Idėja mano. Tokio, panašaus darbo niekur neteko sutikti. Tiesiog dukrą pasisodinau namie ir iš to kas buvo aplink sukuriau nuorauką. Tiesa, pradinė versija buvo kiek kitokia, ir pavadinimas "tušti prisiminimai iš Paryžiaus"
Tikriausiai viskas: laukimas, pasirengimas, kelionė, įspūdžiai dar priešakyje, dar bus. Tai net geriau nei tik prisiminimai apie buvusį laiką. Prisiminiau filmus "Atgal į ateitį". Jaunas žmogus turi daug galimybių ir laiko. Sienos atviros. Per žiemą pasimokytų kalbos, pavasarį susikrautų kuprinę ir kelionėn.
Puikus darbas. Nedažnai pasitaiko, kada daiktai (fonas, dekoracijos) "tyčia" sudėlioti, turėtų prasmę...Čia ji yra. Gal, kažkiek groteskiškas vaizdas (čia ir esmė) - mergina savotiškai "konkuruoja" su butaforiniu Eifelio bokštu - "....štai aš čia sėdžiu šalia bokšto...bet ir aš graži" Retas darbas ant Efoto. Labai patiko....
Labai atsiprašau, bet nsusiturėjau....Darbas labai geras, bet taip pradeda niežėti nagus, kad....norisi jį padaryti (pakoreguoti) dar geresniu...Nežinau, ar pavyko? Bet ne visi daiktai "groja" kompozicijose, kiti labai pasyvūs ir visai nereikalingi....dar kiek šviesos korekcijų. Dar kartą - sorry, kad be leidimo :))
Suardai trikampio kompozicija, vid formatas turi savo komponavimo specifika ,o man tai ka tamsta pateikei ,primena nora komponuoti kadra pagal 3:2 kadra. Toks variantas ir galimas, bet trikampis man arciau dusios.aciu uz pamastymus. Faina, kai zmones masto,iesko ir siulo.
Mano tikslas kiek kitoks buvo. Kompozicijoje yra "vežantys dalykai" pirmaeiliai ir atraeiliai. Tai merginos portretas (prioritetas). Informacijos šaltinis - žmogus ir jei detalių vaizde per daug (sofa), per daug erdvės ir t.t. , dėmesys žiūrovo blaškomas. Yra fotografijos "gatvinės" ir yra "tapybinės", pastaroji - "tapybinė - paveikslinė", tad, šiam žanrui reikia kiek daugiau reiklumo, bei dėmėsio....
o cia nesutiksiu, antraeiliai ir nesa savo informacija. Jie ne siaip sau, bet tam kad tai paaiskinti, tureciau teorija destyt apie tai.
p.s tarkim pagalvele su zvaigzdutem gali tureti rysi su merginos svajonemis.
"gali" būti absoličiai viskas. Tik kiekvienas turi savo "matymo taškus" ir tai visai natūralu. Mes turime nuomones, jas argumentuojame, pasekoje - diskusija, kuri ilgainiui palieka naudos abiems pusėms...:))
Gal nepasirodysiu įkyrus įsiterpęs, man čia tas sofos kampas su pagalvėle - vienas didžiausių informacijos nešėjų. Jų ir kitos aplinkos groteskiškas palyginimas su Eifelio bokštu ant senelių laikų staltiesėle uždengto stalelio būtent ir suteikia nuotraukai pagrindinę nuotaiką. O ir minkštas kontrastas čia, manau, labai į temą
Na nezinau,man asmeniskai ka keleivis padare gerai-tai numuse aki nuo boksto,bet tada "prisiplojau prie merginos..ir ner kur dingt... originalioje fotografijoje zvilgsnis nuo merginos maloniai issimeto ir pasklinda po visa nuotrauka,bet reikia "atsiplest " nuo boksto, va tas ir nepatiko. Nepykit,cia tik savo akis garsiai gaudau :)
gerai gerai,prasom reikst savo mintis garsiai:-) kaip keleivis ir minejo, jis interpretuotu taip kaip parode, as tai padariau kitaip. ir tas dziugina, nes jei visi butume vienodi, but sakes:-) :-)
gal neužmėtytu, bet tarp guru ir pazengusio yra dydelis skirtumas tame, jog naujokas dažniau atsitiktinai padaro pagal visas portreto taisykles nuotrauką, o pas guru tai sistemingai išeina. Ir dar- aš galiu paaiškinti kiekvieną ryšį ir daiktą nuotraukoje remiantis fotografinėmis teorijomis. p.s. jei matau gerą nuotrauką, visada pagirsiu ir pabalsuosiu, man šiuo atveju statusas nesvarbus.
Na nieko sau. Baltarusijoj vyrus pažistu, db jiems po 50, bet savo laiku prie sovietų ir alpinistai rimti buvo. Dabar dar apkrovų ir visokiu išvykų į gamtą neatsisako. Bet pagrinde tai vesteles fotografuoja.