Labai ačiū. Mėginau kvadratą, bet tada trūksta kažko. Iš tos pačios operos yra panašių, kurios visai natūraliai susikvadratavo, tai gal kada įkelsiu :) Dar sykį ačiū!
Varžosi kadre ryškesnis personažas ir akcentas. Akcentas nugalėjo, pasiimdamas tiek kadro, kiek jam reikėjo sutilpti. Personažas tenkinasi tuo, kas jam lieka.
Spėju, kad teisinga būt buvę skirti kadrą personažui. Talpintinas per visą kadrą, viršugalvį netgi galima nuožmiai paaukoti stilistikos bravūrai, batų negalima. Žvelgia objektyvan nuo iki. Akcento gana ir dešinės pusės, dabar jau kiek jam atlieka.
Pradžiai taip, toliau perspektyva iš kairesnio taško. Yra daugiau charakterio, ar ne?!
Silkės pristigai? Aš vertinu, ar man pasisekė perteikti savo mintį pridėta jos iliustracija. Tai normalu. Kai pridėsi savąją, irgi galėsi įsivertinti. Teisė į nuomonę ir pagarba jai yra elementorius iš šalies pagrindinio įstatymo.
Kas netingi. Mano akiai toks žiūrėjimas į iškirstą langą, priėjus, dinamiškesnis, labiau atitinka kampuotas vaizdo aplinkybes, aprangą. Pirminis variantas apie laukuose pastatytą stovėti, kol nufotkins, stokoja aktyvumo, pateisinimo.
Na taip... Bet tada kirpimas gal galėtų būti ne toks drastiškas, paliekant erdvės ekspresyviai povyzai:) Tuo labiau, kad metalinė konstrukcija dešinėj viršuj sklandžiai įsiterpia į kompziciją. IMHO:)
Ogi povyzai ir palikta erdvės. Kirpimas pasitarnauja tyčiniam erdvės į žiūrovą atvėrimui.
Kaip jau minėjau pačioje pradžioje, tai yra ne tiek baigtinis taškas, nors man jau beveik galėtų būti ir toks, bet pasiūlymas su skatinimu toliau žiūrėti, komponuojant kadrą, iš kairiau, sutvarkant herojų ir akcento dešinę, kiek jos vertinga įtraukti. Kaip ir sakiau, mano manymu, atspirties taškas į cisternos gabaritus pernelyg šią sureikšmina. Kitas reikalas, jei nebūtų herojaus.