Akimirkos,- 1991 sausio 13-oji.

Sako, kad laikas gydo žaizdas, bet laikas ir ,,trina“ atmintį. Žinoma, yra įvykių, kurių neįmanoma užmiršti, nors prabėgo dešimtmečiai. Jau dvidešimt du metus mintyse sugrįžtu į praeitį, girdžiu duslius tankų šūvius prie TV bokšto, matau didžiulį ryžtą ir drąsą ginant savo šalį...


 4109 (+0)

Komentarai
  • Tirlikas
    Tirlikas 
      2013.01.12, 23:37, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Prie pat seimo pastato žmonės,ant pastatų,stogų irgi-istorija,kuri nepasikartoja,imho
  • leopoldas
    leopoldas 
      2013.01.12, 23:47, rašė:
    Atvirai pasakius, nelabai norėtųsi, kad istorija dar kartą ,,pamėtėtų" tokius išbandymus. Tai buvo lūžio momentas, tapęs Lietuvos istorijos dalimi.
  • Elana
    Elana 
      2013.01.12, 23:42, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Ir pas mane išlikę panašūs prisiminimai...tik tada aš prie Seimo buvau...tankų šūviai vos vos girdėjosi...dar ir dabar ausyse skamba Lietuva, Lietuva, Lietuva...ir prisimenu tą žmonių vienybę....tikėjimą...ryžtą....Tu teisus, prisimiršta įvykiai, žmonės...bet manau emocijos, ką esi išgyvenęs...jos...visada išlieka ;)
  • leopoldas
    leopoldas 
      2013.01.12, 23:55, rašė:
    Tą įsimintiną naktį mes kažkur netoli vienas nuo kito ir buvome. Prie parlamento aš atlėkiau, kai televizoriaus ekrano ,,dingo" mano kolegė Eglė Bučelytė. Jus teisi, emocijos nelabai nusakomos...
  • Elana
    Elana 
      2013.01.13, 00:06, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    aš tada dar studentė buvau :) užgirdom per radiją, smalsumo vedinos ten atsidūrėm..nors daug kas atkalbinėjo, kad pavojinga ir t.t.Bet kažkokia jėga mus ten nubloškė....ir patekom į svarbų Lietuvos istorijos įvykį.Neseniai sūnui reikėjo apie tai papasakoti, mokykloje rašinėlį rašė....bepasakodama ir pagalvojau-turbūt žmonės jau niekada nebebus tokie vieningi ir drąsūs kokie buvo tada..
  • leopoldas
    leopoldas 
      2013.01.13, 00:22, rašė:
    Tikėkim, kad bus. Mes gan greit pakeitėm šalies vystymosi raidą, priėmėm naują Konstituciją, bet ,,užstrigom" su mąstymu. Prisipažinsiu klydau ir aš, nes galvojau, kad mūsų vaikai labiau pajus tą laivės dvasią. Net negalėjau pagalvoti, kad tiek daug žmonių paliks savo tėviškes ir iškeliaus į svečias šalis. Į ateitį žvelkime su optimizmu, žinoma, dar teks šiek tiek klampoti po ,,smėlėtas kopas“. Būtų gerai, kad mūsų klajonės neužsitęstų ilgiau nei pranašui Mozei su izraelitais per Sinajaus dykumas. Nuoširdžiai dėkoju už pasidalintus prisiminimus.
  • Elana
    Elana 
      2013.01.13, 00:29, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Po truputį grįžta atgalios...o jeigu ir negrįžta, tai pas visus yra noras gyventi čia...ten būna iš paskutiniųjų..pasitaikius pirmai minutei parlėktų daug kas į Lietuvą.
    Man irgi smagu buvo pabendrauti, o įamžintose nuotraukose dar kartą pajusti tų laikų dvasią ...
  • keleivis
    keleivis 
      2013.01.13, 01:32, rašė:

