Moters diena

Moters diena. Projekto mintis atvaizduoti iš pažiūros kasdieninę ir paprastą moters dieną, su netiesioginiu intarpu pasakojantį apie gilesnį vidinį pasaulį paslėpta po išorine kauke. Dienos pradžioje atsispindi lengvas pozityvizmas, seksualumas atsispindintis kasdieniame buitiniame merginos gyvenime.

“Išvykimas” 3 serijos dalis. 1 etapas.

Projekto dalies idėja:

Pasiruošimas išvykti: Moteris jau pabudus, nusiprausus ir pasiruošus „išeiti į pasaulį“. Serijos eigoje atsispindi 3 etapai 1-asis moteris kątik nusiprausus dar su rankšluočiu ant galvos, kasdieniškai pradeda dieną su cigarete ir kava; 2 -asis lengvu ruožtu apsirenginėjant įjungiant erotikos elementus ir kūno detalėmis prieš išeinant į "susitikimą". 3-iajame etape atskleidžiamas modelio vidinis pasaulis - portretas, perpasakojimas per nuogas kūno linijas.

www.instagram.com/bajercius.edgar/

www.bajercius.com


 2407 (+0)

Komentarai
Turinys
  • begedis
    begedis 
      2021.11.23, 21:41, rašė:
    Kažkas turės drąsos pasisakyti, kad šiam veikėjui priklauso fotobendruomenės spyris šiknon?
  • Edgaras Bajercius
    Edgaras Bajercius 
      2021.11.24, 00:25, rašė:
    Ir kodėl gi ?:)
  • Badas
    Badas 
      2021.11.24, 10:21, rašė:
    Turint omeny fotobendruomenes vidurki - spyris nepriklauso. O konkrecia kritika idomu paskaityti ne tik autoriui.
  • Rimantas Ereminas
    Rimantas Ereminas 
      2021.11.23, 21:44, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Tikrai nesu šio žanro gerbėjas, bet reikia pripažinti kad atlikta tobulai
  • Edgaras Bajercius
    Edgaras Bajercius 
      2021.11.24, 00:29, rašė:
    Malonu girdėti, kad patiko, o dėl tobulumo, žinote jam niekad ribų nėra o ir čia neišimtis, klaidų neišvengta. Nors esu estetikas, minimalistas, kai jos perdaug sūkuriamas dirbtinumo jausmas, tad reikia balansuoti dažnai tarp nepersistengimo :D
  • Artūras Politovas
    Artūras Politovas 
      2021.11.24, 13:30, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    100% pritariu Rimantui, ne mano, bet super pops’iukas
  • Edgaras Bajercius
    Edgaras Bajercius 
      2021.11.24, 15:11, rašė:
    Malonu girdėt, kad patiko grande :)
  • mork
    mork 
      2021.11.24, 09:32, rašė:
    viskas kažkaip dirbtina, be logikos. rekvizitai, pozos, išraiskos ir bendrai pats turinys. staliukas su beprasmiais daiktais ir dar kažkodėl nublurintais, bulvių maišas kažkoks, rankštuolstis ant galvos studijiniam fone, įsitempęs modelis, man čia neša link marazmo:) bet iki pabrėžtinio kičo ar perspaudimo, kas būtų jėga, vistiek trūksta.
  • Rimantas Ereminas
    Rimantas Ereminas 
      2021.11.24, 10:29, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Nėra tokio recepto kaip ten viskas turėtų būti ir kaip ten taip o ne kitaip. Autorius turi savo matymą ir supratimą, o kad ne visiems viskas tinka tai čia viskas natūralu.
  • Badas
    Badas 
      2021.11.24, 12:48, rašė:
    Konkreciu receptu nera, bet yra tam tikri abstraktus principai. Nemoku ju konkreciai suformuluoti, bet jie yra; juos paprasciau pajausti, o kad nupasakoti zodziais - reikia tureti dar antra talenta. Nesu tiek apdovanotas :)
    Zodziai "savitas matymas ir supratimas" nera atsakymas i visus klausimus. Neismanelis irgi turi savo neismaneliska matyma ir neismaneliska supratima, bet jo darbai nepapuls tarp specialistu; neismaneli besalygiskai girs tik kiti neismaneliai kartodami penkiameciams vaikams skirtas klises "kievienas yra savaip nuostabus". Kai kvailys galvoja kad jis savaip protingas - jis yra uzburtame rate, is kurio sunku istrukti. Siu zodziu jokiu budu netaikau darbo autoriui, tai tik hiperbole, skirta kuriniu vertinimo problemai akcentuoti.
