Na civikui iki jos dar toli:) Vien i varikli paziurejus grazu darosi:) Tik dugno gal nereikelo. Duslintuvas kazkaip bjaurokai isrodo :) Viskas grazu, o tas kazkaip nelabai ten prisnargliuotas :)
Atsakau cia kad visiems butu matoma :) del dugno as neabejojau, t.y. buvau tikras kad jo reikia ir net po visu komentaru vis dar esu tikras kad to reikejo :) visu pirma neprisnargliuotas o gerai pagamintas, antra - gerai matosi galiniu ratu plotis ko nepamatysi kitose nuotraukose ir trecia - matosi islygintas galas, kas daugumai tikrai yra idomu :) tai tiek :)
Tikrai labai grazi serija man nepatiko apsvetimas pirmos nuotraukos ipacj kaip apsvesta mergina Bet visos kitos nuotraukos labai patiko labai gear kombinacija
O man nepatiko tavo komentaras :) Nes jis labai nekorektiskas :D t.y. ok, gali patikt gali nepatikt, bet fotografu bendruomene tam ir yra, kad dalintusi gera ir bloga informacija :) Vat ir siuo atveju galetum formuluoti: "NEPATIKO NES...." :) va tada butu kur kas objektyviau ;)
Man rodos per jautriai perskaitei mano pasakyma :) tiesiog jeigu viskas patinka, o apsvietimas - as mielai priimciau kiekviena patarima, kaip viska pagerinti ;) Cia buvo mano pirmas kartas ne tik su modeliu, bet ir su sviesa, rimtesne nei 420EX blykste :D tiesiog ja suvaldyt yra daaaaug reikalu, o cia viskas buvo daroma bandymu keliu ;)
tiesiog turbo ir kompresoriaus veikimas kardinaliai skiriasi juk, taip pat ir galia atiduodama i ratus ;) su kompresorium viskas tobulai tolygiai, be jokiu lagu be nieko, su turbo priesingai - gal galios ir daugiau, bet ji tik ten, kur aukstai :) del paprastumo, tai tiek tas tiek anas yra vienodai nepaprasta mano manymu
Nu aš tuos dalykus išmanau taipogi :) Man keistoka yra tai, kad palyginus mažalitražiam varikliui statytas kompresorius, nes jis pats savaime suėda pagal standartus ~50AG (priklausomai nuo pajėgumo), nei gan nemažai NM. Dėl turbo lago tai čia irgi paskaičiuoti reikia, yra brangios, bet geros kintamos geometrijos turbinos, su jom tas lagas itin mažai jaučiamas, o dar ir garsas gerokai malonesnis nei kompresoriaus, pajungiamo nuo pagr. diržo B-) Pajungimas vėlgi, kvestijonuojamas dalykas, jei nėra palikta vietos išmetimo kolektoriaus variacijoms tai jo, tada ragas, belieka kompresorius. Nu aš tikiu, kad viskas čia buvo apgalvota ir pasirinktas teisingas sprendimas, viskas gi dar ir labai priklauso nuo to, kur ta galia yra naudojama, kokio tipo trasoms. Galbūt kokiam greituminiam slalomui jei mašinytė ruošta tai čia viskas itin tobula :)
Nemaciau dar, kad kasnors neissprestu "jeigu nepalikta vietos" aspekto ;) visada yra iseiciu ;) bet pvz perkant kompresoriaus "kit'a" ar turbo "kit'a" vienai ar kitai masinai - tu juk gauni viska nuo iki, tai kaip ir nelieka montavimo sudetingumo klausimo ;) nu man sunku kalbet uz savininka, bet tas grazto garsas mazu maziausiai nerealus ;)