    Be galo įdomu (ir linksma) šią jubiliejinę dieną skaityti tiek straipsnius, tiek to laikmečio dalyvių, seimo rūmų gynėjų heroiškas istorijas, bei aniems prijaunčiančių pamąstymus. Pats, irgi "gyniau" Juragių telecentrą nuo okupantų tais legendiniais laikais. Tik stebina štai kas - nejau mūsuose nėra nė vieno sąžiningo, logiškai mąstančio, bei nugalėjusio naivumo "virusą"? Nejau žmonės iki šiol galvoja, kad jie "laimėjo" kovą? Tada ir aš galvojau, kad mūsų vienybė nugalėjo...Kokia vienybė, kokia kova? Šios mintys labai nepopuliarios ir rašomos jos visai ne su tikslu "nustebinti", arba šokiruoti. Yra toks terminas "kaleidoskopinis mąstymas" - ši galvojimo forma užinstaliuota masėms į sąmonę, bet čia ne ta erdvė šiuos dalykus dėstyti. Taigi, atmeskite Lietuvą, patriotizmą, vienybę ir pasiaukojimą...palikite tik elementarią logiką, be jokių praeities sentimentų. Visi globalūs sprendimai priimami absoliučiai neatsižvelgiant nei į masių, nei juo labiau į "evoliucionuojančios demokratijos" interesus. Tada Vilniuje būtų užtekę dešimties tikrų kovinių tankų sviedinių ir LTSR būtų likus CCCP sudėtyje. Jei kažkas vis dar galvoja, kad NATO blokas būtų ėmęsis kokių žygių dėl agresijos prieš LT, galiu nuraminti - jiems ir dabar yra, ir tada buvo giliai nusišikti ant tų pabaltijo respublikų. Buvo Vengrija, buvo Čekoslovakija (kuo viskas baigėsi?). Lietuvos "laisvę" sąlygojo CCCP "galiojimo laiko" pabaiga, nes tik tuo atveju šio regiono gausūs energetiniai resursai gauna laisvesnį priėjimą vakarams ir visi šie "politinių korekcijų" sprendimai buvo priimti ten "labai aukštai", kas niekada nebus įvardinta, bet puikiai žinoma tiems kas nori žinoti. Visas tas spektaklis apie "nepriklausomybės kovas" - savotiškas opiumas liaudžiai. Viskas seniausiai padalinta ir paskirstyta iš aukščiau (labai panašiai kaip tai buvo su Ribentropo - Molotovo paktu), rusai bomborduoja Čečėniją , Kaukazo regionus..ir ką? Nustokite būti naivuoliais, mielieji patriotai....Pasaulio globalizacija prasidėjo ne vakar. Sprendimą - kam būti, o kam nebūti priima ne liaudis, sprendimus priima "dievai"...