    Be jokios abejones, yra daug skirtingu (ir netgi tarpusavyje priestaraujanciu) kurybos stiliu, bet neismanymas - nera "atskiras stilius". Nekokybe nera atskiras kokybes variantas. Zinoma, cia yra povandeniniu akmenu, pvz kai siauros specializacijos menininkas neismano kitu stiliu ir nuosirdziai sako "galbut as kazko nesuprantu, galbut cia nuostabu". Bet reikalas tame, kad specialistai dazniausiai nera tokie siauri, o nekokybe dazniausiai yra ganetinai paprasta ir besidomincio zmogaus smegenyse lengvai atpazistama nepriklausomai nuo stiliaus.
  • Edgaras Bajercius
    Edgaras Bajercius 
      2021.11.24, 15:08, rašė:
    Na truputį apsiginsiu. Visų pirma tai čia daug konteksto yra bent jau kalbant apie idėja, tik ji kaip žvaigdžių karaim ne viskas nuo pradžių iki galo, kad būtų gražiai ir skaniai žiūovui pateikta. PS pamiršau papildyti aprašymu šitą sceną. Bet iš esmės čia yra serija išvykimas, kada moteris jau būna pabudu, nusiprausus ir skuba prie kavos su cigarete. Staliukas simbolizuoja buitį, bulvių maišas taip pat, tai elementai studijoje, rekvzitai, bet kaip visad mano kūryboje kalba perduodama per emocijas ir kūno padėtis, todėl kaip ir specialiai nublurinau staliuką, kad jis nebūtų fokuso taške, nes visgi projektas apie moters dieną ir jos vidinį pasaulį. PS prikalsiu aprašymą.
  • mork
    mork 
      2021.11.24, 17:48, rašė:
    Nereik gintis. Gal kiek per tiesmukai painterpretavau. Matos ieškojimai, jau vien tai zeba. Ir pana graži, atlikta dailiai. Visgi jei čia simboliai, blurint jų kaži a verta, imho. Ir vidinio pasaulio neįžvelgiu, tik susikaustymą. Bet jedem das seine, tpsknt
  • Edgaras Bajercius
    Edgaras Bajercius 
      2021.11.24, 20:56, rašė:
    :DD na cia tokia argumentine ginyba pavadinkim, kaip esi apkaltinamas, kad s padarei, kaip ir teisme taip ir fotografijoje nagrinejant subjektyvius dalykus kaltinamasis turi teise, ne tik isgirsti kaltininimus bet ir apsigint, buna ir taip kad ieskovai klysta, tad ginyba yra butina demokratiniame pasaulyje, nebent esi kaltas :D Siuo atveju kaltes fakta galbut pripazinciau del bluro backe, bet reiktu dar argumentu itikinamesniu. Vidinis pasaulio simbolika per nuogo kuno formas bus dar tik sitas etapas paleistas, uztai ir sakau, kad zvaigzdiu karai neviskas - ant lekstutes:D Sis etapas kaip ir buiti simbolizuoja dar.
  • begedis
    begedis 
      2021.11.24, 18:09, rašė:
    Sakote, mergaičiukė kelnaites apsimauna... Pasidėjusi nugarą ant kėdės... Velnias, kaip nepatogiai. Sunkus šitas "išvykimas". Nepraktiškas, neįtikinantis. Marškinėlių vilkimosi būdas ir vėl nepatogus. Ar taip jau apsi-? O greičiau čia tiesiog kažkoks nerišlus beryšio vaizdo stumdymas. Tipo, dekoratyvu, nes rūžava, ir formos pusė bėdos. Kaip žiūrovas, lieku stebėtis - kas ir kam? Nepasakyčiau, kad erzina labai, greičiau dirgina lėkštumas. Kiekvienam savo.
  • Edgaras Bajercius
    Edgaras Bajercius 
      2021.11.24, 20:59, rašė:
    Net nezinau ar leistis i kalbas labai jau netaktiskas ponas busite, o as stengiuosi savo gyvenime paleist maroziskuma ir bendraut taktiskai, nes per netinkamai isvemtus zodzius sudirginama emocija o emocine kalba nevisad atspindi tai apie ka mes istikro galvojame. Tad uzsipiskite su savo komentaru ponas begedi :) Galejau kazka smaiksciau atrasyt dar pavertint ka cia pasaket, bet daugiau negu skyriau demesio nera vertas sis komentaras.
  • begedis
    begedis 
      2021.11.24, 21:21, rašė:
    Edgarai, neverta, aš tiesiog niekaip nerandu pagrindo pasiduoti paties, ar daugeliui Aurimo Valevičiaus tuščiavidurių moterų kiaukutų čiupinėjimų. Tai ne tiek dergimas, pats nelabai esu patenkintas, kad forma man gaunasi tik tokia - erdvė tobulėti, bet esu įsitikinęs, kad kažkas turi imtis naštos statyti perspėjimo ženklus susiviliojantiems lėkštąja foto-tėkme. Fotografija yra, nepaisant jos vis gausesnio niveliavimo.

