gynėjai

 1785 (+0)

Komentarai
Turinys
  • JMB
    JMB 
      2022.01.14, 13:17, vertino: Gerai, , rašė:
    Pagalvoju, kad tie kurie švilpė, pirmiausia eitų ginti Lietuvos, ištikus agresijai. Vargu ar tie kurie plojo valdžiai, eitų ginti Lietuvos?
  • Kriaušė Krioklys
    Kriaušė Krioklys 
      2022.01.14, 13:45, vertino: Gerai, , rašė:
    Atleiskite, tai yra jokiais faktais nepagrįsta nuomonė. Prireikus ginsim Lietuvą visomis jėgomis. Niekada nesuprasiu žmonių, kurie sako, kad vienoje pusėje yra valdžia, o kitoje - piliečiai. Visi mes esame toje pačioje pusėje. Valdžia yra mūsų pačių išrinkta, neprimesta. Dabar ji sunkmečiu bando mus gelbėti nuo klastingos visą pasaulį užpuolusios ligos. Galime nesutikti su tam tikrais jos metodais, galime reikšti savo nuomonę. Galime, nes gyvename demokratinėje šalyje. Tačiau bandyti užgrobti sausio 13-ąją yra itin nepagarbu. Labai gaila, kad šie žmonės pasirinko tokį kelią. Trispalvė yra ir mano vėliava ir ją keliu didžiuodamasis savo šalimi.
  • linasz
    linasz 
      2022.01.16, 04:23, rašė:
    na, jei niekad gyvenime nepalaikei konservatorių, tai ji gaunasi primesta ;) nepalaikau ir "protestavusių", bet niekas sausio 13-osios neužgrobė.
  • JMB
    JMB 
      2022.01.18, 10:39, vertino: Gerai, , rašė:
    Pažįstu nemažai žmonių, kurie stovėjo už tos tvoros ir jie taip pat stovėjo per sausio įvykius prie Seimo, bokšto. Dabar juos pastatė už tvoros. Nepagarba visų pirma parodyta žmonėms. Kai buvo pagerbti tylos minute visi gražiai pagerbė, išskyrus Seimo pirmininkė kai minėjo pagerbimą didvyrių juokėsi (yra nuotrauka) internete). Būtų gerai, kad valdžia būtų vienoje pusėje, deja. Valdžia duota ne tam, kad ją demonstruotum. Sunku buvo visom valdžiom, bet ši pati sau problemas kuria. Aš taip pat, kad laikas ir vieta pasirinkta netinkama. Bet gaisrą gesinti reikia ne degtukais.
  • saura
    saura 
      2022.01.14, 14:39, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Taip, jie jau dabar atėjo - pirmieji.
  • Rimantas Ereminas
    Rimantas Ereminas 
      2022.01.14, 13:58, rašė:
    Čia Lietuvos gėda
  • Vaizdinys
    Vaizdinys 
      2022.01.14, 14:53, vertino: Gerai, , rašė:
    Sutinku, gėda: čia visoms pusėms turėtų būti gėda – vieniems už minėjimo gadinimą, kitiems – už visuomenės supriešinimą ir privedimą prie tokios situacijos.
  • saura
    saura 
      2022.01.14, 14:38, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Žmonės atėjo, nes pajuto kaip laisvė baigia išnykti parsidavusios valdžios rankose. Tiesa stojo prieš melą.
  • ro.
    ro. 
      2022.01.14, 18:46, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Kam parsidavė? Gal galima konkrečiau? :)
    ir beje.. dauguma gi balsavo už šią valdžią. Tai dabar vėl nepatenkinti? Tik išrinko ir bac VĖL parsidavė per metus? :)
    Vėl naujus teks rinkti kurie neparsiduos? :D
  • saura
    saura 
      2022.01.14, 19:39, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    jau senokai esam parduoti, turbūt nieko naujo, kad tai vyksta apie 20 metų. Mažeikių nafta, independensas su milijardai nuostolių, dabar ruošiama mąsė privatizacija, geležinkeliai, uostas, litgrit - strateginis šalies turtas, kas pavers Lietuvą niekuo. Draugystė su Kinija, su lenkija su latvija su kuo dar susipykę, ai Baltarusija, nuvesta tieiai rusams į glėbį...Lietuva,Na pavadinimas liks gal :) ir aš už šituos niekada nebelsavau, nes mačiau visas pasekmes, bet greit ir nebereikės balsuoti, visai kaip tarybiniais laikais :))
  • kaktuks
    kaktuks 
      2022.01.15, 12:13, rašė:
    Netikra anketa, sukurta komentaruose juodinti Lietuvos įvaizdį.