  • Influenza
    Influenza 
      2013.01.13, 06:06, vertino: Gerai, , rašė:
    nusipirk tu silta kepure, nes Anglijos vejai tau gerai smegenis perpute
  • eholotas
    eholotas 
      2013.01.13, 11:41, rašė:
    pasake "gryna lietuve"))))))))gyvenanti amerikoj))))
  • leopoldas
    leopoldas 
      2013.01.13, 11:00, rašė:
    Nepykit, bet nesinori politikuoti. Man visai nelinksma skaityti ir rašyti apie tų atmintinų dienų įvykius. Mes turėjom pasirinkimo laisvę, niekas prievarta nevarė ,,ginti". Neneigiu, kad mūsų šalyje daug problemų. Mano galva, per giliai ,,įstrigom" su švietimo sistemos reforma, o čia daromos klaidos yra gan skaudžios. Esant galimybei ir tinkamai erdvei, galėsim padiskutuoti apie šalies istorijos raidą. Dėkui.
  • Bobulė
    Bobulė 
      2013.01.13, 11:45, vertino: Gerai, , rašė:
    Yra žmonių, kurie visada viską žino, kurių "elementari logika" yra vienintelė teisinga. Paskaičius Jūsų, Adai, kuris esate pono Dievo sekretoriumi ir todėl viską žinote geriausiai, paaiškinimus, mes, naivūs patriotai, suprantame savo durnumą. Kaip žinia, durneliai nelabai patys gilinasi į savo kvailumą, nelabai jiems rūpi Jūsų panieka, todėl vis dar galime puoselėti taurius (kaip mums atrodo) jausmus. Taigi tame globaliai baisiame pasaulyje, apie kurį, dėkui, mums papasakojote, sveikinu tuos, kurie mūsų mažoje Lietuvoje sąžiningai dirba savo mažus ir didesnius darbus, kurie prisimena istoriją tokią kokią jie patys matė ir suprato, išjautė. Sveikinu ir Jus, Adai, kad galite laisvai reikšti savo nihilistines nuotaikas, nes prieš 25 metus už tokius pareiškimus būtumėte atsidūręs saugumo karceriuke.
  • ziemke
    ziemke 
      2013.01.13, 13:10, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Iš dalies tu teisus. Vien tik kai prisimeni kad po nepriklausomybės paskelbimo taip laukėme, kada JAV oficialiai pripažins jog Lietuva buvo neteisėtai užgrobta ir dabar vėl atkūrė nepriklausomybę, tai ji tai padarė beveik viena iš paskutiniūjų šalių. Nusispjaut tiems didiesiems pasaulio monstrams ant mūsų ir tiek. Lietuva, tai ne Kuveitas, ne Irakas, kur nafta upeliais teka.
  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2013.01.13, 13:26, rašė:
    Nereikėtų visko taip sumenkint ir suvulgarint. Mano nuomone, viskas buvo laiku ir teisingai. Buvo tada ir vienybė, ir patriotizmas. Ir niekas į NATO pusę su ypatingomis viltimis tada nežiūrėjo. Pats taip pat tuo metu beveik ištisai kursavau tarp Seimo, TV bokšto ir TV komiteto - tada dirbau taksi, o jų tuo metu absoliučiai niekas nekontroliavo, tereikėjo nepalyst po tanku. Čia jau gerokai vėliau, kai Sąjūdis ėmė virst tiesiog loviu, daugelis iškiliausių asmenybių tyliai pasitraukė, beliko maitėdos prichvatizatoriai.
  • Kurtuva
    Kurtuva 
      2013.01.13, 09:05, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Nėra tau net ką pasakyti. Jei šventai tiki tuo ką sakai, nemėginsiu tau įrodinėti priešingai. Tiesiog gili užuojauta. Per mažai vietos, laiko ir per daug mėšlo prisiklausei. Čia, žinoma, keleiviui
  • keleivis
    keleivis 
      2013.01.13, 13:21, rašė:
    Per mažai mentalinių galimybių. Niekada nereikia teisintis dėl to ko nepasakei.
  • Kurtuva
    Kurtuva 
      2013.01.13, 13:57, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Ausis turime dvi, o liežuvį tik vieną, todėl sveikiau yra dvigubai daugiau klausyti, nei malti perdirbtus niekus. Paprastai gailimės dėl to, kokią nesąmone pasakome, o ne dėl to, kokią tiesą nutylėjome.
  • keleivis
    keleivis 
      2013.01.13, 14:04, rašė:
    Be jokios abejonės - esame skirtingi, natūralu. Vienas iš skirtumų - labai vertinu argumentą "nesąmonė"....Pastarasis bet kokioje diskusijoje turi milžinišką svorį....
  • Kurtuva
    Kurtuva 
      2013.01.13, 20:01, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Skirtingą svorį žodis nesąmonė turi kai pasakome jį sau ir kai girdime apie tai iš oponentų. Nors, teisingumo dėlei, kai girdime jį iš keletos pašnekovų, verta suklusti. Dėl daugelio dalykų sutinku - tiesų nuvertėjimas, stumdymasis prie lovio, lipimas per galvas - bet tai isplaukia iš mūsų pačių nužmogėjimo, parsidavimo už postą, sotesnę šiandieną, papildomą litą. Tikiu, kad visą tai atsisijos. Mokau vaikus, matau ne vien į save lenktus pirštus , bet ir ateities liepsneles akyse. Patikėk, ne viskas Lietuvos žemėje taip blogai. Gerbiu tave už savo nuomonę