    Sutinku su žaisminga inscenizacija, kurlink ši pastanga nulenkta - bet tai irgi turi turėti vertę. Tiesiog pana ant taburetės, prie sienos kilimo - Oksanos Pikul pakankamai apgailėtinos praeities žanras. Čia sienos kilimo vietoje - maišas. Taburetės - vakarietiškai tauresnė kėdutė. Bet niekas nepakitę, pridėjus rožinės. Vertės nerasta. Čia menas? Čia dizainas? Čia jausmai? Kam kurti skirta vizualizavimo (ne fotografijos, ginkdie) ambicija?? Prieštaravimas ne dėl manęs. Prieštaravimas dėl netarnystės fotografijai, papirkinėjimo dėmesį nukreipiančiais artefaktais. Nuogas kūnas plastikinėje formoje. Siužetai be svorio. Žmogus nužmogintas. Kas tai išvis, dar leiskite klausti.
  • Edgaras Bajercius
    Edgaras Bajercius 
      2021.11.24, 23:23, rašė:
    Fotografija galima įvertinti įvairiais kampais, kalbate apie sunkiąją meninės fotografijos formą, čia jau another level. Fotografija kaip ir filmą galima vertinti kaip komediją, kaip tragedija kaip trilerį, kartais nenori Kubriko Space Odisay ziureti isijungi kazka lengvesnio pvz Tarantino filma, jis yra pats pripazines, kad jo filmuose nereikia prasmes ir turinio, nes tokio nera, jis kuria filmus pramogai, bet kazkodel daugelis zmoniu vistiek jo filmus laiko sedevrais. Neviskas yra rozinis ir BW, taip pasakysiu :D
  • begedis
    begedis 
      2021.11.25, 00:40, rašė:
    Sutinku, bet "panelė įdomiai nusimauna kelnaites" yra tam tikro sąmonės ribotumo rezervatas. Čia arba turi būti įtikinamos žaismės, arba nagrinėtojas įsiropštė į smėlio dėžę suaugusiems per anksti.
  • Edgaras Bajercius
    Edgaras Bajercius 
      2021.11.25, 02:46, rašė:
    Mene ponas perdaug logikos ieškote, turbūt su laiku sugalvosiu dar išradingesnių būdų kaip nusiimti tas kelnaites ir laikysiu tai asmeniniu laimėjimu :D
  • begedis
    begedis 
      2021.11.25, 16:10, rašė:
    O jums ir pas meną gerokai per anksti. Tai, kas jums vaidenasi, turi nedaug objektyvios prasmės.
  • Badas
    Badas 
      2021.11.25, 10:09, rašė:
    "Isvystytos samones siuzetas" - tai tik viena is fotografijos rusiu. Tarkim, estetine fotografija neturi samoningumo "by design", ten tiesiog kiti tikslai. Fotografijoje buna ir treti, ir penkti, ir dvidesimt septinti tikslai. Visko su viena liniuote neismatuosi.
  • 6x9
    6x9 
      2021.11.24, 20:27, rašė:
    Problema jau tai, kad reikia žiūrovui aiškinti kokią mintį norėta perteikt ir kas ką simbolizuoja… Nebent tikitės, kad Tarkovskio gerbėjai čia visi :) Tas “simbolizmas” man toks dirbtinis atrodo. Technine prasme- žmonės čia giria, bet man tik akį užmetus į trečią foto kompozicija kliūna - tas vazonas ir tas augalas lyg durtų į… pats supranate ką…
  • Edgaras Bajercius
    Edgaras Bajercius 
      2021.11.24, 21:07, rašė:
    Simbolizmas ir yra dirbtinis, o koks jis gi kitoks cia bus studijoje :) Del subines ir augalo zinau, teko sita augaliuka palikt, kadangi merginos poza buvo perdaug vertinga, kad ismesti. Del aiskinimo ir gilinimosi, na manau aplamai zmoniu galvos skirtingai intepretuoja dalykus, paprastai mano fotografijoje nebuna kazkokios super simboliskos minties tiesiog kalbi per emocija, sviesa, poza, akis. Taciau siuo atveju buvo ta mintis ir tas simpolizmas. Tad ir papasakoju. Siaip ar taip idomu paskaityt kaip zmones mato, aplamai kai demesio susilaukia darbas ir negatyvo ir pozityvo reiskias kazkokia itaiga pavyko padaryt. Apie neidomius darbus niekas nekalba. Taip kad aciu, kad dalinaties izvalgom net jeigu tai ir yra kritika.
