Įdėja aiški : "mainuoja" atlikėjas su visais akmenimis į bedugnę ir, matyt, CD jau nebeišleis :)))
Bet su dešine koja tikrai reikia kažką daryti - man tai ji atrodo kaip protezas. Perspektyva neperspektyvi.
Skonis yra ugdomas, bet šiuo atveju nebūtinai ugdymo reikia, gal net atvirkščiai. Tai, vėlgi, tik mano nuomonė, žiūriu kritiškai.
Na o dėl minties - to kritimo iš pradžių aš visiškai nepastebėjau. Tai buvo tiesiog pora uolienų ir bluras fone bei keistas žmogelis dėmesio centre. Ir dabar, kai žiūriu kaip į kritimą, iškart atsiranda prie ko prikibt - net be noro. Kritimą tu pavaizdavai tik sulietu fonu, visa kita tiesiog statiška - tiek jo plaukai ar marškiniai, kurie šiaip turėtų plevesuot vėjyje - tai surengt nėra sunku.
Toliau man kliūna kadravimas - vėl sudaro statikos įspūdį. Jis stovi ant poros didelių tvirtų uolienų, ir nors čia galima ižvelgt kažkokią paralelę su pavadinimu - tvirto kompozitoriaus-tvirto akmens netikėtas ar net neįtikėtinas kritimas - yra per daug to statiško akmens ir nėra jokių kitų nuolaužų ar smulkmenų, kurios sustiprintų kritimo įspūdį.
Toliau pakeiščiau ir pačio asmens stovėseną - jis turėtų būti prie krašto, manau. Ir žiūrėt žemyn, kur krenta, kiek nusirita.
Yra ir daug kitų smulkmenų, kad ir tas batas, bet to jau nevardinsiu - mintį pagavai kuom man nepatiko. Žinoma, pagal įvertinimą, yra daugybė žmonių kuriems patiko (tikiuosi, aš naujas šiam puslapy, tiksliau naujas aktyviai, ir nežinau vietinių aferų) ir tai yra sveikintina, todėl giriu už darbą.
Bet kad ir kaip būtų, šis darbas konkursui netinka - portreto esmė, centras yra veidas, vienoks ar kitoks dėmesys į jį. O čia akcentas į veidą krenta paskutinėj vietoj, net koja komentaruose buvo minima dažniau.
Tokia mano nuomonė. :)