  • iRytis (išsitrynęs)    2013.01.13, 09:36, rašė:
    Teisingai keleivis sako....tereikia truputi isigilinti...pas mane asmeniskai dingo tikejimas, buvau jaunas-dar turejau vilties...dabar kuo daugiau mastau-tuo daugiau jauciuos smulkme,pastumdeliu..
    Su zmogum daroma kas norima..zmogus jau nebe zmogus,o vergas...Susikta Europa su savo sajuzu,savo rubliu.. savo viena armija,vienu banku,vienu virusu ir vienu bankrotu...
    Zmones jau pavargo nuo visko...stebiuosi kaip dar kazkas balsuoti eina...
    Dyzelinas pabrango 12 centu- protestai, degaliniu blokavimai ,galu gale reportazai apie kantriu muziku pagrumojimai per TV..? Kur jie? Nebera...O dar pries metus kovojom ir streikavom uz 1 centa..Pavargo zmones...
    Reikia Lietuvoj revoliucijos, verst visus iki vieno is seimo ir statyt....o ka ten statyt? Kartais susimastau-gal mes tokia tauta...
  • leopoldas
    leopoldas 
      2013.01.13, 11:16, rašė:
    Ką tik tauta išsirinko naują Seimą. Žinokit, kad ir kitas bus toks pats... Veidrodis nekaltas, kad mes ne visada simpatiškai atrodom. Reikia ugdyti naująją kartą, keisti mąstymą ir nebūti ,,vergu". Gaila, bet blogybių mūsų šalyje daug. Kartais apima neviltis, mes ,,burbuliuojam" sau, o veiksmo nėra.
  • ziemke
    ziemke 
      2013.01.13, 13:00, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Kartą tėvas pasakojo: bendradarbis pasipiktinęs burbuliuoja, kad visi , kurie papuola prie valdžios lovio - kraunasi sau į kišenes ir nieko daugiau neveikia. Tada tėvas paklausė jo:
    -O tu, jei papultum valdžion, ar taip jau visai ir nevogtum?
    Po trumpos pauzės sekė atsakymas:
    - Tikriausiai kad vogčiau, bet tik ne tiek.
    Taigi kolkas moralė tokia: visų rankos į save riestos.
  • Bobulė
    Bobulė 
      2013.01.13, 11:56, vertino: Gerai, , rašė:
    Ryti, gaila, kad lengvai prarandate tikėjimą. Nežinau, gal Jūsų gyvenimas ir nelengvas, bet tai ne priežastis jaustis vergu. Sibire žmonės tikrai būdami vergais nepalūždavo dvasia, nors kūnas neatlaikydavo. Man atrodo, niekinga dėl dizelino kainų sirgti depresija ir juokinga verkti apie vargą, kai praeiti piestiesiems nebeįmanoma pro mašinomis užstatytas gatves ir vaikų žaidimų aikšteles. Vergystė yra vidinė būsena.
  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2013.01.13, 13:32, rašė:
    Viena, kai per prievartą esi išvežtas į svetimos šalies gilumą ir visai kas kita, kai taip pat su tavimi elgiasi savi savoje šalyje.
  • Bobulė
    Bobulė 
      2013.01.13, 12:20, vertino: Gerai, , rašė:
    Leonardai, dėkui už šias nuotraukas ir žodžius po jomis. Tikrai drąsos turėjome. Tas metas bendrai buvo nuspalvintas euforiškai. Gal tai suteikė daugiau ryžto. Aš po naktinio budėjimo tą baisią naktį ne namo bėgau, o prie parlamento. Pradinukus vaikus palikę namie, su vyru stovėjome virš tunelio, matėme ir girdėjome tuneliu pražlegsinčius tankus, bet buvo tvirtas tikėjimas, kad prie parlamento nepasikartos nakties įvykiai. Iš visos Lietuvos važiuodavo žmonės budėti. Mano tėvukas iš Panevėžio autobusiuku su buvusiais bendradarbiais buvo atvažiavęs. Man labai keista ir skaudu, kad dabar yra bandymų visus tuos įvykius numenkinti.
    Ir užmuša tie verkimai, kaip sunku gyventi. Ta proga noriu visiems patarti (ne palinkėti, o patarti): gyvenkite lengviau!
  • leopoldas
    leopoldas 
      2013.01.13, 13:11, rašė:
    Dėkui, Elvyra, jog pasidalinote savo prisiminimais. Buvo metas, kai mes ėjome ne ko nors pasiimti, bet būrėmės, kad iš mūsų neatimtų... Žinoma, kiek žmonių, tiek nuomonių, bet dėl tikrųjų vertybių verta ir pakovoti.
  • ziemke
    ziemke 
      2013.01.13, 13:16, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    O ar nepagalvojat, žmonės, kodėl yra tie bandymai sumenkinti tuos įvykius. Taigi pati valdžia , savo apsurdišku elgesiu ir menkina juos.
  • keleivis
    keleivis 
      2013.01.13, 13:15, rašė:

    Oponentai aukščiau "diskusiją" vynioja į įvardžius rašančiam (ir vynios žemiau),, arba sentimentalius jausmus "emocijų padaže" ("ciniškas" jausmų niekinimas ir t.t) ir visa tai absoliučiai argumentų nebuvimo sąskaita, kaip paprastai, beje.... "Kaleidoskopinio mąstymo" pasekmė - "kaleidoskopinis idiotizmas". Statistinis pilietis fiksuoja visą savo dėmesį į mažą vykstančių (vykusių) įvykių (daiktų) atkarpą, nesugebėdamas anų matyti visumos kontekste. Toks mąsių mąstymas ugdomas tūkstančius metų. Iliustracija pavyzdys - Biblija - valdymo sitemos motina mūsų kultūroje. Ir visose bažnyčiose "mokytojo - lektoriaus" ji skaitoma (dėstoma) gabalais (tiek tada, tiek dabar)Kada Levas Tolstojus pabandė nuosekliai perskaityti bibliją, jis suprato, kad tai visiškas absurdas. Pradėjo uždavinėti argumentuotus klausimus bažnyčios elitui, pasekmė - jis buvo atskirtas nuo religijos (bažnyčios), o tiems laikams tai buvo itin rimtas "vertinimas", tad Bobulės aliuzija į "nihilizmą" ir "saugumą" visai teisinga. Tikiuosi paralėles išvesite iš pasakyto? Efoto - ne taksistų ir ne verslininkų gildijos tinklapis - čia renkasi žmonės bandantys kurti. Kūrėjas niekada nebus geras tol, kol nepradės suvokti "kaleidoskopinio idiotizmo" įtakos tiek sau, tiek kitiems ir nebūtinai politikos kontekste. Paimkite bent kelias dešimtis medios straipsnių aktualijų temomis ir matysite "idiotizmo" iliustraciją užrašytą "bibline technologija". Daug kas rašo apie tikėjimą, arba ne....Pasakysiu nuošidžiai - kada "11/11 USA iškilmių" metu stebėjau per TV live pastatų griūtį, šventai tikėjau, kad tai teroristų darbas ir ši "kaleidoskopinio idiotizmo vėtra" mano smegenyse pakankamai ilgai darė korekcijas mano mąstyme (ir ne tik mano). Nuoširdus palinkėjimas - jei kam dar bus noras keleiviui siūsti charakteristikas ir įvardžius, labai maloniai prašau nesivarginti - pastarųjų aš gavęs tiek, kad ir į sunkvežimio kėbulą vargiai tilps - tikrai nedarys man kaip oponentui jokio įspūdžio, geriau jau dėkite minusiukus po foto darbais, tai mane veikia kur kas rimčiau;))