  • ro.
    ro. 
      2022.01.15, 14:08, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Tikra. Žmogus ištrynė savo foto kai oponentai užpuolė.
    Ir ne juodinti atėjo, ne buduliai. Tokie žmonės yra tarp mūsų kaimynų ir giminių. Reikia mėginti ir juos suprasti, ieškoti dialogo. Apsimėtymas pravardėmis nieko gero neduos.
  • Kriaušė Krioklys
    Kriaušė Krioklys 
      2022.01.15, 15:10, vertino: Gerai, , rašė:
    Tikra. Tik gaila, kad išėjo ir nusprendė verčiau užsisklęsti. Tai nepadės niekam.
  • EmVa
    EmVa 
      2022.01.14, 14:39, vertino: Gerai, , rašė:
    Kodėl pavadinimas ne kabutėse? Nors sunku pasakyt - policija irgi gynėjai. Ne pirmą kartą pastebiu, kad autorius nutyli savo poziciją, o žmonės po nuotraukom prakaituoja. O autorius tyli ir tipo kikena:) Bet bijau, kad artinasi laikas kai tylūs inteligentiški stropūs Valstybės piliečiai, ypač jaunimas, turėtų išsakyt savo nuomonę, nes atiduot žodį Šitiems būtų švelniai tariant apmaudu.
  • saura
    saura 
      2022.01.14, 15:16, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Sausio 13 buvau prie seimo, ėjom prieš tankus, kurie , ačiū Dievui apsisuko ir nevažiavo per tiltą. Dabar prieš naują prievartą atėjo žmonės jau kitą sausio 13. Labai simboliška ir labai tinkamu laiku.
  • EmVa
    EmVa 
      2022.01.14, 15:33, vertino: Gerai, , rašė:
    Aha...Lavrovas irgi pasakė "Mūsų kantrybė baigiasi"...viskas labai tinkamu laiku?
  • saura
    saura 
      2022.01.14, 15:47, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Visokie Lavrovai gali kalbėti ką nori, tai geopolitikai galingos valstybės, viena iš kurių sprendžia pasaulio likimą, atstovas. Mūsų šalis deja negali turėti tokių ambicijų ir kai valdžia paima ir sugriauna mūsų kaip valstybės ateitį kišdamasi kur jai nurodo Amerika, tokia išdavikiška, jei atsimenant kaip pavedė mūsų partizanus, žuvo 30000 pačio šauniausio Lietuvos jaunimo. Nesuprantu kaip galima džiaugtis vyriausybe, kuri griauna sveikatos, mokslo sistemas, šalies ekonomiką.
  • EmVa
    EmVa 
      2022.01.14, 16:32, vertino: Gerai, , rašė:
    labai gerai žinau istoriją iš savo giminės istorijos, apie jų gyvenimus ir likimus galima būtų rašyti knygas. Aš pati gimiau tremtyje. Dar ir dabar bendrauju virtualiai su rusais, nes jų tarpe yra šviesių žmonių. Na tada buvo tada. Bet galų gale mūsų tokia dalia, kad reikia pasirinkti kur atsistoti abiem kojom, išsižergus tarp Rytų ir Vakarų stovėti ilgai neįmanoma. Vyriausybė norėjo pagerbti šaunų jaunimą Dabar, ko reikėjo kaukti. O ką griauna Vyriausybė? Stengiasi išsikrapštyti iš visą pasaulį krečiančių krizių, daro kaip moka, kaip gali šitomis aplinkybėmis. Griauti nėra ko, jie ramsto kas griūva ir nereikia čia panikuoti. O mums visiems kažko trūksta, kažkas nesiklosto, kažką geras kaimynas nuvežė į mitingą. Mums reikia susikaupti ir laikas parodys kas buvo gerai ar blogai. Ne laikas dabar mėtytis akmenimis:)
  • saura
    saura 
      2022.01.14, 16:41, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Konkrečiai griauna mano pasaulį su savo prievarta, nelogiškumu ir absurdu. Mano IQ 146, turiu segebėjimą analizuoti ir tai darau automatiškai ir kai ateina politika, kuri nesiriame jokia logika, į gyvenimą, tai patikėk stoga rauna konkrečiai. Ir jei politikai nustotų gydyti, o daktarai pradėtų, gal viskas stotųsi į savo vėžias. Ši vyriausybė nieko nesistengia iškrapštyti. Nuo to momento kai atėjo ji tik griauna absoliučiai viską.