  • Aurimas Valevičius
    Aurimas Valevičius 
      2021.11.25, 15:35, vertino: Paskatinimas, , rašė:
    Edgarai - esminė klaida, ką tu ir darai savo kontrargumentuose, tai pabrėžimas to, dirbtinis simbolizmas ir netikroviškumas yra dėl to, kad dirbta studijoje.
    Kad tai studijoje - jau ir taip labai akivaizdu. O tuščioje studijoje pasiekti tikroviškumo yra labai sunku. Todėl yra du keliai: 1-daug investuoti, kad sukurti įtikinamą tikrovišką aplinką ir veiksmą ir 2-nesiekti tikroviškumo, likti ties pačia forma.
    Čia gi pirma nuotrauka dvelkia ironišku grotesku ir todėl bent man ji atrodo geriausia. Antra tiesiog pernelyg dirbtina, o trečioji primityviai seksuali.
  • Edgaras Bajercius
    Edgaras Bajercius 
      2021.11.25, 18:33, rašė:
    Iš esmės neturiu ko pridurti nuomonė yra nuomonė ir pats su kai kuo sutinku tarp šių išsakytų kritikų. Man regis ir paminėjau kažkur komentaruose, kad esmė formos ir linijos man, o patys daiktai, tiesiog konteksto kad norėjau pridėti. Atrodo kad labai kažką tai įžeidė nors man tai buvo pažaidimas su simboliukais :)
  • begedis
    begedis 
      2021.11.25, 20:24, rašė:
    Buvo toks Andy Warhol. Skaitoma, kad mene. Iš tikro - meno naikinime, neigime. Ne jis netgi kiečiausias tokiame pasišovime. Bet tokiai laikysenai reikia gerų kiaušų. Vien to, kad pakaks nebrandos - nepakaks.
  • Artūras Politovas
    Artūras Politovas 
      2021.11.24, 13:28, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Nuotrauka pasiūlyta į grupės geriausias
    • Aurimas Valevičius
      Aurimas Valevičius 
        2021.11.25, 15:35, vertino: Paskatinimas, , rašė:
      Nu jau ???
    • Edgaras Bajercius
      Edgaras Bajercius 
        2021.11.25, 18:34, rašė:
      Skonis jau toks reikalas, kaip ir rašiau apie Tarantino filmus :))
    • begedis
      begedis 
        2021.11.25, 22:57, rašė:
      Kiek blogesni galėjo būti Tarantino filmai, kad apie juos išvis šiandien šnekėtumei?
    • Edgaras Bajercius
      Edgaras Bajercius 
        2021.11.26, 02:52, rašė:
      Oij dėmesio trūksta jums begėdi net ne į savo gijas įterpti liežiuvį bandote, ar neperdaug čia jūsų nuomonės? :D
    • begedis
      begedis 
        2021.11.26, 11:21, rašė:
      Turiu trūkumų. Bet ši replika turi pranašumų, nes atskleidžia esminį argumentą dėl Tarantino.
    • antanas fontanas
      antanas fontanas 
        2021.11.26, 01:42, rašė:
      Primena,tas senas,80ųjų laikų,tėvų vestuvinės fotosesijos foną.Visiška tragedija,neskoninga.
    • Edgaras Bajercius
      Edgaras Bajercius 
        2021.11.26, 02:50, rašė:
      Na jūsų komentaras irgi skamba kaip iš tų laikų :D
    • eFoto geriausi
      eFoto geriausi 
        2021.12.12, 06:00, vertino: Gerai, , rašė:

      Sveikiname!
      Ši nuotrauka yra savaitės geriausia temoje „Žmonės, portretas“.
      Visos šios savaitės geriausios:
      www.efoto.lt/nuotraukos/savaites_geriausios?w=202148

    fotobites.lt spauda
    Panoraminis popierius fotoknygose - dabar pigiau. Išmėginkite!
    Fotoknygos
    Išleistuvių Planšetai

    Jūsų komentaras

    Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti