Geras pastebėjimas, bet nuotraukytė turi klaidelę, kuri rodo, kad autoriui, reikia patarti. Ne kiekvienas fotografas turi matymą kaip padaryti gerą nuotrauką,– nepainioti su graži nuotrauka. Jūs turite matymą, tai yra sugebėjimą matyti alegorines prasmes, t.y. kaip perteikti tai, kad dabar yra vidurdienis. Žiūrim ką turim: dviračio ratas duoda žvilgsniui nuorodą į tas duris kurios yra nukirptos, bet kadravimas sudėliotas taip, kad labiau pabrėžtos tos durys pro kurias seniai niekas nevaikšto, nes pašto dėžutė ne prie jų. Dabar, vadovaukimės ta nesąmone " kaip aš daryčiau" 1) taisyklė ,– nuotraukos vaizdo visumos bendrumas – t.y. tai kas daro nuotrauką teisingai padarytą, kad žiūrovas žiūrėdamas mąstytų apie tai ko nuotraukoje nėra, t.y. 2) apie alegorines prasmes, kurias nuotraukoje kuria daiktų tarpusavio ryšiai kuriuos nustato fotografas fotografavimo metu. Velniaigriebtų, įsiveisiu į tai kuo čia mane visi kaltinat – kalba ne apie nuotrauką. Trumpiau taip,– vienas iš būdų padaryti gerą nuotrauką yra ritmika, kai daiktai (objektai) nuotraukoje išdėstomi ne bet kaip o tam tikra tvarka (ritmika), pvz. imkime čia paprasčiausią variantą: dviratis turi du ratus, langas susideda iš dviejų dalių, grindinys susideda iš dviejų pakopų, vijoklis ir pašto dėžutė, irgi du daiktai, iš čia išvada, kad reikėjo pateikti pirmųjų durų daugiau, kad tarp pirmųjų ir antrųjų durų būtų vizualinė pusiausvyra ir per tai ir priekinio rato krypties nuorodą pabrėžti žiūrovui priekinių durų svarbumą.Galima taisyti reikalą šiek tiek maždaug iki galinio rato ašies, nukirpti iš kairės. O taip, čia būtinai reikėjo žengti žingsnį atgal, kad per porų ritmiką sustiprinti pirmųjų durų reikšmingumą, suformuojant alegorinę nuorodą tarp dviračio stovėjimo ir sušluotų lapų gulėjimo į tai, kad dviračio savininkas, senelis, (žr. į dviračio modelį ir amžių) nuėjo pogulio. O per čia esantį dviračio vienišumą, pasakyti, kad senelis irgi vienišas ir prisirakinęs prie savo vienišumo.