  • Vytenis P.
    Vytenis P. 
      2013.01.13, 13:41, rašė:
    "kaleidoskopinis mąstymas", "kaleidoskopinis idiotizmas" - elementarios klišės, etiketės. Tamstos mąstymui taip pat yra etiketė - sąmokslo teorija ;)
  • keleivis
    keleivis 
      2013.01.13, 13:54, rašė:
    Taip, tai galima vadinti klišėmis. Jokio sąmokslo nėra - yra sistema, jos "technologinis" evoliucijos procesas tarnaujantis "programuotojams", bei jų interesams. O štai, kuo skiriasi nuoseklus mąstymas nuo "klišinio - kaleidoskopinio", bandau aiškinti, bet, spėju, nalabai sėkmingai...
  • Kurtuva
    Kurtuva 
      2013.01.13, 14:12, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Be reikalo taip reaguoji. Noras pasipuikuoti terminais ir filosofinio materializmo dogmomis nelabai čia ką nustebins. Šiame puslapyje niekas neskirsto į taksistus, mokytojus, filosofus ar studentus. Tikiuos, visus vienija meilė fotografijai. Kalbame ne tai, kas dabar yra blogai, ką reikia taisyti. Filosofinėmis kalbomis dar nei vienas šviesesnio rytojaus nesukūrė. Gal kiekvienas pradėkim nuo savęs Lietuvą kurti, tada ir ašarų dėl to, kad niekas nieko nedaro lieti nereikės.
  • keleivis
    keleivis 
      2013.01.13, 19:49, rašė:
    juk, prašiau - be charakeiristikų...Nejau, noras pataikauti daugumai, nustelbia sveiką protą, bei elementarią nuovoką? Turiu labai gerą argumentą - nė vienas iš jūsų nesugebėjo suklijuoti nė vieno kontrargumento į padėstytus. Kažin, ar daug prasmės puikuotis savo mentaline impotencija? (netaikau Jums asmeniškai, anaiptol, smagu, kad kažkas randa drąsos "išsitraukti špagą"... Taisyti būsime pajėgūs tik tada, kada imsime mąstyti nuosekliai. Taip, pasakymas "Filosofinėmis kalbomis dar nei vienas šviesesnio rytojaus nesukūrė" tik iliustruoja tą temos gvildenimo lygį, kurio devizas sekantis : "prie ruso daktariška dešra buvo pigesnė..." Kažkada filosofo Diogeno tuometinis vietinis "dievas" pklausė: "kuo galėčiau Tau atsilyginti už tavąją išmintį? Prašyk ko nori..Atsakymas: "Būk geras, pasitrauk kiek į šalį, tavo šešėlis užstoja man saulės spindulius. Toks mano noras..."
    Baigiam diskusiją, nes jokios diskusiojs kaip ir nėra - paiki "kaleidoskopinės" infekcijos paveikti piliečiai nerodo jokio noro pasveikti...
  • Kurtuva
    Kurtuva 
      2013.01.13, 20:08, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Man labai patinka lietuviškame žodyne aiškinamas žodis- mentalas- jovalas. Tema per daug sudėtinga, kad ją galėtume gvildenti efoto komentaruose. Kontraargumentai galimi tik ten, kur yra argumentai, deja teradau tik filosofinius pamąstymus. Buvo smagu padiskututi, būtų smagu kada nors susitikt ir padiskutuot gyvai :-)
  • keleivis
    keleivis 
      2013.01.13, 20:36, rašė:
    Nemažiau ir man - gyvai. Diskusijos prasmė ne tada, kada pusės sutaria ir giria viena kitą, prasmė motyve, argumete ir jo svoryje. O argumentai yra ir labai konkretūs, keista, kad jie "nematomi"...
  • aLgenas
    aLgenas 
      2013.01.13, 20:12, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Keleivi ,pasiimk savo medinį tanką,ir važiuok pas savo draugą Paleckį...
  • keleivis
    keleivis 
      2013.01.13, 20:32, rašė:
    Manai, padės? Mano medinis tankas? O tavo - kas? Patriotinis sąmojus tolerancijos kontekste...tuomet įjung kompanijon ir Gražulį - sulauksi daugumos pagirų, gal ir pliusiukais kas pamalonins?
  • Influenza
    Influenza 
      2013.01.13, 20:52, vertino: Gerai, , rašė:
    dar jei truks lozungu ir teoriju, cia ideju gali pasisemti:
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_conspiracy_theories
  • keleivis
    keleivis 
      2013.01.13, 20:59, rašė:
    bijau, nesemsiu, dar prisemsiu...
    Avis da noras "diskutuoti" yr? Man ja nebe - ainu žvakutią kūrenti už vėles dar gyvų....ir tu aik...
  • Influenza
    Influenza 
      2013.01.13, 21:03, vertino: Gerai, , rašė:
    kad ner apie ka diskutuoti, pasakei grieztai, kad zydu, kapitalistu-globalistu kruvini nusikaltimai aplink mus ir taskas, nuomone nepajudinama, o gaila, galetume padiskutuoti
  • keleivis
    keleivis 
      2013.01.13, 21:16, rašė:
    Galėtume - bet, kad žydai juk jau visi sunaikinti - holokausto metu sudeginti visi šeši milijonai, nors Europoje vokiečių įtakos zonoje tada pagal paskutinį surašymą anų gyveno kiek daugiau nei keturi...Ar yra prasmės diskutuoti apie lavonus ir dar plius nęsamus? Tauta renka pinigus nuostoliams dengti - 120 mln jau sumokėjo (vaiduokliams gyventi, irgi juk reik...) bet reik dar milijonų (gal kitiems vaiduokliams?)...
    Kalbėk, jei turi apie ką - įdomu....O gal kažką galėtum iš vietos. Reziduoji USA kie suprantu, ten arčiau FEMA matos. Paporink tautai savo opiniją
    liberty.com/content/800-concentration-camps-usa
  • keleivis
    keleivis 
      2013.01.14, 12:18, rašė:
    Na, tai entuziazmas diskusijai kiek priblėso? Gal nuo FEMA temą, alamai reikėjo pradėti? Sutaupę visi būtume ir laiko ir energijos "kovose su vėjo malūnais".....Matyt, ir pats esu vis dar pakankamai naivus - buvau daugiau nei tikras, kad oponentai būsimą USA gulagą jau prasistudijavę....Kažkas čia ir apie sąmokslo teorijas bandė....Jų nėra - yra tik 800 konc. stovyklų paruoštų USA teritorijoje....na, matyt "tautos perauklėjimo" darbams atlikti....Daugiau keleiviui nerašykit - rašykite adresu "google", jei noras išlysti iš mentalinio dumblo koks likęs....
  • Sirmais
    Sirmais 
      2013.01.13, 13:16, vertino: Mėgstama!, , rašė:
    Nuotrauka pasiūlyta į grupės geriausias
    • leopoldas
      leopoldas 
        2013.01.13, 15:31, rašė:
      Labai dėkui, Rimvydai. Žinau, kad tą naktį ,,virėm tame pačiame katile“. Labai keista buvo ta naktis prie Parlamento. Gan slegianti įtampa, sunkiai žodžiais nusakoma būsena. Aplinkui didžiulė erdvė, o atrodė lyg trūksta oro. Labai glumino liūdnos žinios apie įvykius prie bokšto. Pasklidus informacijai, kad šarvuočiai pajudėjo link Parlamento, kilo šurmulys. Pamenu, kad iš Seimo rūmų per langą kažkas paragino moteris ir vaikus palikti aikštę. Vėliau rekomendavo atsitraukti nuo pastatų, kad dūžtantys stiklai nesužeistų. Gerai, kad būsimasis Seimo viešbutis dar buvo be langų. Įtampa šiek tiek atlėgo, kai paryčiais ėmėm ,,simbolines“ barikadas statyti.
    • Pivonija
      Pivonija 
        2013.01.13, 17:16, vertino: Mėgstama!, , rašė:
      Pritariu Rimvydui.Labai reikėjo šių nuotraukų. Man neteko tą dieną būti prie Seimo, išvakarėse išvažiavau traukiniu iš Kretingos, o ryte turėjau būti Vilniuje , bet kareiviai sustabdė traukinį Vievyje ir visus keleivius išlaipino ,reikėjo parsigauti į namus kaip nori.Vyras tuo metu buvo prie seimo rūmų kartu su draugais vilniečiais ir varėniškiais .Mobilių telefonų nebuvo .Šiaip taip aplinkiniais keliais parsigavau į Varėną , sėdėjau prie televizoriaus ir pergyvenau. Sekančią dieną pamačiau savo vyrą duodantį intervių Švedijos televizijai prie spaudos rūmų.Supratau,kad dar gyvas.Gaila,kad po tiek metų atsiranda tokių žmonių, kuriems viskas tik blogai,negražu, nemiela. Dabartį ir ateitį juk mes patys kuriame, tad ir nėra ko čia verkšlenti ir filosofuoti. Ateini prie balsavimo urnos, tai prieš mesdamas biuletenį, gerai pagalvok.Jei negalvoji, tai ir neverk. Dėkui Leonardai.
    • leopoldas
      leopoldas 
        2013.01.13, 18:02, rašė:
      Aš buvau įsitikinęs, kad šių negatyvų nebeturiu, nes kiek ieškojau savo archyve, vis nesėkmingai. Tik gan atsitiktinai neseniai suradau. Gal per žioplumą, o gal ,,konspiraciniais„ sumetimais ant voko, kuriame gulėjo šie negatyvai buvo užrašyta: ,,išvyka į talką“. Tik atsidaręs tą voką pamačiau apie kokią čia ,,talką“ kalbama. Blogiausia, kad net datos nebuvo užrašyta. Ateityje laukia ,,juodas“ darbas, nes reiks įdėmiai peržiūrėti visus vokus su negatyvais. Birute, įdomią informaciją papasakojai. Nebuvau girdėjęs, kad traukinio keleivius išlaipino Vievyje. Keistas jų sumanymas. Matyt, taip bandė ,,riboti" į Vilnių plūstantį žmonių srautą. Dėkui.
    • Kurtuva
      Kurtuva 
        2013.01.13, 20:09, vertino: Mėgstama!, , rašė:
      Šaunuolė
    • saulei_daina
      saulei_daina 
        2013.01.13, 17:16, vertino: Mėgstama!, , rašė:
      Tą dieną susipažino mano tėvai, vienas žuvusių buvo dėdės klasiokas, taip viskas susipynę Lietuvos istorijoje, žmonių gyvenimuose. Aš iš vėlesnės kartos, bet tikrai ši diena prasminga ir svarbi. Tiek man, tiek turėtų būti ir kiekvienam.
      Vienybės trūksta gal kad net nenorima to daryti, labiau savimi rūpinimąsi...Ar nebematome prasmės ar stimulo. Tada buvo tikslas- atgauti laisvę ir buvo įvykdyta. Laivę turime, ir to užtenka...? Tas pasyvumas ..Vienybė padėtų sukurti tokią Lietuvą, kokią norime matyti, padėtų išsaugoti ir apginti vertybes. Vienas nepadarysi, o daug žmonių - galinga jėga.
      Ši diena tai primena - žmonės buvo beginkliai, bet su tikėjimu ir vienas kitam draugai.
      Teko dalyvauti Dainų šventėje. Tada apimė toks jausmas, kad visi turi vieną tikslą, mus vienijo muzika, lietuviška daina. Ir tą galią vienybės tada jaučiau.
      Manau, viskas įmanoma, tik reikia norėti ir nepamiršti kito žmogaus.
    • leopoldas
      leopoldas 
        2013.01.13, 18:22, rašė:
      Jurgita, labai sklandžiai, taikliai ir prasmingai dėstai savo mintis. Jeigu taip pozityviai mąstys ir daugiau jaunimo, tai viskas bus gerai. Gyvenimas tuo ir gražus, kad jis nenuspėjamas, kad mes įveikdami sunkumus, tobulėjam, plečiam savo akiratį. Mums vis dar trūksta tolerancijos, pakantumo, geranoriškumo. Eikime į Šviesą aukštai pakėlę galvas. Dėkui.
    • Orlauskas
      Orlauskas 
        2013.01.24, 22:10, vertino: Gerai, , rašė:
      Labai už dūšios griebiančiai parašei ;) aš irgi ne kartą esu panašiai agitavęs, tačiau , niekas nejuda, visi tik sako, o teisingai sakai, šaunuolis / -ė ir tuo baigiasi.
    • vija
      vija 
        2013.01.13, 21:20, vertino: Gerai, , rašė:
      lieka prisiminimai, kaip buvome visi, kartu, kaip skandavom Lietuva, kaip dainuojant himną, viešai, riedėjo ašaros ir jų nebuvo gėda...deja, buvom ir likom naivuoliai, o tie, kurie turėjo savo planus-darė politiką...ir dabar daro...o mes tylim, o mes leidžiam tyčiotis iš Lietuvos, iš mūsų visos Lietuvos...pabambam, ir viskas...pabambėt nebeužtenka, reikia jau šaukti, kol dar ne visi išsilakstė...bet esam tokie kokie esam, ir valdžią išsirenkam tokią, kokie patys esam...viliamės, vis viliamės, kad ateis gersni, ir padarys tvarką...naivuoliai, nepadarys niekas, tik mes patys, kaip tada, kai buvom visi kartu ir visi kartu pasakėm, kad norim būti laisvi...


    Į grupę „Retro“ rekomendavo


          www.fotobites.lt nuolaida fotoknygoms, albumams, fotožurnalams galioja iki gegužės 1 dienos.

    Jūsų komentaras

    Rašyti komentarus gali TIK užsiregistravę eFoto.lt dalyviai. Užsiregistruoti
    Apie leopoldas
    leopoldas
     
    Leonardas Skirpstas

    Daugiau >

    Atsiprašome, NERODOMA
    - dabar tinklapis pernelyg užkrautas :/

    Nuotrauka galerijose

    Atsiprašome, NERODOMA

    - dabar tinklapis pernelyg užkrautas :/

    Registruoti lankytojai šių apribojimų neturi!