  • EmVa
    EmVa 
      2022.01.14, 22:52, vertino: Gerai, , rašė:
    Na..."absurdas" labai kietas žodis, nepasiginčysi:) O prieš tokį IQ pasiduodu, nors neturiu supratimo koks mano IQ. Taikos vardan pasisakysiu, kad buvo universitete mums Logikos kursas. Labai nesuprantamas ir neįdomus. Per egzą pataikiau nusirašyt uždavinio sprendimą. Na gal visgi nesu visiškas lūzeris:))) O jei rimtai, tai žmonės gyvena ir viską priima skirtingom logikom:) Rekomenduoju perskaityti Rudger Bregman knygą "Žmonijos gerumas". Naujas požiūris į mus" . Gera.
  • 6x9
    6x9 
      2022.01.14, 23:28, vertino: Gerai, , rašė:
    Deja, IQ toli gražu neina koja kojon su emociniu intelektu (būna taip, būna ir ne). Socialiniuose santykiuose ir jų supratime bei interpretacijoj EI yra gerokai svarbiau, todėl “kas ką griauna ar stato” išvados pastatytos ant IQ skaičiuko manęs neįtikina. Net atvirkščiai :) Istorikai mano, kad Hitlerio IQ buvo tarp 140-150. Ir?…
  • saura
    saura 
      2022.01.15, 00:01, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    IQ tai tik testai, kuriuos greit galima perprasti. aš kažkada dariau testą , kuri atlikinėjo vaikai, nes jiems reikėjo stojant. Tiesa sakant aš jo ir neužbaigiau, buvo likę 10 klausimų, tiesiog kai perpranti sistemą nėr reikalo kartotis. Socialiniai santykiai matyt man sunkiai suprantami, dėl to geriausiai jaučiuosi gamtoje :) ir kai ateina socialinė prievarta iki manęs įvyksta disbalansas.
  • EmVa
    EmVa 
      2022.01.15, 00:20, vertino: Gerai, , rašė:
    Būtent:)
  • saura
    saura 
      2022.01.14, 23:52, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Labai lengvai galima sužinoti ĮQ, bet jei neįdomu , tai ir nėra reikalo. Aplamai jei kas neįdomu, tai nėra reikalo ir mokytis, nes naudos iš to nebus :) visų skirtingas balansas, tarp loginio ir erdvinio mąstymo. Ir žmogaus poreikis tikėti gėriu yra iliuzinis ir jo paties išgalvotas. Nei to blogio, nei gėrio nėra, yra tikrovė ir iliuzija, kaip mes ją isivaizduojam. Kad būtų lengviau viską skirstome ir jei vieni gerai jauciaisi esamoje sistemoje, t.y. prisitaikę , tai kiti atvirkščiai ir kaip sakoma sotus alkano niekada nesupras.
  • EmVa
    EmVa 
      2022.01.15, 00:20, vertino: Gerai, , rašė:
    Būtent, mūsų suvokimai ir reakcijos skirtingos. Na paskaitykit knygą - kodėl lengva manipuliuoti žmonėmis ir kaip lengvai žmogų patraukti į suirutės ir chaoso liūną. Ir aš nuėjau į akvarelės seminarą, parėjau ir pradinis noras ginčytis praėjo. Kaip jums padeda gamta. Gėris nėra iliuzinis. Kodėl Vermachto kariuomenė buvo pripažinta visų laikų geriausia kariuomene? Kodėl jie taip kovėsi. Šiuo atveju nesvarbu , kad jie buvo toje situacijoje blogiečiai. Blogietis buvo sociopatas Hitleris ir tt. Bet po dideliausios vokiečių karo belaisvių eilinių apklausos paaiškėjo, kad jie kovėsi iš draugystės, už draugą, dėl draugo. Kai didžioji jų dalis buvo aplamai Apolitiški. Ir IQ yra net 8 ar pan.
