, kad krentantis vanduo būna aukso spalvos. Jei saulės nebūna, turi laukti kito šanso dar metus.
    Man auksas ant nude modeliu kūno – tai nesąmonė, o ant skardžio visai nieko :))).
  • stepiu_vilkas
    stepiu_vilkas 
      2019.06.04, 21:59, rašė:
    Aleksandrai ir pavarei tokį atsakymą. Aš tik dar pridursiu apie natūralias spalvas. Taip fotikas tavo mato savaip spalvas, programos dar kitaip. Bet juk pats buvai ir žinai kas yra natūralios spalvos. Ir diskusijos dalis buvo apie kad fotikas kažką ne taip su spalvom daro, tai ir mano atsakymas buvo kas mano galva atrodo kiek nenatūtaliai. O manau tiek aš tiek jūs skiriat kur fotografija arčiau natūralių spalvų kur ne :)
  • AliZ
    AliZ 
      2019.06.04, 22:27, rašė:
    Taip, kartais pavarau :)
    Asmeninės fotoknygos ir albumai: www.fotobites.lt

Jūsų komentaras

Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti
Apie AliZ
AliZ
 
Aleksandras Žvirzdinas

gyvena: Lietuva    amžius: 63    Daugiau >
youpic.com