o aš nesutinku. Nesutinku ir viskas. Taškas. Žr. į vertikalių linijų ritmiką ir į žvilgsnio kryptį. Tai kam čia tos tuščios erdvės iš kairės. Siūlau atkirpti iki pirmo žiedeliuko. Tuomet labiau išryškėja kaklo "įdubimo" ir puokštės" įdubimo" per įstrižainę tarpusavio priešingo panašumo vizualinis ryšys, o iš čia ir puikiai aktoriniu perteiktas smalsumas : du šimtai penkiasdešimt vienas, du šimtai penkiasdešimt du, du šimtai penkiasdešimt trys, du šimtai... ir tampa aišku ką gi Ji čia taip atidžiai daro. o tuščia erdvė iš kairės tik blaško ir pabrėžia gubojų tarpą iki Jos, kuris, tas tarpas, čia mano supratimu nėra jau toks ir svarbus. Čia svarbiausias vertikalių linijų kuriamos įtampos ir žvilgsnio krypties, kuriame yra susikaupimo akimirka, priešpastatymas vienas kitam.