  • oldstump
    oldstump 
      2022.01.15, 00:14, rašė:
    būtent, kad kai nemoka, daro kaip moka, gal teisingiau būtų leisti daryti kitiems, betgi kaip nuo lovio pasitraukti, kada toks apetitas pinigams ir garbei? O dar ir dirigentas nepaleidžia, virvutes tampo
  • kaktuks
    kaktuks 
      2022.01.15, 12:26, rašė:
    Na jei nepastebėjote, tai visame pasaulyje nėra mokančių, visas pasaulis susiduria su tomis pačiomis problemomis, visur viena ar kita pusė nepatenkinta. Visur protestai dėl pandemijos valdymo, visur kyla kainos ir tt. Ir jei simpatizuojate komunistiniams rėžimams tai jūsų pasirinkimas, bet akivaizdu, kad ten tūkstanteriopai blogiau gyventi šiuo metu.
  • ro.
    ro. 
      2022.01.14, 18:58, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Jūs klystat. Kur perskaitėte kad 'valdžia kažką griauna'??
    Viskas labai gerai. Gal nežinote kas buvo prieš 10, 30 metų? Gal nežinote KAIP gyvena Baltarusiai šalia. Ten juk prieš 20-30 metų buvo geriau nei Lietuvoje. Bet per tą laiką šalis visiškai bankrutavo - stebiu kas ten vyksta. Kaip ir Rusija, vis regresuoja - viskas pasimato palyginus.
    Lietuva labai puikiai eina. Beje, pagal daugumą gyvenimo rodiklių jau aplenkėm Latviją ir Lenkiją ir artėjam prie Estijos (jau nekalbant apie Bulgarijas visokias).
    www.socialprogress.org/index/global/results
    Tiesiog mažiau piktų komentarų skaitykite, o labiau platesnę info stebėkite. Jei Jūsų aplinkoje yra blogai, tai gal verta pakeisti aplinką? Net išvažiuoti į kitą šalį verta kuriam laikui kad iš toliau pamatytumėt, jog Lietuvoje labai viskas progresuoja.
  • saura
    saura 
      2022.01.14, 19:10, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Aš niekur nieko neskaitau. Tam, kad matyt kas vyksta užtenka stebėti realijas ir naudotis galva. Na kai pabūnų Anglijoje ir pamatau kiek ten laisva, tai grižus į Lietuva tarsi į kalėjimą. Bet esmė visa tame, kad esu savo žemės žmogus ir kitur man nebus gerai, nors čia Lietuvoje dabar tenka stebėti mąsiškai kertamus miškus, segregaciją ir prievartą. Jokie komentarai man nėra rodiklis, ir LRT nežiūriu,tik įvairias žinias iš visų pasaulio kampelių. tenka susidurti ir su žemiau skurdo gyvenančiais, kurių vis daugiau, todėl realybė ir yra pagrindinė mano atsvara viskam. Suprantama, kai kam rožiniai akiniai daug mieliau, taip ramiau, bet ne man. Niekada nebalsuosiu už nuotrauką dėl solidarumo, o tik jei matysiu joje jėgą, vertę, ir mintį.
  • ro.
    ro. 
      2022.01.14, 19:22, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Kas UK laisva ir čia kalėjimas? Konkrečiau prašau.
    Kad skirtumas yra sutikčiau 0 juk prieš 35 metus čia už ilgus plaukus ar kelnes iš mokyklos mesdavo. Žmonių vidinis išlaisvėjimas lėtai vyksta. Bet milžiniškas progresas akivaizdus.
    Pavyzdžiui įteisinus vienos lyties partnerystę ar įvaikinimą kaip UK, ar tikrai dauguma pritartų? Labai abejoju. Reikia VISŲ interesus žiūrėt.
  • oldstump
    oldstump 
      2022.01.15, 00:11, rašė:
    manau, kad ir čia pilna skystakiaušių, kurie už naudą sau ir artimiesiems nebrangiai Lietuvą parceliuotų
  • mork
    mork 
      2022.01.14, 15:30, rašė:
    Jų nėra daug, lyginant. Jie galvoja, kad kažką gina, gal laisvę baubt, nežinau. Įsivaizduoja prievartą ir net okupaciją. Nors nelabai žino, kas tai yra, arba pamiršo. O šiaip prie visų valdžių atsiras nepatenkintų ir kažką ginančių, dėl to ir kabučių nededu, nes faktai yra tokie. O dėl pozicijos, ji yra, bet šiuo atveju čia tik fotožurnalistika, turėtų būt kuo mažiau šališka
  • EmVa
    EmVa 
      2022.01.14, 15:45, vertino: Gerai, , rašė:
    Tave suprantu.
  • ro.
    ro. 
      2022.01.14, 18:50, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Uždėjus ar nedėjus kabutes bus reiškiama pozicija o žurnalistas/fotografas ją turėtu nutylėt. Gal būt kito pavadinimo reikėtų.
    Mano pozicija: tai yra MŪSŲ žmonės taip pat, mūsų tauta. Ir negalim jos atstumti, niekinti. Reikia neišvengiamai ieškoti supratimo. (Ir gal neišduoti leidimo mitingui kitą sausio 13. Ar buvo duotas? Nesu tikras)
  • JMB
    JMB 
      2022.01.18, 10:59, vertino: Gerai, , rašė:
    Leidimas buvo duotas, tik padalintas į dvi dalis, vieni už tvoros, kiti prie tvoros. Viena nepasitenkinimo priežasčių ir ta buvo.
  • Rimantas Ereminas
    Rimantas Ereminas 
      2022.01.14, 18:18, rašė:
    Aš suprantu kad čia reportažas. Jei nebūčiau patingėjęs nueiti tai gal būtų labai panašiai. Bet čia gi ne Afrikoje. Labai jau šviežia ir karšta tema. Pozicija daug ką lemia, nes čia abejingų nėra, visi kažkurioje barikadų pusėje.
  • Dianna
    Dianna 
      2022.01.14, 20:19, vertino: Gerai, , rašė:
    Antra nuotrauka labai tiktų būti pirmąja. Ten irgi be kabučių..:)
  • JMB
    JMB 
      2022.01.18, 12:03, vertino: Gerai, , rašė:
    Ten tikrai buvo daug tikrų įvykių sausio gynėjų. Buvo net tokių, bent žinau 5, kurie apdovanoti sausio 13 medaliais ir norėjo jų atsisakyti. Tie įvykiai daug ką parodė ir privertė apmastyti.
  • Sima Ulvikienė
    Sima Ulvikienė 
      2022.01.14, 15:58, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Vaje, net fotofrafijos pasaulyje ginčai.... O bent čia tikėjausi sielos ramybės. Puikus reportažas, daugiau kalbantis nei tikrais žodžiais, bet jausmais.
  • Rimantas Ereminas
    Rimantas Ereminas 
      2022.01.14, 17:36, rašė:
    Čia būtų viskas tvarkoje jeigu ne pavadinimas. Jeigu būtų sakysim sausio 13 minėjimas ir viskas tvarkoj. O dabar- gynėjai, puolėjai, geriečiai, blogiečiai...Taip ir gaunasi kad pradedama vertinti ne nuotraukos o politinė pozicija. Čia tikrai jai ne vieta.
  • Modis 88
    Modis 88 
      2022.01.14, 16:03, vertino: Gerai, , rašė:
    Paskutinė patiko :)
  • ro.
    ro. 
      2022.01.14, 18:43, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Nuotrauka pasiūlyta į grupės geriausias
    • 6x9
      6x9 
        2022.01.14, 19:57, vertino: Gerai, , rašė:
      Toks tas pasaulis. Visur. Galima daug politekonominės, sociologinės, filosofinės analizės pateikt arba tiesiog pažiūrėt filmą Joker (kur beveik tie patys atsakymai).
    • Artūras Politovas
      Artūras Politovas 
        2022.01.15, 04:09, vertino: Gerai, , rašė:
      m.delfi.lt/lietuvoje/article.php?id=89195421&utm_medium=Soci... Netrugdykime elitui švęsti mūsų šventės…Dėkui Mariau, kad neprifotografavai pijokų, kandžiūlnykų, valkatų, narkomanų ir degredų. Aš apie mūsų vienašališką žiniasklaidą ir jų ” zadanijas” fotoreporteriams. Nustebau. Dar kartą ačiū, sėkmės
    • eFoto geriausi
      eFoto geriausi 
        2022.01.30, 07:00, vertino: Gerai, , rašė:

      Sveikiname!
      Ši nuotrauka yra savaitės geriausia temoje „Įvykis, reportažas“.
      Visos šios savaitės geriausios:
      www.efoto.lt/nuotraukos/savaites_geriausios?w=202203

    Į grupę „Reportažas. Visada fronto linijoje“ rekomendavo


    Jūsų komentaras

    Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti